ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
חזרנו לא מזמן מארה״ב והשארנו מאחורה את ה-RAV4 האהובה והתחלנו לחפש פה רכב חדש שישרת אותי ואשתי (פלוס אולי ילדים עתידיים). אחרי כמה שבועות של קריאה מעמיקה בפורום ובשלל אתרים (עוד לא נסעתי על כלום), אני מתחיל להתרכז באחת מ-2 אפשרויות: 1. קרוסאובר אוטומטית שנמכרת במבצע של חבר ב-119K שח 2. אופל קרוסאובר X בגרסת Enjoy שנמכרת במחיר דומה (לא יודע מה מדיניות ההנחות באופל, אבל אני אשמח לשמוע). הסתכלתי גם על הקקטוס וה-2008 אבל אני חושש מעניין הסחירות היות ויש מצב שעוד שנה שנתיים נחזור לחו״ל (ויש לי הרבה מה להגיד על המיזוג אוויר מהמסך מגע). בכל מקרה, חשוב לנו בטיחות, אמינות וסחירות סבירה (לאו דווקא בסדר הזה). אני יודע שהסוזוקי מאוד אמינה אבל בלי מערכות בטי…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם הורים של אשתי מעוניינים להחליף רכב כרגע ברשותם טויוטה קורולה 2010 יד 2 (יש ראשונה ליסינג) עם 140 אלף ק"מ. להערכתי שווה כ 35 אש"ח. בתקציב הוספה של 30-40 אש"ח. דרישות: 1. סופר מיני במרכב 2. אוטומט (לא רובוטי) 3. יפני או קוראני בלבד (בסמל כן, לא בארץ הייצור) 4. בטיחותי כמה שניתן (לא ברור אם יש אופציות עם בלימה אוטונומית ותיקון סטיה מנתיב) 5. מודל 2015-2016. מה לא חשוב: 1. צריכת דלק (הרכב צפוי לנסוע כ 8 אלף ק"מ בשנה (וכנראה אפילו פחות) 2. ביצועים 3. מראה אבא של אשתי לא אוהב את כל ההתעסקות ומבחינתו ללכת למגרש ולבצע טריי-אין הסברתי לו שהוא מפסיד די הרבה כסף כך, בכל מקרה שכנעתי אותו שלא יסגור במקום אלה יביא חזרה אופציות להתייעצות. אי…
הודעה אחרונה מאת GTI33, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 718 צפיות
שלום לחברים, ברשותנו 2 רכבים משנת 2007 (מזדה 3 ויונדאי אקסנט). משפחתנו צפוייה לגדול ל-3 ילדים בקרוב, והחלטנו להחליף את 2 הרכבים בחדשים מעט יותר (2012-2013). מבקש את דעתכם על 2 הסעיפים הבאים: 1. רכב ראשון - משפחתי, ישמש לנסיעה עם 3 ילדים מאחור (2 בוסטרים וכסא בטיחות). תקציב - 50 אש"ח. חשבנו על קיה סיד או I30 CW. ג'יפונים לא באים בחשבון תקציבית. מבדיקה בפורום, לא מצאתי תשובה חד משמעית האם אכן הרכבים שציינתי עומדים בתנאים.. 2. רכב שני - עבור נסיעות של כ-100 ק"מ ביום. נדרש רכב חסכוני אך גם אמין ועדיף שיהיה נח. חשבתי על סוזוקי סוויפט. קטן ולא הכי נח אך חסכוני ואמין. תקציב כ- 40 אש"ח. דעתכם?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מתעניין במרצדס a180 שנת 2016 ובמקום שנקרא ארטליס בפתח תקווה(מישהו מכיר?) מציע מתן מקדה מה הם החסרונות בעסקה כזאת ואילו דברים חשוב לי לשים לב ?
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מתלבט בקניית רכב משפחתי בין סקודה אוקטביה דגם אלגנס ,2014, יד 2, נסע 85,000 ( יד ראשונה ליסינג ) לבין מאזדה 3 2014, נסע 50,000 יד ראשונה פרטית. שניהם נמכרים באותו מחיר , איזור ה60,000. בין היתר חשוב לי עלויות טיפולים, דלק , אמינות, בטיחות, ואבזור. אשמח לשמוע את דעתכם, כמובן שאם יש המלצה על רכב אחר אשמח לשמוע.
הודעה אחרונה מאת cars-@-lover, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
אשתי בחבר . מחר נעשה נסיעת מבחן על הקרוסאובר לאחר שנסעה על סובארו אימפרזה ועדיין מתלבטים. מחר נגיע להחלטה. מתלבטים לגבי הבן החייל שחסך כסף. האם הדיל שמופיע כאן כדאי ? הרכב רשום על שמו תשלום מקדמה 17,000 ש"ח תשלום חודשי 36 חודשים 751 ₪. החזרת הרכב או קנייתו. השאלה אם העסקה משתלמת , ואם מחזיר כעבור 3 שנים כמה יישאר לו ? תודה http://www.siz.co.il/my.php?i=jnjydmzhkmzv.jpg או שעדיף רכב אחר : סוזוקי סלריו מחבר או רכב מ 0 ק"מ באותה מתכונת (קיה פיקנטו ) ? http://www.siz.co.il/my.php?i=2dml2q2nnmdv.jpg חשוב לנו בטיחות הרכב
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לייעוץ כיוון שברשותי ידע אפסי ואין לי כל כך עם מי להתייעץ. רוב הזמן אסע באזור המרכז, לכן חשוב לי שהגיר יהיה אוטומט (לא סובל ידני בפקקים ). אני רוצה קצת מרחב מאחורה ושתהיה (יחסית לתנאים) חסכונית בדלק. בנוסף לכך, אעדיף רכב קצת חזק שיסחוב בעליות ובעקיפות. הכיוון שלי לבנתיים זה יונדאי i25 2012, יונדאי i20 2009-2012, סיוויק למיניהן וקיה ריו 2013. צריך לציין שלא רוצה רכב קטן מידי (כמו פולו לדוגמה). אשמח לעוד הצעות בנושא, תודה!
הודעה אחרונה מאת perez123, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 470 צפיות
מחפש רכב משפחתי לזוג + 2 (בכסאות בטיחות) ובאגאז מכובד בטיחות תהיה בעדיפות הראשונה. רצוי שהרכב לא יהיה במקום "מכובד" ברשימת הרכבים הגניבים במדינה מכיוון שאין כוונה לבטחו בביטוח מקיף אלא רק בחובה וצד ג' התקציב הוא באזור ה 50-55 אש"ח והשנתון יגזר מהדגם שיבחר אשמח לקבל כיוונים והמלצות
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היי, אני מחפשת ג'יפון עם בלימה אוטומטית בעת חירום. התקציב הוא גמיש אבל עד בערך 160,000. הכי חשוב לי עניין הבטיחות אבל חשוב שיהיה גם רכב סחיר עם ירידת ערך טובה ככל שאפשר. יש לי ניסאן ג'וק היום ודי התאכזבתי מהכוח שלו. בעת אני מתלבטת בין: 1) קשקאי דיזל 1.6 טורבו (אני ירדתי מהבנזין בגלל ביקורת על הכוח של הרכב אבל יש לי חששות מהדיזל שמשום מה מאד לא פופולרי ולא ברור לי למה) 2) קיה ספוקטאז (2.0 urban) - חוששת שהמנוע מיושן (משנה בגלל?) 3) מיטסובישי Eclipse Instyle 1.5 טורבו. רציתי טוסון אבל שללתי בגלל שאין מערכת בלימה אוטומטית. אשמח לקבל ייעוץ. בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת erezarmo, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 963 צפיות
היי, אני מתלבטת לגבי רכישה של רכב יד שנייה מסוחר. בדקתי והסוחר מופיע ברשימה הסוחרים המורשים המוצגת באתר של משרד התחבורה: http://rishuy.mot.gov.il/he/car-dealers מספר שאלות: 1. האם ניתן לסמוך על הרשימה הזו שהיא עדכנית, ושהסוחר אמין ופועל על פי חוק? 2. בהנחה והסוחר אכן מורשה, פרט לבדיקה במוסך מטעמי, אלו אמצעי זהירות לנקוט על מנת לוודא שהסוחר הגון? 3. כיצד ניתן לדעת מה ההיסטוריה של הרכב (תאונות בעיקר) וירידת ערך? 4. מה הרזולוציה של בדיקה במוסך, כלומר עד כמה היא אמינה כך שהסיכויים שאחרי תקופה קצרה תתגלה תקלה קטסטרופלית ברכב על אף הבדיקה שעבר? 5. זיוף בקילומטרז' - האם זה מתגלה בבדיקה? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 599 צפיות
הגיע הזמן לרכוש רכב ראשון ואני פונה לכאן בשביל עזרה והתייעצות. הנתונים הם ככה: מתגורר בחיפה, מחפש רכב ליום-יום שיביא אותי מהבית לעבודה בתוך העיר. 3 פעמים בשבוע צריך לבצע נסיעות ללימודים לנתניה וחזרה. מחפש רכב אוטומט שגם החברה תשתמש אם תצטרך. לא רוצה רכב משפחתי גדול בגלל מצוקות חניה בחיפה אבל מצד שני לא קופסת גפרורים(כגון ספארק או i10) תקציב עד 20-30 אלף. כמובן אמין כמה שאפשר... הרבה הציעו לי ללכת על איביזה עד עכשיו, אשמח לעוד המלצות בבקשה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 3 תגובות
- 711 צפיות
שלום, אני מחפש רכב אמין ובטיחותי,צריכת דלק ותא מטען פחות חשובים לי. נסיעות בינעירוניות(מחולון לצפון תל אביב),בדרך כלל לא מסיע יותר מבן אדם אחד. אני מתלבט בין מאזדה 2,סוזוקי סוויפט וקיה ריו. נוטה לכיוון מאזדה,אשמח לשמוע עצות או כיוונים נוספים. תודה
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחפש מחליפה מתאימה ל206 XS שבקרוב לצערי אחליף אותה. אני לא הכי בלחץ כי יש לי רכב בצד שכנראה אתנייד איתו עד שיגיע המחליפה. דרישות: אחיזה\כוח\נס הרים נוחות וחיסכון בדלק(נוסע 12אלף בשנה) מעדיף כמובן ידני. חשבתי על 208 GTI אזור 15-14 אחרי שיפור המנוע הבעייתי. עוד הצעות?
הודעה אחרונה מאת raniAA, -
- 13 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
ראיתי המון שרשורים פה חלק אומרים אחלה רכב חלק אומרים לא להתקרב. אני אחלק את האשכול למינוסים ופלוסים שהבנתי מהפורום פה: מינוסים: -הגה מנותק ונותן תחושה זולה ולא משקף מה שקורה באמת. -צריכת דלק גבוהה יחסית. -מרגישים כל מהמורה בכבישים, דרכי אפר וכו'. -כיסאות לא נוחים, מרגישים את הרעידות ברמזור. פלוסים: -מתומחרת לתקציב שלי. -חברה אמינה מבחינת טיפול תקלות. -נראית טוב. -מתאימה כרכב ראשון. -אוטומט. -צריכת דלק סבבה לפי מה שחלק אומרים. כמו שאתם רואים יש הרבה מידע ששלפתי מהאינטרנט, ואשמח למשהו רלוונטי יותר ממישהו שאשכרה נסע בה, אין חכם כבעל ניסיון.
הודעה אחרונה מאת Alkash, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי אני מעוניין לרכוש רכב מסוג מאזדה 2 שנת 2015 דגם דינאמיק, החלטתי ללכת על רכב מסוג זה מכיוון שהבנתי שהרכב אמין וגם מפני שעיצוב הרכב מושך אותי. בלי קשר לתוצאות הבדיקה אשמח לקבל עוד דעות על הרכב (יתרונות/חסרונות). בבדיקה שנעשתה לרכב הכל תקין חוץ מצמיגים שזה כמובן פחות חשו אבל טור מלא בפירוטים של מרכב ושלדה. הסעיף שהכי מרתיע אותי למרות שמופיע במשמעות נמוכה הוא - סימני פגיעה קצות שלדה. מצ"ב צילום דו"ח מה בעצם זה אומר? הרי זה מופיע במשמעות נמוכה? אני מניח שהרכב עבר תאונה אבל אם יש לי הזדמנות לעסקה טובה על הרכב האם כדאי לי ללכת עליו? כל עזרה תתקבל בברכה, תודה.
הודעה אחרונה מאת greyjoy616, -
-
-
- אחראי פורום
- 56 תגובות
- 9.8 אלף צפיות
אהלן אני חייל ואני כרגע מחפש רכב אוטומטי (שימש גם את אחותי ואמא שלי לעיתים רחוקות, לכן אי אפשר ידני). התקציב הוא יחסית גמיש בין 25 ל-30, כמובן שעדיף לחסוך כמה שיותר. הכיוון שלי הוא מאזדה 2, איביזה, I20 וכו', אבל מכיוון שאני לא מבין ברכבים ואין לי את מי לשאול אני לא בטוח שאני צועד לכיוון הנכון ואשמח לעזרה ממכם. הרכב צריך להיות חסכוני ואמין, בהתחלה חשבתי על מאזדה וקראתי המון ביקורות שהיא קלה על הכביש ולא חסכונית כלכך, שאלה שני חסרונות משמעותיים. תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת David Elle, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מתכנן למכור את המאזדה הישנה שלי ואני לא יודע מה רמת הגימור. במחירון לוי יצחק אין בכלל ספיריט אבל במחירון יד2 יש הבדל גדול בין המחירים של ספיריט וקומפורט.. מישהו יודע איך אפשר להבדיל ביניהן? תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אשמח לחוות דעתכם על סיטרואן C5 שנים 2009-2010 שאני שוקל לקנות. אני גם מבין שישנם שני סוגי מנועים - 1600סמ"ק ו- 2000סמ"ק. אשמח לחוות דעתכם.
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי! אנחנו רוצים לקנות את הרכב שנמצא אצלנו כבר 3 שנים בליסינג מהעבודה של ההורים, מחליפים להם אותו ויש הזדמנות לקנות ואנחנו שוקלים את זה. אבל החברה רוצה מחיר שנראה לי קצת מופרך. הרכב הוא סקודה אוקטביה 2015, מנוע 1.2, גיר DSG, אבזור בסיסי ביותר חוץ מזה שאת הגלגלים הרגילים החלפנו לג'אנטים במקום טאסות. לא עבר תיקונים משמעותיים חוץ מתיקון פח אחד קטן בSKIRT הימני מתחת לדלת הנוסע, שפשוך מדרכה קטן. נסעה 94,000 קילומטר. החברה רוצה 76 אלף וזה "אחרי הנחה" - מה?! ועוד מליסינג... נראה לי קצת גבוה מאוד, נראה לי שהסוכן תפס סיבוב על אמא שלי. מה היה המחיר גג שלכם לקניית רכב כזה? איזו הצעה הייתם מגישים להם? הסתכלתי במחירון יד2 שמראה ערך הרבה יותר נמוך מזה אבל מחירונים לא בהכרח …
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- 2 תגובות
- 785 צפיות
הי, הכותרת די אומרת את מה שאני מחפש? הרכב שייבדק הוא סקודה סיטיגו אבל אני מניח שזה לא באמת משנה לגבי המלצתכם. תודה מראש אייל
הודעה אחרונה מאת eyalgottfried, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום, אשמח לעזרה בפענוח בדיקה רכב לפני רכישה. תודה רבה לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
Dsg רטוב/ יבש
מאת tal2420-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 18.5 אלף צפיות
שלום, שמעתי שיש עדיפות משמעותית מבחינת אמינות לגיר הרטוב. מישהו יכול להסביר למה הכוונה וספציפית, האם הסיאט אטקה מגיעה עם רטוב/יבש? תודה
הודעה אחרונה מאת Metronome, -
-
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אפשרי להשיג 2010 ב-42 דגם הפרימיום מנוע 2500 או את המנוע 2000 משנת 2012 באותו מחיר, דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 940 צפיות
שלום, חבר הפנה אותי לבחור עם סוכנות רכב שהוא מכיר, קנה ממנו רכב וסומך עליו. (מכר של המשפחה) קיבלתי ממנו הצעה לסיטרואן c1 שנת 2011, 75000 קמ, יד 1, צמיגים חדשים וקלאץ' חדש, טסט עד פברואר 19, טיפול הבא ב90000 קמ. רכב נקי מתאונות, הכל מקורי. מבחינה חיצונית - קצת שריטות, שפשופים קלים ומכה קטנטנה בפח. רציתי לדעת האם המחיר סביר ? ובכללי, מה אתם חושבים על הרכב ? מטרת הרכב היא יומיומית. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לפי מה שקראתי הקשקאי דיזל (1600 טורבו) הרבה יותר מוצלח מהבנזין (1200 טורבו) אבל הוא בקושי נמכר? יש לכם מושג למה? אני גם קראתי שישמור על הערך שלו יותר טוב בגלל שיש מעט תחרות לג'יפון עם בנזין - זה נשמע נכון?
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 460 צפיות
שלום ,קניתי רכב מליסינג ,יד-1 ליסיניג מימוני ,הרכב נקנה ע"י אשה (פרטי) ,כאשר אמכור את הרכב (טוב זה לא יהיה בקרוב...) אייל אוכל ל'הוכיח' לקונה ,שהרכב היה בליסיניג מימוני אצל אדם פרטי ? תודה עופר
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מנוע חזק עד 42K
מאת Krd- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, כרגע נוסע על סיוויק סדאן 2007, הרכב בסהכ מעולה וממלא את צרכי אבל מבחינת הנאה וכו מציתי אותו. התקציב לשדרוג הוא עד 42K לא כולל ישור קו. אני מחפש בעיקר מנוע שיהיה חזק יותר ביחס לסיוויק, ואם אפשר אחיזה טובה והיגוי סביר זה יהיה מעולה. מעדיף מקטגוריית רכבי המנהלים אך לא חובה, צריכת דלק צריכה להיות שפוייה אך לא מעבר(נוסע 15K בשנה), אמינות בסיסית נדרשת אבל ניתן להתפשר על מחירי טיפולים שוטפים. כרגע על הכוונת פורד מונדאו 2013 שעשתה 53K עם היסטוריה מלאה מהמורשה. מהבירורים שעשיתי בפורום יצאתי קצת מבולבל, מצד אחד נדרשת תחזוקה מונעת מוקפדת(לא מהווה בשבילי בעיה) ובו בזמן יש המון שמועות על גירים ומנועים שמחזירים חייהם לבורא טרם עת. אז במידה ומטופל כמו שצריך , האם …
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, משפחה צעירה שעדיין לא התרחבה (זוג) מחפשים רכב אוטומטי, חסכוני ומרווח, חיפשנו בפורום ולא מצאנו הרבה חומר על הרכבים הנ"ל בפורום עד כה, להלן ההתרשמות וההתלבטות, נשמח לחו"ד תקציב - 50-60K , אפשר לזלוג למעלה בשביל עסקה משלמת שנתון - נראה שנרצה לפחות רכב משנתון 2014 דברים שחשובים לנו - תנוחת נהיגה טובה (1.85), אמינות, חסכון בדלק, טיפולים וביטוח, בגאז' יחסית מרווח עם אפשרות לעגלה, אפשרות לביטול כרית אוויר ליד הנוסע ובטיחות פסיבית טובה עד כה חשבנו על ניסאן נוט או הונדה ג'אז משנתונים אלה, כשניסאן נוט נראית קצת מוזר - יש מעט כאלו על הכביש, המחירון די נמוך (50-55 אלף לשנת 2015), והנתונים נראים טובים. האם מדובר בחתול בשק? רכב שהופסק שיווקו? חסרים חלפים? או ש…
הודעה אחרונה מאת green, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 525 צפיות
שוקל לקנות רכב יד ראשונה מליסינג (כמובן שאקח לבדיקה וכן האלה) אבל פתאום שמעתי שיש לו בעיות והרמת גימור מאוד נמוכה. מתלבט בינה לבין פלואנס דיזל דגם פריבילג'
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום חברים, מתלבט על איזה צבע ללכת במאזדה cx5 החדשה. ההתלבטות היא בין לבן פנינה לאפור עשיר. אנא שתפו דעותיכם כדי לעזור לי לקבל החלטה. תודה, אליאור
הודעה אחרונה מאת Ron.P,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 395 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- נעם101
- מחכה
- Chmimo
- yohai71
- פיני5
- IsraCar
- PASHUT
- kalmangar
- orankohn
- borisYalzin
- מ.צ
- yoav911gt2
- פריג'י
- Eli vahaba
- matanff
- Stavik
- arice
- pooh-bear
- itaysamurai
- אברהם א
- nglancer
- יובל .מ.
- Rongaflugen
- David32
- guy.a
- PYA
- chrono
- GTI33
- פלוני אלמוני21
- דובצע
- Amitbak
- nir eli
- אלעדיקו
- פינדר
- efraimc
- FuriousLift
- RedLabel
- hans
- Mahmodbkrawe
- shilo_v
- גולדן191
- EliC25
- Moshe c
- natco
- ניקו פ.
- blackpolo
- שחר 1
- B&W250
- פולו,גולף
- zvit
- Nakamichi
