Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Dsg רטוב/ יבש


tal2420
שימו לב! השרשור הזה בן 2126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

שמעתי שיש עדיפות משמעותית מבחינת אמינות לגיר הרטוב.

מישהו יכול להסביר למה הכוונה וספציפית, האם הסיאט אטקה מגיעה עם רטוב/יבש?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתרונות הגיר הרטוב: אמינות ויכולת להעביר כח רב יותר.

חסרונות הגיר הרטוב: מחיר, משקל ואחזקה שוטפת יקרה שמתבטאת בהחלפת שמן תמסורת כל 60 אלף ק"מ או ארבע שנים, טיפול שמחירו נע בין 1500 ש"ח ל-2500 ש"ח (תלוי איפה עושים אותו).

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו. כמה שדובר על הנושא הזה.

תעשה פה שיטוט ותגיע לכל התשובות האפשריות...

כן, לא, אולי, כדאי, מומלץ, אין חשש, ועוד ועוד. ועוד....

 

זה הגיר שעשה בעיות רבות ברכבי קונצרן פולקסווגן לסוגיהם, אולם יש כאלה שטוענים שסך הבעיות לא היה חריג באופן קיצוני, אלא שבגלל שזו היתה בעיה זהה (או סט בעיות זהות), זה תפס מאוד כ'נושא' בפני עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, השנה זו השנה שהם סידרו את כל הבעיות?

קצת לתקן את ההסבר על יבש\רטוב - הכוונה למצמדים ולא לגלגלי השיניים (יש שניים כאלה בDSG) שטבולים בשמן, כמו למשל - באופנועים או בדיפרנציאלים מוגבלי החלקה או כאלה שלא טבולים בשמן, כמו מצמד רגיל ברכב ידני, גלגלי השיניים בכל מקרה טבולים בשמן.

בכל אופן - לאטקה יש המון מתחרים שהאינטרנט לא מפוצץ בחשבוניות תיקון של הגירים שלהם, באופן אישי - אני לא מבין אנשים שמוכנים לקחת את הסיכון הזה, זה לא שהאטקה (או כל רכב של VAG) הוא איזה עילוי ביחס למתחרות, אנחנו לא בשנות ה90.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני מרגיש הלקאה עצמית בכל פעם שאני רואה שרשור על האם כדאי לרכוש DSG? לא יודע..אישית לא הייתי מתקרב לגיר הנ"ל, אכלתי ח*א מהגיר הרובוטי של פיאט וזה מספיק בשבילי להתרחק מכל גיר רובוטי שקיים בכל חברה כלשהי, ללא ספק עם הרזומה של הקונצרן הגרמני בנוגע לכל הגירים האלו לא כל כך מלבלב גם ככה.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל להשמיץ DSG6 גיר מצוין ואמין, לראייה ותוכל גם לבדוק עם נהגי מוניות (אוקטביות דיזל) ששם יש רק DSG6 ותשאל אודות הגיר הזה.

 

DSG7 זה חיה אחרת מבחינת אמינות לפי הסיפורים שאני קורא כאן וסיפורים של חברים מהעבודה, שלפחות 60% מכלל הצי זה אוקטביות\ראפיד

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לדייק - הגיר היבש אכן 7 הילוכים dq200, אבל יש גירים רטובים 6 הילוכים ו-7 הילוכים Dq250/ dq381.

 

אפשר לומר שאחזקת הגירים יקרה,

הרטובים אמינים אך צורכים טיפולים תקופתיים - כ2500-3000 שח כל 60 אלף קמ.

 

הגיר היבש מכלה מצמדים, בתוואי נסיעה פקוק מצמדים נדרשים להחלפה כל כ30 אלף קמ - עניין של כ3,500 שח. (בתקופת האחריות מוחלף בחינם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...