ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום חברים, מתלבט על איזה צבע ללכת במאזדה cx5 החדשה. ההתלבטות היא בין לבן פנינה לאפור עשיר. אנא שתפו דעותיכם כדי לעזור לי לקבל החלטה. תודה, אליאור
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
- 2 תגובות
- 875 צפיות
שלום, עלעלתי בפורום מספר נכבד של עמודים לאחר, מקווה שלא פספסתי שרשורים, אבל לא מצאתי משהו רלוונטי. קרוב משפחתי, בן 65, מעוניין להחליף את הרכב שלו. הרכב הנוכחי - מיצובישי גרנדיס 2.4 שנת 2008. הרכב בבעלותו הפרטית כ-7 שנים. לפני הגרנדיס הוא חכר (ליסינג) במשך 3 שנים סיטרואן C4 פיקאסו שהייתה עבורו סיוט מתמשך. מדובר בתושב ירושלים המבצע להערכתו בממוצע כ-6 עד 8 נסיעות חודשיות מחוץ לירושלים (כלומר, העליות לירושלים מוכרות היטב). מרבית הנסיעות הן בתוך ירושלים, כולל בכבישים "בין עירוניים" המחברים בין שכונות. כ-18-20 קילומטר שנתי. מאפיינים החשובים לו: כיסא הנהג גבוה וכך גם הכניסה והיציאה מהרכב. הנהג העיקרי ברכב עבר ניתוח באחת הרגליים ולכן מדובר…
הודעה אחרונה מאת daniel204, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני קורא לא אחת את הדיונים המעניינים פה בפורום, הפעם פונה לבקש את עצתכם המלומדת! בכוונתי לקנות רכב נוסף, שיהיה השני (לצד פיאסטה 2014) והמרכזי במשפחה - זוג עם ילד ועוד אחד בע"ה בעוד כחודשיים, קרי שני כסאות בטיחות מאחורה + עגלות ועוד בבגאז'. אנחנו תושבי הדרום אבל המשפחות משני הצדדים גרות במרכז (לצד סידורים נוספים במרכז), כך שהרכב הספציפי הזה יעשה לפחות 4-3 פעמים בחודש נסיעות מאזור ב"ש לאזור נתניה. לכן, השאיפה היא לרכב דיזל (אלא אם אתם חושבים אחרת). עד עכשיו הרכב המוביל אצלי היה פלואנס דיזל, אבל מקריאה של לא מעט תגובות עליו (בסגנון "לא רואה מוסך.. מבחוץ" וכו') מעט התערערתי. התקציב: עד 45. כמו כן, אין לי כוונה למכור אותו בקרוב (הולך להחזיק אצלי…
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
איזה ג'יפ יותר כדאי לקנות? Kia Sportage/ Hyundai Tucson/ Nissan Qashqai/ Honda CRV
מאת Michael Sodovski-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
Kia Sportage Hyundai Tucson Nissan Qashqai Honda CRV מי מהם הוא יותר טוב ובמה? מה יותר כדאי לקנות? אני יודע שהונדה יותר יקר מהשאר אבל אולי זה לא מה שקובע?.. מה תגידו?
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
עשיתי בדיקה לרכב ורציתי לדעת מה דעתכם והאם יש בעיות או שהכל כסת"ח? מדובר בAUDI A3 2010 1.8T אוטומט יד ראשונה עם 100 אלף קילומטר. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת punz, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 699 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב קטן(super mini, mini) בעלות שבין 20k-35k . הרכב שאקנה יהיה הראשון שלי, כך שכנראה יעבור הרבה תאונות(בתקווה שלא ) הנסיעות שלי הם בדרך כלל באזור גוש דן ופעם בשבוע להורים בדרום. מחפש רכב אוטומטי ולא הילוכים, שיהיה חזק גם בבין עירוני. בבקשה מי שעוזר, לציין את השנה של הרכב שאוכל לבדוק לעומק פרטים עליו. מדובר ברכב לרווק. תודה לעוזרים, ירון.
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
בס"ד שלום, אני מוזיקאית, מחפשת רכב עם גג 70,000 קילומטר יד שניה. קטן, חסכן בדלק, אמין עד מאוד מאוד, ו.... ידני! הבנתי שהאופציה הכי טובה שלי בתקציב המצוי (עד 40,000 ש"ח) היא פיקנטו, אך פיקנטו עם מנוע 1250 ידנית באה רק כרכב ספורט עם 3 דלתות וזו בעיה בשבילי (הרבה ציוד להופעות... פחות פרקטי..) שאלתי היא האם כדאי לקנות פיקנטו עם מנוע 1000, או האם זה רכב חלש מדיי? והאם כדאי לי לוותר על הפיקנטו ולקנות סוזוקי ספלאש? האם היא אמינה מספיק? ברמת הפיקנטו? לא רואה מוסך? תודה מראש, תבורכו, הדס.
הודעה אחרונה מאת Enzo, -
-
- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום יש בימים אלה "מבצע" בלובינסקי טרייד על רכבים מסוג 308SW (סטיישן) שנת 2015 עם קילומטראז מעל 80000 ק"מ. המחיר המוצע הינו פחות מ50000 ש"ח. היום הייתי באחד הסניפים לביקור קצר ובדקתי אחת מהמכוניות. נאמר לי ע"י הנציג כי היא הייתה צמודה לנהג יחיד (אבל אין ממש דרך להוכיח זאת). המכונית נראית טוב מבפנים ומבחוץ. נהגתי עליה והיא הרגישה סבבה. מפאת קוצר זמן לא הספקתי להסתכל במסמכים השונים אך מחר אני אמור לקבל למייל היסטורית טיפולים/ תיקונים ועבר ביטוחי. כמו כן (למיטב זכרוני )הסוכנות מציעה אחריות של שנתיים או 20000 ק"מ על כל מה שהוא לא בלאי טבעי (מנוע, גיר, מזגן וכו..) רצית לשאול לעצתכם, איך מתקדמים מפה? בהנחה ולא אמצא משהו חריג בהיסטורית הרכב, האם נכון לק…
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב לכולם. מעוניין לרכוש רכב קטן ואמין , עדיפות לידני . עד תקציב של 15,000 במקסימום 17,000 הנסיעות בעיקרן יהיו בסביבת רחובות בסופי שבוע ופעם בשבועיים שלושה נסיעה מרחובות לגליל המערבי. בלוח יד 2 , ראיתי שנכנס בתקציב הזה : רנו קליאו דור 3 , פיאט גרנדה פונטו ושברולט ספארק. שלושתם סביב השנתונים 2011, 12 אני יודע שזה תקציב דל , אז אין לי יותר מידי בקשות ודרישות. אבל רצוי שיהיה נוח לנסיעה, מבחינת ישיבה. חשוב שיהיה חסכוני בדלק ובסך הכל זול לאחזקה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, החלטתי לקנות רכב ראשון, (יש לי ניסיון רב על הכביש) ומצאתי את הרכב E46 שנת 2000 (מנוע 1900) למתאים. מצאתי הצעה של 15K ויד 2 ו140K קילומטר. השאלה איך הדגם הזה, כמה התחזוקה יקרה, כמה דלק היא אוכלת וכדו', אשמח לכול יעוץ, עזרה וכדו' -תודה מראש (: !
הודעה אחרונה מאת Razorr, -
- 9 תגובות
- 934 צפיות
היי, אני מחפשת לקנות רכב יד2 בעוד מספר חודשים. אני יודעת שתהליך בחירת וקניית רכב הוא ארוך ולכן רוצה להתחיל לפתוח עיניים, להבין מחירים ולהבין את השוק עכשיו. אם תיפול בידיי הזדמנות לרכב טוב עכשיו, אני יכולה לקנות עכשיו. אני חושבת שאני מעדיפה יד שנייה ולא יד ראשונה מכמה סיבות: 1. קשה לי מאוד עם ריח חריף של מכוניות יד ראשונה, עד כדי בחילה ותחושה רעה. מפחיד אותי לקנות יד ראשונה ולקבל רכב עם ריח שלא אוכל לנהוג בו. (היו רכבי יד ראשונה שהסתדרתי עם הריח שלהם, היו כאלה שלא, זה קצת הימור ולדעתי זה לא תלוי חברה). הריחות חזקים עבורי גם אחרי שנה לפעמים (אבל רכב בן שנה לא אפסול). 2. רכב יד ראשונה מאבד הרבה מהכסף בשנה הראשונה, סתם נשמע לי חבל... כרגע אני עם ג'יפ סוזוקי …
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
טויוטה פריוס
מאת Ghia 61- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
ברצוני לקבל מידע על הרכב טויוטה פריוס, (כמובן מבעלים ולא מספקולנטים). מה האמינות שלו, האם מישהו נתקל בבעיה כלשהי? והאם הוא באמת כ"כ חסכוני בדלק? מה קורה עם המצבר? משהו יודע מה מחיר המצבר אם מתקלקל?
הודעה אחרונה מאת אלעד לב, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הי לכולם, אני בדרך לעסקה של רכישת סקודה סיטי גו משומשת. עלתה לכביש ב-11.2015, יד 1 מליסינג ונסעה 47,000 ק"מ. מטרת הרכב היא חצי אמצ"ש נסיעה בין עירונית של עד 50 ק"מ וחצי שני נסיעות קצרות בעיר. מה שהיה ארטקיבי עבורי הוא שמדובר באחד מ-2 רכבי המיני שקיבל 5 כוכבי ריסוק, ק"מ יחסית טוב בשביל רכב ליסינג ומחיר שהתאים פחות או יותר לתקציב. הכול נראה טוב ושולמה כבר מקדמה של 1,000 ש"ח ומוסכניק שאני מאמין בו אמר לי שלא כדאי לי לגעת ברכה כי הוא לא אמין וה-3 צילינדרים יהיו בעייתיים. אני מעריך מאוד את הידע שלו אבל קצת בתחושה שהוא לא אוהב כול דבר שלא קוריאני או יפני, אז אשמח לקבל פה את חוות דעתכם. למי שמחזיק רכב כזה ויכול לשתף אותי ברשמיו זה יהיה עוד יותר טוב. תודה …
הודעה אחרונה מאת Benor, -
-
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
לאחר שירדתי מהפיג'ו 3008 בגלל עינייני תקציב אני מחפש ג'יפון אחר שיעשה את העבודה מבחינת כוח על הכביש , אני מאוד אוהב את הטוסון וחשבתי להביא שנת 2017 מנוע 2000, אשמח לדעות עליו מבחינת כוח על הכביש בעקיפות ובלחיצה על הדוושה. ועוד דבר עד כמה נוראי הוא בצריכת הדלק עירונית? אני נוסע כ10K קילומטר בשנה שמרביתם היא בעיר. תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת guybenza, -
-
- 3 תגובות
- 741 צפיות
שלום, אני מחפש רכב קטן יחסית וחסכוני עם תקציב של 40K עם אפשרות לעוד אלפיים למציאה. חשבתי על polo 1.2 tsi 2010-2012 או ibiza tsi 2010-2013. בגדול אני מחפש רכב אוטומט חסכוני שלא יורד מ100 כ"ס שמעתי כמה וכמה אנשים שאומרים שיש בעיות עם ה DSG 7 \ 6 לא פירטו למה אבל אמרו שלא חסר בעיות. מה אתם חושבים כדאי לי לקנות ולמה? אם יש רכב אחר שאתם חושבים אני אשמח לשמוע גם. עוד שאלה קטנה למבינים: ראיתי רכב(פולו) שהחליפו לו מנוע מטעם החברה כי אמרו שהיה בעיות בייצור. עד כמה זה אמין וטוב ? תודה.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש סקודה סופרב מיד שניה שנתון 2016 ומתלבט אם לבחור במנוע 1400 או 1800 בגלל עניין שמועות על בעייתיות במנועי 1800 ביחס למנועי 1400. האם יש אמת בדברים? האם מנועי ה1800 נוטים "לחלות" יותר ממנוע ה1400? רוב תודות
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן אז אחרי שנה וחצי עם קיה ריו 2008 שעשתה לי רק טוב החלטתי למכור אותה כל עוד היא במצבה. מחפש כרגע רכב קצת יותר חדש באיזור התקציב הנ"ל, שישרוד צבירת קילומטרז קצת גבוהה (הרבה נסיעות מירושלים למרכז), יעשה לי כמה שפחות בעיות, ויתן לי חוויות נהיגה נוחה קצת יותר. לא מחפש מטוס. מדגיש שבנוסף אני ירושלמי אז לא חסר עליות. לאחר ייעוץ רב הומלץ לי על מאזדות, טויוטות וגם יונדאי. התסכלתי בשנתונים 2010-2013 ונראה שהטויוטות לגמרי גמורות ברובן. תפסו לי את העין כמה מאזדות ספיריט בעלות מנוע 2.0 עם קילומטרז' מאוד נמוך באיזור ה40,000 ש"ח. מה דעתכם על הרכב? אני מבין שצריכת הדלק מעט גבוהה, אך מעבר לכך? תודה! :-D אם מישהו במקרה יוכל להגיד לי את המחירון של הרכב על…
הודעה אחרונה מאת Arikk68, -
שלום לכולם, אני מחפש להוזיל מחיר של רכב חדש על ידי קניית גיר ידני. זה נכון לגבי קארוק קרוסובר וכו' כל השאלה האם בעוד 5 שנים אני לא עלול להפסיד מזה יותר ממה שהרווחתי עכשיו??
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, אני בן 22 נהג חדש. מאז רשיון הנהיגה לא נסעתי בכלל, כשנה אני חושב על לקנות רכב שנוסע כל יום מסלול של נתניה - פתח תקווה (כ60 קמ הלוך חזור). האם עדיף ידני או אוטומט לנהג חדש (מעדיף לנהוג על ידני) יהיה לי קשה מסלול כזה להתחלה ? האם ההבדל גדול בין 15 ל20 בתקציב? ואשמח להמלצות
הודעה אחרונה מאת אשרי, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, הזמנתי בתחילת מרץ מאולם תצוגה ניסאן בת"א את הניסן XTRAIL דגם הIN-TECH האחרון שהיה להם 5 מושבים. האוטו נקנה דרך ביטוח לאומי ככה ששילמתי 20 אחוז מערך האוטו בלי מיסים בתחילת מרץ ואז כאשר מקבלים את האישור מביטוח לאומי לגבי הפטור ממיסים צריך לגשת ולהסדיר תשלום. בכל הזמן הזה הייתי בקשר בווצאפ ,במייל ובטלפון עם נציגת המכירות ששאלה כמובן נו מה עם הכסף ואמרתי לה כאשר אקבל את הפטור אני בא ישר לשלם. הפטור הגיע באמצע יוני,הלכתי ישר לסוכנות להסדיר תשלום והנציגה אמרה תוך 14 יום אתה מקבל תאוטו. לאחר כמה ימים מתקשרת אליי נציגה אחרת שאומרת לי שהנציגה שטיפלה בך כבר לא עובדת יותר והיא מטפלת בי עכשיו. כמו כן אמרה רק עכשיו!! שהאוטו הגיע לפני כמה ימים לארץ ובדרך הוא נח…
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
-
- 3 תגובות
- 485 צפיות
היי חושב להחליף את הרכב. האם לפי דעתכם אפשר למצוא רכב קצת יותר גדול ויותר חסכוני מה i10 במחיר סביב ה 40 אלף ש"ח עם שנתון 2014 ועד היום? תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
מתכנן לרכוש רכב חדש 7 מקומות. מתלבט בין ניסאן אקס טרייל ומיצובישי אאוטלנדר. מוכן להתפשר על איכות נסיעה או מרחב לטובת אמינות. שווי שוק בזמן מכירה פחות רלוונטי. מצב אחד הניסאן חדיש יותר, אבל לא ידוע אם הרכב מזדקן בכבוד (הרבה מערכות אלקטרוניות). מצד שני המיצובישי מיושן, אבל עם אמינות מוכחת. אגב, אופציה נוספת היא פריוס פלוס. הרבה פחות מרחב פנימי, אבל אמין וזול לתזוקה.
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
אוקטביה 2015
מאת Ben A- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום רב, אנו משפחה עם שתי תאומות בנות שנה ושלושה חודשים (=עגלת תאומים), שוקלים לרכוש אוקטביה 1.2 או 1.4 שנת 2015 עם עד סביבות 60-70K ק"מ. תקציב מעט גמיש עד סביבות 80+ אש"ח. יש לנו נסועה שנתית של סביבות 15K ק"מ ואני מניח שתוך שנתיים שלוש נרצה להחליף אותו. אנו די סגורים על הרכב הזה בגלל המרחב הפנימי (אנחנו גבוהים) והבגאז' הגדול שלו (עגלה ועוד). מעדיף לרכוש מפרטי אבל לא שולל ליסינג (אלא אם תגידו אחרת ). 1. האם הרכב אמין? / הבנתי שביטוח של רכב זה יקר מאד - האם זה בגלל שהוא לא אמין? 2. האם ישנן תקלות שכיחות שצפוי להיתקל בהן? 3. האם נכון של 1.4 יש רצועת טיימינג ול 1.2 אין? האם זה אמור לשנות לי משהו? 4. קראתי של 1.4 יש בידוד רעשים טוב יותר ומזגן טוב יותר - האם כך הד…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
לאור התרחבות המשפחה חבר מחפש רכב שבעה מקומות נוח ואמין והוורסו עלתה בגורל. מצורפת בדיקה שנעשתה על ידי לובינסקי טרייד - רכב ליסינג לשעבר. ברור שהוא לא הולך להסתפק בה וייקח את האוטו לבדיקה. על פניו, נראית בדיקה סבירה מאוד (אולי הייתי מתעכב קצת על פגיעת מרכב במשמעות נמוכה והחלפת דלת אחור ימין). מה אומרים? תודה, דרור
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
אהלן חברים קוראנדו משנים 2011/12, כמה נדיר הוא, איך זמינות החלפים? מי מטפל ברכבים האלה? יש בכלל מוסכי שרות (יבואן) ליצרן הזה? תודה
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הי אני רוצה לרכוש רכב שנמצא בשעבוד בבנק בגלל הלוואה בעת הרכישה המוכר אמר לי שהבנק יסיר את השעבוד לאחר התשלום- ככה זה אמור להיות? יש מסמך שאני יכולה לבקש ממנו? הרי יכול להיות שהשעבוד הוא בגלל חוב גדול יותר ולא קשור להלוואה על רכישת האוטו מה סדר הפעולות המומלץ? נשמע אדם ישר ואני יודעת שהבנק משעבד את הרכב בעת רכישת רכב חדש רק לא יודעת מה עושים במצב כזה תודה על כל הסבר שיניח את הדעת
הודעה אחרונה מאת Nemesis, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 861 צפיות
אז הקרוז שלנו נפחה את נשמתה בתאונת שרשרת (לכולם שלום), והגיע הזמן לחפש מחליפה. הבת שלי נתקלה במודעה על סיאט טולדו 2014, 71K ק"מ, 44K ש"ח. אני לא כל כך מכיר את הרכב הזה, ומהמבחנים שקראתי הבנתי שמדובר בתאום של הראפיד. יש למישהו ניסיון מעשי עם הרכב? יתרונות? חסרונות? שימו לב שאנחנו מתכוונים להחזיק את הרכב זמן רב, כך ששיקולי סחירות עתידית לא רלוונטים. תודה!
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 0 תגובות
- 461 צפיות
השאלה הזאת כנראה כבר חרושה אבל אני אנסה בכל זאת, אני כרגע בשלבי סיום של לימוד נהיגה וכנראה בקרוב יהיה לי רישיון ואני רוצה עוד כמה חודשים לקנות רכב ראשון, אני אוהב מכוניות עוד לפני שאני זוכר את עצמי ואין לי מושג כבר כמה שנים אני כבר חולם על היום הזה, אני לא מחפש את הרכב הכי אמין בעולם, שיהיה משהו מהנה לנהיגה, לא בהכרח מהיר בקו ישר, ואני לא מפחד ללכלך את הידיים ואני גם רוצה ללמוד על המכניקה של הרכב, זה חלק מהחוויה ואפשר ללמוד הרי רק דרך הידיים, משמע אני לא מחפש רכב מתקדם מידי, משהו שעדיין אפשר לעבוד עליו חלקית בבית, בינתיים חשבתי על כמה אופציות: טויוטה יאריס TS פיג'ו 106 ראלי סיטרואן C2 סוזוקי איגניס ספורט סקסו VTR C4 VTS/VTR אולי לקחת איזו פיג'ו 206 שלוש דלתו…
הודעה אחרונה מאת Solomon, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 969 צפיות
שלום. איזה רכב מתאים יותר לגז מאזדה 5 או c4 פיקאסו? שניהם סביב שנת 2008. תודה!
הודעה אחרונה מאת שמוליק.איתן, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אני כבר כמה חודשים מתלבט מה לעשות ולא יודע. אולי אתם תעזרו לי. כרגע אני נוסע על אאודי a3 2009 1.8 160hp לפני זה היה ליb4 2008 מה שאני מחפש ברכב: בידוד רעשים מעולה. שהנסיע תהיה רכה. שפנים הרכב לא יראה זול(בדקתי את היונדאי קארוק ונראה על הפנים) אוהב כח אבל בידוד רעשים ונוחות בנסיעה יכול לבוא על חשבונו. לא חייב suv אבל נראה לי עדיף. צריכת דלק,זיהום וכו לא מעניינים אותי. מעוניין ברכב חדש בסביבות ה 140000. או רכב משומש עד 90000 אבל שיהיה אמין בלי כאב ראש על תקלות (יש לנו הונדה סיוויק2008 ולא פתחנו בורג! אבל לא יכול ליסוע בגלל הרעש בתוך הרכב). על האאודי השקעתי יותר מ20 אלף בפחות משנה וכבר נמאס ממנו (לא אוהב רכבים בוגדים) (-; תודה לכל העו…
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
מי מחובר 10 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 570 אורחים (הצג רשימה מלאה)
