Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאור התרחבות המשפחה חבר מחפש רכב שבעה מקומות נוח ואמין והוורסו עלתה בגורל.

 

מצורפת בדיקה שנעשתה על ידי לובינסקי טרייד - רכב ליסינג לשעבר. ברור שהוא לא הולך להסתפק בה וייקח את האוטו לבדיקה.

 

על פניו, נראית בדיקה סבירה מאוד (אולי הייתי מתעכב קצת על פגיעת מרכב במשמעות נמוכה והחלפת דלת אחור ימין).

 

מה אומרים?

 

תודה,

 

דרור

 

בדיקה אריאל.jpg

פורסם

המומחים פה יכולים לתת בבקשה את דעתם על הסיפור

וחוץ מזה אפשר המלצה על מכון בדיקה בפתח תקווה

פורסם

לדעתי רכב בן 3 צריך לחפש ללא מכות שזקוקות היו להחלפה כמו דלת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבדיקה שלהם לא שווה יותר מדי ובד"כ תמיד תהיה נקייה מליקויים. אז אם בבדיקה שלהם רשום שהרכב עבר תאונה, לך תדע מה הוא באמת עבר. אני הייתי מתקדם הלאה.

פורסם

בשני רכבים שלקחתי מהם לבדיקה השנה, הייתה חפיפה בין תוצאות הבדיקה שהציגו לזו שביצעתי במכון מטעמי, מה זה אומר ? לא יודע. אם יש לך מכונאי פרטי שאתה סומך עליו, לך לקבל חו"ד שניה, זה לפעמים שווה יותר מתוצאות בדיקה של מכון רשמי.

פורסם

מחילה. מכונאי לא יודע/מוסמך לתת חוות דעת של שמאי בנוגע לתאונה.

על הקונה הפוטנציאלי לבקש דוח שמאי ולראות מה כתוב בו בדיוק ולפי זה לשקול רכישה או אי רכישה.

פורסם

אני דווקא לא הייתי מתרגש מהממצאים, והייתי לוקח את הרכב לבדיקה נוספת במכון "מבדק" שבקרית מטלון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

שימו לב, רכבים עד גיל 3-4 .. השמאי לפעמים מאשר החלפת חלקים אשר נפגעו, ולא תיקון.

הן חדשים והן מפירוקים, לרכבים ישנים יותר - במקום פחחות לתיקון.

 

כגון - נפגעה כנף, דלת.. מכסה מנוע , מכה אשר מחייבת עבודת פחחות וצביעה.

במקום לבצע פחחות וניסיון לשמירת קווי החלק - (זה מאוד קשה כיום, עקב העיצוב ועיגולי הקווים)

לכן הרבה פעמים מחליפים כנף או דלת, גם במכות ושיפשופי חניה עמוקים.

 

ומאחר והחלקים הללו מוברגים, זו עבודה קלה ופשוטה.. והרכב משתחרר מהר מהמוסך.

החלק החדש - יותר חזק מחלק אשר נמתח בחום ותוקן עם חומרי פחחות

ופחות עלויות על תיקונים חוזרים, של פחחות לא יפה, ונתינת רכב חלופי לבעל הרכב.

 

לכן - לא צריך לחשוש מהחלפת חלק - חובה לבדוק מה הייתה חומרת התאונה, האם רק במעטפת..

וכי אין פגיעה בדפנות הפנימיות בתאים.. תא המטען נוסעים מנוע, או בשילדה.

 

לפותח הדיון - קחו את הרכב לבדיקה משלכם.. והעלו את הממצאים של הבדיקה שלכם.

במכון הבדיקה - שאלו על מהות תוצאות הבדיקה, האם יש פגיעות עמוקות

ואיזה חלקים נפגעו הוחלפו או תוקנו - תמיד בקשו הסברים.

 

אפשר גם - במידה ויש לכם מוסך פחחות אשר אתם מכירים,.. קחו לשם את הרכב.

הייתי משתמש בפחח - לבדיקת סינון ראשונית, ובמידה והוא אומר, כי הרכב עבר פגיעה רצינית.



לחסוך את מחיר הבדיקה במכון הבדיקה.

במידה ועבר את בדיקת הפחח - קחו עכשיו למכון בדיקה.

 

לא הייתי מפיל על פחח את אישור תקינות הרכב - זה לא הוגן.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...