ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 603 צפיות
חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי משו שיספק אותי עדיין הדרישות שלי לא גבוהות מדי ואנסה לפרט כמה שיותר. קודם כל תקציב 25K גיר אוטומט טווח נסיעות בשנה אמור להגיע לאזור ה20K קילומטראז לכן מחפש משהו חסכוני (בין 13 ל15 ק"מ לליטר נתוני אמת ולא יצרן) בטווח התקציב הייתי מעדיף משהו שהוא לא מיושן מדי שיישאר כמה שנים בלי הרבה תקלות (בשאיפה לשנת 2010 ומעלה ) והתלבטות אחרונה, בעקרון חיפשתי רכב סופר מיני, אך האם יש רכב מיני שירגיש יחסית נח גם בנסיעות ארוכות ובנסיעות עירוניות באזורים עם הרבה עליות ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 14 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
שלום, ברצוני לרכוש רכב מסוג אופל דגם אסטרה שנתון 2015/6. אני מחפש קצת יותר מידע "תקלות" על הרכב ולא מצליח למצוא. אם יש מישהו שיש ברשותו רכב כזה או שיכול להפנות אותי למידע על הרכב אני אשמח. תודה על שיתוף הפעולה !
הודעה אחרונה מאת archgoat, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 12.1 אלף צפיות
לאחר חיפושים אחר רכב חזק וזריז, שיהיה גם צעיר וגם קרוב לרכב מנהלים (אולי לא מנהלים אבל מרשים ויוקרתי). החלטתי ללכת על Volvo V40 T4 2013 180HP. ביצעתי נסיעת מבחן על אחת כזו, אמנם מנוע T5 245HP אבל הבנתי שגם ה-T4 חזק דיו. אהבתי את הרכב ואת הנהיגה בו. הבנתי שמדובר במנוע אקו בוסט של פורד ותיבת פאוור שיפט. אשמח לדעת עליהן מבחינת אמינות. פחות חשוב לי לדעת לגבי הנאה מכיוון שאני עובר מרכב 2008 כבד ובטוח אהנה מהוולוו יותר. אבל אני לא רוצה להכניס את עצמי לטיפולים יקרי ערך. קראתי שהדעות חלוקות. אשמח לדעתכם, חברי הפורום. ובמאמר מוסגר אציין גם שאני שוקל גם התקנת מערכת גז ברכב (אני נוסע המון, כ-2000-2500 ק"מ בחודש). ב-2 הרכבים הקודמים שלי (האחרונה - מונדאו 2008 והקודמת …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בטיחותי & לא סופר מיני\מיני בשל המחשבה על ילדים בשנה הקרובה. - צריכת דלק - רוב השימוש השבועי יהיה נסיעות של 30 ק"מ בסה"כ במהלך השבוע ומדי פעם טיולים מחוץ לעיר בסופש"ים. - אמין וזול לתחזוקה, כלומר בעל סיכוי גדול שלא יראה מוסך למעט טיפולים שוטפים וחלפים לא יקרים בעת הצורך. - מחיר: 55 אלף. - בונוס : אבזור - כגון מערכת מולטימדיה,שליטה מההגה וכו' ויתרתי על הc4 החדשה. אני חושב כרגע בכיוון של קיה פורטה 2014/2015. אשמח לחוות דעתכם בנוגע לקיה או המלצות על דגם אחר שיוכל להתאים. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום! אז כך אבי החליט להחליף את הסיויק 2002!! האהובה. עקב צורך ברכב גבוה בשביל תנוחה נוחה יותר. חבר הציע לו לקנות דאסטר דיזל אוטו' חדש. וכך לפני הקניה אני מברר אם יש אןפציות עדיפות באותה גזרת מחיר. נתון חשוב - אבא שלי לא נוהג להחליף רכבים סתם כך שהרכב מבחינתו ל15 שנה...... (שיקול חשוב לגבי קניה לכזה טווח עדיף 0 ק"מ למשל ולאמינות יש משקל גדול יותר) הדרישות- ג'יפון. אמין וחסכוני. לשאלות. לגבי האמינות איך הדאצי'ה מה בגזרת הגיר והטורבו לאורך זמן (זוכרים...). ראיתי באחת ההשוואות שהבוחן כתב שלדעתו עדיף ספורטאז' בת שנתיים מדאסטר חדשה. למה והאם כדאי. כמובן שאם יש אופציות נוספות ואו מידע על מבצעים ואפשרויות קניה יותר מאשמח לדעת.
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- 4 תגובות
- 873 צפיות
לא משנה איזה חברה, האם יש מנוע TSI, שלא מחותן עם הגיר הבעייתי ? מעוניין לדעת אילו דגמים לחפש
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 42 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש לקנות רכב ראשון ואשמח לקצת עזרה, לצערי התקציב הוא די נמוך, אבל אשמח בכל זאת לקבל את ההצעות הכי טובות שאוכל לקבל תמורת המחיר הזה. השימוש של הרכב הוא לעבודה(כמעט) יום-יומית בנסיעה של 30~ ק"מ לכיוון(95% מהנסיעה היא נסיעה בין-עירונית, ללא פקקים לרוב). איןשא אפשרות כרגע להשקיע יותר מכיוון ני זקוק לרכב על מנת שאוכל להגיע ולחזור מהעבודה בשעות מסוימות שאין לי תחבורה ציבורית, ואין לי כל כך אפשרות להמשיך בעבודה ללא רכב על מנת לחסוך עוד. אז בקשר לרכב עצמו, אני לא מבין כלל ברכבים, ברור לי שבתקציב כזה אי אפשר לקבל הכל, אבל זה מה שהייתי מקווה לקבל ברכב: מבחינת גיר, ידני/אוטומט לא משנה לי ממש, מה שכן קצת משנה לי זה שאם זה רכב ידני, אעדיף שהנפח מנוע יהיה מעל 1000(כמובן…
הודעה אחרונה מאת fiesta1997, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 577 צפיות
שלום לכולם, אני צפוי לבדוק מחר איביזה 2016 סטייל במכון בדיקה. היות ומדובר ברכב עם גיר בעייתי (ע"פ דעת הקהל הרווחת) הייתי שמח אם תעלו כל מני נקודות חשובות ששווה לשים לב אליהם בתוצאות הבדיקה. הרכב עבר כ30 אלף והוחלף לו הקלאץ' טרם סיום האחריות. האוטו מאוד מצא חן בעיניי רק ענייני הגיר מדאיגים אותי במקצת. תודה מראש לכולם!
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 656 צפיות
מחפש רכב לסבתא שלי, מעדיף שיהיה סופרמיני או כל רגע שהוא בין מיני למשפחתית. התקציב עומד על 100 אלף ש''ח, מעדיף לא לעבור. הדרישות הן: אמינות - עד עכשיו נוהגת במאזדה דמיו שנת 2001, אמינות מופתית. רוצה לשמור על הסטנדרט הזה בטיחותי (מעדיף ללא חובת התקנת מוביליי) נוחות נוטה יותר לרכב יד 2, שנת 16-17' אך לא שולל חדש אשמח לשמוע ממכם איזה רכבים מומלצים. תודה.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
טויוטה סיינה 2011-2015 VS קרייזלר גרנד וויאג'ר VS פולקסווגן טרנספורטר - המלצות בבקשה 1 2
מאת Eitan Katchka- 18 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום רב, מחפש רכב 7-8 מקומות, למשפחה עם 4 ילדים קטנים (הגדולה בת 7) - כלומר עם 2 כסאות בטיחות ו-2 בוסטרים גדולים עם אפשרות להסעה של מלווה מידי פעם. לא נוסע המון (15-20K בשנה). לא מחפש פינוקים מיוחדים מלבד מזגן טוב ושרעש הנסיעה לא יהיה מחריש אוזניים (כמו ב H1 2007 שכרגע בבעלותנו). חשוב שהגישה לכיסאות האחוריים תהיה נוחה ולא עם כסא מתקפל בגלל כסאות הילדים שיהיו בשורה האמצעית. (בגלל זה הסגנון של הסיינה בלי הכסא האמצעי או של הגרנד וויג'ר מתאימים לנו בכיוון). תקציב יכול להגיע גם ל 170K שח אבל היות והילדים לא ישמרו על הרכב אני חושב על לחסוך לשנתיים שלוש הקרובות ואז להשתדרג... יש הצעות על: - סיינה 2014/2015 - סביב 130-175K שח (תלוי גמר, קמ, חודש וכו). - קרי…
הודעה אחרונה מאת Dror Eyal, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אנחנו לפני קניית רכב חדש מאחת הסוכנויות. הרכב הישן לפי המחירון שווה 22,000ש"ח. בסוכנות הציעו לנו 13,000 שח. אצלנו הוא יד 2 8 שנים (נרכש כשהיה 8 חודשים על הכביש). רכב שהיה מטופל רק במוסך מורשה מאז שנקנה ועד היום. האם עדיף למכור באופן פרטי ? ראיתי שהוא נמכר ביד 2 בין 20,000-22,000 ₪ . שנת 2009 200,000 ק"מ ניסן טידה
הודעה אחרונה מאת Liran3331, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 686 צפיות
אנחנו מתלבטים בין רנו פולאנס לקאיה פורטה. שתיהן 1600 בנזין 2015 מחשבות? דעות? הרכב משמש בעיקר בנסיעה עירונית אבל פעם פעמיים בשבוע עושה גם נסיעות ארוכות (חדרה - ירושלים/ תל אביב) מחשבות? דעות ? המלצות? המון תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני לפני רכישת הרכב הראשון שלי ומתלבט איזה רכב לרכוש. התקציב שלי הוא בין 15-20 אלף ש''ח וביררתי פחות או יותר על רכבים משנת 2007. אני מחפש רכב חסכוני בדלק, אמין עד כמה שאפשר וחלקים שיהיו זולים. אני מניח שקשה למצוא את הכל באחד אז לפחות שיהיה חסכוני ואמין כי אני אצטרך לנסוע איתו הרבה. המליצו לי על פולקסווגן 2007 בנזין ואאודי. אני ראיתי חוות דעת טובות לגבי סקודה. אני לא מעוניין ברכבים תוצרת צרפת או מיני. הרכב צריך להיות משפחתי ולא חייב תא מטען ענק, כרגע יהיו שני מבוגרים שינהגו ברכב לפחות. על אילו רכבים אתם ממליצים לי לבדוק כי באמת שאין לי מושג. תודה!
הודעה אחרונה מאת asdf0x, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 734 צפיות
שלום לכולם, מחפש רכב שני למשפחה, הכיוון הוא לרכב קטן, ידני, ואמין (אין זמן לבילויים במוסך) בתקציב של כ15K מאוד חשוב שהרכב יהיה גם כוח לטפס בעליות מכיוון שאני גר בצפון והשימוש ברכב יהיה בעיקר לנסיעות לעבודה, כ20 ק"מ ביום. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 914 צפיות
המוכר הראה לאבי את התוצאה בדיקה הבאה: על פניו הבדיקה נראית ממש ממש טוב חוץ משלדת המרכב.. הרכב שנת 2014 עשה 65KM רוצים לדעת האם יש לאן להתקדם הלאה ולקחת לבדיקה מהצד שלנו או שהבדיקה שלו נראית יותר מידי נקייה ומה בקשר לסעיף של השלדת מרכב תודה
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 861 צפיות
מתעניין בפולו החדשה 2018 הבנתי שיש המון בעיות בגיר לכן אני שוקל ללכת על הידני.. מישהו יכול להמליץ על הרכב (אפילו משנים קודמות) או על פולקסוואגן בכללי? אחזקה טיפולים חלקים וכו? תודה
הודעה אחרונה מאת almogb, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, יש ברשותי רכב פגו' 208 active 2015 שמסיים אחריות באוגוסט הקרוב, אני יד שנייה של הרכב ומעוניין לרכוש רכב 208 חדש בגרסת הacsess 1. שהתקשרתי לסוכנות לפני כחודשיים בזמן ימי מכירות בפגו נאמר לי שהרכב נמכר ב89 אלף האם אני יכול לדרוש מחיר כזה גם כעת? 2. אני נכה אשר זכאי ל50% ניידות והלוואה עומדת בגובה 50% מהמיסוי על הרכב, אשמח לדעת בערך באיזה סכום מדובר אם יש כאן מישהו מנוסה בעניין ביטוח לאומי? 3. הרכב עשה בקושי 32000 קילומטר ועל פי המחירון (לוי יצחק ויד 2) שווה היום לאחר שקלול 58,000 ש"ח אני ממש מפחד שיורידו אותי הרבה מתחת לזה בסוכנות מה המחיר הסביר לדעתכם שאני יכול לדרוש בסוכנות? (אני אמנם לא הולך לבד, אבל אני חסר נסיון בעניין ולא רוצה שיעבדו עלי) …
הודעה אחרונה מאת אלעד.ס., -
-
-
- אחראי פורום
- 41 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום חברים, לא כולם אולי באותה קטגורייה אך אלו הדגמים שקפצו לי לראש ועומדים בתקציב. הרכב ישמש את אשתי לנסיעות קצרות כ-8 ק"מ,כרבע שעה נסיעה לרוב עירונית. הדרישות הם: רכב קטן, צריכת דלק סבירה,בטיחותי ככל הניתן, לא יקר לאחזקה,אמין וכמובן גיר ידני. התקציב הוא 22K אם אפשרות למתיחה קצת אם צריך. בתקציב נכנס i10,מיקרה,פיקנטו ופיאסטה 2011,2012. על מה הייתם ממליצים? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
- 2 עוקבים
- 0 תגובות
- 477 צפיות
שלום לכולם. אניח מעוניין לקנות סובארו אימפרזה 2013 על מנת לעשות לה הסבה לגז. הבנתי שלסובארו יש ייחודיות במנועי הבוקסר שלהם שהם מותאמים יותר או אפילו שרק הם מתאימים לתהליך שעושים בהסבה לגז, אשמח לקבל מידע על זה אם יש למישהו..
הודעה אחרונה מאת דניאל@!@, -
שלום חברים, אחרי עשור עם צ'מפיון, נדמה שה"רומן" מגיע לקיצו - לאור רמת השירות המחפירה והחוסר מקצועיות, כך שאין ברצוננו לשמוע יותר על רכבים כאלה ואחרים מהיבואן הנ"ל - למרות הידיעה שרב האופציות הטובות מגיעות ממנו. כמה חבל שהן מיובאות ע"י יבואן בזיוני. תקציב משוער בין 120 ל-130 אלף ש"ח. לבינתיים יש לנו שתי אופציות ראויות: - פיאט בראבו 1.4T ידנית. נהגתי בה בעבר, בהחלט אחת האוהבות עלי. לצערי הרב - יתכן ותם היבוא סופית. מיודענו (עומר ג') בודק לי זאת, אך לבינתיים נדמה שהתשובה היא שלילית / או שנצטרך להמתין כמה חודשים (3-4) ולחכות לרכב בהזמנה מיוחדת דרכם. - פורד פוקוס 1.6 "ספורט" ידנית. הפוקוס מאוד מאובזרת, מאוד נאה, מהנה לנהיגה ונוחה. המצער אותי שהמנוע שלה אומנם…
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 481 צפיות
שלום לכולם. אניח מעוניין לקנות סובארו אימפרזה 2013 על מנת לעשות לה הסבה לגז. הבנתי שלסובארו יש ייחודיות במנועי הבוקסר שלהם שהם מותאמים יותר או אפילו שרק הם מתאימים לתהליך שעושים בהסבה לגז, אשמח לקבל מידע על זה אם יש למישהו..
הודעה אחרונה מאת דניאל@!@, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי חברים! כבר זמן מה אני עובר בפורום מדשדש בין הפוסטים והיום החלטתי שהגיע הזמן להירשם. יש לי מספר שאלות ומצטער אם הן מפגרות, מתנצל מראש. כיום נוסע על סובארו DL ישנה מאוד מתי שמתאפשר לי (שייכת לאבא שלי, הוא חובב רכבים ישנים) ואני רוצה להשתדרג ולקנות רכב משלי. אין לי ידע מטורף ברכבים אבל ממה שהספקתי להכיר וללמוד דרך הפורום בזמן המועט זה שאני אמור להסתכל על רכבי המיני או הסופר מיני במחיר כזה. אני רווק, גובה ממוצע. נהג רגוע, יכול לסעת על ידני אבל עדיפות לתיבה אוטומטית. אני נוסע במרכז ונסיעות קצרות הייתי אומר (30 ק"מ ביום), נוסע לבד או עם עוד נוסע. הרכבים שאני מסתכל עליהם: דאצ'יה סנדרו stepway (ידני, בנזין) ומיצובישי ספייס סטאר (אוטו) השנתון: 2015-2016 (אני…
הודעה אחרונה מאת Mushi Shi, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 628 צפיות
אני מתעניין ברכישת רכב שבעה מקומות. התקציב עומד על סביב ה 100k. אודה לעזרתכם. Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום חברים, אני נוסע כבר שש וחצי שנים על סיוויק שנת 2004, אני נהנה ממנה אבל התחושה שהגיע זמן להתחדש. אחד הקריטריונים הוא היכולת למצוא חניה, השני הוא היכולת להסיע אנשים מידי פעם ומכאן - סופר מיני. חשובה לי מאוד ההנאה בנסיעה, ותחושת יציבות וביטחון על הכביש, כמו גם כוח מספיק לעקיפה בטוחה ומהירה בכבישים מהירים. מחיר באזור 100K. מבחינת גיר - אוטומט, לא פחות מ-6 הילוכים. הלב אומר ידני, אבל הראש מזכיר לו שתיבה כפולת מצמדים יעילה כמו ידנית בהעברת כוח ומשפרת יעילות על פני קלאץ' בתפעול הנהג, אז DSG. הסתכלתי בינתיים על מאזדה 2 סקודה פאביה פיג'ו 208 וסיאט איביזה בינתיים מאזדה 2 נראית לי צבועה, מתהדרת בטכנולוגיות חדישות, אך על הנייר בסופו של דבר לא מ…
הודעה אחרונה מאת yuvalganim, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הי מחפשים רכב מרווח (לא מחייב 7 מקומות אבל יהיה מאוד נחמד), מקום ל2 כסאות בטיחות גדולים, ותא מטען ל2 עגלות, הסבתא מצטרפת פעם בחודש. האם האופל היא הדיל האולטמטיבי? בעיקרון יש תקציב עד 170K, הנסועה השנתית 17K, מחפשים בטיחות, מרווח ונוחות, זמן שימוש יהיה בערך 4 שנים. כיום מתניידים בפוקוס 2014 2 ליטר (יד ראשונה) והם סובלים מהגיר ולכן מחפשים גם אמינות. האם שווה להוסיף עוד 50K עבור ה5008\סקודה?
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם אבא שלי נהג עד היום על Volvo 240 ו-Volvo 740 ורוצה לעבור לטויוטה קורולה; הוא מחפש משהו עד 18,000 ש"ח. האם ישנם קורולות שעדיף להתרחק מהם? (שנתון מסויים או דגם ספציפי) מהם המחלות של הקורולות? מה כדאי שיבדוק במיוחד לפני הקניה? האם יש מוסך אמין וזול לקורולות בירושלים? תודה רבה לעונים
הודעה אחרונה מאת Avi135, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מתלבט בין הרכבים הנ"ל. רוצה רכב בן שנתיים-שלוש הרכב ישמש אותי בשנה הקרובה, כ30,000 ק"מ ואח"כ עובר לאישה שתעשה כ15K. חשוב לי ברכב: אמינות בטיחות (מכיר את הקלישאה של דאצ'יה עם 0 בטיחות, אבל לפי מה שאני מבין בכל רכב שיש לו ציון 6 זה בגלל המובילאיי, ככה שאם אני שם מובילאיי זה משנה את התמונה, אבל שוב, זה רק לפי הבנתי, ויש מצב שאני טועה) אוטומט אשמח לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, הגיע זמנה של הפוקוס בת ה-14 של אשתי להשתדרג. תקציב: 50-70K, השיקול העיקרי לא להגדיל את התקציב הוא ההפסד השנתי באובדן ערך. אם יש רכב בתקציב יקר יותר ואובדן ערך נטו נמוך יותר, אפשרי. טווח נסיעות: נסיעה יומית של כ-15/ 20 דק' בכבישים עירוניים מהירים (50-70 קמ"ש), בשבתות נסיעה לטיולים. אני מניח שמדובר על 10K ק"מ שנתי. פרמטרים חשובים (לפי סדר): א. מרווח פנים וגודל בגאז', ב. בידוד מרעשים. ג. עלות החזקה שוטפת (אובדן ערך + תיקונים + ביטוחים + דלק), ד. נוחות נסיעה. מהו הרכב המומלץ (דגם / שנתון / קילומטראז מטרה) לדעתכם? תודה, אלי
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם ! מחפש רכב בתקציב של עד 35000 וכרגע מתלבט בין כמה דגמים שמצאתי ביד 2. כל הדגמים הינם אוט' קיה ריו 2012 מאזדה 2 2009/2010 רנו קליאו 2013 מחפש רכב שיהיה אמין,חסכוני (בהתאם לתקציב), לא צפוץ מידי, נוח להיגה ולשלא יהיה עגלה. אני יודע שלא אוכל לאכול את כל העוגה ולהשאירה שלמה, לכן העדיפות היא אמינות וחיסכון בצריכת דלק. הרכב ישמש בדרכ נהג יחיד עם אופציה לעוד 2 ויסע לרוב נסיעות עירוניות. אשמח לעוד המלצות בהתאם לתקציב ולדרישות המוגזמות שלי
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
שלום אני חייל משוחרר ומעוניין לקנות רכב בגלל הקבלה לאוניברסיטה אני גר במעלה אדומים ולומד במכללה להנדסה ירושלים , מעוניין לקנות רכב חדש בגלל אחריות יצרן בעיקר כי אני מעדיף לשלם בהוראת קבע על הרכב מאשר לשבור את הראש במוסכים אשמח פה להמלצות אני מתעניין במיני / סופר מיני העיקר שיהיו בטווח שלי , אשמח להמלצות הראש לבנתיים בשני כיוונים Kia picanto GTline -82k או Seat ibiza refence - 79k בעיקרון אין לי בעיה עם ידני ואני מאד אוהב רכבים מאובזרים בגלל זה הפיקנטו נלקחה בחשבון אשמח לשמוע המלצות לגבי רכבים אמינים , חסכוניים , ומאובזרים לתמורה שלהם וןדה רבה
הודעה אחרונה מאת belior,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
