Jump to content

דניאל@!@

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של דניאל@!@

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם. אניח מעוניין לקנות סובארו אימפרזה 2013 על מנת לעשות לה הסבה לגז. הבנתי שלסובארו יש ייחודיות במנועי הבוקסר שלהם שהם מותאמים יותר או אפילו שרק הם מתאימים לתהליך שעושים בהסבה לגז, אשמח לקבל מידע על זה אם יש למישהו..
  2. שלום לכולם. אניח מעוניין לקנות סובארו אימפרזה 2013 על מנת לעשות לה הסבה לגז. הבנתי שלסובארו יש ייחודיות במנועי הבוקסר שלהם שהם מותאמים יותר או אפילו שרק הם מתאימים לתהליך שעושים בהסבה לגז, אשמח לקבל מידע על זה אם יש למישהו..
×
×
  • תוכן חדש...