ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 894 צפיות
כרגע נוסע על מיצובישי ספייר סטאר,האמת עומדת בצרכים שלי יופי. חסכונית בדלק, לא רואה מוסך, כמעט הכל תקין,אבל אני רוצה משהו עם קצת יותר כוח נוסע בערך 15 אלף בשנה,לא כל כך חשוב לי חסכון בדלק,מעדיף רכב קצת חזק יותר, לא ידני חשבתי בינתיים על Sonic RS ועל אלפא מיטו ממודל נמוך יותר אשמח להצעות על דגמים מומלצים של המיטו בהנחה שהיא מומלצת בעינכם ואם אפשר עוד הצעות לרכבים שיכנסו בתקציב אני אשמח
הודעה אחרונה מאת RazDar, -
-
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 5 אלף צפיות
היי צריך את עזרתכם בעשיית סדר במחשבות. יש לנו שני ילדים קטנים בגילאי 3, שנה וחצי ואנחנו מצפים לתינוק נוסף. כרגע יש בקשותי סוזוקי ליאנה 4 דלתות, במושב האחורי יש כיסא בטיחות מרווח לילדה בת ה3 וכיסא קטן יותר לתינוק בן השנה וחצי, כאשר אישתי יושבת בינהם. עם גדילת המשפחה אני שוקל להגדיל/להחליף את הרכב. מכיוון שמישהו צריך להשגיח על התינוק החדש, יוצא שהאופציה הראשונה היא לשים אותו בכיסא הקידמי. אני חושש מהאפשרות הזאת מכיוון שזה פחות בטיחותי. אופציה שניה היא רכב בעל 7 מקומות(מאזדה 5 למשל) ואז לשים את הילדה בת ה3 בשני הכיסאות האחרונים, מה שמוביל אותי לעוד חשש לביטחונה, ממה שקראתי, הכיסא האחרון ב7 מקומות הוא מקום מאוד מסוכן, הילד ממש יושב על החלון של הבאגז' ואין שום …
הודעה אחרונה מאת drive4fun, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 747 צפיות
שלום לכולם אשמח לקבל חוות דעת על סיאט איביזה EVO החדשה 1.5 טורבו 150 כוח סוס גיר ידני
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם נסעתי לחיפה הרחוקה (מתל אביב) לראות פיאט פנדה בסוכנות סובארו שטראוס. 2014, 65 אלף ק''מ, יד 1. מצב הרכב טוב, לאחר נסיעה הסכמנו על מחיר ויצאנו לבדיקה. מצורף צילום הבדיקה. אשמח לשמוע את דעתכם. תודה Sent from my XT1575 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת nitzan1, -
אהלן, רציתי לקבל חוות דעת על טויוטה קורולה 2010 gli אוטומטית. צריכת דלק אמיתית, אמינות , עלות אחזקה. ואם שווה לקנות תרכב הזה ב38,000 או שיש מתחרות שבמחיר הזה יותר שווה? אני מחפש בעיקרון רכב חסכוני ואמין.
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 811 צפיות
היי מתלבט לרכב שני לאישתי: שניהם מליסינג המחיר אותו מחיר אפשרות 1 : שברולט ספארק LT 1.4 שנת 2016, 17 ק"מ אפשרות 2 : יונדאי I20 שנת 2014, 50,000 ק"מ אשמח לשמוע את דעתכם
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 780 צפיות
אהלן, מחפש המלצה לרכב משפחתי קטן באיזור ה 100k יש אפשרות גם לחריגה. הנסועה היא בעיקר עירונית עם נסיעות של פעם פעמיים בשבוע מב"ש למרכז. חשוב לי שהרכב יהיה מאובזר גם מבחינת אביזרי נוחות וגם מבחינת איבזור בטיחותי אקטיבי. בנוסף שיהיה מספיק מרווח למשפחה+1 שבהמשך תגדל ל+2 ככה שחשוב שיהיה תא מטען מספיק גדול לעגלה . עוד דבר חשוב שהרכב לא יהיה" עגלה" עם זמינות כוח סבירה. אני חשבתי על מזדה 3 שנת 2017 ומעלה מנוע 2000, או האחיות לבית סיאט לאון/ארונה שלפי מה שהבנתי הגיר לא מחבב תנועה עירונית אשמח לשמוע עוד המלצות או תובנות לגבי הרכבים שציינתי. תודה! Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
רכב עד 30K
מאת niv131-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 906 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש לקנות רכב וזה למעשה הרכב הראשון שאני קונה (רכב של הורים ואז רכב מעבודה). אני לא מבין גדול במכוניות אז אני רוצה להתיעץ לפני שיעשה טעות שיתחרט עליה אז ככה, אני הולך להיות סטודנט בשנה הבאה והמטרה שלי למצוא קודם כל רכב אמין ולאחר מכן שיהיה חסכוני, אבל הכי חשוב אמין, כל השאר (בטיחות, נוחות..) זה בונוס מבחינתי. באמצע השבוע שאני אלמד לא אמור להיות לי יותר מדי נסיעות ורוב הנסיעות יהיה ללימודים ובחזרה בתוך ערי המרכז (עוד לא יודע איפה אני יגור אז לא יודע בדיוק כמה קמ כל יום), בסופש אני מאמין שיהיה יציאות מהעיר ולרוב אני אסע לאזור שאני גר (כפס) שזה גם לא יותר מדי קמ.. בגדול הבנתי שהאופציה הכי טובה זה i10 שנת 2013. חשבתי אולי ללכת לכיוון של …
הודעה אחרונה מאת niv131, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 664 צפיות
שלום, מתלבט בין שני הרכבים האלה. ספציפית, יש לי הצעה לפ'גו 208, שנת 2015, מנוע 1600 (הדגם הישן), 50,000 ק"מ מפרטי ב-40 אלף ש"ח. האם נראה משתלם? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
אתמול בערב נסעתי לחברת ההשכרה להחליף מטויוטה יאריס 1.3 לסקודה פאביה 1 ליטר טורבו , קצת חששתי בגלל הגיר הרובוטי אבל אמרתי מה יכול להיות רע ? בכל אתרי הרכב עושים מהסקודה / VW / איביזה מכוניות על כותבים מנוע מצויין בלה בלה ... אז הלכתי לעשות החלפה , אני מתחיל בנסיעה לוחץ על הדוושה והרכב לא זז לא הבנתי מה קורה פתאום אחרי שניה שניים הרכב התחיל לזוז בקצב של 30 שניות למאה רעידות נותנים ברקס יש רעידות פשוט זוועת עולם הרכב איטי נורא עגלה בנסיעה עירונית זה עוד יותר מורגש סיוט , גם בנסיעה בינעירונית הרכב לא זז הייתי בטוח שיש טעות וזה לא טורבו באף שלב בנסיעה לא הרגשתי את הטורבו ואני מכיר מה זה טורבו נסעתי בעבר על שברולט קרוז 1.4 יש לה טורבו ( גם שם יש השהייה ) אבל שנכנס הטורבו הרכב ע…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 7 תגובות
- 871 צפיות
היי, לקראת הרחבת המשפחה אנחנו מתכוונים לרכוש בחודשים הקרובים רכב חדש ואני רוצה לעשות את שיעורי הבית שלי כמו שצריך לפני. שני הורים + 1 כרגע, עד כה מתניידים ב-i10 ששירתה אותה לא רע אבל מן הסתם כבר לא תספיק. ההתלבטות היא בעיקר האם לרכוש רכב חדש (בעיקר בגלל שאפשרויות המימון פה יהיו בדר"כ נוחות יותר מיד2, אבל גם נושא האחריות והנוחות הם שיקול), או רכב משומש יד 2, אבל אז להצטרך לקחת הלוואה שתהיה כנראה יקרה יותר ברמת המימון, שלא לדבר על רכישת חתול בשק. כמו כן, השיקול המרכזי בבחירת הדגם מבחינתי הוא הבטיחות. לא אבחר משהו שהוא פחות מחמישה כוכבי בטיחות, הנראות פחות קריטית. אשמח להמלצות גם ברמת הדגם. תודה לכל העוזרים!
הודעה אחרונה מאת motior, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, קבלת רכב ליסינג מהעבודה רשימה: מה הרכב שהייתם לוקחים ולמה?
הודעה אחרונה מאת Defuser, -
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
חושב לרכוש תאוטו הזה אשמח לחוות דעת למי שיש או למי ששמע
הודעה אחרונה מאת liron23, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אשמח לשמוע על צריכת דלק אמיתית שלו מאנשים שיש להם את הרכב (גם אמבישן טוב לזה) ומי שכותב, אשמח שיפרט כיצד מורכבת הנסועה שלו בד"כ, כמה ממנה בעיר וכמה בינעירונית. בנוסף, כל מי שיכול להאיר את עיני על הרכב הזה אודה לו מאוד. תודה
הודעה אחרונה מאת shai_ka, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני מזמן מחפש רכב חדש ומאד התלהבתי מהקיה ריאו 5דלתות החדשה. עיצוב מרענן עם מנוע 1.4 ומחיר לא נושך של 100K. בדרך כלל קיה זה רכב אמין ומאד נפוץ בארץ. האם יש מחלות מסויימות לרכב או סיבות להיזהר ממנו? או רכב אחר שדומה לריאו ויותר מוצלח ממנו? כמו כן קיה סיד זה בעצם פורטה האצבק? מנוע ומחיר זהים ורק העיצוב שונה טיפה. מוזר שהוא נמכר תחת שם אחר.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 4 תגובות
- 820 צפיות
צהריים טובים מבקש את עזרת הפורום לגבי רכב משני לרכישה. היום אנחנו עם רכב צמוד מהעבודה שלי והוא משמש לנסיעות ארוכות ומשפחתיות. הרכב המשני ישמש את אשתי לנסיעות לעבודה (לת"א, כ- 35 ק"מ לכל צד ביום), בנוסף איסוף של הילדים בתוך היישוב מהמסגרות, ואולי נסיעות קצרות נוספות. צריך להכניס 2 כסאות ילדים מאחורה (לא נראה לי בעיה בשום רכב) אין עגלות להעמיס אז לא קריטי תא מטען ענק. עדיף חסכוני בדלק. תקציב - עד 60 +/- בראש שלי: סקודה ראפיד I25 SX4 אשמח לעזרתכם תודה רבה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, קראתי לא מעט מהשרשורים כאן בפורום אך טרם הצלחתי להגיע להחלטה. אנחנו זוג צעיר, השואפים להרחיב את המשפחה, ומחפשים לרכוש רכב ראשון. התקציב הוא עד 40 אלף והשיקולים הם בראש ובראשונה בטיחות, וכמובן חסכוניות ואמינות. אנחנו צריכים אוטומטי, ומבחינת הכמות שניסע היא לכל היותר 15 אלף קילומטר בשנה. אחרי מחקר בנושא, הגעתי למסקנה שהסקודה פאביה יכולה להתאים. אלא שמאחר ואנו גרים באיזור ירושלים ויש לנו לא מעט עליות וירידות, צריך אוטו שיסחוב אותן, וממה שאני יודע ושמעתי (ייתכן וזה מוטעה, לכן אני מתייעץ כאן) צריך מנוע של מינימום 1600 סמ"ק. אני בקושי מוצא את הפאביה במנוע הזה, בעיקר בדגמים ישנים שלה. האם סקודה פאביה אכן מומלצת? אולי אפשר לזלוג לאוקטביה - אך אי…
הודעה אחרונה מאת Arikk68, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 666 צפיות
תודה!
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, הסיטרואן C3 שנת 2004 של אשתי שבק אתמול לאחר רצף תקלות מעצבן, ואני חייב למצוא רכב חלופי (ולהתארגן על כסף... ) בהקדם. ועד כמה שאני רואה המלצות כאן על 208 עם המנועים החזקים שמעניינים אותי, אחרי 14 שנה עם תקלות סיטרואניות היא לא מוכנה לשמוע על רכב צרפתי. מחפש סופר-מיני עם: - מקום בבגאז' לעגלת תינוק ומושבים תומכי ISOFIX - דירוג בטיחות גבוה, עם כמה שיותר מערכות בטיחות חדישות - זמין בשוק, בתקווה משהו שנמכר כ 0ק"מ לפרטיים ואפשר למצוא רכב חדיש מפרטי במחיר טוב. - אבזור כגון ידית ליד ימין הנהג, חיישני רוורס, וחיבור BT זה חשוב. מחיר באזור ה 50-60k. לא הכי גמיש אבל חשוב לי למצוא רכב בן 3-4 שנים. אשמח לכל עצה! תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 3 תגובות
- 918 צפיות
היי, הרבה זמן שאני מחפש את הרכב הזה, ולאחרונה מצאתי אחת! שאלתי אליכם היא מה אני צריך לדעת לפני שאני הולך על זה? מה חשוב חשוב חשוב לבדוק לפני שקונים? והאם מומלץ להתעסק עם גיר אוטומטי ברכב או רק ידני? תודה!
הודעה אחרונה מאת Dudi F, -
- 3 תגובות
- 711 צפיות
שלום לכולם, ההורים רוצים להחליף הרכב, האם יש צפי להחלפת הדגם בקרוב?
הודעה אחרונה מאת shus2000, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 885 צפיות
מחפש רכב בעל אופי ספורטיבי עד 65 אלף שח נוסע כ 18000 אלף בשנה כיום נוסע על מאזדה 3 ספורט ספיריט 2010 הרכב משמש כרכב שני בבית העיקירי למשפחה זה קיה ספורטאז חשבתי אולי בכיוון של האלפא רומאו אך אשמח לדעתכם לא מקובע... חייב אוטומט-לאישה אין רשיון על גיר רגיל
הודעה אחרונה מאת punz, -
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, עברתי בדיקה היום בדינמומטר לרכב יונדאי I30 2009 ורצתי חוות דעת על העניין האם להיכנס לעסקה או לא, הרכב בן 9, לפני בדיקה נסגר סכום של 19 123K ק"מ ובהיסטוריית טיפולים היה נראה שיחסית דואגים לו אבל הממצעים אומרים אחרת, והם מצורפים הדברים שהכי מדאיגים אותי - הגשר קדמי שהבנתי שלהחליף זו עבודה, הגיר, והבוצה במנוע, והסדק בשמשה... האם יש כאן עניין בכלל שכדאי להיכנס לעסקה לאחר הורדת מחיר? תודה רבה לעונים,
הודעה אחרונה מאת punz, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
הרכב מחברת ליסינג - אוויס. מצ"ב: 1. היסטוריית הטיפולים מהחברה - 2 דפים 2. דו"ח בדיקה של החברה בקומפיוטסט - 1 דף 3. דו"ח בדיקה שלי מהיום במבדק מכוני בדיקה - פ"ת. - 3 דפים ליקויים שניתנים לתיקון יתוקנו על ידי החברה + אחריות לשנה על הרכב. אשמח לחוות דעתכם. תודה FaxIn_2018-07-15_13-09-02_03-5055912_cf7b71bf.pdf
הודעה אחרונה מאת elimalka, -
-
- 3 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי חברים , יכולים לתת חוות דעת ? מתלבט בין קיה פורטה 2016 (חודש 12) בצורה של 2017 או יונדאי I35 2015 מה היתרון / חסרון תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת raniran, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מעוניינים להחליף את האוטו (מאזדה 3, 2008) ולהתקדם הלאה. עלו בפני שתי אפשרויות (בדקתי לגבי הרכבים רנו קליאו,i20,והונדה ג׳אז-התשלומים על כולם די דומים). עכשיו, בדקתי לגבי ליסינג תפעולי וליסינג מימוני. וזה מה שהצלחתי להבין מהנתונים, אבל לא הצלחתי לגבש דעה. 1. ליסינג מימוני: מקדמה 10K (אין חובה לשים מקדמה,אבל תשלום ראשוני של 10K שאין לי בעיה לשים, יוריד לי כל חודש 100₪ בתשלום החודשי). עסקה למשך 36 חודשים, כאשר לאחר 36 חודשים אני מקבל על הרכב מחיר מחירון (טרייד אין) בניקוי של 12% (כמובן...) ועם הסכום הזה אני מתקדם לרכב הבא, ללא מקדמה חדשה, ופשוט עובר הלאה. החיסרון-ביטוח וטיפולים עלי (כמו המצב שאני נמצא בו כרגע). 2. ליסינג תפעולי: מקדמה 7,900₪ תשל…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 868 צפיות
שלום חברים ברשותי יונדאי גטס 07 אוטומטית (160~ קמ, מנוע 1600) אשרת משרתת אותי נאמנה קרוב ל8 שנים. מאוד מרוצה מהרכב, אבל לאחרונה חושב על להתחדש במשהו קצת יותר מודרני. 2 שאלות בנושא: 1. הרכב טופל רק במוסך מורשה (הילוך שישי ואוטוקליניק), כמה אני יכול לדרוש בעת מכירה? האם כדאי לנסות למכור בטריידאין (סוכנות טרייד בכלל תתעסק עם רכב כזה ישן?) כדי לחסוך כאב ראש? 2. עיקר ההתלבטות היא בין יונדאי I20 לדאצ'יה סנדרו סטפווי. אין לי הרבה דרישות, הגטס מספיק נוחה לי, לא מחפש לחרוך את הכביש. מחפש רכב אמין ואם אפשר חסכוני (ברמת הסביר) אז אחלה בונוס. אשמח לשמוע את דעתכם בנושאים שהעלתי. פתוח לשמוע הצעות אחרות מלבד 2 האפשרויות שהעלתי פה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שנת 2010. אני מעוניין לקנות את רכב מהסוג הנ"ל, זאת פעם ראשונה שאני רוכש רכב והיום הלכתי לראות אחד כזה ורציתי לבדוק האם המחיר שקיבלתי הוא מחיר הגון והאם יש לכם המלצות נוספות- הרכב נראה סה"כ שמור מבפנים ומבחוץ- מבחוץ הייתה פגיעה אחת מימין מקדימה טיפה סמוך לפנס (לפי המוכר סביבות 600 ש"ח תיקון) ועוד משהו ממש מינורי (כל השאר סטנדרטי לדעתי לרכב בן 8 ). כל החשמל ברכב עובד טוב. ארבעת הגלגלים הוחלפו בחצי השנה האחרונה. מצבר לא הוחלף בשנתיים האחרונות. מנוע נראה ונשמע סבבה לאוזן והעיניים הלא מבינות שלי. טסט צריך לעשות בספטמבר. אין ספר טיפולים (כמה זה סטנדרטי בימינו? לטענת המוכר - הכל רשום במוסך) - טיפול אחרון נעשה בספטמבר 17 לפי טלפון שהרמתי למוסך בו מטופל הרכב. "נס…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 1 תגובות
- 906 צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל חוות דעת על שירות החברה למי שיש רכב ליסינג תפעולי מאותה חברה.
הודעה אחרונה מאת MrCola, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום, אני מחפש לקנות סופר מיני ומתלבט בין 2 הרכבים הללו משנתון 2015 ומעלה. לגבי הפיגו מדובר בדגם active pro המאובזר , לעומת זאת היאריס מדובר בד"כ בדגם sol ואולי style - אשר מאובזרות משמעותית פחות. לגבי צרכים מהרכב - אנחנו זוג צעיר, בעיקר נסיעות בעיר, כמה פעמים בחודש נסיעות בינעירוניות - ממוצע נסועה סביבות ה13 אלף בשנה, תקציב סביבות ה55k. כנראה אקנה רכב מליסינג בכדי שאוכל לרכוש את אחד הרכבים האלה עם נסועה הגיונית. על הנייר הייתי הולך על הפיגו בגלל המפרט העשיר יותר שלה , אבל כמו שכולם מכירים בעיית האמינות של הפיג'ו לעומת הטויוטה שאמינותה לא מוטלת בספק. ביאריס בסכום הזה אין אפילו משענת ליד בכסא הנהג שלא לדבר על מסך מולטימדיה שגם אותו אין שזה דיי מכביד על הרצון לק…
הודעה אחרונה מאת tepic, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
