ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 737 צפיות
היי חברים בשעה טובה אני מעוניין לקנות רכב - אני יודע שאני מחפש: סופר מיני עם גיר אוטומטי ובתקציב של עד 70K (פחות או יותר). קצת פירוט על הצרכים: נסיעה יומית לעבודה (בכיוון אחד) עד 20ק"מ באיזור מישור החוף (הרצליה) + מידי פעם נסיעות לרעות (ליד מודיעין) להורים. מקריאה פה בפורום ובביקורות ברשת נראה שטויוטה יאריס היא אופציה סולידית. במסגרת התקציב אני יכול להשיג את 2015 1.3 (99 כס) רמת גימור Style. מכניסה לפרטים אני מבין שהיאריס היא יחסית בינונית (בהכל), רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון איתה בכביש מהיר - השאלה העיקרית שלי היא איפה בא לידי ביטוי (באופן שלילי כמובן) ה-99 כ"ס? האם בנסיעה בכביש 1 שהכל פנוי אוכל להגיע ל-140 בלי להרגיש שאני סוחט את המנוע? יצא לי לעשות נסיע…
הודעה אחרונה מאת shimi_123, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם. אני נמצא כרגע בהתלבטות רכישה בין 2 הרכבים הנ"ל. אשמח לשמוע חוות דעת למי שמכיר את הרכבים ויוכל לתת לי נק' חשובות לקבלת החלטה סופית. ההתלבטות היא בין קופרה משומשת לבין טרופי חדשה מהסוכנות.
הודעה אחרונה מאת In Flames, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 783 צפיות
הרכב עבר את כל הבדיקות, מנוע, גיר, בלמים היגוי יאדה יאדה יאדה... סעיף אחרון שלדת מרכב- משמעות נמוכה: תיקוני מרכב וצבע, מעיכות, פגמים, סימני פגיעה דופן שמאל. באחוזים בסעיף שלדה 92% במקום 100%... הייתה פגיעה לטענת המוכר, תאונה עצמית, שפשוף נגד קיר/רכב אחר/וואטאבר של הבעלים לפניו... האם זה משמעותי? כמה נהוג ב% להוריד על דבר כזה והאם שווה להתקרב?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי חברים, אני מתלבט בין ב.מ.וו סדרה 1 118i, לבין אאודי a1 1400. שתיהן אוטומט, אותו שנתון. בעיקר מעניין אותי נושא האמינות, עלות האחזקה וצריכת הדלק. מחפש רכב לעצמי, רווק, נוסע כ-400-500 ק''מ בשבוע. הרב על הכביש, ולא בעיר. נאמר לי שאאודי פחות אמינה מבחינת גיר (אם אני לא טועה זה dsg7). האם זה כך? האם יש עוד מחלות אופייניות או דברים שצריך לקחת בחשבון ביחס לשני הרכבים האלה? תודה
הודעה אחרונה מאת humb, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 686 צפיות
בימים אלה אני מחפש רכב שני שיצטרך לנסוע כ-15 אלף ק"מ בשנה. הנסיעות הינן כ-100 ק"מ ביום (לא כל יום), חצי מהדרך בפקקים. חשוב שיהיה אמין ונוח (למשל שיכלול בקרת שיוט), שיתאים לנהגים גבוהים. חיסכון גם יהיה נחמד , אבל לא בראש סדר העדיפויות. התקציב - עד 20 אלף כולל יישור קו במידה ונדרש. בינתיים התרשמתי מהמונדאו 08-11 שנמכרת במחירים נוחים יחסית. יש אולי רעיונות נוספים?
הודעה אחרונה מאת Alchemy, -
משאית בטון רצחה היום את הפיאט בראבו של אמא [כאשר לא היתה ברכב] שנינו מאוד אהבנו את הרכב ועד לפני שנה וחצי הרכב שימש גם אותי מחפשת מחליפה ראויה עם הדרישות הבאות: מראה סטייל 308, מאזדה 3 האצ'בק או וולוו V40 אמינות כמה שיותר גדולה כמה שיותר טכנולוגיה: מצלמות ועוד פיצ'רים בסגנון, כמה שיותר יותר טוב. אם יש רכב עם מצלמת "מעוף ציפור" או משהו שמחנה את עצמו זה יהיה מושלם מולטימדיה - ושתהיה אחת טובה כמה שיותר חדשה רצוי לא רובוטי, אבל לא דילבריקר הק"מ מאוד נמוך, סביבות ה 10 בשנה לכן צריכת דלק לא ממש מעניינת. אשמח להמלצות... כרגע אני בכיוון של 308, מאוד אוהב צרפתיות ובגלל ששאר עם ישראל לא - אפשר לקבל רכב חדש בלא הרבה כסף בד"כ
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
- 7 תגובות
- 908 צפיות
מה עדיף סיאט לאון סטייל עכשיו 150 כ"ס או איביזה fr בינואר 2019 115 כ"ס עם דיגיטל קוקפיט ופנסי פול לד? אני בן 19, נהג צעיר, חשוב לי קוסמטיקה וכוח כאחד.
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 3 עוקבים
- 29 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
יש למישהו ניסיון עם הרכבים האלה? (מדובר על רכבים חדשים שנת 2018 ) אשמח לחוות דעת מניסיון
הודעה אחרונה מאת zuzut5, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני קורא בפורום כבר שנים, קורא ומתעניין (אך ממש לא מבין גדול). יש ילד בדרך, וזה הזמן להחליף רכב. קראתי מספר ת'רדים ושרשורים שונים בפורום אבל הגעתי למסקנה שהמידע שקיבלתי לא מספיק עדכני או מעמיק. הרכב ישמש בעיקר לנסיעה עירונית, בערך פעם בשבועיים נסיעה למרכז מב"ש, נסועה שנתית של בערך 10K בשנה. חשוב עבורי, לפי הסדר, סדר יורד: בטיחות, אמינות, מחיר טיפולים ותיקונים, בגאז' גדול ועם גישה נוחה. המטרה היא להחזיק ברכב 4-5 שנים ולגדול איתו. התקציב די מוגבל (עד 45-50k, לא פוסל אופציה לתשלומים בליסינג אם לא תהיה ברירה) כמה רכבים תפשו לי את העין: 1. רנו פלואנס אוטומטית בנזין, עם הגיר של ניסאן: הדיזל לא בא בחשבון כי הנסיעות לעבודה ולסידורים קצרות (רבע שעה גג) וזה ל…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
אטקה או קארוק
מאת אילתי25-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום, אשמח לעזרה די דחופה בבקשה. מתלבט בין סקודה קארוק מנוע 1.0 (3 צילינדרים) גימור סטייל 151 אלף ש״ח על הכביש לאחר הנחה של 2000₪ למועדון ״הוט״, לבין סיאט אטקה גימור אקסלנס 152 אלף ש״ח על הכביש לאחר הנחה של 11 אלף של מועדון ״חבר״. בגדול זה התקציב שלי לג׳יפון שחלמתי תמיד. אודה מראש.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, די התמקדתי על הקיה סטוניק החדשה. 1)האם יש לכם הסתייגויות כלשהן? 2)האם יש מבצעי קיה בזמן הקרוב איפושהו או במועדונים כלשהם שכדאי להמתין להם? 3)האם יש סוכנות ספציפית בעיר ספציפית שאתם מכירים ויודעים שנדיבים בהנחות? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 894 צפיות
אהלן לכולם, אני סטודנט, לא אמור לסוע עם הרכב הרבה.. פעם בשבוע להורים ועוד קצת ברחבי באר שבע.. מחפש מכונית ידנית, זולה לתחזוקה ואמינה.. אולי גם ירידת ערך נמוכה? למישהו יש המלצות בדגש על מאיפה לקנות? אולי סוכנות טובה? פחות מבין בלקנות מאנשים פרטיים וקצת חושש מזה.. תודה רבה נ.ב הפוסט דומה לפוסט קודם, אך אז חיפשתי מיני...
הודעה אחרונה מאת Gavrik, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני מתלבט לגבי רכב יד שניה למשפחה. אני אצטרך רכב שיוכל לאכלס שתי עגלות בבגאז' ושני כיסאות בטיחות בהושבה. לכן חשוב משהו מרווח ועם בגאז' גדול. ההעדפה היא רכב סטיישן או 5 דלתות כדי שהבגאז יהיה גבוה. כן חשוב לראות משהו בפחות מ-90 אלף ש"ח ועדיף עם פחות מ-60 אלף ק"מ ועד 3 שנים על הכביש האופציות שחשבנו עליהן ואשמח לשמוע בעד ונגד או אופציות נוספות קיה ספורטאז' 1.6- קצת יקרה לשנת 2016-2015 והבנתי שצריכת הדלק מאד גבוהה יונדאי i30cw - האופציה הריאלית מבחינת מחיר וצרכים, מצד שני המחירים שלה ביד2 הרגישו נמוכים מדי והגיר הרובוטי קצת מרתיע אוקטביה - קצת יקרה לשנת 2016-2015 אבל הבנתי שרכב מצוין מבחינת ביצועים וגם מרווח תודה! אסף.
הודעה אחרונה מאת TDI, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 619 צפיות
מתלבט בין 2 רכבים בתקציב נמוך הראשון הוא טויוטה יאריס עם 220 קילומטר מ2005 יד שניה השני הוא מיצובישי לנסר מ2008 עם 228 קילומטר יד ראשונה הפרמטרים המשמעותיים הם אמינות בטיחות ועלות תחזוקה כולל דלק כמו גם התאמה לזוג +1 צפי נסיעה 15 בשנה אני מודע לזה שאלו רכבים שונים לחלוטין אחד מהשני אפשרות נוספת שעלתה היא פורד פוקוס מ2008 עם 180 יד שניה במעט פחות כסף מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 633 צפיות
שלום, חיפשתי ולא מצאתי מדריך כללי לקריאת טופסי בדיקה לפני קניה, אולי מישהו יידע להפנות אותי למדריך כזה או לחילופין ירים את הכפפה ויכתוב אחד? כך אולי גם אטריד אתכם פחות בפעם הבאה שאבדוק רכב, או שאפילו אוכל להיות עצמאי מספיק כדי להבין את התוצאות לבד ולא אצטרך לומר למוכר שאני אחשוב על זה כדי לחזור הביתה ולשתף בתוצאות תודה!
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- 6 תגובות
- 906 צפיות
שלום מחפש רכב אמין וזול עד 15K בערך ביטוח חובה כמה שיותר זול (כלומר צריך לפחות ESP) הרכב ישמש נטו להגעה מ A ל B ישמש לכמה חודשים עד חצי שנה (ואז ימכר), ולכן סעיף הסחירות מעדיף ידני אבל לא נעול מנסיוני במחירים האלו עדיף ידני כי המחירים זולים בהרבה כי אין להם הרבה שוק בארץ [אבל אז הרכב הופך להיות לא כל כך סחיר = באסה]
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, אני מעוניין לרכוש רכב שני למשפחה בתקציב מינימלי(עד 6000ש"ח), השימוש של הרכב יהיה לנסיעות קצרות בתוך העיר. משום מה העין (והלב) נמשכים לAudi80, אני יודע שלקנות רכב ש24-25 שנה על הכביש זה לא יכול להיות רעיון גאוני, אבל השאלה עד כמה הוא טיפשי? במידה ואכן יצליח למצוא רכב שמור, שטופלו באהבה,עם ק"מ סביר, בלי נזילות במנוע, וכזה שמניע בלי בעיות בבקרים. רציתי לדעת עד כמה התחזוקה שלו תהייה בעייתית? האם בכלל קיימים חלקי חילוף במידה ומשהו מתקלקל? כמוכן אני יודע שרכב מעל 20 שנה על הכביש מצריך בשני בדיקות טסט שנתיות, האם זה נכון? האם הפעם השנייה זה רק לבדיקת בלמים בלבד? וכמובן שאם תשכנעו אותי שזאת החלטה שגוייה בעליל, אשמח לשמוע המלצות לרכבים אחרים(או…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 651 צפיות
התבקשתי לייעץ לזוג צעיר עם תינוק בדרך לגביי רכב ב-40k. מרבית הנסיעות הן בינעירוניות ארוכות. לא יומיומיות. סה"כ כ-15,000 ק"מ בשנה. הצרכים הם לרכב A ל-B, עם עלויות נמוכות, בטיחות גבוהה וכמה שיותר איכות ונוחות שניתן לקבל בתקציב (מבלי לחשוש מהפתעות בעלויות האחזקה, ומבלי להיתקע לצד הכביש עם רכב לא עובד). כמובן שצריך מקום לכסא בטיחות הפוך מאחור, עגלה בבגאז' עם עוד ציוד, ועדיף דלת אחורית רחבה להכנסת התינוק בנוחות. התקציב הוא 40k אבל ניתן להגדיל ל-50 על משהו שווה. מצד שני - עדיף פחות... ניסיתי לחשוב אם יש רכב אמין שניתן להשיג במחיר הזה הכולל גם מערכות בטיחות מקוריות ולא מצאתי. על מה הייתם ממליצים לצרכים? בפוסט אחר שאלתי על הפוקוס הרובטית במחיר הנוכחי לאחר הארכת האחריו…
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
ג׳יפון 7 מקומות 1 2
מאת inon007-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום מחברי הפורום! לאור התרחבות המשפחה ל 3 ילדים קטנים בגילאי 6, 3 , 0 אנחנו זקוקים לרכב 7 מקומות ולא ל 5 מקומות מרווח ( הסבתות נוסעות איתנו הרבה). אני רוצה רכב שיהיה ניתן לשבת בכיסא הנהג בנוחות עם רגליים כמעט ישרות (1.80). חשובה מאוד נוחות הנסיעה, NVH, מרווח בשורה ה 2 והשלישית לילדים אז זה לא כלכך משנה. הכוח חשוב מכיוון שהרכב יסע הרבה בעליות של חיפה וכמובן שגם צריכת הדלק חשובה. כמובן שגם האמינות חשובה, לא רוצה הרפתקאות במוסך כמו חבר שלי עם ה c4 פיקאסו הקודמת שכבר חבר טוב של המוסכניק שלו. התקציב הוא עד 120k. בצעתי נסיעת מבחן על יונדאי סנטה פה, מיצובישי אאוטלנדר וסיטרואן c4 פיקאסו. -הפיקאסו ירדה מהפרק עוד לפני תחילת הנסיעה מכיוון שהיא צפופה מאוד וכנהג אנ…
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 467 צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות פיג'ו 208 שנת 2012 לצורך נסיעות של בערך 60 קילומטר ביום בבינעירוני. האם הייתם ממליצים על זה? הרכב חסכוני? חזק מספיק למאמץ? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי יש לי ניסאן מיקרה אוט' 2016 שרכשתי מאלבר. רכב קטן נחמד סהכ חסכוני , אבל - 2+ אנשים ברכב + מזגן .. ואני מרגיש שאני צריך מישהו שידחוף אותי מאחורה כדי לנסוע, ואני לא מדבר רק על עליות. אני מחפש רכב לא חדש , עד 5 שנים על הכביש , בתקציב עד 70 אלף שיתן לי חווית נסיעה טובה משל המיקרה. רב הנסיעות שלי הן מחוץ לעיר, כ-90 ק"מ ביום. חשבתי על מאזדה 3 / רנו קליו החדשה / שברולט סוניק (הדגם 140כ"ס) / קורולה האם יש אלטרנטיבות? מישהו שהתנסה ויכול להמליץ?
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
- 0 תגובות
- 500 צפיות
שלום, אני אבדוק בימים הקרובים סיאט לאון 1.4 ידנית שנת 2012 האם מישהו יכול להמליץ על מכון בדיקה או מוסך באיזור שבין מודיעין-ירושלים?
הודעה אחרונה מאת aviaviavi, -
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן מחפש רכב עם אופי ספורטיבי, חשוב לי שהרכב יהיה חסכוני, אמין ועם רמת אבזור גבוהה יחסית הנסיעות יהיו ברובן בתוך העיר, לא בטוח כמה ק"מ ביום/שבוע אבל אני נמצא ברכב לפחות שעה ביום מעדיף גיר ידני, אך אם יש על הפרק גיר אוט' אמין אני מוכן לנסות אופי ספורטיבי = התנהגות כביש טובה ומתקשרת, זריז, רמת איבזור = מושבים נוחים, איכות חומרים גבוהה, בקרת אקלים וכו האופציות: - לאון עד 2012, ידנית, 1.4T - איביזה ידנית 1.2T FR - אלפא ג'ולייטה משנתון נמוך מחפש אבל לא מוצא: פונטו איוו 1.4T 207GT (מנוע בעייתי?) מי עדיפה מבניהן? האם יש לי עוד אופציות? חשבתי גם על הקליאו החדשה 0.9T , אך אני חושש שהיא חלשה מדיי בשביל להיות בעלת אופי ספורטיבי תודה!
הודעה אחרונה מאת Cyotam, -
- 0 תגובות
- 656 צפיות
אשמח לקבל מידע על אמינות ה f350 עם מנוע 6700 אני יודע שהדגם לפני 2011 עם המנוע 6 ל' היה בור בלי תחתית....
הודעה אחרונה מאת בני 1989, -
- 19 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מחפשים רכב לזוג עם תקציב מוגבל (השאיפה להגיע ל15 אולי מעט יותר) דגש על אמינות למניעת הוצאה בלתי צפויה ועל חיסכון (על נוחות אפשר להתפשר במידה סבירה) בטיחות חשובה גם היא ורכב שלא ידרוש החלפה ביום שיהיה תינוק (מבחינת עגלה ומקום לכיסא מאחורה) צפי נסיעה הוא לרוב נסיעות של 60-70 ק"מ בגוש דן ומדי פעם עלייה לירושלים בנוסף אשמח להמלצות/דיס המלצות לגבי הונדה אינסייט מ 2013 לפי אותם פרמטרים
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, שפשפשתי את הג'אנט במדרכה בדיוק לאורך הדפנות, יש ירידה של כ-8-10 PSI בשבוע לא נורא אבל מעיק. האם אני יכול לעשות משהו באופן עצמאי? במידה וצריך ללכת לבעל מקצוע לאיזה עלויות לצפות? עריכה: בטעות פורסם בייעוץ ברכישת רכב אודה להעברה לטכני.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
היי, במסגרת החיפושים המוזרים שלי(?), נתקלתי באוטו נחמד, מטופל במוסך מורשה, יד ראשונה אבל עם הערות מוזרות על הרישיון: הוא משועבד לבנק וגם כתוב משהו על הרשאים לנהוג בו ועוד הערה מוזרה על אילת(??). הבנתי שהשיעבוד לבנק הוא הליך סטנדרטי? מה בעצם אני צריך לעשות אם אני מעוניין לרכוש את הרכב(הפעם עוד לא בדקתי אותו)? תודה
הודעה אחרונה מאת פצפצ, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי אני בחורה בת 24, מחפשת לעצמי רכב קטן וחסכוני בדלק(חשוב) לנסיעות בעיקר עירוניות, ומדי פעם מחוץ לעיר גיר אוטומטי תקציב של 30K אשמח להמלצות! העדפה לרכבים של השנים 2012-2013 *שאלה נוספת- הסתכלתי על מיצובישי ספייס סטאר שיכול לענות לי על הקרטריונים- חוות דעת ? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
יש לי פגו 208 שנת 2017 חדשה. שעלתה כ 90000ש עם 8500 קמ מאוד סובל מהמזגן החלש,נוסע נסיעות קצרות . יכול למכור ב כ 70,000₪ זה מחיר נורמלי? ואז לקנות משהו של 0 קמ ב 80000 אולי פיאט זאת זכה הוצאתי כ 100,000 ש זה הגיוני?
-
- 7 תגובות
- 843 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש לקנות משפחתית (גם ג'יפון בא בחשבון) למשפחה עם שני ילדים (שני כסאות בטיחות). צריך שיהיה מקום סביר במושב האחורי ובתא המטען. התקציב הוא 80K גמיש מעט. חשוב לי מאוד בטיחות ואמינות - בעדיפות ראשונה, לאחר מכן עלויות אחזקה וסחירות. חשבתי על קורולה 2015, אני מאוד אוהב את המוניטין של טויוטה (מוצדק?), אני רוצה להימנע ממוסכים ככל שניתן. אשמח לשמוע המלצות לגבי הקורולה או רכבים נוספים. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת AloniM3,
-
מי מחובר 38 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 229 אורחים (הצג רשימה מלאה)
