ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 667 צפיות
שלום חברים מצאתי רכב מאפלה רומאו מהממת... המוכר יד שניה קבנה את הרכב ללא שום מידע על העבר כולל תאונות טיפולים וכו... איזה מכון אתם ממליצים לבדיקה לפני קניה???? אזור מרכז תודה.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
שלום, לאחר ביקורים בסוכנויות הגעתי לישורת הסופית. התקציב שלי הוא עד 180K לרכב 7 מקומות רק חדש! הקודיאק בגרסת האמבישן מספקת אותי עד הגג חוץ מאת אשתי שהתלהבה מגג נפתח. הגירסה שיש היא 2.0TDI 150 סוסים וגיר DSG רטוב. עם מבצע "הוט" הקודיאק יוצאת על הכביש 178k. הסורנטו URBAN ק.4 בנזין, ענקית מבפנים אבל הקודיאק מרגישה יותר פרימיום. הדבר שהכי אהבתי בסורנטו הוא שיכוך הזעזועים כשבצעתי נסיעת מבחן. על הקודיאק עד לא בצעתי נסיעה אז אין לי ביקורת עליה. בנוסף הסורנטו יקרה ב 22k מהקודיאק. מחיר הקודיאק הוא 200k על הכביש. על מה ללכת? הדיזל של סקודה חזק משמעותית מהסורנטו? האם הדיזל בכלל מבוקש ביד 2 במכירה העתידית?
הודעה אחרונה מאת inon007, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 897 צפיות
מאזדה 2 Dynamic אוט' 1.5 (112 כ"ס) יד 1 שנתון 2015 דינאמיק הדגם החדש 35,000 ק"מ בטענה שהרכב שמור ומטופל ולכאורה במצב טוב. עדיין לא הלכתי לראות, אבל בהנחה שהיא תקינה. אגב, היום אפשר לקנות מאזדה 2 2018 חדשה מהניילונים ליסינג 0 ק"מ ב89,000 ש"ח. אז בכמה כדאי לקנות אוטו כזה?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
רוצה לשתף באכזבה מביקור בשישי האחרון בסניף של אלדן בצומת ביל"ו. הגעתי במטרה להתעניין ברכישת רכב 0 ק"מ. שאלתי לגבי מאזדה 3, קיבלתי הצעת מחיר שדווקא נראתה לי. ואז שאלתי לגבי אופציית טרייד אין. הנציג אומר לי "השיטה שלנו היא מחירון תמורת מחירון". אמרתי אחלה, מתאים לי, ואפילו הייתי מוכן להפחתה על הרכב שלי שהוא אמנם פחות סחיר (אופל אסטרה) כדי להתקדם בעסקה. אז הנציג מברר עם מישהו בקו השני הצעת מחיר על הרכב שלי, ופתאום מתברר ש"המחירון" שהם נותנים הוא 40 אחוז מתחת למחירון האמיתי. אז נכון, ציפיתי להפחתה, אבל לא כזו. ניחא. בזה לא תם הסיפור. עכשיו הוא אומר לי, שה"מחירון" שלהם לרכב שאני רוצה לרכוש הוא בעצם המחיר של הרכב כחדש מהיבואן ולא המחיר שלו מיד ראשונה 0 ק"מ! זאת אומרת, שמדינ…
הודעה אחרונה מאת Mazda6SW, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מתלבט... 1.סיאט לאון 2017 אוטו, 1.4 2 סיאט ארונה חדשה דגם סטייל. מה הייתם קונים?
הודעה אחרונה מאת AK21, -
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
בעלי הרכב דגם בנזין 1.2 ליטר טורבו. חוות דעת בבקשה על ביצועים בנסיעה עירונית ובינעירונית בבקשה.
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 4 תגובות
- 703 צפיות
אחרי שהאוטו שלי נפח את נשמתו (כלומר טוטל לוסט) אני נאלצת לחפש רכב אחר. מעוניינת ברכב משפחתי בתקציב 40K-50K. ממש לא אכפת לי לקנות רכב בן6-8 שנים, רוצה אחד שיתן לי שקט, אמינות חשוב בעיניי. פחות חשוב לי חווית הנסיעה... כן חשוב לי אוטו יחסית בטיחותי, קילומטראז פחות מ- 100K, בגאז בגודל סביר. אני מהמחזיקות רכב הרבה שנים. האוטו שנפח נשמתו היה אצלי כמעט 13 שנה. חיפשתי טויוטה קורולה (אמינות) וכרגע לא מוצאת משהו בתקציב שלי עם קילומטראז סביר. ראיתי היום מאזדה3 ספורט קומפורט שנת 2011 יד2 קילומטראז 43K. האוטו נראה חדש לגמרי. כל הבעלים פרטי. ראיתי שאצל הבעלים הנוכחי שלו הוא בקושי עשה קילומטראז, וזאת גם הסיבה שהוא מוכר, הוא בקושי משתמש בו. מחיר מחירון 45,000, הבעלים מבקש 47…
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היי, בצער רב מוכר את הקטנוע האהוב שלי ועובר לרכב. אני משוטט ברשת כבר כמה ימים ומתקשה למצוא מידע אמין ומפורט על דגמים ספציפיים של רכבים, בטח כשמדובר על אמינות במבחן הזמן. חבר טוב המליץ על הפורום בכל פה ואשמח לעזרתכם. --------- חרשתי קצת את יד 2 ויש כבר כמה רעיונות, אבל לפני שאני מעלה רעיונות, אשמח לשמוע על איזה דגמים תמליצו אתם. ייעוד - נסיעה בין-עירונית חצי שעה לכיוון (40K) על בסיס יומיומי, כולל עליות לירושלים, בין נהג יחיד לשלושה נוסעים. להלן הדרישות - אמינות - לא רוצה לבלות במוסך ולמצוא את עצמי בהוצאות לא מתוכננות. מבין שזה חלק מהסיפור, אשמח לעשות את זה כמה שפחות. בהקשר כיוונתי לשנתון 2010 ומעלה וקילומטראז' מתחת ל-100K - יש אמת בהגיון? …
הודעה אחרונה מאת Michael01, -
-
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 12.4 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש פיג'ו 308 sw (סטיישן) 2015, מודע לזה שאין לרכב "שוק", אבל חושב ששווה לשלם 50k תמורת הרכב. השאלה מבחינת אמינות הרכב - מישהו יכול להמליץ או שלא להמליץ מנסיונו? בשני רכבים שהוצגה לי היסטוריה שלהם הוצג שהיו בתוך ה-3 שנים שהרכב היה על הכביש (60 אלף ק"מ), תקלות של "נורת מנוע דולקת + רכב מקרטע", "רכב נכבה בנסיעה + מקרטע", "תקלות חשמל", "רעידות" וכיוצ"ב. א. האם מוכרת בעיה מכנית ברכב זה? אם בבדיקה המנוע תקין אז יש רלוונטיות להיסטוריה כזו של תקלות? ב. האם זה הגיוני שרכב בשלוש שנותיו הראשונות יסבול 3-4 פעמים מתקלות הקשורות בנורת מנוע, נכבה בנסיעה וכו' או להתרחק? תודה רבה מראש לעונים ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת Gavrik, -
- 0 תגובות
- 813 צפיות
אשמח לשמוע מניסיון של אנשים לגבי הרכב הנ''ל אמינות,נסיעה על גז,אחזקה. ישמש כרכב משפחתי בעיקר ושטח קל-בינוני! המון תודה
הודעה אחרונה מאת Nir Saldinger, -
- 2 תגובות
- 637 צפיות
חושבים לקנות את הרכב, למרות שיש דיווחים על תקלות חוזרות. החברה טוענת שהדגם החדש מ2014 כבר ללא תקלות. עם מנוע בנזין יפני ללא גיר רובוטי. האם בעלי הרכב ממליצים?
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן אשמח לייעוץ בנוגע לקניית רכב ראשון (עד היום הסתדרתי עם אופנוע) אני מעוניין ברכב סופר מיני או משפחתי קטן, שיהיה אוטומט התקציב שאני מחפש הוא באיזור ה-40K, אבל עבור רכב מציאה מוכן גם ל45K כנראה שעיקר הנסיעות יהיה בסופשים לטיולים, לכן החסכון בדלק פחות משמעותי כן חשוב לי שיהיה אמין, יראה כמה שפחות מוסך וכשהוא כן רואה מוסך, שזה לא ירושש אותי כמו כן אשמח אם הבגאז' לא יהיה קטנטן (נגיד הבגאז של i20 היה מספיק) חשבתי על יונדאי i20/i25 (שנים 2013 ומעלה. i25 חיפשתי מנוע 1.6), אבל כבר תקופה אני לא מוצא רכב שמוצא חן בעיני, לכן אשמח להמלצה על רכב אחר תודה!
הודעה אחרונה מאת wa11a, -
-
שלום לכולם, מתעניין לגבי הרכב הזה, רציתי לדעת איך האוטו מבחינת אמינות? צריכת דלק? איך המנוע של האוטו? מדבר על גרסת האמבישיון 150 כ"ס ה1.4TSI האם יש הבדל ניכר בביצועים בינו לבין אותו מנוע 180 כ"ס. שאלה נוספת האוטו לא מגיע עם מצלמת רוורס גרמת גימור זו, האם ניתן להתקין אח"כ בארץ מצלמת רוורס מבלי לפגוע באחריות?
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום ותודה מראש למשיבים מחפש רכב משומש (לא ידני - יש אישה ...), עד 100 אלף ש"ח (עם גמישות מסוימת). נסיעות בעיקר עירוניות במרכז (לא ארוכות אני בלב המרכז) עם גיחות צפונה ודרומה פעם בחודש בערך (מעריך כ-15,000 ק"מ/שנה). תכונות רצויות (בסדר חשיבות יורד): 1. בטיחות - פסיבית ואקטיבית. 2. בידוד טוב מאוד של רעשים - הן מנוע, הם צמיגים והן רעשי חוץ/רוח (עד 120 קמ"ש). 3. אמינות - מוסך מדי פעם מעבר לטיפולים שוטפים בסדר, אבל ללא בעיות ידועות בדגם. 4. תא מטען/ אחסון - עגלת תינוק, קניות וכד'. 5. נוחות נסיעה - רכב שיגהץ מהמורות ועם מושבים / תנוחת ישיבה נוחה. 6. תאוצות ביניים טובות - לא מעניין אותי 0-100, אלא 50-80, 80-120 - שאוכל להתחמק אקטיבית מבעיות בכביש. …
הודעה אחרונה מאת gpmagnus, -
-
- 5 תגובות
- 943 צפיות
היי. מרוב מכוניות כבר יצאנו מבולבלים...אנחנו זוג + 2 מחפשים רכב בעיקר לנסיעות בתור העיר. האופציות שעלו לנו הם: הונדה סיוויק סאדאן 09-10 קיה סיד 10-11 מאזדה 3 09-10 נשמח לעזרה, ואפילו גמישים על מכוניות אחרות...תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Airpekk, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מתלבט מאוד בין שני הדגמים.....מצד אחד הנדסת האנוש בקארוק מצויינת ומצ'עממת ומצד שני ה3008 עם מומנט גבוה יותר, מעוצבת הרבה יותר מחוייך ועם מספיק חוות דעת חיוביות להבדיל מהקארוק דיזל נטולת החוות דעת.... מעצבן אותי כל ההעלאות מחירים ב3008! רכב שהתחיל חייו ב139 אלף וכבר עבר 150....שונא גרידיות גם כשהיא הגיונית עקב היצע וביקוש. בברכה, אורי
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
שלום חדשה כאן. אשמח להמלצות לגיפון עד 130k . ישמש לנסיעות עירוניות בעיקר ובינעירוניות אחת לשבוע.
הודעה אחרונה מאת litalr, -
- 0 תגובות
- 645 צפיות
היי חברים, אשמח לעזרה. מה עדיף מבחינת נוחות נהיגה? דלק? סחירות של הרכב? שתיהם פחות או יותר אותו מחיר, אבל לדעתי הספורטאז נראית טוב יותר... ומה עדיף הדגם פרימיום בספורטאז או הרגיל? המון תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Nati Malka, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם אני סטודנט שנוסע מי-ם לת"א פעמיים - שלוש בשבוע, יש הרבה נסיעות עירוניות. מחפש רכב שיהיה נוח לנסיעה ולא זולל דלק יחסית. עושה בשנה 15 אלף ק"מ לערך. קיימת לי אופציה מיידית לקנות מאדם פרטי פלואנס בנזין 1.6 2012 AU (מס' דגם 00771-0451 אף אחד לא ידע לענות לי איזה גיר יש לה) 110 כ"ס, נתוני הרכב יד ראשונה (00 ברשיון) 36,500 אלף ק"מ מטופלת. מחירון לוי יצחק נכון להיום 33,000 דורשים 28 אלף. מה אתם אומרים ?? באיזה גיר מדובר ? האם על AL4 ? איך נחשב השנתון הזה מבחינת אמינות ומה החולשות שלה ? האם היא באמת "עצלה" כפי שאומרים על שנתון 2010 ו-2011? האם רמת הגימור הזו כוללת בקרת שיוט ואיך מערכת השמע שלה? אשמח לחוות דעתכם בשקלול כל הנתונים. עוד נק…
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
שלום אז אני מחפש רכב שני לבית , מחפש רכב שיהיה נח ,(היפניות לא נוחות לי,יש לי בעיות גב) מחפש רכב בסביבות ה30 אלף שח כמובן שמוכן בצד עוד 5 אלף לצורך ישור קו אשמח איזה מבין הרכבים מומלץ יותר ,או אולי לפזול לכיוון מרצדס C/E דיזל מונית לשעבר. בין השנים 2006-2009 תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, רציתי לדעת האם רכב SUV לדוגמא סיטרואן C3 איירקרוס שהוא סופרמיני SUV, עלות אחזקתו היא משמעותית יקרה יותר מאשר רכב לדוגמא כמו מאזדה 2 או יונדאי i25. באילו דברים זה מתבטא בסה"כ ההבדלים? תודה
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אני רוצה לרכוש בימים הבאים רכב חדש מהחברה אבל יש לי חשש ואולי לא מוצדק מירידת ערך אל מול הדגמים המשופרים שעתידים להגיע בתחילת 2019 אלינו. האם זו סיבה הגיונית לא לרכוש כרגע רכב? הוא יגיע אלי בתחילת ספטמבר...
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 863 צפיות
שלום לכולם , בדיוק השתחררתי מצה"ל ומעוניין לקנות רכב יד 2 . התקציב שלי עומד על בין 40000-50000 אלף ש"ח. מעוניין ברכב ספורט שאוכל להינות ממנו ומהביצועים שלו . עד עכשיו הרכבים שמצאתי במסגרת התקציב הם : סיאט איביזה FR מנוע 1200 סמ"ק [טורבו] , 115 כוחות סוס ושברולט סוניק RS - מנוע 1400 סמ"ק [טורבו], 140 כוחות סוס. 2 שאלות: 1. מהדגמים שהעלתי, יש איתם בעיות בכללי ? או שבפרט שקונים יד 2 ? 2.יש עוד רכבים במסגרת התקציב שלי שיש לכם להציע ? תודה מראש ...
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן אהלן, לאחרונה מכרתי XV2014. מתלבט בטירוף, אין כיוון אפילו. אולי למישהו יש רעיון...? מחפש רכב בטיחותי (2 ילדות קטנות), מפנק וגם סחיר (הלך קשה עם XV ידני...) רעיונות: XV2017, פג'רו קינג 2011, אווטבק 2016, פורסטר, XC60 2014 מה אומרים? בעיקר חשוב שיהיה בטיחותי ושיהיה סחיר (אוהב להחליף). שוקרן!
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 1 תגובות
- 542 צפיות
מה חשוב? צריכת דלק נמוכה, אבזור, בטיחות ונוחות. בקרת שיוט אדפטיבית, מולטימדיה. אוטומטית. רוב הנסיעות בינעירוניות. נראה לי שזהו.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 1 תגובות
- 673 צפיות
ראשית, תודה על העזרה! אני מחפש קיה סיד סטיישן 2015. להלן ההצעה שהוצעה לי בחברת אלדן: רכב 2015 עם 48 אלף ק"מ. היה בליסינג נהג יחיד. תוצאות הבדיקה שלהם הראו את הדברים הבאים: "תקוני מרכב, משמעות נמוכה נזק לפגושים, תקוני מרכב וצבע, נזק לפנלים, הוחלפו חלקי מרכב, מעיכות ושריטוצ בצבע + פגמים, דלת\תא מטען הוחלפה, סימוני מילוי וחומר" (ברור לי שאין לסמוך על תוצאות אלו, ואם אמשיך אז אקח לבדיקה במכון מטעמי) מחיר 68 אלף ש"ח, אני מרגיש שאני יכול להוריד ל 65 אלף ש"ח. כמו כן, נותנים שנה אחריות השאלות שלי הן: 1)כמה להערכתם יעלה לי רכב עם נתונים דומים ביד 2 (כלומר מאדם פרטי) - אני מנסה להבין האם שווה לי להתחיל את הכאב ראש בחיפוש רכב עצמאית. מנסה להבין את ההפרש…
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
היי, ראשית כל ביצעתי חיפוש על הנושא בפורום ומצאתי מס' דיונים אבל לא מצאתי את התשובות שחיפשתי מאחר וברוב המקרים החישובים שראיתי יצאו די שונים מהחישובים שלי וגם לא ראיתי תשובה קונקרטית בסוף. נתחיל מרכישת רכב פרטי. אם אבחר באופציה הזו סביר להניח שהייתי בוחר באחד מהרכבים הבאים : -שברולט ספארק LTZ שנתון 2014 -שברולט סוניק RS משנתון 2014 -יונדאי ולוסטר שנתון 2012-2013 -הונדה סיוויק הצ'באק שנתון 2013-2014 כול הרכבים הללו עלותם באזור ה 50K. בגדול אני בחור צעיר, אז אני מחפש רכב שיראה "צעיר" ומגניב, מצד שני אני תקוע בפקקים גם בהלוך וגם בחזור מהעבודה אז הייתי רוצה רכב שיהיה גם חסכוני. חישבתי את עלות התחזוקה של רכב פרטי מנקודת המבט שלי : -ביטוח חובה…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- 0 תגובות
- 468 צפיות
אהלן חברים, שואל בשביל אח שלי כי אין לו יוזר פה,הוא התאהב ברכב הזה ושוקל לקנות אותו בגרסת הבנזין 2.0 ליטר(170 כוח סוס) TSI,מה אתם אומרים עליו ועד כמה הוא יקר לאחזקה? האם המנוע\גיר בעייתי(הבנתי שלדגם בשנה הזו יש גיר פלנטרי של אייסין עם שישה הילוכים)? אשמח אם מישהו יוכל לפרט על עלויות אחזקה,צריכת דלק,אמינות,ביטוח וכו'.... תודה רבה, זיו.
הודעה אחרונה מאת Jeka88, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 943 צפיות
בוקר טוב לכולם, עוד מספר שעות אני נוסע לראות את הרכב שציינתי בכותרת, שנתון 2010, הרכב הוא מסוחר(עובד עם אוטודיל) - יד 00 פרטית 90 אלף ק"מ זו לא פעם ראשונה שאני בוחן רכב לפני בדיקה וכמובן שאשתדל לחסוך לחבר בדיקה מיותרת במידה ומשהו יעלה חשד, נכון לעכשיו מה שגורם לי טיפה לחשוש זה כמובן הק"מ הנמוך, מלבד הצלבת רישיונות וטסטים אין דרך באמת לגלות אם החליפו לוח שעונים או שיחקו בקילומטרז' נכון? חשבתי לבקש מהמוכר את הפירוט ממרכז הסליקה של חברות הביטוח (עלות 10 ש"ח) - הבעיה שאני זוכר שעל מנת לקבל את זה במיידי יש צורך בתשלום עם האשראי של הבעלים (שהוא לא המוכר בפועל) מתנצל על החפירה על הבוקר, אבל אשמח לדגשים נוספים שיש לבדוק בדגם הזה, למיטב הבנתי מדובר בשילוב מנוע גיר ותיק …
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
-
- 0 תגובות
- 465 צפיות
אהלן, אני מחפש לקנות מאזדה 2 (המליצו לי ללכת רק עליה בקטגוריה). אתמול כשלקחתי אחת לנסיעת מבחן, שמעתי מין קול דק, פששששש, ומסתבר שהיה מן המזגן. המוכר אמר שזה רעש רגיל של המדחס. זה לא רעש חזק, ויכול להיות שאפשר להתרגל, אבל לי הוא קצת הפריע. זו עניין מוכר?
הודעה אחרונה מאת sela,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 621 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GTאי
- Mr.Hybrid
- fatboy1340
- aviaviavi
- ELI001
- דובצע
- Igalz
- chilcom
- urich
- ronrobin
- Speedool
- דניאל1983
- IsraCar
- אביעד9
- PASHUT
- Avia
- מחכה
- poune
- Dan___
- amosbmw
- natco
- דאבל קלאצ
- MRobot
- Mech Morphix
- daniel.asu
- TomerP
- Pavlik
- יבגניפ
- Itzik-b
- garicho
- gpm11
- matanff
- GKME
- hans
- אריה שאג
- פאר האורה
- ypz
- yaba
- mottis
- meny5
- unreliablebazooka
- yd b-4
- fishmanl
- M H
- Step
- makatuvkan
- yohai71
- yahaga
- bigfoot7375nadav
- eladns
- adir10
- שלמה 30
- gpro
