ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות רבים כמו סוזוקי סוויפט קיה פיקנטו כאלה שהן חסכוניות ואמינות עד הסכום 35אלף יד ראשונה אם יש לכם דגמים טובים להביא לי או לייעץ לי...אני לא עושה נסיעות ארוכות ובעיקר מעוניין שהיא תיהיה אמינה וחסכונית
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני בתהליך חיפוש רכב ראשון. חשוב לי שיהיה נוח לחנייה, חסכוני בדלק ובתחזוקה ואמין. מצאתי i10 שנת 2009, מנוע 1250, אוטומטית. שעניין אותי בעיקר בגלל צריכת הדלק והמחיר היחסית זול. העניין הוא כזה: הרכב הוא יד 2, שתיהן פרטיות, במצב מעולה אבל נורית הכרית אויר דולקת כל הזמן. בעלת הרכב שהתרשמתי ממנה מאוד לטובה והיא מאוד אמינה, אמרה שניסתה כמה פעמים ללכת למוסכים והם לא נתנו לה תשובה חד משמעית מה ומאיפה הבעיה וגם לא העלות של התיקון (זה יכול להיות מאות או אלפים). בעיה שנייה, בנסיעה איטית ובכביש משובש יש רעש מהאיזור הקידמי-תחתון של האוטו. אמרו לי שאולי זה הציריות. השאלה שלי אם לדעתכם הבעיות האלה פתירות או Deal breaker? והאם הi10 תהיה טובה בנסיעות שבי…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אני עומד לפני קניית רכב סוזוקי סוויפט ידני, משומש ביד ראשונה, 2014, 70000 קילומטר. הרכב הוא סופרמיני ובעל מנוע 1.2, ועשיתי עליו נסיעת מבחן רק במרכז ללא עליות תלולות. מכיוון שאני אסע בו לא מעט בנסיעות בין עירוניות, בעליות לירושלים ובתוך ירושלים, אשמח לדעת: האם רכב מדגם זה יודע להחזיק יפה בעליות? מבחינת להחזיק מהירות סבירה, נוחות סבירה, ואמינות הרכב לאורך זמן? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת imprezadude, -
- 1 תגובות
- 501 צפיות
שלום לכולם, בעקבות הפוסט הבא (הרכב של אבא שלי הלך טוטאל לוס) : https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?659462-%D7%A4%D7%92%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%91%D7%A2%D7%AA-%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%94 מחפשים רכב חדש: שנת 2014 לכל הפחות, עד עכשיו הוא הסתדר עם מאזדה 2, ז"א שרכב בגודל הנ"ל גם רלוונטי אך לא פחות ( לדוגמא קיה פיקנטו) עד 50K ש"ח. השאלה הגדולה היא איפה הכי כדאי לקנות רכב? אבא שלי נוטה לקנות מחברות השכרה בתשלום חודשי קבוע ( ע"י הלוואה/ הסכם עם החברה המוכרת ומקדמה) האם יש דיל מסוים במקום מסוים שיעזור לנו לקנות את הרכב הטוב ביותר במחיר הנ"ל? חברות ליסינג מסוימות? אני לא כזה בקיא בדרך שזה אמור להתנהל אז מצטער אם לא צי…
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 772 צפיות
מחפש משפחתית (לזוג פלוס שני ילדים עם מושבי בטיחות - ולעיתים עוד אדם שמצטופף בינהם), באגאז גדול ומרווח. בתקציב של כ 60 אש״ח. הרכב אמור להיות רכב ראשי ולנסוע כ 15,000 ק״מ בשנה. ומניסיון העבר כנראה שנחזיק אותה שנים רבות עד להחלפה הבאה. בטיחות ואמינות הן שיקול מהותי. גם הנדסת אנוש טובה ואבזור מפנק (בעיקר קרוז קונטרול אדפטיבי) יהיו בונוס רציני. לטובת עלויות אחזקה - רצוי שהרכב לא יהיה מדגם גניב במיוחד וזאת על מנת שהביטוח שלו לא יהיה יקר באופן יחסי. על איזה רכבים אתם ממליצים להסתכל ?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום , אני מעוניים לרכוש רכב יד 1 או 2 עד סכום 46 די נעול למאזדה 2 כי ממש אהבתי את הנהיגה שלה. הק''מ שאני עושה ביום הוא ממש בקטנה גג 30 , העניין הוא שאני צריך רכב חזק נוח וחסכוני ואמין וזריז כי חברה שלי גרה באזור השומרון . חיפשתי כל השבוע רכב מאזדה 2 ביד 2 עם ק''מ פחות מ100 אלף לא כל כך מצאתי ולא ליסינג בעלות קודמת או השכרה , חיפשתי גם כל היום בכל הסכונויות באזור המרכז " גלילות , אוטו דיל בני ברק , אלדן , AVIS ,אלבר כל מה שקיים , אשמח גם לקבל הצעות למכוניות אחרות לא כל כך בעד קיה פיקנטו , I20 וניסאם מיקרה ולא I10 , והעדפה משנת 2013 תודה רבה .
הודעה אחרונה מאת Eldad Tzabari, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם, צרפתי תוצאות הבדיקה שערכתי לרכב שברצוני לרכוש . לפי הבדיקה הרכב עבר תיקון וצביעת פח בצידו השמאלי. כתוב שהמשמעות נמוכה. עד כמה דבר כזה בא לידי ביטוי במחיר הרכב? ובנוסף, האם צפויה לי בעיה עם הממצאים שארצה למכור את הרכב? בדיקת רכב_.pdf
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתכוון לקנות שברולט קרוז סטיישן 2013 1.8 נפח, 87000 ק"מ. המחיר הוא 23 אלף ש"ח. לקחתי את הרכב לבדיקה אצל אהרון כחלון בפ"ת. יש כאן תמונה של התוצאות כשהוא מעריך את עלות התיקונים המכניים של הרכב בכ3500 ש"ח. יש שתי מכות אחת בדלת ואחת בטמבון האחורי(מצולם) כשעלות התיקונים היא בערך כ2000 ש"ח בפחחות. יש טסט לשנה, מצבר חדש וגלגלים שהוחלפו השנה. עשה טיפול גדול 90,000 ב77,000 כך שעוד 5 אלף אצטרך לגשת למוסך.(הוא טיפל במוסכי היבואן) האם המחיר שווה? תודה רבה לכולם!
הודעה אחרונה מאת fiesta1997, -
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
שלום אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב הזה . תודה
הודעה אחרונה מאת הרקוליטו, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מנסה לעזור לחבר שמחפש רכב עם מכאניקה פשוטה. בלי טורבו. בלי רובוטי כפול מצמדים , הכי פשוט שאפשר והבונוס , אם יש בלי התקנה של מובילאי. לא מעניין הנאה מנהיגה או תקיפת פניות. רוב הרכבים נפסלו בגלל הסיבות לעיל. היחידה שאני מתלבט לגביה היא מזדה 3 שלפי מה שאני קורא מגיעה עם כל האבזור מהמפעל . השאלה אם זה מספיק לפי החוק החדש או שגם במאזדה יש התקנות שנעשות בארץ.
הודעה אחרונה מאת nepet, -
-
- 2 תגובות
- 882 צפיות
הגעתי לגרנד צ'ירוקי 2012. משום מה יש לו 4 כוכבי בטיחות וציונים דיי נמוכים? האם מספרי האחוזים והניקוד בncap הם מדד אמין ויש להתרחק מדבר כזה? טפו טפו אבל יש ילדות קטנות.
הודעה אחרונה מאת bikeyb, -
- 5 תגובות
- 955 צפיות
שלום חברים, ביום שישי האחרון הייתי בחברה לרכישת רכב, בהתחלה הייתי נעול על סוזוקי סויפט, אך לאחר מכן הציעו לי את היונדאי I20 שלטעמי הוא רכב מצויין שעונה על הדרישות שלי. השנתון הוא 2014, המחיר הוא מצויין (36 אלף ש"ח) אך האוטו מגיע עם 110 אלף קילומטר שהוא ביצע (ב-4 שנים!). האם כדאי ולהסתכן לקנות רכב כזה שהקילומטראז' שלו כל כך גבוה? אני באופן אישי לא חושב שאנסע יותר מ-12 ק"מ בשנה, אך יחד עם זאת, אני מפחד לקנות רכב שיבקר במוסך. מציין כי החברה עצמה מספקת שירותי אחריות לשנה על מרבית הרכיבים (מנוע, גיר, מערכת הנעה, סרנים, בלמים, מערכת חשמל, מיזוג אוויר, מערכת אספקת דלק, מערכת קירור מנוע ומערכת המתלים).
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 843 צפיות
רציתי לשאול בבקשה לגבי שברולט מאליבו 2012-2013 לגבי בעיות מכניות של הרכב, מה החסרונות של מערכת גז - לגבי בלאי, טיפולים ועלויות ? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת בנצי1, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לצערי פגע בי רכב מאחור ברמזור (רכב חדש יום על הכביש, 75 ק"מ) שמאי קבע שיש להחליף פגוש אחורי כי זה רכב חדש כתוצאה מהפגיעה בפגוש, הפגוש לחץ על תחתית הפח האחורי וגרם לכיפוף קל שיושר ללא צביעה או חימום, מה המשמעות בעניין ירידת ערך אם בכלל
הודעה אחרונה מאת גיא .ב, -
- 6 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום, מחפש משפחתית וכרגע המועמדת היא יונדאי I35, השנתון הרצוי הוא 2015\2016. וכידוע בשנת 2016 יצא דגם חדש שחזר להיקרא "אלנטרה" ויש עוד מתיחת פנים אגרסיבית שתגיע בקרוב. ישבתי ובחנתי את שני הדגמים(ללא נסיעת מבחן ביינתים) והעדפתי את ה-I35, אבל בגלל ריבוי הדגמים והשנתונים הזהים כבר איבדתי את עצמי קצת. I35 - שנת 2015 מבוקשת באזור - 80K ואילו 2016 מבוקשת באזור 90K+ ואאל"ט, בזמן החלפת הדגם מחיר המכונית היה כ120K, כך שלא ברורה ירידת הערך האפסית של I35 האחרונה. לכן אשמח לעזרה: 1. I35 - מהם ההבדלים בין השנתון 15\16? 2. כניסת האלנטרה החדשה ב2016 ומתיחת הפנים הקרובה תשפיע על ירידת ערך של I35 2016? 3. האם גרסת הסופרים שווה את התוספת הכספית לעומת האסנפיי…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אנחנו משפחה של 5 נפשות נוסעים כיום על C4 פיקאסו רובוטית 2000 סמק רוצים להחליף לרכב חדש יותר (2015 ומעלה). תקציב עד 140 אש״ח מה חשוב לנו?ֿ רכב מרווח. התרגלנו לתא מטען ענק בפיקאסו (2 מושבים מקופלים). לא חייב רכב 7 מקומות, אבל שיהיה תא מטען מרווח ונוח ל3 מתבגרים לשבת מאחור בטיחות (אני מניח שכל רכב מודרני יספק את צרכינו בהקשר הזה אמינות ועלות תחזוקה נמוכות ככל האפשר אנחנו מחזיקים רכבים הרבה זמן אז סחירות פחות קריטי כנל לגבי צריכת דלק - הרכב יסע בעיקר בסופשים אז לא קריטי מה אומרים?ֿ חוץ מזה - איפה הכי כדאי לעשות טרייד אין עם הפיקאסו?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
רכישת i35 מליסינג 1 2 3 4 5
מאת cars123456-
- אחראי פורום
- 66 תגובות
- 11.5 אלף צפיות
אלה התוצאות של בדיקת יונדאי I35, 2015, ליסינג יד 1 95K. מחיר מבוקש: 65 אלף ש"ח. האם להתעסק? בנוסף יש על הפח כמה נקודות של חלודה, אמרו לנו לצבוע במכחול ולא את כל המכסה מנוע. מעין שפשוש על ה"משולש" של המראת צד, ושפשוף קל על המראה. 4 טסות משופשפות ומגעילות. הגה משופשף,- אמרו לנו לפנות ליונדאי למחוות רצון טוב, שיחליפו אותו. הרכב עבר טסט חודש שעבר. מצבר הוחלף לפני חודשיים. מאובזר במצלמת רוורס, חיישן רוורס, מער' מולטימדיה, גג נפתח, לא כיסא חשמלי. דגם GLS.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 25 תגובות
- 6 אלף צפיות
שלום , אתמול בדקתי במכון "סופר טסט" בחיפה, שמתי לב שברישיון אין ק"מ של 2017 אז שאלתי את הבוחן הוא אמר שבטסט הבא אני יראה את הק"מ ובנוסף לזאת ברישיון הרכב רשום "תנאים והגבלות: הפקדת סוחר - רישיון לטסט היו בעלים קודמים" ששאלתי את הבוחן הוא אמר שזה תו סחר (לא כל כך הבנתי מה זה אומר, הבעל הרכב טוען שהאוטו היה רשום על בן דודו) . לאחר הבדיקה במכון הממצאים שאני רוצה להיות בטוח לגביהם הם : שלדת מרכב- ליקויים בעלי משמעות נמוכה : סימני פגיעה ותיקון במרכב , תיקוני תאונה בחזית , נזק בתא מנוע , הוחלפו/ פורקו חלקי מרכב , סימני מילוי חומר , תיקוני פח וצבע סביב הרכב , מעיכות , נזק פגושים , פלסטיקים פגומים . עוד שאלה שמציקה לי האוטו נמצא אצל הבחור כ שנה וקצת איך לדעת הק"מ…
הודעה אחרונה מאת Alkash, -
-
- אחראי פורום
- 43 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום חברים, אנחנו זוג צעיר שרוצה לקנות רכב משומש. שנינו נוסעים ברכבת או בהסעות לעבודה כך שהרכב ישומש כדי לנסוע מרמת גן להורים באשקלון פעם בשבוע, לנסוע לסופר לקניות ומידי פעם לנסוע לטיול בארץ. תקציב בטווח של 20-30 אלף זה רכב שרוב ימי השבוע יעמוד בחניה. חשוב לנו: 1. רכב אמין 2. בטיחותי 3. ידני, מעדיפים ידני כי רגילים וכי זה יותר חסכוני בדלק 4. חסכוני בדלק אשמח לשמוע מניסיונכם, אלפרד
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שבוע טוב חברים ! אני גר בראש פינה ומחר ומתכנן לעלות לירושלים לבדוק רכב לקנייה בירושלים , מדובר על סיאט לאון FR 2015. חיפשתי כאן קצת בפורום וראיתי המלצות על "טסט ליין" בירושלים - אך הפוסטים היו ישנים מ2012 ולכן אשמח לקבל מידע איפה הכי מומלץ לי בתור קונה לבדוק רכב מפרטי ? מה העלויות של "בדיקה לפני קנייה" בירושלים? מה המקום הכי אמין? ואיפה ממוקם הטסט ליין? תודה !
הודעה אחרונה מאת yash, -
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חיפשתי רכב מרווח עם תא מטען גדול וצריכת דלק טובה בבתקציב של עד 58k ומצאתי את הרנו דיזל כמתאימה. אני לקראת קניה של פלואנס דיזל 2014, יד ראשונה פרטית, 65 אלף קילומטראז', דגם מפואר עם גג נפתח. 1. המחירון של הרכב 65 אלף. המשוקלל הוא 69 אלף (לפי יד 2, לוי יצחק בטח גבוה יותר) הגעתי לסיכום עם המוכר על סכום של 57 אלף, האם המחיר סביר בהתחשב שהרכב צרפתי ויש לו ירידת ערך גדולה יותר וסחירות נמוכה יותר? 2. לעניין הבדיקה, לקחתי למקום שחבר המליץ עליו, הבודק בעל פה אמר לי שהרכב במצב טוב מאוד מבחינה מכנית וההערות שנרשמו הן כתוצאה מבלאי טבעי..דוגמא: "רעשים במנוע אביזרים וגלגלות" "נזילה קלה ממגדש טורבו" "השהיה במעבר בין הילוכים ונקישה" כמה שניסיתי להבין מהבודק על מהות הפגמים …
הודעה אחרונה מאת dani666, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 635 צפיות
שלום, עקב טוטל לוס של הרכב הקודם אני צריך לקנות במהרה רכב חדש וזול. אני חושב על הפורד פוקוס מודל 2011 כרכב משפחתי אמין (הקודם 2008 לא עשה בעיות מיוחדות) ובטוח. שמעתי שיש בעיות בגיר, האם זה רק בגיר הרובוטי? באילו שנים קיימת הבעיה? האם הרכב מומלץ בגדול או שיש אלטרנטיבות כדאיות הרבה יותר? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
מציעים לי רכב הדגמה עם עם 560 ק"מ 4 וחצי חודשים על הכביש בהנחה של 12-14 אלף ממחיר חדש המחיר הוא 12 אחוז פחות ממחיר של חדש, אבל אני כמובן יהיה יד 2. אם אני מבין נכון, כשאני אמכור את האוטו נגיד עוד 4 שנים, המחירון יופחת ב12% על רכב הדגמה ועוד בערך 3 אחוז על עוד יד. אמנם באחוזים אני אפסיד יותר, אבל הסכום עצמו יהיה נמוך יותר מגודל ההנחה שאני מקבל עכשיו, אז מהבחינה הזאת לא נראה לי יש לי בעיה מה שמדאיג אותי, האם יהיה לי קשה למכור את האוטו? אם אני מקבל הוכחה בקניה עכשיו שהרכב עם 560 ק"מ זה יעזור במכירה בעתיד? מה אתם חושבים?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 883 צפיות
שלום חברים, אחרי 8 שנים עם מאזדה 5 שנת 2007 , אבי החליט שהגיע הזמן להחליף את האוטו ואני כבן טוב החלטתי לעזור לו ולחקור קצת על הרכבים שיש כיום בשוק. אנחנו במשפחה 6 נפשות (4 אחים) ועד לא מזמן אוטו של 6 מקומות היה הכרחי, כיום שניים מהילדים כבר עזבו את הבית ולכן אין צורך ברכב כל כך גדול כשרוב הזמן משמש את אמי בנסיעה לעבודה מדי יום, קצת נסיעות בתוך העיר ומדי פעם נסיעות עם שני האחים הקטנים. מחיפושיי באינטרנט ראיתי שרוב המכוניות היום מצוידות במנועי טורבו ו/או תיבות רציפות. מאחר ואבי לא מתכוון להחליף רכב כל 3 שנים אלא לקנות רכב בן שנה עד שלוש שנים ולהשתמש בו לשנים רבות עלתה השאלה של האם רכבים כאלו הם רכבים שיכולים "לשרוד" לאורך זמן או שאחרי חמש שנים כבר הולך הטורבו ואיתו…
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
במהלך חיפושי אחריי רכב פרטי נתקלתי ברכב יד ראשונה שמבחינת נתונים וק"מ שמור מאוד. כבר בטלפון המוכר אמר לי שהוחלפה דלת חדשה במוסך רנו בגלל שהוא פתח את הדלת, היא קיבלה מכה ונוצר כיפוף שהפריע לסגירה. הוא גם שלח לי תמונה של הנזק לפני ההחלפה. בבדיקה הבודק אישר שהוחלפה דלת. חברים אמרו לי שזה מאוד זניח ומאחר ולא מדובר בתאונה אין להתמקח על המחיר ואין ירידת ערך על זה. האם זה נכון?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 735 צפיות
שלום בשבוע שעבר ראיתי רכב ששייך לסוחר. כאשר ביקשנו ממנו להציג רשיון רכב הוא הציג מסמך שמראה שיש לו תו סחר ואת השם של הסוחר, אבל לא היה רשום בעלים קודמים. ברשיון היה רשום רק "היו בעלים קודמים". שאלנו אותו מי היו הבעלים הקודמים כי אני לא מעוניין לרכוש רכב מהשכרה או מליסינג והוא אמר שצריך ללכת למשרד הרישוי בשביל לבדוק מי היו הבעלים הקודמים. אשמח לקבל הסבר לגבי העניין הזה כי אני יודע שהסוחר לא נרשם כיד נוספת על הרכב אבל למה הוא מסרב להראות לי מי היו הבעלים הקודמים ברשיון הרכב? ולמה זה לא מופיע במסמך שהוא נתן לי?
הודעה אחרונה מאת Yossi dashti, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 520 צפיות
מתלבטת לגבי קניה של פאביה אוטומטית שנת 2015 מפרטי עם קילומטראז' של 65K. האם מומלץ או שנחשב גבוה? תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
לאחרונה אני מתעניין באאודי A3 סדאן ומחיפוש ים באינטרנט שמתי לב שיש 2 דגמים של A3 דייזין וספורט. עכשיו שהייתי באאודי נתנו לי הצעה על דיזיין ואפילו לא שאלו אותי על גרסאות פשוט שאלו על אבזור (לקשורי או לא) השאלה שלי אם בארץ משווקים את הA3 ספורט סדאן ומה ההבדלים בעצם בין הדגמים? לפי הסרטונים בחול המושבים קצת שונים וגם ההגה הוא הגה ספורט ולא כמו בדגם הרגע שהוא עגול וענק. תודה!
הודעה אחרונה מאת Lauri Törni, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 950 צפיות
בהערכת המחירון באתר יד2 לשברולט אבאו ידנית, חמש דלתות משנת 2006, ניתן לראות שני תתי-דגם: LS בעלת 83 כ"ס ו-LS בעלת 94 כ"ס. הקישורים לעמודי המחירון: 83 כ"ס 94 כ"ס נראה שהדגם בעל המנוע הקטן יותר גם יקר יותר משמעותית, האם קיימת משמעות מיוחדת לתמחור המשונה (מפרט אחר וכד')?
הודעה אחרונה מאת Benor, -
- 1 תגובות
- 563 צפיות
שלום מצאתי רכב עם 19,000 אלף ק"מ. מעוניין לדעת איזה גיר יש לדגם הספציפי הזה, תקלות ומחלות. מחפש רכב שיהיה לי איתו "שקט" לפחות לשנה. תודה
הודעה אחרונה מאת refael.m,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 203 אורחים (הצג רשימה מלאה)
