ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
אילו מכוניות בגודל של C5 או קצת יותר גדולות יכולות לספק נוחות דומה? מכוון למשומשת מאיזור שנת 2016 תודה אריאל
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בוקר טוב, עשינו הבוקר בדיקה במכון להונדה ג׳אז שאנחנו מעוניינים לקנות. מההתחלה היא נראתה לנו מטופלת לגמרי ובמצב מצוין, עם קילומטראז׳ נמוך מאוד (23 אלף) ביחס לשנה (נובמבר 15׳). אבל לקחנו אותה למכון כדי להרגיש שקטים. רק לא בטוח שזו התוצאה - מצד אחד נראה שעשו בדיקה יסודית והבודק אמר בפירוש שהרכב במצב מצוין ואין שום דבר רציני, ומצד שני עלו כמה דברים קטנים (מצוינים בטופס) ויש חלקים שלמים שלא נבדקים, כמו המחשב והגלגלים. השאלה האם יש סיבה להמשיך בבדיקה נוספת במוסך, בהנחה שיצא יחסית טוב מהבדיקה ושהרכב באמת נראה במצב מצוין ואין לנו סיבה אמיתית להרגיש ״חשדנים״ (למעט החשש הבסיסי שמתלווה להוצאה כזו..)? מצורף טופס הבדיקה. נשמח לכל עצה! תודה
הודעה אחרונה מאת Matanel, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
דרישות : *מחיר סביר עד 80 אלף ש"ח ופחות מזה *רכב בטיחותי מבחינת מבחני ריסוק ומערכות בטיחות *יחסית חסכוני בדלק *רכב משפחתי (למשל קורולה ) *מבחינת גודל (גר בת"א) לא רכב רחב או ארוך מדי אבל שיהיה מקום לעגלה *שנתון גבוה תודה לעונים ...
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 5 תגובות
- 905 צפיות
אז ככה אני בן 20 חייל משוחרר עובד במשרה מלאה מרוויח כ8 אלף בחודש יש לי כרגע מאזדה 3 שנת 2006 התקציב שלי הוא כ45 אלף שקל(חישבתי את המחיר של המאזדה בתקציב) ואני רוצה לקנות רכב ספורטיבי שישמש אותי לנסיעות לעבודה 20 קמ ביום ושאוכל להינות מהנהיגה שלו. (וכן, חשוב לי קצת ה״פוזה״ ושיהיה חזק.. בכל זאת בן 20 חח) חשבתי בתור אופציה על סיאט לאון 1.8 אוטומט שנת 2011 אשמח לדעת ממי שהיה לו את הרכב הזה אם הוא ממליץ לי לקנות אותו? מבחינת אחזקה ואמינות וחיסכון . אופציה נוספת היא הונדה סיוויק האצבק 2011 אשמח להמלצה ממי שיש לו ניסיון עם הסיאט
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום וברכה. מחפש רכב קטן שייקח את האישה לעבודה, 25 ק"מ כל צד נסיעה בשטחי יו"ש ללא פקקים. להערכתי תגיע ל 15 אלף בשנה. חשוב מאוד שיהיה אמין עם אחזקה זולה וחסכון בדלק. כמובן מזגן טוב ונוחות עד כמה שאפשר. פחות חשוב: עוצמת מנוע, תאוצות וכו'. עדיפות לרכב אוטומט. התקציב 30 אלף כולל יישור קו. אשמח לקבל רעיונות. תודה
הודעה אחרונה מאת chaimb, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
טוב חברה אז אני מתכוון בחודש הקרוב לקנות רכב חדש , אני בן 20 חייל שעושה יומיות ועובד בעבודה קבועה לפני הגיוס החזקתי בסוזוקי סוויפט 2008 והיא הייתה נאמנה מאוד מעבר לטיפולים תקופתיים לא נדרשתי לשלם יותר מידי , חסכתי כסף ואני מאוד רוצה להשתדרג. אחרי אין סוף מחשבות החלטתי שאני רוצה אלפא , חשבתי גם על סיאט לאון אבל הגיר מפחיד אותי וידני לא בא בחשבון אז לבעלי האלפא פה הגעתי עם סטיגמה שאלפא מאוד יקרה לאחזקה אבל אחרי קצת חפירה באינטרנט זה נראה שהמצב לא באמת ככה , הגעתי למסקנה שהכי חשוב זה להחליף שמנים כל 10 ~ 15 K ומעבר לא ראיתי משהו מיוחד הצרכים שלי מהרכב הם - כוח , אמינות , אבזור לא מעניין אותי מעבר לזה הצריכת דלק או מרווח או משהו בסגנון אני מאוד אוהב רכבים והסווי…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 597 צפיות
מחפש רכב לאחותי,רכב ראשון שלה מחיר סביבות ה15-16-17 אלף אוטומט חובה היא תיסע לכיוון ה10 אלף קילומטר בשנה לכן דלק פחות קריטי חשוב יותר אמינות ובטיחות
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
רכישת 7 מקומות ל 15 שנה 1 2 3
מאת Mate30-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 8 אלף צפיות
מעוניין ברכב 7 מקומות. האם לדעתכם רכישה לתקופה ארוכה של 10-15 שנה יכולה להצדיק כלכלית רכישת רכב כזה מהניילון? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
רכב משפחתי
מאת InandOut- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז כפי שאולי חלקכם ראיתם בהודעה הקודמת אנחנו חושבים על לחזור לארץ בעוד מספר חודשים, עלויות הייבוא יורדות מהפרק, אלא אם כן מביאים רכב יוקרה בעדיפות להיברידי - הייתי שמח לנסות להביא את הפורשה קייאן היברידי, אבל עדיין 80 אלף דולר ועלויות טיפול בארץ לא עושה הגיון - מלבד לכיף והיוקרה. אנחנו מחפשים רכב אמין, עדיפות לשנת 2017 (אחריות יצרן וטיפולים - לא מבינים כלום ברכבים וגם לא רוצים להתעסק עם זה) עדיפות ל 7 מושבים (3 ילדים וכמה כלבים) כרכב עיקרי שגם יוכל לשמש לעבודה ופגישות עסקים. הסתכלתי קצת על המיצובישי אוטלנדר - 180 אלף חדש, שנה על הכביש כבר נופל ל 110? אשמח להמלצות ודעות. תודה לכולם ויום קסום איתן
הודעה אחרונה מאת InandOut, -
- 1 תגובות
- 611 צפיות
שלום מחפש לרכוש רכב שני והלכתי לאיבוד. הצרכים הם - בטיחות (ישמש בעיקר את אשתי +1), תא מטען בגודל סביר (יאפשר להכניס עגלה בקלות וללא מאבק) עוד דרישות חובה - אוטומטי, יכול לשמש כרכב עיקרי בעיתות מצוקה (מספיק מרווח - לא בהכרח משפחתי, אמין על פי רוב מבחינה מכנית וסחיר (2 פרמטרים שנדפקתי ועדיין נדפק בהם קשות עם הרכב הנוכחי). התקציב הוא עד 50 אלף ש"ח. חשבתי על טויוטה יאריס משנת 2014-2015 אבל מכיר רק את המוניטין הטוב של השנתונים הנמוכים יותר ולא יודע לומר אם עונה על כל יתר הדרישות, או על סקודה פאביה. אשמח לעוד המלצות והסברים.
הודעה אחרונה מאת titanium75469, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
מעוניין לרכוש טיוטה קורולה שנתון 2010/2011 שיהיה קל למכירה בעוד כשנה (עקב מעבר צפוי לחו"ל). יש לי שתי אופציות ואני תוהה מה יימכר מהר יותר בעוד כשנה ובקלות: 1. יד 2 מליסינג נהג יחיד עם קילומטרז' נמוך יחסית של 100,000 ק"מ (בעוד כשנה יהיה יד שלישית עם 110,000 ק"מ, בעלות מקורית ליסינג) 2. יד 2, כל הבעלים פרטיים, 160,000 ק"מ (בעוד שנה יהיה יד 3 מפרטי עם 170,000 ק"מ). בגדול השאלה היא על מה רוכשים שמים דגש חזק יותר. בעלויות קודמות או ק"מ נמוך? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, הזמנתי רכב חדש היום, בקשתי את מס' השילדה ושנת הייצור. הראו לי בסוכנות שהייצור של השילדה, דצמבר 2017. השאלה שלי היא כזאת: האם הרכב שלי נחשב מודל 2018 ? (סליחה על הבורות) איך אפשר לבדוק לפי מס' השילדה אם אכן יוצר בחודש הזה. נמסר לי שאם תאריך הייצור היה למשל יוני 2017, אז משום שעברה שנה , זה נחשב יד 2 - אפס ק"מ. אשמח להסבר, ע"מ שאדע שאני משלמת עבור מה שאני מקבלת.(רכב חדש מודל 2018 תודה ירדנה
הודעה אחרונה מאת ירדנה, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אז אחרי שראיתי שנשארתי רק עם קיה ספורטאז' בגזרת הSUV עם בלימה אוטונומית במחיר שפוי, החלטתי לבדוק כייון אחר. מבדיקה נוספת ראיתי שהמערכת דווקא מצוייה ברכבים "משפחתיים" באיזור המחיר המדובר, למשל: הונדה סיוויק 2015, וולוו S60 2014, מאזדה 3 2014 (?) האם המערכת הזו שווה משהו? או שמדובר בבלימה במהירויות מאוד נמוכות? יש רכבים אחרים מומלצים בקריטריונים האלה?
הודעה אחרונה מאת bikeyb, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי, 4 ילדים מתוכם 3 בכסאות תינוק . עגלה אחת מקופלת בבגאז'. סיטרואן c4 , אאוטלנדר או פיג'ו 5008? אודה לסיוע.
הודעה אחרונה מאת במבליק, -
- 3 תגובות
- 728 צפיות
אני צריך רכב משפחתי בסגנון i30 אוטומט עם צריכת דלק של בערך 11-12 התקציב הוא מקס' 35 אלף לכן השנתונים 2010 או 11 מתאימים אך לפי מה שהבנתי יש לו כל מיני מחלות ידועות כמו רעשים בהגה, נורית esp וכ'ו לכן חשבתי לרדת לכיוון c4 כך שלפחות ישאר לי כסף בצד לבלתמים השאלה היא איך c4 מבחינת אמינות? קראתי בפורום שהיא יחסית אמינה אך ראיתי את הפוסט הזה וטיפה נבהלתי https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?423594-רשמים-מסיטרואן-C4-פיקאסו-2012 נכון שזה פיקאסו אך בכל זאת זה טיפה מתריע תודה על העזרה ומקווה שזה יהיה פוסט אחרון בנושא
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אחרי שלא היינו ממוקדים ולא ממש הצלחנו להבין מה אנחנו מחפשים נשארנו עם שני אופציות. קיה נירו או סיאט ארונה. בהתחלה הכיוון היה רכב קטן כי אנחנו זוג צעיר בלי ילדים בעתיד הקרוב. אבל אחרי שנתיים עם מיני קופר מתחשק לנו להיות קצת יותר גבוהים. מאוד חשוב מערכות הבטיחות ונוחות הנסיעה (נירו?) צריכת הדלק לא מעניינת (יש דלקן) הנראות והטכנולוגיה מאוד חשובים (כאן הסיאט מנצחת במיוחד גרסת FR). התקציב הוא 125 ככה שצריך להתאמץ בשביל הנירו (פלוס לסיאט). בקשר לגיר, אנחנו מתכוונים להישאר עם הרכב שנתיים, כך כשאמכור ישאר אחריות של שנה, מקווה שזה מקל על עניין האמינות. נשמח לעזרה!
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
3008 (כמעט) חדשה 1 2
מאת Eyalmu- 22 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היי, עזרתכם בהתלבטות - אני עומד לרכוש 3008 כמעט חדשה. מה זה כמעט חדשה? היא עלתה לכביש במרץ 2018. לרכב 3500 ק"מ. האם לקחת אותו לבדיקה? מדובר ברכישה מזוג מבוגר ונחמד שהרכב לא מתאים להם... תודה.
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
בהנחה והגודל של שני הרכבים מספיק לי ומה שמעניין אותי זה כוח וצריכת דלק- בעיקר הכוח, הראפיד תניה מהדגם החדש עם 95 כוחות סוס ומנוע טורבו וברור לי שהטורבו משנה, אך האלנטרה על הנייר עם כ30 כ"ס יותר, כמה זה משפיע? גם אבזור זה nice to have, אבל לא עד כדי כח חשוב. יש לציין שהאלנטרה תעלה כ150 ש"ח יותר בשווי שימוש. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב! מצורפת תוצאה של מכון בדיקה לרכב סוזוקי SX4 קרוסאובר - GLX אוט' 1.6 (118 כ''ס) - 2015 אשמח לחוות דעתכם. מכיוון שאין לי ידע רב בנושא, אשמח אם תפרטו כדי שאבין מה המשמעות/חשיבות של הדברים. והאם שווה קניה? המון תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 757 צפיות
שלום לכולם בימים אלה אני עומד לרכוש רכב מלובינסקי טרייד , רכב מסוג סיטרואן C5 (לא להתנפל ,נא לכבד את השריטה שלי) אשר עומד אצלם כבר קרוב לשנתיים. הרכב ללא טסט ובמקור היה רשום ע"ש פריים ליס וכרגע רשום ע"ש סוחר רכב דוד לובינסקי בע"מ ומועד חידוש רשיון הרכב הוא 2.10.18 ולמרות שכרגע הרכב הוא ללא טסט הובטח לי כי אקבל את הרכב עם טסט עד לתאריך הנ"ל, המחיר סוכם לקחתי את הרכב לבדיקה וסה"כ למעט מהמורה קטנה שנפתרה במהירות על ידם ההתנהלות מולם חיובית. אתמול קיבלתי טלפון ממנהל הסניף שהציע לי כי בתוספת של 1000 ש"ח למחיר שכבר סוכם אקבל את הרכב עם טסט עד לתאריך 2.10.19 במקום עד לתאריך 2.10.18 דבר שנשמע מאוד מפתה אולם ממרום גילי אני יודע שאין מתנות חינם ובטח לא מסוחרי רכב, האם יכו…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם. מחפש לקנות רכב, כנראה i25 או קיה סיד. השוק, מלא הזדמנויות. מה עדיף? ראשונה מליסינג או ראשונה מפרטי? אשמח מאוד לכל סוגי התובנות. תודה גדי
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- 4 תגובות
- 756 צפיות
שלום לכולם, לאחר התלבטות והתחבטות בקשר למכירת האיביזה המקסימה שלי החלטתי למכור אותה ולהחליפה ברכב משפחתי יותר. דרישות קשיחות למחצה תקציב- עד 120 מעדיף 115. נסיעה ברובה עירונית הררית. בטיחות אקטיבית תא מטען בנפח גדול ביצועים מספקים לא מנוע 1.6 אטמוספרי עצוב פקטור פוזה, בהחלט חשוב שהרכב יראה טוב שיעיד על רמת סטטוס מסויימת, נכון שזה קטנוני אבל אני פוזאיסט . חשבתי על ספורטאג׳ מנוע 2000 אבל הוא די יקר. מצד שני ללכת על אוקטביה זה שמרני יותר אבל לקיחת סיכון עם הDsg ופוזה אין. אולי יש למישהו רעיון שלא חשבתי עליו. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Monzylo, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, קראתי לא מעט על מערכות הבטיחות האקטיביות בפורום, אך לפי מה שאני מבין רובן מופיעות בשנתונים מאוד מתקדמים (מלבד אולי קיה ספורטאז'? וולוו XC60?) האם יש מצב לרכב שמכיל את המערכות הללו (בקרת סטיה מנתיב ובלימה אוטונומית) בשנתונים מאוחרים יותר? אודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אשמח לקבל חוות דעת על רכבים בטווח המחירים 30-35 אלף גיר ידני בתכלס מה שאני מחפש זה רכב שהוא עדין מבחינת הדלק שעושה 1.14 במינימום ושתשתדל לא לראות מוסכים .. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 5 תגובות
- 843 צפיות
הי לכולם, נוסע בעוד שנה לחו"ל לתקופה ממושכת ובעקבות זאת צריך את עזרכתכם במציאת הרכב האולטימטיבי. הצרכים בסדר עולה: 1. רכב עם ירידת ערך מינימלית בשנה הקרובה. 2. רכב שיהיה לו שוק נוח למכירה. 3. רכב עם מינימום טיפולים ובעיות לתקופה זו. 4. נוח למשפחה עם 4 נפשות וחסכוני. . תקציב של כ-40,000 ש"ח. מה דעתכם על איביזה רפרנס ידנית 2014/2015? האם יש דברים יותר מומלצים? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Doron_Z, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 984 צפיות
שלום רב. מה הן אפשרויות המימון הקיימות לטובת הלוואה של 80k ש"ח לצורך רכישת רכב מיד 2. האם ישנן אפשרויות לעסקאות בלון ? תודה.
הודעה אחרונה מאת bikeyb, -
-
- 18 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אני מחפש רכב משומש לקנייה ודי ננעלתי על הרכב הזה ספציפית. אבל משום מה הרבה מנסים להוריד אותי ממנו מכמה סיבות: 1. לרכב אין שוק בכלל בישראל (במיוחד להאצ'בק) - יהיה לי קשה למכור אותו בעתיד אם ארצה. 2. הביטוח שלו יקר. ביקשתי הצעת מחיר לרכב הזה בסוכנות שאני מבוטח בה וזה כפול ממה ששלמתי על הרכב הקודם 3. טיפולים וחלפים לרכב יקרים יותר , כנל לגבי טסט וכו' וכו'. 4. צריכת דלק האם כל מה שציינתי למעלה נכון? יותר חשוב לי לדעת לגבי סעיפים אחד ושלוש... אם מישהו כאן מחזיק או החזיק בעבר רכב כזה אשמח לדעת כמה שיותר פרטים על האחזקה שלו. תודה
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 957 צפיות
שלום, הוצע לרכוש רכב מחברת ליסינג קיבלתי את הסטוריית הטיפולים, מצורף פה קובץ, אפשר לקבל חוות דעת, אם כל הטיפולים תקינים פשוט נראה שיש שם כמה רישומים מוזרים ולא מובנים, הסטוריית טיפולים אסטרה משודרגת.pdf
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
יש רכב שאני מעוניין לקנות בעל הרכב אמר שיש פגיעה בקצה שלדה בשל תאונה (הוחלף טמבון) הוא הסביר לי שיש כמה מוטות שמחברים בין הטמבון לשלדה ואחד מהם מכופף קצת אמרו לו בפחחות שזה בסדר גמור שהרכב בטיחותי וכו השאלה היא האם באמת כדאי להתרחק או שיש אמת במה שהוא אומר? לפחות הוא כנה בזה שהוא יד 2 ולא 2 שחושב שהוא 1 (כמה אנשים חושבים ש01 בבעלים קודמים זה אומר שהם יד ראשונה)
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
היי אוקיי אז ככה כבר פתחתי לגבי זה אשכול אבל רציתי להבהיר את ההתלבטות שלי + חישוב ( לא יודע עד כמה מדוייק ) כמה דברים לפני הכל.. הוא יד 2 , הרכב עבר תאונה ונמכר לו לאחר התאונה ככה שאין לו מושג מה הערכת שמאי אבל מה שכן הוצאתי מאאודי את ההסטוריה והכל הוחלף שם אוקי אז ככה , מדובר ברכב Audi A1 שנת 2012 הדגם סטייל המפואר מחירון 64 משוקלל 72 לפני הנתונים שלו ( 37,000 ק''מ ) עכשיו ככה הרכב עבר תאונה חזיתית וטופל מן הסתם המוסך מורשה של אאודי ויש מכה בשילדה , הבחור שאני עושה איתו משא ומתן מוכן למכור את הרכב ב 53,000ש''ח עכשיו החשיבה שלי היא כזאת , אני מתכנן להחזיק את הרכב לפחות ל 4 - 5 שנים , בואו נגיד שעוד 4 ,5 שנים הרכב יהיה שווה …
הודעה אחרונה מאת lanosforce,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 203 אורחים (הצג רשימה מלאה)
