ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן חברים, לאחרונה אני ואבא שלי החלטנו לקנות רכב לעבודה והחלטנו ללכת על דימקס 4X4. ראיתי במחירון יד2 שהמודל מ2010 תואם את התקציב שלנו, מ45 עד 48 אלף, אך יש לי שאלות לגבי זה: 1. האם עדיף ידני או אוטומט? (אני אישית מעדיף ידני כי זה נותן כוח כאשר אנחנו סוחבים עגלות, אבא שלי מעדיף אוטומט כי אין לו כוח להעביר הילוך כל פעם כשהוא נוסע, אבל זאת לא שאלה של נוחות, זאת שאלה של מה יותר עדיף מבחינת תיקונים או מה מתקלקל יותר מהר) 2. איזה מהדגמים עדיף? (ראיתי שיש כמה דגמים וסוגי מנועים, 2500 או 3000, S או LS, מה ההבדלים בניהם? 3. ובכללי האם כדאי בכלל דימקס או רכב מסחרי אחר? תודה על כל עזרה ויעוץ מראש ושיהיה שבת שלום לכולם.
הודעה אחרונה מאת דור--, -
-
- 3 תגובות
- 799 צפיות
שלום רב, כמה הייתם מעריכים את תיקון/החלפת הנזק הבא בסוזוקי קרוסאובר?
הודעה אחרונה מאת Carush, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 868 צפיות
היי חברים מחפש רכב לעצמי, נהג יחיד בתקציב 45k -50k שיהיה אוטומט, חשובה לי האמינות שלו, שלא יהיה יתר מידי עצל אבל גם לא מחפש אוטו מירוצים. אודה לכם על המלצה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 18 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
שלום לכולם, ההורים שלי (מבוגרים) מעוניינים לקנות גולף 2013 חדשה 1.2 או 1.4 רוב הנסיעות מתבצעות בתוך העיר אשדוד, לעיתים רחוקות מחוץ לעיר (נסיעה לירושלים או תל-אביב) גולף 2013 חדשה 1.2 TSI מחירה 129,900 גולף 2013 חדשה 1.4 TSI מחירה 145,900 אני חושב ש 1.2 מספיק לרכב הזה וגם לצרכים שלהם, גם הצעת מחיר טובה יותר משמעותית, האם בכל זאת מישהו חושב אחרת, האם יש הצדקה לקנות דווקא את ה 1.4 ? תודה מראש לעונים!
הודעה אחרונה מאת solo123, -
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
הרכב שנת 2013 עם 80k קילומטר יד ראשונה רכב מדהים וחזק מאוד אך אני חושש מבעיות מנוע של רכב מורכב כזה . אשמח לדעות שלכם .
הודעה אחרונה מאת YNV, -
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אשמח לדעת איך הרכב לאחזקה האם אמין? ומי שברשותו מה כדאי לבדוק תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת wwe1984, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אהלן חברים, מהו המדד לבטיחות פאסיבית ברכב משומש? האם רק הציונים של הNCAP? האחוזים המפורסמים ליד המחירון ביד 2? לדוגמא, הגיוני שלגרנד צ'ירוקי 2012 יש ציון הרבה יותר גרוע ממשפחתיות קטנות? איך מודדים זאת? אני מחפש טנק לאישה והבנות ולא מבין מה הדרך למדוד את זה. תודה!!
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
שלום חברים, קיבלתי שתי הצעות מחברות ליסינג על מספר דגמים, אשמח לחוות דעתכם. הצעה 1 (נטוליס - שלמה סיקסט): קיה ספורטאז' - אורבן טופ, 2.0 ליטר - 2,328 ש"ח לחודש כולל מע"מ תנאי העסקה: * תקופה של 36 חודשים * תשלום ראשוני ע"ס 7,900 ש"ח * 23,000 ק"מ בשנה * כיסוי ביטוחי מלא לנהגים מעל גיל 24 * 3 טיפולים לפי הוראות היצרן - לא כולל בלמים * לא כולל אגרת רישוי * אפשרות לביטול השתתפות עצמית + ביטול השבה לקדמות בעלות של 89 ש"ח לחודש * אפשרות לתשלום חודשי של 20 ש"ח - 4 צמיגים, מצבר אחד, 3 סטים של מגבים * בסיום התקופה אפשרות להחזיר את הרכב, או לרכוש ב 15% פחות ממחירון מלא של לוי יצחק הצעה 2 (פריים ליס): פיג'ו 3008 אקטיב דיזל - 2,538 ש"ח …
הודעה אחרונה מאת Acoca_N, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, אני מחפשת רכב בטיחותי וקצת פחות ברור לי לפי מה הציונים של משרד התחבורה ניתנים כאן. קראתי את הפרמטרים שלהם וזה עדיין לא כ"כ מסתדר. מישהו יוכל להסביר לי בבקשה למה הציון של ההונדה סיוויק כה נמוך? http://www.carz.co.il/gen/226/safety/ האם היא נחשבת לרכב לא בטיחותי? תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת MG1, -
-
- 3 תגובות
- 897 צפיות
לאחרונה הושבת הרכב המשפחתי שהיה ניסאן קשקאי 2010 , מאוד נהננו מהרכב מלבד צריכת דלק מעט גבוהה אני מחפש כרגע קרוסאובר אחר בתקציב של 55 אלף שקל עם סטייה של אלפי שקלים בודדים לכאן ולאן אשמח לקבל המלצות אציין שהכיוון המרכזי כרגע הוא סוזוקי קרוסאובר 2014 למרות שאני נגד העניין מהסיבה שאני חושש שנרגיש ירידה ברמה לעומת הקשקאי מכיוון שהרכב נראה פחות טוב מרגיש פחות יוקרתי ויותר חלש אשמח להמלצות כלשהן ובנוסף ברמה האישית הייתי שמח לדעת האם הבחירה היתה בידיכם האם הייתם לוקחים קרוסאובר או רכב משפחתי
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 720 צפיות
שלום לכולם, מתחיל להיסגר על התקציב וסוג הרכב, מאוד מעוניין לדעת האם האופציות הבאות רלוונטיות בכלל. התקציב באיזור 110-115 אלף, מעדיף לכיוון ה 110, מערכות בטיחות אקטיביות זה התנאי הכי חשוב (האיביזה הצילה אותי מתאונה ודאית בזכות המערכת). אני גר בחיפה במעלה ההר, נוסע יום יום את דורי או נחל הגיבורים וממשיך לעלות עד מרכז חורב. נסיעה 70 אחוז עירונית. זוג + תינוק ועגלה. האופציות עד עכשיו: Nissan Qashqai 1.2 Turbo - הדיזל עדיף משמעותית? הוא יחסית נדיר והרבה מעל התקציב. Kia Sportage Urban 2000 - חלק מהעדר, אבל הרכב נראה מצויין ותא המטען נוח מאוד. Mitsubishi ASX - ליסינג 0 ק"מ, 120 אלף לרכב חדש לחלוטין, תא המטען מרגיש קצת קטן, והוא לא כל כך מרווח מא…
הודעה אחרונה מאת Monzylo, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מעוניין למכור את הרכב בגלל צריכת הדלק הגבוהה. בנוסף הרכב בכלל לא זריז ולא חזק. השאלה מה אפשרי לרכוש בסדר גודל של המחיר שהוא שווה כיום 135000? שיהיה אמין,חזק ,ובעל שמירת ערך טובה. אגב לא חייב שיהיה גי'פון . תודה
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רציתי לשאול אם מישהו מכיר את הרכב ויכול לתת לי חוות דעת עליו? אני עומד לרכוש בסכום של כ 45 אלף אם יש הצעות למשהו חזק יותר ו״ספורטיבי״ יותר בתקציב אשמח לשמוע, האמינות חשובה לי מאוד בגלל זה אני מתלבט על ההונדה תודה, בר
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי, אחרי מספר רכישות רכב לא מוצלחות, אני רוצה לפנק את אבא שיהנה מרכב חדש,ללא תקלות,ריח לא נעים וכו' כרגע הוא נוסע על פיקנטו בת 6 ,מבחינת הגודל ,אין צורך ברכב גדול או מרווח יותר. 90% מהזמן הוא נוסע לבד(עבודה-ראשל"צ-לוד+קניות באיזור). שני פרמטרים מעניינים אותו-שיהיה חסכוני כמה שיותר (הפיקנטו ממש לא חסכונית) ושהגיר לא יהיה רגיל כששאלתי לגבי הגיר , הוא ענה:"הגיע זמן לנוח..." ברור לי שהתקציב מאוד מוגבל ,הייתי מעדיף רכב כמה שיותר בטיחותי, בלי מחלות ילדות מעצבנות. אין לו כוח\רצון להתעסק עם מכירת הפיקנטו, הוא מעדיף טרייד אין . לי אין זמן להתעסק בנושא. אשמח להמלצות תודה רבה וסופ"ש נעים
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 12 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום חברים יקרים. אני שוקל כבר תקופה ארוכה לרכוש לאון חדשה. בהתחלה רציתי ללכת על הדגם הרובוטי. אך לאחר חפירה בפורומים דיי ירד לי החשק בגלל אמינות הגיר, ובחודשים האחרונים התחיל לי געגוע מוזר ולא מוסבר לחזור לנהוג ברכב ידני (לא נהגתי כבר עשר שנים ברכב ידני, אך החוויה עדיין זכורה לי לטובה). אנחנו (אישתי ואני) נוהגים לטייל המון בארץ. וטיולים לצפון ולדרום כמעט כל סוף שבוע. מחפש מהרכב בעיקר כיף ובטיחות. אך גם פרקטיות לעתיד הקרוב. יש לציין שאני מהאנשים שמחזיקים רכב מעל 7 שנים בממוצע ואין לי שום דחף להחליף רכבים כמו לרוב האנשים כל שלושה שנים. יש לנו רכב נוסף בעל גיר אוטומטי ומאוד משעמם בבית שישרת את אישתי בעיקר. מה שיקבע אם אני ארכוש את הרכב עכשיו או בשנה הבאה זה…
הודעה אחרונה מאת kurko1992, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום אודה לפענוח הבדיקה והאם היא קריטית וכדי לוותר על קניית רכב עם סעיף ליקוי כזה כל המכלולים תקינים מלבד שלדת מרכב : תקוני מרכב משמעות נמוכה= תקוני מרכב וצבע, מעיכות שריטות בצבע+ פגמים, נזק לפגושים, דלת /תא מטען הוחלפה. יש לציין שמדובר בקניית רכב יד שניה מחברת ליסינג של יבואן ידועה ומכובדת ולא חברה עלומת שם. תודה
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום חייל בן 19 מחפש רכב סופר מיני עד 30K עם מעט חריגה חשבתי על סיאט איביזה באזור השנתונים 12'-13' , ידנית חשוב לי שלא תהיה קופסת שימורים , כוח סביר (שלא ישעמם אותי יותר מידי כמו איזה i10), חסכונית במידת האפשר (כולל אחזקה זולה) ואמינה. הגעה יומיומית לבסיס ולעבודה, קצת נסיעות עירוניות ובינעירוניות. לא יותר מידי קילומטרים בשנה מאמין באזור ה12-14 בשנה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, מחר הולך לראות מאזדה 2 עם 70 ק''מ שהרכב שתי ידיים פרטיות, ברישיון שהוא שלח לי ראיתי בתנאים והגבלות רשום משועבד למימון ישיר אמר שהרכב אצלו שנתיים והוא קנה אותו ממשהי שנסעה כלים חצי מהק''מ והוא לקח הלוואה של 55 אלף ועכשיו נשאר לו לשלם36 אלף. 1. מה צריך לבדוק, איך מתנהלים? דרך אגב הוא אמר שהוא מתחייב לבדיקה הרכב שמור ומטופל בזמן. נגיד מחר אני מספיק לקחת את האוטו לבדיקה ויצא שהכל בסדר, מה הלאה? תודה. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Eldad Tzabari, -
- 3 תגובות
- 793 צפיות
שלום, מחפש לקנות ג'יפון שרוב נסיעותיו יהיו בעיר (בסביבות 12 אלף קמ בשנה). הבנתי שמנוע טורבו לא מומלץ אם רוב הנסיעות הן בעיר. האם כך הדבר? מה הבסיס לזה?
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן חברים, התייעצות בנוגע למחיר. מאזדה 2, יד שנייה מליסינג 0 ק"מ. לוי יצחק מפחית 13% (חשבתי 14%), ויד 2 5%. בשורה התחתונה הבדל הוא בין 48,500 ש"ח (יד 2) ל-43,000 ש"ח (לוי יצחק). בהתחשב בנתוני הרכב שציינתי ובמצב השוק הנוכחי, האם יש מקום להתעקש על האזור של מחירון יד 2 או לא? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי, אני מתקשה למצוא את הדגם הנ"ל במחירון של לוי יצחק. צירפתי את רשימת הרכבים שהאתר מציג - מי מהרשימה זה הרכב המדובר? תודה
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- 1 תגובות
- 591 צפיות
התעניינתי ברכישה של פורד קוגה וראיתי שמישהו פה כתב שעתיד לצאת דגם חדש בסוף השנה. ביררתי מול נציג של היבואן והוא לא מכיר משהו כזה. במידה ומי שכתב זאת קורא את ההודעה - מאיפה המידע על דגם חדש? שמעתי שגם לטוסון וספורטג צפוי לצאת דגם חדש בסןף השנה - האם כך הדבר?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 2 תגובות
- 977 צפיות
מעוניין להשתדרג מהונדה סייויק 98 ידנית ששירתה אותי 6 שנים באהבה ובכיף אבל עם הגיל צריך להתשדרג למשהו יותר רציני . כל הזמן הייתי נגד גרמניות עקב עלויות תיקונים ואי חיסכון בדלק , לפני תקופה קיבלתי רכב חלופי מהעבודה פולסווגן ג'טה ומאז התאהבתי , כרגע יש לי בראש 2 אופציות לגבי רכב אבל מה שמדאיג אותי זה בעיית הקלאץ מדובר על תקציב שנע בין 20-30 וההתלבטות היא בין ג'טה שנתון 2009-2012 מול אוקטביה 2009-2012 נסעתי על שני הרכבים ואהבתי מאד , אך כשהתחלתי קצר להכיר את הרכבים ולקרוא הבנתי שיש בעיית קלאץ נפוצה מדובר על DSG TSI -(בגטה אהבתי את ה1.4 - ובאוקטביה את ה1. להלן השאלות מתייחס לשני הדגמים : 1- האם הבעיה היא בעיה נפוצה מאד ? 2-כמה עולה ההחלפה\אחזקה? 3- מה ע…
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
- 4 תגובות
- 931 צפיות
מעוניין לקנות רכב משפחתי באזור 25K. מחפש רכב אמין (כמה שפחות תקלות ) וזול לתיקון/תחזוקה. 1.מה דעתכם על יונדאי i30 CW שנת 2010? 2. כמה זה קילומטראז' סביר לרכב כזה? 3.מתלבט בין סובארו B3 שנת 2010 לבין יונדאי i30 CW שנת 2010 , מה דעתכם , האם יש הבדל משמעותי מבחינת אמינות ועלויות תחזוקה? 4. האם מיצובישי לאנסר יותר טובה במשהו מהרכבים שציינתי למעלה? ממש אודה לכם על העזרה ! לצערי, לא מבין שום דבר ברכבים לכן צריך את עזרתכם נואשות
הודעה אחרונה מאת Sergey737, -
- 4 תגובות
- 885 צפיות
שלום, יש לי אפשרות לעשות טרייד אין עם סיטרואן C4, 2009, קילומטראז' 200,000 , יד 3 ולהתחדש ב: אופל אסטרה ENJOY 1.6 5 דלתות. שנת ייצור 2012, קילומטראז' 170,000, אוטומט, יד 2. עליי להוסיף 20,000 ₪. האם זו עסקה טובה? האם אופל אסטרה רכב טוב? אני נוסעת הרבה עם הרכב, בעיקר נסיעות בין עירוניות. האם הטיפולים יקרים? הרכב אמין? בטיחותי? תודה לכל מי שישיב, איילת.
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 7 אלף צפיות
אז ככה, קנינו רכב במימון מלא ממגרש לפני שלוש חודשים בערך, עכשיו אני מתחרט שמיהרתי וקניתי חמש דלתות dsg ואני רוצה אותו רכב בדיוק אותו שנתון דגם מחיר וכו’ רק קופה וידני, יש איזה דרך שאני יכול למכור אותו? אני ממש רוצה אותו אחד רק קופה וידני. מתסכל שצריך לחכות כל כך הרבה זמן סתם כשמה אני רוצה זה באותו הסכום.. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
- 7 תגובות
- 857 צפיות
שלום מחפש רכב שני למשפחה, נוסע גג 10K בשנה: חשוב בטיחותי אמין ללא תקלות (יש לי היום מזדה 3 2006 עם א פ ס תקלות פשוט מעוניין להתחדש) לא חייב להיות חסכוני כ 60 עד 70 אלף רצוי 2016 טיפולים לא שוחטים יש אפשרות גם לקנות משהו קצת גדול כמו ספורטאז שבעתיד יחליף גרנדיס 2011 יודע שרכב זה לשרוף כסף ולכן לא רוצה יקר מדי לא חשוב חסכוני חווית נהיגה יש רכבים כאלו? מזדה 3\ ניסן\ קיה מה מומלץ ? (שוב חשוב לי בעיקר בטיחותי ואמין לאו דווקא חווית נהיגה)
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 4 תגובות
- 6 אלף צפיות
שלום לכולם ראיתי לפני יומיים יונדאי אקסנט. בבדיקה שעשה המוכר יום לפני, עם לקוח שבסוף לא קנה(לטענתו בגלל ויכוח על מחיר) נכתב "סימני בוצה במנוע" .האם זו בעיה רצינית? כדאי לקנות? יש לציין שהרכב היה 6 שנים בליסינג ושנתיים אצל האיש הנ"ל. בסך הכל עשה הרכב כ 100 אלף קילומטר. כך שבקילומטרא'ז הוא טוב בנוסף יש לציין שאני מחפש רכב לא יקר (בסביבות 16-17 אלף שקל)כך שזה מתאים לתקציב. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת KipodYam, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו יכול להסביר כמה הפחתה צריך לעשות לרכב מליסינג? קיבלתי מספר הצעות לספורטאז צורה ישנה 2015. וההנחות נעות בין 13 ל18 אחוז כאשר החברות לא ממש מוכנות להתפשר. האם שווה לקחת רכב מליסינג בכלל? והאם אפשר להוכיח נהג יחיד? כי על פי החברות שבדקתי אף חברה לא יכולה להתחייב לנהג יחיד. אגב, ההצעות נעות בין 72k ל76k. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם. מחפשים ג'יפ 5 מקומות (אולי 7) בתקציב של עד 70K . עתידים להתרחב במשפחה בקרוב בעוד 2 לכן חשוב לנו רכב שיהיה בטיחותי, אמין וחסכוני (במידת האפשר כמובן). מתלבטים בין כמה אופ' כרגע ,אשמח לקבל את דעתכם (הרשימה מסודרת לפי סדר העדיפות, הסוזוקי כרגע היא האופציה העדיפה) : סוזוקי קרוסאובר/גרנד ויטרה >> כרגע האופציה העדיפה אאוטלנדר -2011-2012 יונדאי IX35 - 2011-2012 קשקאי- 2011-2012 טיוטה RAV 4 מה מבין הרשימה הזו עדיף ויתן את התמורה הטובה ביותר לדעתכם? תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
