Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דעתכם על ליסינג פרטי


Acoca_N
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

 

קיבלתי שתי הצעות מחברות ליסינג על מספר דגמים, אשמח לחוות דעתכם.

 

הצעה 1 (נטוליס - שלמה סיקסט):

 

קיה ספורטאז' - אורבן טופ, 2.0 ליטר - 2,328 ש"ח לחודש כולל מע"מ

 

תנאי העסקה:

* תקופה של 36 חודשים

* תשלום ראשוני ע"ס 7,900 ש"ח

* 23,000 ק"מ בשנה

* כיסוי ביטוחי מלא לנהגים מעל גיל 24

* 3 טיפולים לפי הוראות היצרן - לא כולל בלמים

* לא כולל אגרת רישוי

* אפשרות לביטול השתתפות עצמית + ביטול השבה לקדמות בעלות של 89 ש"ח לחודש

* אפשרות לתשלום חודשי של 20 ש"ח - 4 צמיגים, מצבר אחד, 3 סטים של מגבים

* בסיום התקופה אפשרות להחזיר את הרכב, או לרכוש ב 15% פחות ממחירון מלא של לוי יצחק

 

הצעה 2 (פריים ליס):

 

פיג'ו 3008 אקטיב דיזל - 2,538 ש"ח

סקודה אוקטביה 1.4 טורבו אקסלוסיב - 2,288 ש"ח

 

תנאי העסקה:

* תקופה של 30 חודשים

* תשלום ראשוני ע"ס 7,900 ש"ח

* 23,000 ק"מ בשנה

* לא כולל אגרת רישוי

* 3 טיפולים ע"פ הוראות היצרן - לא כולל בלמים

* כיסוי ביטוחי וכיסוי נזקים על דרך ביטוח עצמי בכפוף להסכם לכל נהג מעל גיל 24 עם שנה רישיון

* דמי הקמה 490 ש"ח

* סוף תקופה - החזרת הרכב או אפשרות רכישה ב 15% פחות מהמחירון

* אפשרות לביטול השבה לקדמות - 79 ש"ח לחודש

* השתתפות עצמית - 1,400 ש"ח

 

או שעדיף לקחת מימון בנקאי או מהיבואן, לרכוש רכב, ולהחזיק אותו לתקופה של 5 - 7 שנים? (אולי חשוב לציין שהרכב ירשם על חברה בע"מ)

 

תודה לעוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מימון מיבואן לדוגמא - Toyota Easy Pay, פריים פלוס 0.5% (יכול להיות שגם עובר דרך בנק מסויים, לא יודע את הפרטים המלאים).

מימון מהבנק - פריים פלוס 1.6%.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הממון בטויוטה הוא של לאומי כארד, לא של היבואן.

ולוקחים דמי פתיחת תיק לא נמוכים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זה ולא זה עדיפים.

עדיף בכלל לקנות רכב בן 3-5,עם ק"מ נמוך/ממוצע לשנתון שכבר חטף ירידת ערך ראשונית משמעותית ולהחזיקו עד גיל 9-10.

רכב בן כמעט 5 שרכשתי למשל,עולה מחצית מהמחירון ששולם עליו בחברה ועדיין הרכב מהנה מאוד ולא מרגיש בלוי.

אם מדובר על רכב חברה שיסע הרבה מקסימום לקנות בן 3 ולמכור בן 6-7 -עדיין רווחי יותר מלשלם כ"כ הרבה כסף על מוצר צריכה,שיתכן ולא ישאר בידך בתום העסקה.

אם מורידים נניח שווי ביטוח פרטי כ 600-700 ש"ח לחודש (בהנחה שמדובר בנהג לא צעיר ולא חדש),נשארים עם תשלום על השכרת הרכב של 1600-1800 ש"ח לחודש ל 3 שנים שאם נצרפו למקדמה מקבלים מעל 70,000 ש"ח שקונים בקלות למשל היום הרבה רכבים לא רעים שיש בשוק בני 2-3- בקיצור נשמע כמו זריקת כסף לפח/תרומה נאה לחברת הליסינג וניפוח קופתה שלא לצורך.

אני כבר לא מדבר על שוק ה 0 ק"מ,בו יש גם מס' רכבים חדשים מהניילון שניתן לרכוש בתקציב- לא בגודל של הקיה אבל עדיין חדשים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עסקה רעה לדעתי. נועד לאנשים שיש להם משכורת חודשית יפה והרבה כסף מיותר ככה שאין להם בעיה לשלם אקסטרה של לא מעט שקלים על מנת להנות משירות שכזה.

 

כלכלי זה בטוח לא, עושים עליך קופה מאוד יפה. מפנק? כן כנראה, אם יש כסף מיותר זה מפנק לנהוג ברכב חדש כל 3 שנים ללא כאב ראש והתעסקויות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא צריך כאלו רכבים גדולים,יש עסקאות אטרקטיביות יותר על שברולט ספארק /I20 -ברר באוויס אקספרס.

גם שם זו קופה יפה אבל מדובר על תשלום של 50% -40% פחות על רכב,שצריך לנסוע מ A ל B ועדיין יעשה עבודתו נאמנה כחדש.

ד"א אהבתי את השם נטו ליס- היו צריכים להכניס לשם את האות "כ"-רווח נטו לכיס של החברה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זה ולא זה עדיפים.

עדיף בכלל לקנות רכב בן 3-5,עם ק"מ נמוך/ממוצע לשנתון שכבר חטף ירידת ערך ראשונית משמעותית ולהחזיקו עד גיל 9-10.

רכב בן כמעט 5 שרכשתי למשל,עולה מחצית מהמחירון ששולם עליו בחברה ועדיין הרכב מהנה מאוד ולא מרגיש בלוי.

אם מדובר על רכב חברה שיסע הרבה מקסימום לקנות בן 3 ולמכור בן 6-7 -עדיין רווחי יותר מלשלם כ"כ הרבה כסף על מוצר צריכה,שיתכן ולא ישאר בידך בתום העסקה.

אם מורידים נניח שווי ביטוח פרטי כ 600-700 ש"ח לחודש (בהנחה שמדובר בנהג לא צעיר ולא חדש),נשארים עם תשלום על השכרת הרכב של 1600-1800 ש"ח לחודש ל 3 שנים שאם נצרפו למקדמה מקבלים מעל 70,000 ש"ח שקונים בקלות למשל היום הרבה רכבים לא רעים שיש בשוק בני 2-3- בקיצור נשמע כמו זריקת כסף לפח/תרומה נאה לחברת הליסינג וניפוח קופתה שלא לצורך.

אני כבר לא מדבר על שוק ה 0 ק"מ,בו יש גם מס' רכבים חדשים מהניילון שניתן לרכוש בתקציב- לא בגודל של הקיה אבל עדיין חדשים.

 

אני מסכים שזה יותר כלכלי לרכוש רכב משומש, ואני בהחלט מודע לירידת הערך בשלוש השנים הראשונות, אבל עדיין אני מעוניין ב"כיף" הזה שמתלווה לרכישה של כמעט כל מוצר חדש. אני צריך ורוצה רכב משפחתי, וכמה שיותר בטוח, גדול, מפנק ואם אפשר גם חווייתי. לא רק שיביא איתנו מ A ל B.

השאלה הייתה מה יותר כלכלי בין רכישה מהיבואן מול ליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עסקה רעה לדעתי. נועד לאנשים שיש להם משכורת חודשית יפה והרבה כסף מיותר ככה שאין להם בעיה לשלם אקסטרה של לא מעט שקלים על מנת להנות משירות שכזה.

 

כלכלי זה בטוח לא, עושים עליך קופה מאוד יפה. מפנק? כן כנראה, אם יש כסף מיותר זה מפנק לנהוג ברכב חדש כל 3 שנים ללא כאב ראש והתעסקויות.

 

תוכל לפרט מה רע בעסקה?

התשלום החודשי על הסקודה לדוגמא (נטו על הרכב, ללא חבילת הטיפולים והביטוח) הוא 1,673 ש"ח פלוס התשלום הראשוני של 7,900, תקופה של 30 חודש, מה שיוצא בתום התקופה 58,090. אם ארכוש את הרכב מהיבואן ב 150,000 ש"ח, עוד 30 חודש הרכב יהיה שווה יותר מ 90,000 ש"ח? (ועוד לקחת בחשבון הפחתה על רכב שרשום על חברה בע"מ)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שניתן באמת לדייק, אבל אולי ניתן להעריך פחות או יותר, אוקטביה 2015, 1.4, ברמת גימור הבכירה נמכרת סביב ה 85k. אז הגיוני להעריך ירידת ערך של 35%-40% בשנתיים וחצי.

לגבי המנוע ה 1.5 אשאל. מתי צפוי להיות מוחלף? צפי לזמינות מלאי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירידת הערך איננה מוגזמת בכלל, יש לא מעט דגמים שירידת הערך שלהם היא 50% בשלוש שנים. בנוסף היתרון הגדול בליסינג פרטי היא העובדה שהעלות לתקיפת החכירה ידועה מראש, ואינה תלויה בתנאי שוק עתידיים שאינם ידועים.

 

לגבי המנוע של האוקטביה, יש הבדל בזיהום האוויר במנוע החדש (מזהם פחות) בכל שאר הפרמטרים - אין הבדל משמעותי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ההצעות פה זה נראה שכל הדגמים סובלים מירידת ערך שערורייתית שכזו ב 3 שנים...

 

החברה המחכירה חייבת לגדר את הסיכונים שלה ולתת הערכה שמרנית (וגבוהה יחסית) על מנת להבטיח שהיא תצא עם רווח כלשהו מהעיסקה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...