ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 735 צפיות
יש באפשרותי לקנות רכב מדגם שאני מחפש,2016 יד שניה (אני אהיה שלישית במידה ואקנה) עם 80,000 ק"מ. כאשר נאמר לי שרוב הק"מ נעשה ע"י היד הראשונה בנסיעות בין עירוניות. המחיר נוח לעומת אופציות אחרות זמינות (אך לא מספיק נמוך לדעתי - מדובר בדגם עם איבוד ערך מאוד גבוה ואין שום קשר למחירון). אני מתכוון להחזיק את הרכב כמה שנים עם נסועה לא כל כך גבוהה (נגיח 10,000 ק"מ בשנה) ולא כל כך מעניין אותי כרגע איבוד הערך האסטרונומי במכירה. האם כדאי להמנע מק"מ כזה בשנתון כזה ברכב שאמור להיות אמין?
הודעה אחרונה מאת gpmagnus, -
אוונסיס 2016
מאת Big Guy- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 879 צפיות
אהלן! עוזר לאחותי למצוא רכב. הם מאוד התעניינו בקורולה חדשה כאשר מצאתי להם ביד 2 את האוונסיס עם תאריך עליה של 11.2016 לאחר מתיחת הפנים מנוע 1.8 עם קילומטראז נמוך, מטופלת המורשה, ללא תאונות במחיר של 95000 שח. מה חוות הדעת על הרכב? האם מהווה חלופה טובה לקורולה מאותה שנה? הנהג הוא איש רוסי מבוגר שממש שמר על הרכב. אשמח לשמוע חוות דעת ממי שמכיר.
הודעה אחרונה מאת benk, -
היי אודה מאוד לעזרתכם. אני רוצה לקנות רכב ראשון (עד היום לא נסעתי כמעט... וכשהייתי צריך, שכרתי, או לקחתי ממכר), ולכן אין לי גרגר מושג בקניית רכבים... אז אודה לעזרתכם: אני מחפש רכב 7 מקומות שייצא לי הכי חסכוני כשמשקללים את כלל העלויות האפשריות, נניח ב-5 10 שנים: עלות הרכב, דלק, אמינות (= לא מתקלקל מהר), עלות חלפים ותיקונים. אז אציג כמה נתונים שיעזרו למי שירצה לעזור לי: 1. אסע בו מקסימום שבמקסימום 13-15K לשנה. 2. אני מעוניין שתהיה בו נוחות סבירה.. לא צריך שום דבר מיוחד מעבר... 3. אני לא אמכור אותו כל כך מהר... נראה יהיה איתי הרבה זמן... 4. מעל 50% מהנסיעות יהיו בהרכב יחיד או שניים. אני צריך 7 מקומות בשביל - נגיד - 30-40% מהנסיעות (ליסוע עם משפחה). 5. הוא לא…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
מישהו מכיר אותם מנסיון?
הודעה אחרונה מאת vo364, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 912 צפיות
ראיתי 2 רכבים שמצאו חן בעיניי שתיהם בערך אותו מחיר סביב ה30 אלף הרכב בשבילי סטודנט בן 23 חשוב לי שיהיה אמין עם אחזקה זולה וחסכוני בדלק הרכב יהיה אצלי בערך 3 4 שנים ויעשה 3 נסיעות בשבוע של 25 ק"מ כל כיוון נסיעה משולבת ועוד נסיעות קטנות בעיר בערך 200 ק"מ לשבוע אפילו פחות מבחינת אמינות וסחירות הבנתי שהסוויפט היא הימור בטוח יותר אבל הקליאו עם נתונים דיי דומים נראת יותר טוב ומאובזרת יותר טוב על איזה אתם ממליצים יותר Suzuki swift gls 2014 Renault clio 0.9t collection 2014 שניהים ידניות שניהם 2014
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 1 תגובות
- 473 צפיות
שלום, אני מתכוון לרכוש רכב בחודש הקרוב באזור ה25k/30k. הבנתי שהמחירים של הפוקוס מהשנים האלו ברצפה בגלל שהוא לא סחיר השוק מוצף ובעיות הגיר שהיו לרכב בעבר העניקו לו שם רע אבל למיטב הבנתי עדכון התוכנה פותר אותן וחוץ מזה הוא אמין יחסית המחיר הנמוך המרווח שלו והשנתון הגבוה הופך אותו לאטרקטיבי בשבילי אבל ראיתי שבשרשורים דומים הרבה אנשים היו נגד הרכב הזה ורציתי לדעת למה לא הייתם ממליצים לקנות אותו אלא משהו אחר ובנוסף רציתי לדעת בכמה הן נמכרות מתחת למחירון בדרך כלל ומתחת לאיזה מחירון(יד2 או יצחק לוי?).
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום , היה לי קצת קשה למצוא כותרת מספיק עניינית למודעה, ראיתי פוסטים קודמים בנושא אבל לא ראיתי הרבה התייחסות לאמינות . אסביר בקצרה את הדילמה שלי. אני מנסה להגשים חלום מסוים ולרכוש רכב האצ'בק ספורטיבי. הפיאסטה לא משווקת בארץ אז בדקתי את שאר האפשרויות -אבארט, איביזה , מיטו , מיני קופר. עשיתי נסיעת מבחן על כולן , ומתוך שיקולי פרקטיות , נוחות נסיעה ומחיר החלטתי על ה208 GTI (את הקורסה OPC והפולו לא שקלתי משום מה ). מכרתי את הרכב שהיה בבעלותי ולכן בקרתי במוסכים עבור הבדיקות לפני מכירה . כל מוסכניק שאמרתי לו שאני מוכר במטרה לקנות פיג'ו כמעט והגיב באלימות כלפי הטפשות שלי, שהרי רכב צרפתי לא יוצא ממוסך . מתוך כל מה שאני קורה באינטרנט אנשים דווקא מתרשמים לטובה מהרכב, א…
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 7 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אהלן, לאחר לא מעט לבטים וחפירות הכיוון שלי הוא הונדה ג'אז כרכב ב' במשפחה השיקול המוביל שלי הוא חיסכון בדלק אני מתלבט בין הדגם ההיברדי לרגיל יש לי כרגע התלבטות בין 2 רכבים ספציפים 1. היברדי 2013 , 77K קילומטר בעלות פרטית דרך מגרש , שלפי המוכר עשו לה תיקוני צבע בגלל תאונה קלה בצד ( עוד לא לקחתי לבדיקה לבדוק שהשלדה בסדר) 2. רגיל , 2014 100K קילומטר בעלות פרטית (עוד לא לקחתי לבדיקה) הרגיל יקר יותר ב 2000 ש"ח אשמח לתובנות
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
- 26 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לרכוש משפחתית ומעדיף שלא לחרוג מ 45K ולא לרדת משנתון 2014 - אני יודע, דרישות קצת דמיוניות, אבל מצד שני יש "הקלות". - הרכב מיועד לאשתי בעיקר והנסועה השנתית הצפויה נמוכה יחסית - אני מניח שבאזור ה 10K ק"מ בשנה. - רוב הנסיעות יהיו בתוך העיר תכונות חשובות של הרכב: - אמינות הגיונית - גודל "סביר" - ז"א עדיף שלא יהיה גדול מידי ויש אפילו יתרונות לדגמי האצ'בק למיניהם - צריכת דלק הגיונית (למרות הנסועה הנמוכה הצפויה, 90% בטח תהיה עירונית עם הרבה נסיעות קצרות) - נוחות נסיעה - סבירה. לא מחפש משהו מיוחד אבל לא מושב שישבור את הגב תכונות פחות חשובות: - קילומטראז' - לא נורא אם יהיה קילומטראז' קצת גבוה. אם זה רכב יוצא ליסינג עד נניח 120-130K…
הודעה אחרונה מאת yonisi, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 615 צפיות
מחפש מכון בדיקה שמדבר צרפתית באזור נתניה ויודע לבדוק במקצועיות פגו 308 בבדיקה של לפני קניה אשמח לקבלת המלצות!
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 865 צפיות
אהלן לכולם!, אני מחפש רכב חזק, חסכוני ויפה שישרת אותי לנסיעות מהמרכז לירושלים ועירוני. דגם שדיי משך אותי הוא הפולו Tsi שנתונים 10-12 תיבת הילוכים ידנית, אך קשה מאוד למצוא יחידות מהזן הנדיר הזה וגם אם צץ מידי פעם הוא נחטף במהירות. יש לי התלבטות קשה בין הרצון שלי לרכב עם גיר ידני ולבין מנוע טורבו עם מומנט. התקציב הוא 30K עם התגמשות קלילה. כמובן שיש כאפשרות את האיביזה אך אני מעדיף לא "להתלכלך" עליה, היא חרושה מידי, ערך שוק צונח במהירות וכל הייחודיות שלה הלכה אך כרגע נראה שזאת האפשרות הכי טובה שנשארה לי. השאלה שלי היא כזאת, מהם כל ההבדלים בין האיביזה לפולו? (אני מדבר על עלויות אחזקה, תצרוכת דלק, אבזור, נוחות נסיעה, איכות חומרים וכו') האם יש הצעה אחרת דומה שתתאים ל…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש לקנות רכב חדש ודיי ננעלתי על הסיאט איביזה ברמת הגימור STYLE או FR. אהבתי את הנראות את האבזור וכמובן את הבטיחות. עכשיו ראיתי באתר את רמת האבזור אקסלנס ויש לי סלט בראש, לא הבנתי איפה זה נמצא ביחס לSTYLE או FR ובכלל לא מצאתי הרבה מידע על זה. המחיר מאוד מפתה ביחס לתוספות אז כמו ישראלי טוב אני מחפש איפה עובדים עליי. בכל מקרה אפשר לקנות את הדגם רק באינטרנט והייתי רוצה לבדוק אותו לפני אז נסיעת מבחן על הדגם שבחנות תתן לי תמונת מצב טובה? לגבי המנוע לפי מה שהבנתי זה 1 ליטר 3 צלינדרים 115 כ"ס. אני לא מבין גדול אבל 1 ליטר ו3 צלינדרים זה בעייתי? יש כבר מי שקנה את האקסלנס? כל פיסת מידע תעזור
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 3 תגובות
- 877 צפיות
יש המלצות למכון בדיקה טוב בראשון? אני לא מהאזור תודה מראש
הודעה אחרונה מאת vo364, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי לכולם אני צריך עזרה בבחירה לרכב משפחתי קטן תקציב 35 אלף, מחפש אמינות דבר ראשון ודבר שני תחזוקה סבירה הונדה סיוויק האצ'בק ספורט 2009 115k כל התוספות קיה ריו 2013 100k סטנדרט פורד פוקס האצ'בק 100k או הצעה אחרת תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני עומד לרכוש רכב, האם מישהו יכול להמליץ מניסיון על מכון בדיקה באזור חיפה (צ'ק פוסט עדיף)? וכמובן גם מכונים שכדאי להתרחק מהם. תודה, ניצן
הודעה אחרונה מאת vo364, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי 2 ילדים שמקיאים בנסיעה, (מתוך ארבעה). יש מריבה תמידית על המושב הקדמי, האם ישנו פיתרון שכזה? חשבתי על מולטיפלה, שבעצם פותרת את הבעיה עם מושב נוסף מקדימה, אבל לא מצאתי אחת יפה. ההונדה FRV יקרה ולא כל כך מדברת אלי. בדקתי ביואיק לה סייבר, (לא אכפת לי מצריכת הדלק, אוהב אמריקאיות) אבל הספסל האחורי לא מתקפל, והבגאז' לא מספיק שימושי לי בלי להשכיב את הספסל. מה שנשאר זה ג'מפי, טרנספורטר וכאלה. או השאלה בכותרת, האם יש רכב שהמושב האחורי מספיק גבוה? אולי ג'יפים כמו לנד קרוזר או טרופר? או אני זוכר שלפני 20 שנה היה מרצדס A CLASS שהרגישה לי מאוד מרווחת וסיטרואן קסארה פיקאסו. התקציב שלי הוא 20+5 ליישור קו. אני חדש פה, לא מצאתי התייחסות כל כך לזה... תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 3 תגובות
- 735 צפיות
שלום אני רגע לפני קניית רכב. הפרטים: יונדאי i30cw 2014. מפרטי יד ראשונה. קילומטראז 80k. טופל במוסך מורשה וקיבלתי את ההיסטוריה המלאה של הרכב. לרכב בוצעו כל הטיפולים אך ביניהם הוחלפה הדלת תא מטען בעקבות תאונה. בעל הרכב מספר שקיבל מכה בפינה שלא פגעה בשילדה אלא רק פחחות. האם לדעתכם זה פוסל קנייה של רכב? תודה לעונים ושנה טובה!
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
- 3 תגובות
- 652 צפיות
יש לי יונדאי אקסנט ואני די התרגלתי למשענת יד הנוחה שיש לה. רציתי לדעת באילו שאר החברות/דגמים של סופר מיני יש משענת יד נוחה? ניסיתי לנסוע על מכוניות שאין להן את זה וזה הרגיש לי מוזר ולא נוח. גם הבנתי שמשענות היד שאפשר לקנות ולהרכיב הן לא סולידיות ולא נוחות..
-
- 17 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום רב חברי הפורום ושנה טובה. אני כבר הרבה זמן פוזל לגבי רכישת סיאט לאון 1800 FR אך לא יודע ממש מה להיזהר.... לפי הבנתי עדיף ורצוי להתרחק מהDSG של אותם שנים (האמנם??) אם הDSG אכן בעייתי יש אלטרנטיבות אחרות חוץ מידני? (סליחה על הבורות) ממה בכללי צריך להיזהר מרכב כזה?מה הבעיות המוכרות שלו שדורשות טיפול? אשמח לסדר ועזרה בנושא! (אם למישהו הייתה בבעלותו אחת כזאת ונתקל בבעיות אשמח לשיתוף - מה טוב מזה!) שנה טובה.
הודעה אחרונה מאת Gavrik, -
- 0 תגובות
- 474 צפיות
אהלן אנשים בהמשך לנושא הקודם שפתחתי החלטתי להעלות את התקציב מ30-40 לאיזור ה45-50 אלף שיניתי קצת כיוון ממכוניות קטנות ואני פתוח לרכבים יותר גדולים. ראיתי הרבה I25 שנראות לא רע ובמחיר טוב מה הסיבה המחיר של הרכב הזה יחסית נמוך? בנוסף האם יש רכב קוראני/יפני אחר שהייתם ממליצים? נוסע בממוצע 25 קמ ביום, חשוב לי אמינות הרכב נראות וכמובן צריכת דלק (אפשר להתפשר אבל לא על רכב זולל ) תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת asafbs2, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום לכולם לפי מה שהבנתי משיטוט באינטרנט. בעבר היו חלק מהדגמים של הפוקוס ,שלכאורה היו בהם בעיות שקשורות בגיר .אינני יודע אם זה אמיתי,אך האם ישנם שנתונים או דגמים שנחשבים לכאורה פחות/יותר בעייתיים?אני שואל בעיקר על ה"סדאן". תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, שוקלים קניית ג׳יפון בהנעת דיזל. אשתי נוסעת כ-17,000 ק"מ בשנה, האם דיזל יהיה משתלם יותר בסופו של דבר על בנזין אם משקללים את כל ההוצאות הכרוכות? תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 586 צפיות
אשמח לקבל חוות דעת על הרכב פיגו 208 בכללי. האם יש הבדל בין הדגם של 1600 סמ"ק לבין ה1200 סמ"ק? תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן אנשים הפונטו 2006 שלי גוססת והחלטתי להתקדם אשמח לייעוץ על רכב קטן עד 40 אלף ש"ח אוטומטי המליצו לי יונדאי I20 מה אתם אומרים? בנוסף מצאתי I20 שנראת מציאה דיברתי עם הבנאדם שאמר שלפני כמה שנים הרכב עבר תאונה קלה ויש מכה בקצה שילדה , אך חוץ מזה הרכב עובר בדיקה. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 0 תגובות
- 481 צפיות
היי, אנחנו זוג +1 וכלב גדול, רוצים לטייל מידי פעם בשבילים בכיף בלי לפחד להתקע. זה יהיה הרכב הראשי בבית ( יש עוד אחד). ק"מ בשנה כ20K. תקציב עד 100K כשרצוי יותר לכיוון ה70K. על מה חשבתי: אאוטבק - תכלס מה שאני רוצה, יכולת שטח מעבר למה שאני צריך, המון מקום, נוחה ומבודדת ליום יום, אוהב את המראה. קצת נרתע מהוצאות דלק ואחזקה. XV - כמו האאוטבק רק פחות. אפשר ללכת על ה1.6 ואפילו על הידני, מה שמוסיף אופציות ומוריד עלויות. מסיבוב ביד 2, המחירים ממש גבוהים, רק קצת נמוכים מהאאוטבק באותם שנתונים. אז לא עדיף כבר אאוטבק? איך תא המטען? ראיתי שאומרים שהוא קטן. הוא יהיה מספיק נח אם המשפחה תגדל? דאסטר - חסכוני בדיזל, יש מספיק מקום, יכולת שטח הרבה מעבר למה שאני צריך. מ…
הודעה אחרונה מאת yev, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 607 צפיות
פיאסטה , 208 , 107 , קליאו , פולו 208 והפולו הכי מושכים אותי מבחינת מראה . ה 208 מפחידה אותי קצת לאחר שקראתי שהממיר הולך שמה יחסית מהר וזאת הוצאה לא קטנה . מדובר על נסיעות יחסית קצרות במהלך השבוע לעבודה כ 15 קמ ביום . רציתי לשמוע חו"ד על הרכבים הנל . ודגמים שבפנים אם כדאי או לא . תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן חברה! אני בחור צעיר בן 23 ומחפש לקנות את הרכב הראשון שלי. מעוניין ברכב יד שניה, ידני בלבד (גר בחיפה, מלא עליות ירידות ולכן ידני הכי טוב מבחינת דלק). התקציב הוא בעיקרון עד 20 אלף עם חריגה מקסימאלית ל-25 אלף. הרכב ישמש אותי לפחות לשישה שנים עד שאסיים תואר השכלה גבוהה, ולכן חשוב שמצד אחד יהיה מתאים לבחור צעיר במראה שלו וכמו כן גם לא יצטרך יותר מדי טיפולים, למשל ממה שידוע לי זה ש-פולקסוואגן גולף זה רכב עם לא מעט בעיות וגם עולה לא מעט לטפל בו ולכן פחות מתאים. ולבסוף שיסחוב בסדר, למשל מנוע 1 זה חלש מדי ממה שיצא לי לראות במיוחד בעליות ברכב של אמא שלי. מנוע 1.2 TSI או 1.4 זה כבר בסדר גמור. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
1. ממי לקנות? � שוק הרכב הישראלי עבר בשנים האחרונות מעין מהפכה - ממצב בו הרוב המכריע של העסקאות היו נסגרות "דרך העיתון", למצב בו יש נוכחות חזקה של גופים ממוסדים ומקצועיים המתמחים במכירת רכבים מיד שנייה. גופים אלו יכולים להיות מחלקות טרייד אין של יבואנים, חברות ליסינג, חברות השכרה ורשתות למכירת רכבים מיד שנייה כגון אוטוסנטר וסנטרל מוטורס. היתרון שמעניקים גופים אלו הוא בראש ובראשונה אמינות � הקונים נהנים מחשיפה מלאה של מצב הרכב, כולל דו"חות בדיקה והיסטורית טיפולים. הם גם יכולים לישון בשקט בידיעה כי אם חס וחלילה הרכב שנמכר להם אינו תקין, יש להם כתובת לחזור אליה. בנוסף לכך, הרוכשים נהנים מתקנת השוק הקבועה בחוק המכר ולפיה מובטחת להם העברת הבעלות על הרכב גם אם יתברר כי הרכב גנו…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
היי לכולכם חברה , יש רנו פלואנס privilege מודל 2016 פרטית עם ק"מ 90k ، עדיין באחריות החברה , האם כדי לרכוש אותה או לא ? האם יש בעיות גיר , מנוע, או בעיות אחרות , בדגם הזה בשנה הזאת ? *** לא מתכוון למכור את הרכב בשנים הקרבות *** אני מתכוון להחזיק את הרכב ליותר מ 5 שניים . ***ובשנה סוגר יותר מ 30k ק"מ . מה דעתכם חברה , ובמיוחד ממי שהחזיק הרכב , תודה לעוזרים . הרכב היה בשם חברה אבל היה נהג יחיד ברכב וגם יחיד בביטוח , יד 00
הודעה אחרונה מאת ואדיניו, -
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
אהלן חברים, לאחרונה אני מחפש רכב קטן וחסכוני לחברה שלי. מצאתי ניסאן אקו מיקרה יד שניה, יד ראשונה הייתה בליסינג. עם 143 אלף ק״מ. יש מספר דברים שבגללם אני מתלבט האם לקנות את הרכב או לא. ראשית כל שהנעתי את הרכב יש רעש של רצועה חורקת הרעש עובר כמעט לגמרי שהרכב מתחמם. המוכרת טוענת שהיא עשתה טיימינג לפני חודש אך מאחר והיא בקושי נוסעת כי יש לה רכב חדש אז הרעש עוד לא נעלם. הסבר הגיוני? אני בספק. בנוסף בקיק דאון הרכב סוחב יפה אך שעוזבים את הגז הרכב טיפה מטלטל. האם זה בגלל הגיר הרציף? דבר נוסף זה שתי המראות מקובעות לרכב עם מסמרים ואי אפשר לקפל אותן. כמה אמור לעלות שתי מראות חדשות? מחירון 22 אלף והורדתי אותה ל18 לפני בדיקה במכון. טסט לשנה אשמח לש…
הודעה אחרונה מאת Potato,
-
מי מחובר 26 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 412 אורחים (הצג רשימה מלאה)
