Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון 1800 סמ"ק FR 2013 - 2015 - אשמח לסדר בסלט שיש לי בראש


omrish92
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום רב חברי הפורום ושנה טובה.

 

אני כבר הרבה זמן פוזל לגבי רכישת סיאט לאון 1800 FR אך לא יודע ממש מה להיזהר....

 

לפי הבנתי עדיף ורצוי להתרחק מהDSG של אותם שנים (האמנם??)

 

אם הDSG אכן בעייתי יש אלטרנטיבות אחרות חוץ מידני? (סליחה על הבורות)

 

ממה בכללי צריך להיזהר מרכב כזה?מה הבעיות המוכרות שלו שדורשות טיפול?

 

אשמח לסדר ועזרה בנושא!

(אם למישהו הייתה בבעלותו אחת כזאת ונתקל בבעיות אשמח לשיתוף - מה טוב מזה!)

 

שנה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר באופן יחסי?

אני לא מתכנן שילכו לו הקלאצ'ים אחריי שנה...

אז אתה אומר עדיף ידני...

הידניות מתחבאות טוב אצל האנשים...בקושי צצות למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על 1.8 חדשה לגמרי והגיר תפקד מעולה.

"קלאצ'ים הולכים" זה עניין של סגנון נהיגה וגם מזל.

 

חפש ידנית-גם אם זה ייקח זמן,שווה את זה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש ביכולתך לשים בצד 3500 אלף למקרה והקלאצ'ים יגמרו ותצטרך והחליפם אז למה לא בעצם?

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באופן אישי הייתי מסנן באופן אוטומטי את כל המודעות עם מושגים מעולם האלקטרוניקה(צ'יפים), האינסטלציה(דוד,צנרת) ושמות כמו APR וכו'.

 

בנוסף הייתי מסנן מודעות שכוללות שמות של אנשים + תארים מעולם המלוכה(אצל X המלך!, אצל Y האחד והיחיד) וכו'.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכם על העצות.

בדרכ כמה עולה להחליף קלאצ'ים בdsg?

(אם הקלאצים נהרסים פעמיים בשנה זה הרבה מאוד כסף... פעם בשנה אפשר לספוג... אין איזה פתרון למצב הזה חוץ מלהחליף קלאצ'ים)

אחרי כמה זמן בדרכ הקלאצים מתקלקלים?

לפי מה שאני מבין אם אני רוצה אמינות זה ללכת על 1400 ידני.

 

תודה רבה

עומרי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השמועות מספרות על עלות של 3000 אלף פחות או יותר. כמה זמן יחזיק כל סט? תלוי בנהיגה שלך תווי הדרך (פקקים, כבישים פתוחים) וכו... תשאל אנשים עם רכבים ממודל 2015 ומעלה, שם התקלות פחותות מודלים קודמים. כדי להתיחס לקלאצ'ים כמו כל דבר שנישחק ברכב צמיגים ברקסים ושאר דברים. לא כולם יסכימו איתי אבל צריך ליזכור שבהתחלה שהdsg היה חדש עלות החלפת קלאצ'ים היה בסביבות 15 אלף כך שאפשר ליראות שיפור בעלות אחזקה של dsg.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי MikMan

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המודלים משנת 2014 והלאה בסדר גמור. את הלאון 1.8FR שלי עליה לכביש ספטמבר 2014 החלפתי בשנה שעברה אחרי שלוש שנים ו35 אלף קילומטר. ללא כל בעיות מעבר לטיפולים שוטפים . לא שחיקה ולא רעידות במצמדים, ללא כל ירידה במפלס השמן או כל מחלה אחרת שנהנים לדווח עליה כאן. (וגם לא סבלתי מהשרות) . הרכב ננהג ללא התגרזנות מיותרת. (גילוי נאות, אני מחובבי הנהיגה הוותיקים עוד מימי מרוצי הראליקרוס באשקלון ושדה תימן "המקורי") הביצועים מצויינים והרכב מהנה וחסכוני למדי. במהלך 3 השנים ירדתי איתו לאילת מספר פעמים, השגתי צריכה של 1:17 בממוצע , כאשר בכביש 40 השתמשתי בבקרת השיוט, וכביש 6 , שיחררתי :) הרכב הזה החליף לאון 1.8 160 +COPA, שאותה רכשתי בספטמבר 2012 נמכרה אחרי שנתיים ו 30 אלף קילומטר לחבר של הבן שלי שהעביר אותה לפני כמה חודשים לאחיו. הרכב הזה (עם מנוע הCDA) עם קרוב ל 90 אלף קילומטר, עבר טיפולים שוטפים בלבד. למצמדים והגיר ניתנה אז אחריות ל 5 שנים.

היום אני עם קופרה 290FL כבר שנה :)

עצתי לפות"ש , חפש אחת שמורה מיד ראושנה לא משופרת, שטופלה ברשת היבואן ולא לבד או מוסך כללי, כך שתוכל לקבל תיעוד מלא של הסטוריית טיפולים.

 

בכללית אגב אני מצפה שמי שמגיב לגופו של רכב מסויים יכיר אותו ומאפייניו באופן ישיר . רמז... בדגמי הלאון שנישאלו עליהם אין גיר DSG6. (יש בקופרה)

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

35 אלף וגם 60 אלף ק"מ זה לא ממש מדד לאמינות יוצאת דופן ושתי עדויות בקילומטראז כזה לא אומרות הרבה על מנוע או תיבת הילוכים אל מול פורום טכני שמוצף בשרשורים של אנשים שחווים הוצאות כספיות בולטות לצורך תחזוקה של הרכיבים הנ"ל.

גם כן מן הסתם שב14 או 15 יהיו פחות תקלות כי הרכבים חדשים יותר ועברו פחות ק"מ ובלאי על הכביש. זה כמו להגיד שרכבים מ2008 אמינים יותר מרכבים של 2000 בגלל "שיפור" מסתורי כולשהו כשבפועל הסיבה לכך שהם אמינים יותר זה כי הם זקנים פחות.

 

בכול הDSG6 דיי בסדר לא חפה מתקלות אך משיתותים ברשת ומשיחות עם נהגי מוניות נראה שהתקלות יותר נדירות מDSG7 הבעיה שלמיטב ידיעתי ה1.8 משודך לתיבת DSG7 לכן האמינות של הDSG6 לא רלוונטית כאן.

 

 

בתור עוקב קבוע בפורום הטכני אני יכול להעיד שקיים מספר לא מבוטל של אנשים שחוו תקלות יקרות בעלות אופי דומה גם במנוע ה1.8 tsi וגם בגיר DSG7 אחד שחווה החלפת מנוע של 1.8 אני מכיר אישית. לכן אם אתה לא מחפש הוצאות כספיות פתאומיות הייתי מחםש אלטרנטיבה לרכב הנ"ל.

 

נ.ב ה1.4 (122) ידנית עושה רושם של רכב אמין לכן אם אתה נעול על לאון הייתי הולך על האופציה הזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות, עוזר לי מאוד בלגבש דעה.

 

אז לפי מה שהבנתי צריך מזל קצת בסיפור הזה.

אני יכול למצוא לאון 1.8 יד ראשונה ושלא עברה החלפת קלאצ'ים ובאותו הזמן היא תעבור אצלי תיקון כזה במהלך הזמן (בוודאות)

 

אני אספר ואומר שהרכב שעכשיו בבעלותי הוא כ5 שנים. (סיאט 2007)

חבל לי על הכסף בלהחליף כמה פעמים קלאצ'ים ללאון בזמן שתהיה אצלי 5 שנים בערך. כסף שילך לפח..

 

רוב הנסיעות שלי הן קצרות ובטח לא בפקקים(נכון להיום)

 

מבאס שאין 1.8 ידניות...

 

שאלה קטנה... כשבנאדם רוצה להתחדש ברכב ומגיע לצ'מפיון עם רכב מהיבואן של צ'מפיון, לאן הולכים כל הרכבים של הטרייד??

איפה המגרשים? מי אחראי עליהם? כדאי? לא כדאי ? יש מציאות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מובן למה הקלאץ' מדאיג אותך, לא חסר חלקים ברכב הזה שיכולים להתקלקל ועולים יותר מהקלאץ'.

שים לב שבחור למעלה אמר שהתקלקלה לו משאבת מים. בטח תיקנו לו את זה באחריות, אבל המשאבה עולה משהו כמו 6 אלף שקל לפני עבודה. אז גם אם אתה מסודר מבחינת קלאצ'ים, זה לא אומר שלא יצוצו בעיות אחרות בטח כשמדובר ברכב לא חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...