Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

208 GTI יד שנייה


bg1989
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

היה לי קצת קשה למצוא כותרת מספיק עניינית למודעה, ראיתי פוסטים קודמים בנושא אבל לא ראיתי הרבה התייחסות לאמינות . אסביר בקצרה את הדילמה שלי.

אני מנסה להגשים חלום מסוים ולרכוש רכב האצ'בק ספורטיבי.

הפיאסטה לא משווקת בארץ אז בדקתי את שאר האפשרויות -אבארט, איביזה , מיטו , מיני קופר. עשיתי נסיעת מבחן על כולן , ומתוך שיקולי פרקטיות , נוחות נסיעה ומחיר החלטתי על ה208 GTI (את הקורסה OPC והפולו לא שקלתי משום מה ).

 

מכרתי את הרכב שהיה בבעלותי ולכן בקרתי במוסכים עבור הבדיקות לפני מכירה . כל מוסכניק שאמרתי לו שאני מוכר במטרה לקנות פיג'ו כמעט והגיב באלימות כלפי הטפשות שלי, שהרי רכב צרפתי לא יוצא ממוסך . מתוך כל מה שאני קורה באינטרנט אנשים דווקא מתרשמים לטובה מהרכב, אך אני שם לב שרוב הביקורות נכתבות על בסיס נסיעות בודדות ולא מציינות אמינות לטווח ארוך .

 

לא רוצה להמשיך לחפור אז פשוט אשאל :

1. האם הסטריאוטיפ על הרכב הצרפתי בכלל והפיג'ו בפרט נכון גם לשנים 2016 ומעלה בכל הנוגע לחוסר אמינות ואלקטרוניקה בעייתית ?

2. האם קניית רכב כזה יד שנייה הוא הגיוני ? בהתחשב בזה שהבעלים הקודמים כנראה "אנס" את הרכב ?

3. האם ניתן לזהות את הבלאי בעקבות אותו "אונס" של הרכב בבדיקה ?

 

תודה לעונים וסליחה על כמות המילים

פורסם

רוב הישראלים עדיין חיים בעבר של המותג הצרפתי, בגלל זה הם אומרים ככה. לי יש את הרכב הזה כבר יותר משנתיים ואני מכיר גם עוד כמה חבר'ה עם הרכב הזה. מה שבטוח הוא יותר אמין מוואג.

פורסם

^

לא אותו פאן, אני גם קניתי בזמנו 208gti(חדשה ב2016) ונהנתי ממנה מאוד - גם אני בחנתי את רוב הרכבים בזמנו ומצאתי אותה הכי מתאימה לי(גם יודעת להעלות חיוך אבל לא גובה על זה יותר מידיי ביום-יום).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
^

לא אותו פאן, אני גם קניתי בזמנו 208gti(חדשה ב2016) ונהנתי ממנה מאוד - גם אני בחנתי את רוב הרכבים בזמנו ומצאתי אותה הכי מתאימה לי(גם יודעת להעלות חיוך אבל לא גובה על זה יותר מידיי ביום-יום).

 

באסה... אני מעדיף שרגל שמאל שלי תנוח :( אבל גם רוצה ספורק האצ׳בק קטנה

פורסם

ה208 שלי נסעה מלא בפקקים של תל אביב והמרכז - תאמין לי רגל שמאל שלי ממש נהנתה מהנסיעה גם בפקק הכי ארוך, פקק זה מבעס עם 2 התיבות דווקא הגלישה עם הקלאצ׳ הרגישה ״פחות מצ׳עממת״ , ומחוצה לתנועה הזאת רגל שמאל אפילו שמחה יותר לתפעל אותו.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
ה208 שלי נסעה מלא בפקקים של תל אביב והמרכז - תאמין לי רגל שמאל שלי ממש נהנתה מהנסיעה גם בפקק הכי ארוך, פקק זה מבעס עם 2 התיבות דווקא הגלישה עם הקלאצ׳ הרגישה ״פחות מצ׳עממת״ , ומחוצה לתנועה הזאת רגל שמאל אפילו שמחה יותר לתפעל אותו.

 

הבנתי אותך... טוב אני פחות מתחבר גם למראה. מי מבחנתך מקום ראשון באוטומטיות ממה שבדקת? או שקשה להגיד..

פורסם

פסלתי אוטומטית כל מה שבא עם גיר אוטומטי - אני רוצה את הספורטיבית שלי עם 3 דוושות, העברת ההילוכים זה חלק גדול מהפאן שלי בהוט האצ׳.

 

האוטומטית אחת הטובות(לא ניסיתי) היא הקליאו rs ממה ששמעתי - ממליץ לך לבדוק.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אנשים שנהנים מרכב ספורט ברמות האלו כשיש לו תיבת הילוכים אוטו', לא מבינים את הפאנצ' של הרכבים הללו ואני די בטוח שאין להם מושג, יכלת, רצון להביא את המכוניות הללו לקצה שלשם הן נועדו להגיע.

 

אני מבין שאפשר להנות מנהגיה גם בלי לגרזן סיבובים, לחפש אייפקס בכל פנייה ולעשות הייל-טהו בסיבוב. לשם כך יש אחלה רכבים שמציעים נהיגה בשיוט שהיא פשוט תענוג למי שמתחבר לקטע הזה.

 

לקנות הוט-אצ' אוטו' זה כמו ללכת לשאוורמיה ולהזמין פלאפל...

פורסם
היי, למה פסלת את המיטו? נהגת בגרסאת תלתן ירוק?

 

בגלל הגיר והמחיר . באמת שהכי נהניתי מהפיג'ו . הצליל של האבארט היה מדהים, התנוחת ישיבה פחות . המיני הייתה ממש מגניבה על הכביש אבל הרגיש שאני משלם יותר מדי על גימיק . מהאיביזה לא התרשמתי בכלל (EVO FR ).

 

אז עכשיו יש לי יותר תחושה שהחשש מהפיג'ו הוא בגלל סטיגמה שדבקה מהדגמים בעבר. אז נראה שבכל זאת אלך על ה208 .

אז השאלה העיקרית היא האם לקחת חדשה או לסמוך על בדיקה במוסך ולקחת בת שנה-שנתיים ?

 

תודה

פורסם
אנשים שנהנים מרכב ספורט ברמות האלו כשיש לו תיבת הילוכים אוטו', לא מבינים את הפאנצ' של הרכבים הללו ואני די בטוח שאין להם מושג, יכלת, רצון להביא את המכוניות הללו לקצה שלשם הן נועדו להגיע.

 

אני מבין שאפשר להנות מנהגיה גם בלי לגרזן סיבובים, לחפש אייפקס בכל פנייה ולעשות הייל-טהו בסיבוב. לשם כך יש אחלה רכבים שמציעים נהיגה בשיוט שהיא פשוט תענוג למי שמתחבר לקטע הזה.

 

לקנות הוט-אצ' אוטו' זה כמו ללכת לשאוורמיה ולהזמין פלאפל...

 

יש אנשים שרוצים סאונד נחמד מהאגזוז,כוח זמין ומידי פעם להכנס מהר לפניות ולהחליק קצת וLOOK צעיר.

בתוך כל זה הרכב גם אמור לקחת אותם לעבודה,את הילדים לגן ולפעמים גם האשה צריכה לנהוג ולה פחות מתאים ידני.

הוט האצ' אוטומטית זו בחירה מאוזנת בין הנאה לצרכים בתכלס.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...