יש לי 2 ילדים שמקיאים בנסיעה, (מתוך ארבעה). יש מריבה תמידית על המושב הקדמי, האם ישנו פיתרון שכזה?
חשבתי על מולטיפלה, שבעצם פותרת את הבעיה עם מושב נוסף מקדימה, אבל לא מצאתי אחת יפה. ההונדה FRV יקרה ולא כל כך מדברת אלי. בדקתי ביואיק לה סייבר, (לא אכפת לי מצריכת הדלק, אוהב אמריקאיות) אבל הספסל האחורי לא מתקפל, והבגאז' לא מספיק שימושי לי בלי להשכיב את הספסל. מה שנשאר זה ג'מפי, טרנספורטר וכאלה. או השאלה בכותרת, האם יש רכב שהמושב האחורי מספיק גבוה? אולי ג'יפים כמו לנד קרוזר או טרופר? או אני זוכר שלפני 20 שנה היה מרצדס A CLASS שהרגישה לי מאוד מרווחת וסיטרואן קסארה פיקאסו.
התקציב שלי הוא 20+5 ליישור קו.
אני חדש פה, לא מצאתי התייחסות כל כך לזה...
תודה