Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית עד 45K שנתונים 2014-2015


yonisi
שימו לב! השרשור הזה בן 2072 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אני מעוניין לרכוש משפחתית ומעדיף שלא לחרוג מ 45K ולא לרדת משנתון 2014 - אני יודע, דרישות קצת דמיוניות, אבל מצד שני יש "הקלות".

 

- הרכב מיועד לאשתי בעיקר והנסועה השנתית הצפויה נמוכה יחסית - אני מניח שבאזור ה 10K ק"מ בשנה.

- רוב הנסיעות יהיו בתוך העיר

 

תכונות חשובות של הרכב:

- אמינות הגיונית

- גודל "סביר" - ז"א עדיף שלא יהיה גדול מידי ויש אפילו יתרונות לדגמי האצ'בק למיניהם

- צריכת דלק הגיונית (למרות הנסועה הנמוכה הצפויה, 90% בטח תהיה עירונית עם הרבה נסיעות קצרות)

- נוחות נסיעה - סבירה. לא מחפש משהו מיוחד אבל לא מושב שישבור את הגב

 

תכונות פחות חשובות:

- קילומטראז' - לא נורא אם יהיה קילומטראז' קצת גבוה. אם זה רכב יוצא ליסינג עד נניח 120-130K, לא כזה יפריע לי

- מרווח פנים - לא כזה משנה לי, כי בהתחלה חשבתי לקנות רכב קטן יותר, אבל הילדים כבר גדלו ואשתי מעדיפה משפחתית

- התנהגות כביש, ביצועים וכו' פחות משחקים פה תפקיד.

- שמירת ערך - פחות רלוונטי

 

דגמים ספציפיים ששמתי עליהם עין ושיכולים להתאים (רשימה לפי עדיפות נכון להרגע):

 

1. הונדה אינסייט יוצאת ליסינג - ראיתי היצע לא קטן של כאלה עם קילומטראז' "הגיוני" במחירים נמוכים יותר משציפיתי. האם יש למישהו חוות דעת טובה או פחות טובה על הרכב? בעיקר לגבי אמינות הסוללה - אני מודע שסוללה זה עסק לא זול אבל אם נניח היא תחזיק עוד 3-4 שנים ואני אצטרך להחליף אותה, לא כזה נורא. הופתעתי קצת מזה שיש הונדה משפחתית בשנתון הזה במחירים כאלו ולכן יש קצת חשש מהרכב.

 

2. סיטרואן C4 - אני מודע למוניטין הידוע לשמצה של סיטרואן, בעיקר על בעיות גיר משנים עברו. אבל לפי מה שהבנתי בשנתונים האלה מדובר כבר בגירים יפניים ומנועים שפותחו בשיתוף עם BMW. האם יש ממה לחשוש? האם עדיין יש בעיות חשמל עם הצרפתיות המודרניות?

 

3. אופל אסטרה - אפשר להשיג יוצאת ליסינג (לא השכרה!) שנת 2014 בתקציב - יש למישהו חוות דעת טובה או פחות טובה על הרכב? אמור להיות מנוע חזק יחסית, אבל אני מניח שצריכת הדלק תהיה לא משהו.

 

באופן כללי יש חשש ממנועי הטורבו הקטנים? כל הקטע של התחממות הטורבו וזה שצריך לתת לו זמן להתקרר, האם זה הכרחי? אני יכול לעשות את זה בצורה אחראית אבל אין סיכוי שאשתי תשאר באוטו בגמר נסיעה עוד 2-3 דקות עם מנוע מונע רק כדי שהטורבו יתקרר :)

 

תודה מראש!

יוני

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה אינסייט- אם הרכב עבר ריקול של החלפת מנוע/טבעות בוכנה הייתי נוגע- לדגם הזה ספציפית יש מחלקה של אכילת שמן.

C4- מנועי 156 כ"ס לא מומלצים- אם היית עושה חיפוש כליל בפורום היית רואה שהמנוע מאוד בעייתי אעפ"י שהגיר אמין יותר מה AL4.

לגבי האופל,המתן לדעות נוספות לא יודע..

הייתי ממליץ דווקא ללכת על רנו פלואנס דיזל למרות הנסיעות המועטות ולו כי זו אחת האופציות הבולטות בהתחשב באילוציך.

יש לתת תשומת לב ומשקל לבדיקת הגיר האוטומטי (מחשב הגיר יותר נכון) שנוטה להתקלקל באיזור ה 100,000 ק"מ ומעלה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה צריך רכב דיזל ועוד רובוטי ל 10 אלף קילומטרים בשנה של נסיעות בעיר?

חסכון לא ייצא מזה, רק בלאי לגיר, מסנן חלקיקים וטורבו. וכל אחד מהם עולה הון לתקן/ להחליף.

בלוח יד 2 יש כמה בודדות מיצובישי לנסר ספורטבק 1.8 או לנסר הדור החדש 1.6 מודל 2014 שקרובות לתקציב - בדיוק מה שצריך כאשר לא מוכנים לרדת לקבוצת סופר מיני.

ההיגיון בכלל אומר - יונדאי I20/ קיה ריו האצ'בק מספיקות מעל ומעבר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח הנושא ביקש משפחתית ושנינו יודעים ש I20 אינה כזו.

הצעתי את הרנו(והאמן לי שאיני חסיד גדול של צרפתיות בכללי) כי היא אחת האפשרויות לקבל רכב משנתון גבוה תמורת מחיר נמוך בגלל בעיקר תודות לכותב המחירון הלאומי.

לגבי המיצובישי אכן אופציה טובה מבחינת הדרישות,אלא שהרכב די שתיין והגיר הרציף של 7 הילוכים מסרס את המנוע (או להיפך).

הרכב יצרוך לו בעיר 1:8 במקרה הטוב עם מזגן ו 1:9 ללא.

לדעתי,התקציב מראש לא מתאים לדרישות (לפחות לא לשנתון).

אולי כדאי לחפש ביד 2 קיה ריו(שד"א לא חושב שאפשר להגדירה רכב משפחתי) אבל מחיפוש קצר שערכתי בתקציב שפותח הנושא הגדיר תמצא: אחת עם גיר ידני ששמורה או אוטומטית שחוטה מליסינג/השכרה או אוטומטית לא מאובזרת (דגם LX) ולא EX - זה כבר לשיקולו של פותח הנושא.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ק"מ גבוה לא מטריד אותך, יש סיכוי למצוא קיה פורטה מ-2014.

 

לגבי ה-c4 ב-2014 (ותחילת 15) היא שווקה עם מנוע 1.6 גם בגרסה האטמ' וגם עם טורבו. הגרסה המוגדשת (עם הטורבו) אכן לא אמינה. הגרסה האטמ' סבירה יחסית, אבל לא מאוד חסכונית והגיר לא תמיד מאוד נעים. לנסיעות עירוניות רגועות היא יכולה להיות בסדר.

 

ב-2015 היא קיבלה גיר חדש (יפני) ומנוע 1.2 טורבו, בלי קשר למנועים הקודמים או לב.מ.וו. בסה"כ מדובר בשילוב די מוצלח, אם כי היו מקרים של החלפות מנוע, ויש תאוריה שמדבר בתוצאה של התפוררות רצועת הטיימינג שטבולה בשמן מנוע וסתימה של מעברי שמן / משאבה, אם תמצא אחת כזו בתקציב הייתי מנסה להבין את הנקודה הזו יותר לעומק ומקס' להקדים את החלפת רצועת הטיימינג בתור זהירות מונעת.

 

אותם מנוע וגיר נמצאים גם ב-308 החדשה (מ-2014), שגם אחת כזו עם ק"מ גבוה יש לך סיכוי סביר למצוא.

 

לא מכיר בעיות חשמל ברכבים האלו, בטח לא משהו חמור.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח הנושא ביקש משפחתית ושנינו יודעים ש I20 אינה כזו.

הצעתי את הרנו(והאמן לי שאיני חסיד גדול של צרפתיות בכללי) כי היא אחת האפשרויות לקבל רכב משנתון גבוה תמורת מחיר נמוך בגלל בעיקר.

 

שנינו יודעים שאין שום צורך ברכב משפחתי, גם פותח השרשור מודע לזה. שנינו יודעים שביקשו משהו שלא נכנס למסגרת של המציאות ( רכב משפחתי, מינימום 2014, חסכוני ושלא יעלה יותר מ 45 אלף שקלים ).

ואז צריך לאלתר - רנו פלואנס דיזל שחוטה אמנם על הנייר עונה לדרישות, אבל בפועל הם עלולים להצטער מאוד כאשר הבלאי והתקלות ברכיבים יקרים יפלו עליהם.

או הרשימה שפותח השרשור הרכיב לנוכח ההגבלות שהציב לעצמו - מלאה תקלות פוטנציאליות, חלקם גם לא חסכוניים.

אז ההיגיון אומר - צריך לוותר על משהו מהדרישות, כדי לקבל רכב נורמלי.

אם בן אדם נוסע לבד ומעט קילומטרים, יותר נכון לוותר על גודל הרכב או חסכון בדלק מאשר האמינות.

השלב הבא - שנתון. רכב אמין ועם נתונים נורמליים 2012-2013 ישרת אותם שנים רבות ( במיוחד שלא טוחנים את הרכב ).

 

אני חוזר להתחלה - צריך רכב שני במשפחה, לא קטן מדי, אמין ורצוי חסכוני, ויש לי 45 אלף שקלים.

מה אני עושה? מחפש הונדה ג'אז בנזין או טויוטה ספייס ורסו עם נתונים טובים, גם אם זה יהיה מודל 2012-2013. ולא מחפש הרפתקאות, רק שייכנס לכל המסגרות.

אם רכב כלשהו נכנס לכל הדרישות של פותח השרשור, בלי להתגמש - יש בעיה כלשהי עם הרכב הזה.

 

פורטה לא חסכונית בנסיעות עירוניות, כמו שמיצובישי לא חסכונית. וממה שראיתי, פורטה 2014 משום מה מתומחרת יותר גבוה

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק שפורטה לא חסכונית (אבל גם לא מטחנת דלק נוראית) ומתומחרת גבוה יותר לרוב, אבל פות"ש ציין באופן מפורש שאין לו בעיה עם ק"מ גבוה, ולכן יש סיכוי למצוא פורטה (אולי בחריגה קלה מהתקציב).

 

אין ספק שבתקציב כזה צריך להתפשר על משהו, עלו פה כמה רעיונות לפשרות בכל מיני כיוונים (צריכת דלק, ק"מ, גודל, אמינות, שנה), עכשיו נשאר רק לבחור.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור ביקש משפחתית אז לא אכנס לדיון אם זה נכון או לא. מה גם שלאור הנסועה הנמוכה, צריכת הדלק לא כזאת קריטית.

אני הייתי הולך עם הלנסר או האימפרזה הכי מדוגמת שנכנסת לכם בתקציב.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הלנסר כבר הצעתי.

בקשר לרכב משפחתי או לא משפחתי - לפעמים הגבול מטושטש. הונדה ג'אז וטויוטה ספייס ורסו לא פחות מרווחות מאשר הונדה אינסייט שפותח השרשור לוקח בחשבון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמת, הייתה לי אינסייט - אפשר להגיד שהיא זהה לג'אז במרחב פנים.

באותה מידה גם היונדאי אקסנט i25 מרווחת מספיק ונסחרת במחירי רצפה (בצדק) אבל אמינה.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

I25 רק עם מנוע 1600- אם נכנסת בתקציב היא פשרה הוגנת- לא סופר מיני ולא משפחתית,אלא רכב שמוגדר משפחתי קומפקטי- סוג של בין לבין.

שוב,רק מנוע 1,600, לא לגעת במנועי ה 1,400 העצלנים,העייפים והשתיינים שנפוצים בחברות ההשכרה והליסינג.

זה לא אומר,שאין בליסינג/השכרה 1600,אבל עדיף לחפש אחת כזו פרטית מלכתחילה.

טרייד אין של היבואן כלמוביל/לובינסקי- שראיתי שגם הם התחילו למכור יונדאי בכמויות נאות הן כתובות מעניינות לחיפוש רכב.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות.

 

פלואנס גדולה מידי, אשתי מעדיפה רכב בגודל סביר והפלואנס תחשב ענקית בהקשר הזה.

 

ידני לא יילך (יש לה רשיון על ידני אבל היא לא תנהג ברכב ידני ,היה לי רכב ליסינג ידני 3 שנים והיא לא נסעה עליו בגלל זה)

 

אבדוק את אפשרות ה i25 - את האמת אחותי קנתה כזו לפני כמה חודשים, 2013 ב 30K דגם ה 1600 (אני חושב ליסינג לשעבר) והיא די מרוצה ממנו.

 

מיצובישי לנסר גם אופציה. סובארו B3 לא יודע, ממה שאני זוכר שהיו כל הזמן אומרים שסובארו יחסית טוחנת דלק, אבל יכול להיות שזה קשקוש.

 

מחישובים שעשיתי על 10K ק"מ בשנה, ונניח צריכה של 1/10 לרכב רגיל לעומת 1/20 להיברידי (אני בכוונה מגזים) החיסכון יהיה באזור ה 3K ש"ח לשנה, שזה נחמד אבל לא כזה קריטי. האינסייט מצאה חן בעיני בתור רכב באופן כללי, זו הונדה, במחירים הגיוניים (רוב חוות הדעת ביד 2 ציינו כחיסרון שמחירון הרכב נשחט אחרי 3-4 שנים, כנראה מכאלה שקנו חדשות), גם בגודל סביר וגם יש את היתרון שהיא חסכונית (שזה בונוס). ובנוסף לכך אשתי אהבה את הצורה (שזה גם יתרון :))

 

גם לגבי האופל אסטרה הופתעתי לטובה, הרבה חוות דעת ציינו שהרכב חסכוני ואמין.

 

כרגע הנטיה היא לאחד מהשניים אבל אבדוק גם את האופציות הנוספות.

עריכה אחרונה על ידי yonisi

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיצובישי לאנסר מעל התקציב ממה שראיתי (הספורטבק בוודאי)

 

עוד אופציות שעלו:

סובארו אימפרזה - נראה שאפשר למצוא די בקלות יוצאת ליסינג באזור ה 40K, ראיתי אפילו 2015 עם קילומטראז' סביר (פחות מ 100K)

 

סיאט טולדו יוצאת ליסינג - האם זה מנוע טורבו? 122 כ"ס נשמע קצת נמוך לטורבו (אם אני משווה לאסטרה או קרוז 1400) אבל מצד שני גם יותר מידי לאטומספרי 1400 אז אני מניח שזה כן טורבו. המחיר קצת נמוך לסיאט? יש קאצ'? (חוץ מזה שיוצאות ליסינג בלבד)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההונדה אינסייט לא סתם נשחטת במחירון, מדובר בדגם בעייתי למרות הלוגו היפני המנצנץ - תקלות ברינגים במנועים של האינסייט הפכו אותה לדגם בעייתי.

 

 

הסובארו אולי טוחנת דלק לא בטוח שיותר מi25 ובנסועה שלך פחות רלוונטית.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2072 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...