ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מחפש דגם רכב אמין וחזק שמתאים לנסיעות תדירות בדרכים מפותלות והרריות מהמרכז לאילת (כבישים 6, 40, 25, 90), רכב שלא מגמגם בעליות וסיבובים, ושלא ייכנס למוסך על תקלות מכניות או במחשב.
הודעה אחרונה מאת feel, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
הסתובבתי במספר חברות ליסינג וכולם טענו שברישיון רכב אין איזכור למקור הרכב , האם פרטי ,החכר או משהו אחר. הם אפילו הראו לי את רשיון הרכב של הרכב שאני התעניינתי בו . השאלה היא איך נראה הרישיון ברגע שהבעלות הועברה ליד השניה (לקונה המאושר) ? האם מישהו שעשה כזו רכישה יכול להעלות תמונה של רישיון הרכב שלו לאחר ביצוע העיסקה ?
הודעה אחרונה מאת yuval1111, -
-
- 22 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
הגיע הזמן להתחדש ואשמח לעזרתכם. מחפש רכב מקטגוריית ה-SUV/קרוס אובר עד לתקציב של 180K. מה אני מכיר או שיצא לי לבדוק? פג'ו 3008 - הייתה לי קצת "קלסטרופובית" וצפופה מקדימה, בגלל הקונסולה הגדולה שתקעו שם (אני בחור די גדול). סובארו XV 1.6 - מכיר מהדור הקודם והיא הייתה לי מאוד נוחה, אבל קצת חלשה וחסרת אבזור לחלוטין (מניח שהמצב יהיה הרבה יותר עם מנוע 2L). מה חשוב? בטיחות נוחות נסיעה (נוסע כמעט 50K בשנה, עם לא מעט פקקים ועליות) אבזור מה פחות חשוב? צריכת דלק עלויות אחזקה/טיפולים/ירידת ערך וכו' (ליסינג) גודל תא מטען/מרווח במושב האחורי (נוסע לבד ב-90% מהנסיעות) חשוב לציין שלמרות שמדובר על ליסינג, יש אפשרות לבחור את רמת האבזור.
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
- 1 תגובות
- 640 צפיות
הי, אני מתעניין בקנית רכב בין שנה, שנתיים אבל ממה שאני רואה ביד 2 המחירים שהמוכרים מבקשים קרובים (ולעיתים גבוהים) ממחירים של רכב חדש עם 0 קילומטר. מהצד שלי הייתי מעדיף לקנות יד 2, עם ק"מ נמוך ובמחיר טוב, אבל אני כבר לא בטוח שזה משתלם ביחס לקניה מליסינג 0 ק"מ.. לא נכנסתי למו"מ עם קונים כי מראש נראה לי שהפער לא מוצדק אני יודע שיש אגרת הרישוי, אבל עדין. אני מפספס פה משהו? ספציפית לגבי אנו רוצים לקנות רכב שני לנסיעות קצרות בעיר. חשבתי על קיה פיקנטו 1.2 LX, שנמכרת ב "0 קמ" ב66 אלף, ביד 2 ראיתי ב67 אלף (שנת 2017), 72 אלף שנת 2018 וכו. מה אני מפספס או שכדאי לקנות מליסינג 0 ק"מ? תודה
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 965 צפיות
מחפשת רכב ראשון, אוטומט, מיני\סופר מיני עד 40K נסיעות עירוניות בעיקר (40 ק"מ), בסופי שבוע נסיעות מראש העין לבית שמש (170 ק"מ הלוך חזור) דורשת שיהיה חסכוני בדלק, קל לתחזוקה ואמין. התלבטתי בין טיוטה אייגו ושברולט ספארק, אבל אם יהיו עוד הצעות אשמח! תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום חברים, אני ואישתי +1 מחפשים רכב עם הדרישות הבאות: אמין, חווית נהיגה, אוטומט, מרווח. במקרה מצאנו יונדאי סונטה דרך איזו קבוצה בפייסבוק. הנה כל הפרטים. מנוע 2.4 174 כ"ס) רכב בייבוא אישי יד 02 ברישיון (00 חברת יבוא, שאר הידיים פרטי) עבר 129,000 ק"מ. (כל התוספות סלון מעור, מערכת, הכל חשמלי וכו') יש ספר טיפולים מלא (לדברי המוכר כמובן אם נתקדם ניקח את הרכב לבדיקה) מחיר סגירת עסקה 42,000 ש"ח (הוא טוען שכאשר הוא קנה את הרכב לפני שנה וחצי הוא הביא שמאי לקבל מחיר ויצא 65,000, כי בעצם אין לרכב הזה מחירון בארץ) אני מאוד "נדלקתי" על הרכב והייתי צריך לשבת להירגע ועלו לי מספר "חששות" ושאלות ואשמח לקבל ייעוץ. 1) האם זה נכון שכאשר קונים רכבים ביבוא אישי החברה…
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הי, בהינתן ואני קונה רכב חדש מהיבואן ואחרי 3 שנים חוזר לאותו יבואן "להתקדם לרכב חדש" ראש בראש על רכב באותה קטגוריה. האם יש נוהג, שיהואן קונה את הרכב הישן במחירון ע"פ הספר? זה בעצם סימן השאלה היחיד שלי בשאלה לקנות מול ליסינג פרטי. הליסינג חשבונאית יקר יותר (המוצר זה רכב+תוכנית מימון שהיא מוצר לכל דבר עם מחיר. ובכל מקרה-מה? חברת הליסינג/יבואן באים להפסיד עליך? ברור שליסינג יקר יותר), אבל נפילה מהמחירון במכירה ביד 2 יכולה להביא את 2 האופציות לשוות. אלא אם כן יש "חוף מבטחים" בטרייד אין אצל אותו יבואן שיקנה ממך במחירון (כן משלמים פה "בכניסה ללופ" מול אותו יבואן/יצרן). תודה,
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
סקודה סופארב
מאת ADIR2017- 5 תגובות
- 969 צפיות
מעוניין לרכוש חדש מהחברה אשמח לקבל פרטים על שמירת ערך,ביצועים בעיות גיר מנוע(בגיר יש ככה לפחות הבנתי). תודה וגמר חתימה טובה
הודעה אחרונה מאת inon007, -
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים אשתי נוסעת על פיג'ו 107 רובוטית. הנסועה היא בעיקר בין עירונית והיא נוסעת כ 30,000 בשנה. הפיגו עושה זאת בהצלחה מרובה עם תצרוכת ממוצעת של 1:18. לאחרונה עולה צורך להחליף את הבימבה ברכב גדול יותר ואף בטיחותי יותר, לאור זאת ששני ילדים קטנים הצטרפו לחגיגה. מה מומלץ? אוטומאט חייב, אין בעיה עם רובוטי מצמד אחד. הכי חשוב אמינות וחיסכון בדלק, שיהיה כמה שיותר קרוב לפיג'ו כיום. איך הדאצ'יות למיניהן? תודה מראש גידי
הודעה אחרונה מאת Shay Shd Dave, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, רציתי לדעת איזה רכב יותר מומלץ לקנות,(אך ורק בהתחשב בצריכת דלק). מאזדה 323 לאנטיס glx מנוע 2000 שנת 2002 הונדה אקורד מנוע 2000 שנת 2007 ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום וברכה , אודה לעצתכם איזה רכב יהיה עדיף בעיקר באמינות , כמובן אם אחד מהם גם אמין מהשני וגם נוח מה טוב. צריכת הדלק לטובת ההונדה אני מעריך תקנו אותי אם אני טועה . שניהם נמכרים בערך באותם מחירים - כמובן שהשנים שכתובות מעלה גמישות שנה לפה שנתיים לשם. תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת ts1, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 740 צפיות
שלום, מחפש רכב שני למשפחה. הדרישות הן: גיר אוטומטי, בטיחות פסיבית גבוהה (חשוב ביותר), אמינות, ועדיפות לכמה שיותר קטן.. אפשר למתוח את התקציב מעט. חשבתי על פורד מונדאו 2012, אבל הוא לא כזה קטן.. המלצות?
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 967 צפיות
חוות דעת על פיאט פונטו ספייס 2007 דור 3 גיר ידני אמין או לא אשמח לעזרה תודה רבה.
-
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, רגע לפני רכישת אלפא ג'ולייטה 2014 פרוגרסיב ידנית. מה ההבדל בין רמת גימור פרוגרסיב לאחרות? הדגם הוא 120 כ"ס, האם הוא מספיק חזק? יסחוב את העליות בירושלים בקלות? לא זקוק ולא נוהג במהירויות מטורפו אבל מחפש רכב מספיק חזק שלא ארגיש שחסר כח בעליות בירושלים. מה דעתכם? יש לי מה לחשוש(לנהוג ברכב אני אנהג אבל אני צריך לשים מקדמה לפני)
הודעה אחרונה מאת itag, -
- 1 תגובות
- 826 צפיות
הולך מחר לראות רכב זוהי הקנייה הראשונה שלי הרכב שנת 2008 ולצערי אין מי אדם בעל ידע לקחת איתי לבדיקה מה לבדוק בקנייה? איך להזהר מעקיצה/רמאות? אני קראיתי תאשכול *** עריכה - תאשכול = את האשכול *** הזה ואני נעשתי לחוץ עוד יותר, אני בא רואה תרכב *** עריכה - תרכב = את ההרכב ***ומה הלאה? איך אדע שהרישיון רכב לא מזויף וכל מה שיאמר לי בעצם שקר?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 741 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב שמיועד להיות רכב שני במשפחה. התכנון הוא שיישמש לנסיעה יומית של 20 ק"מ (10 ק"מ הלוך ו10 ק"מ חזור). הוא מיועד לשימוש שלי ולא להסעת כל המשפחה ולכן אפשרי בהחלט שיהיה קטן וחסכוני. לעיתים רחוקות יותר ישמש כשאין ברירה להסעת הילדים באם צריך (מהגן\לחוגים וכו'). התקציב שלי הוא עד 25 אלף ואפשר בהחלט גם פחות. אשמח להמלצות על רכבים מתאימים. כמו כן, האם אתם ממליצים לעשות רק ביטוח צג ג' לרכב כזה או שחובה לעשות מקיף? אני אשמח לחסוך...
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי מחפש סופר מיני שתהיה נוחה לנסיעות ארוכות , כיפיפת ובטיחותית . אני גר בת"א , אז חשוב שיהיה רכב קטן , אבל עדיין עם מספיק מקום בבאגז להכניס קורקינט ( אינוקים) . בקליאו ניסיתי והוא נכנס בקושי קל. רוב הנסיעות שלי הם בינעירוניות ת"א -ירושלים , טבריה ואילת . בערך פעם בשבוע משתמש ברכב. ההתלבטות היא בין פיג'ו 208 , רנו קליאו ואשמח לשמוע אם יש למישהו רעיון נוסף העדיפות היא לידני , אבל אני מחפש לעשות טרייד אין , אז לא בטוח שאמצע במגרשי הטרייד אין כזה. חשוב לי שיהיה כוח , ורכב בנוי טוב .
הודעה אחרונה מאת zaki555, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אני כבר לא יודע במה לבחור... מצד אחד קודיאק 2.0tdi אמבישן בסיסית חדשה עם מערכות בטיחות חדשות שעולה על הכביש 177k במבצע הוט. מצד שני, סנטה פה 2.4 בנזין ברמת גימור suprim 2015 עם 30k על מד האוץ ב 145k. לטובת היונדאי - מפוארת לעילה ולעילה, נוחה על הכביש, שקטה, זולה ב 30k לאחר ירידת ערך של 100k ב 3 שנים. לרעת היונדאי - בזבזנית בדלק 1/8.5, לא חדשה, ביטוח שיקר ב 1500 שקלים מהסקודה. לטובת הסקודה - חסכונית בדלק 1/15, בטיחותית מאוד, יציבה ונוחה מאוד במהירות בין עירונית, שקטה, חדשה, הרגשה של רכב גרמני. לרעת הסקודה - ירידת הערך העתידית (לא ידוע כמה), נוקשית בעיר, תעלת הינע, לא מפוארת. במה אתם הייתם בוחרים?
הודעה אחרונה מאת inon007, -
-
- 11 תגובות
- 8 אלף צפיות
שלום לכולם, מתלבט בין שני סוגי רכב ליסינג מהעבודה (צריכת הדלק פחות קריטית במקרה זה) 1. Qashqai Acenta חדשה - 1.2 טורבו, 115 כ"ס 2. Kadjar Life Diesel דיזל 1.5 מצמד כפול, 110 כ"ס מודה שהנטייה שלי כרגע היא יותר לניסן, משני טעמים - נראית פחות מגושמת לדעתי וגם בעבר נהגתי על רנו פלואנס 1.5 דיזל מצמד כפול וסבלתי מכל רגע. אוהב יותר את רכבי הבנזין. אבל, רוצה לשמוע את דעתכם, אולי שווה לי לשקול מחדש. עד כמה הקשקאי חלשה? אלה שני הרכבים היחידים ביניהם אוכל לבחור בקטגוריה. לשם ההשוואה, נוהג כיום על קיה פורטה, אחלה רכב. תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם, לצערנו אחרי חצי שנה בלבד עם סוזוקי איגניס 2017 נאלצנו להפרד מהאוטו לשלום אחרי שעבר ״אובדן להלכה״ ממכה לא חזקה במיוחד בתאונת שרשרת עירונית. בגדול, עד לתאונה היינו ממש מרוצות מהאוטו, אבל הקלות שבה הוא נמעך מאחור במהירות נמוכה יחסית( אם כי ללא כל פגיעה נוספת ביושבים באוטו, כולל ילד קטן על בוסטר במושב אחורי) קצת מטרידה. מכספי הביטוח אנחנו צריכות לקנות אוטו חלופי. הדרישות- 1. בטוח 2. שיהיה נח לחניה בתל אביב ( נסיעות יומיומיות מאזור הוד השרון לתל אביב) 3. מאובזר 4. חסכוני יחסית 5. אמין הביטוח יתן כ 60-65 אלף, ולכן זה כל הכסף שיש להשקיע. האופציות שחשבתי עליהן כוללות- מאזדה 2, פיג׳ו 208 ( הדגם המאובזר), פולו, פאביה, יאריס. איגניס 2017???…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 12 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, אני זקוק לרכב רחב, מאחר ואצטרך 3 מושבים בטיחות מאחור. המושבים הצרים ביותר הם 44 ס"מ, מה שאומר רוחב מינמלי של 132 ס"מ. רוב המשפחתיות שבדקתי הן ברוחב של 130 ס"מ, פוקוס, i30, סיד וכו' בגלל זה די ננעלתי על מאזדה 6 סטיישן, עם רוחב של 138 ס"מ, אבל לצערי אין היצא בשוק ולא מצאתי רכב מתאים... האם אתם מכירים עוד רכבים רחבים כדוגמת המאזדה 6? הג'פונים לרוב יקרים והרבה ולא רחבים יותר.. תודה, ניצן
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום, מחפש רכש המשמש בעיקר לנסיעה לעבודה בסביבות ה50 קמ ליום. ונסיעות בסופי שבוע מהמרכז לרמת הגולן כ400 קמ הלוך חזור. נסועה של כ30 אלף קמ בשנה. ישמש זוג +1 כך שצריך בטיחות, מקום בבגאז חשוב תצרוכת דלק טובה ואמינות לטווח ארוך תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת oren2, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
אהלן, אח שלי החליט לשנות גישה ולעבור מלחפש ג'יפונים(לאחרונה פתחתי שרשור לגבי הטיגואן) ולהתחיל לחפש מכונית מנהלים,שתי המכוניות שרשמתי בכותרת לא הכי סחירות ולפי דעתו הן מציעות הרבה בנושא של VFM. השאלה היא מי מהן עדיפה מבחינת אמינות,ביצועים,אחזקה,צריכת דלק ובכללי. אשמח לכל חוות דעת שיש. תודה, זיו.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, צ׳מפיון מוטורס עוד מעט יוצאים במבצע 72 שעות לרכבים חדשים. האם כדאי לקנות במסגרת המבצע הזה או לחכות למבצע בתחילת שנה הבאה? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
שאלה - מה אומרים על הרכב? ברוב המקומות קראתי שהוא ממש אמין (כמובן שיש כאלו שכול תגובה שלהם על פיאט שזה זבל) אבל יצא לי לעשות קצת מחקר על הרכב ולראות שלרוב הרכב נחשב מאוד אמין וללא בעיות.. רציתי לדעת מה אומרים פה בנוסף ומה אומרים על התיבה הידנית..
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מאזדה 3 2016 הכל פיקס חוץ ממכה בטמבון קדמי תחתון שמצריך כנראה החלפה בתור קונה הרכב, כמה יעלה לי תיקון של דבר כזה במורשה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום! אני מחפש לנחליף את הטרנטה שלי, ברכב חדש! הרכב חייב להיות חדש, לא יד שנייה. התקציב הוא כ-75 אלף, עם אפשרות לחריגה לאזור ה-80 אם יש סיבה טובה. לא משנה אם אוטומט או ידני. הכיוון הוא סופר מיני. כרגע הכיוון העיקרי שלי הוא הבלנו הידנית GLS, במבצע עכשיו ב-76 אלף, כולל ביטוח חובה ומקיף, כולל אגרת רישוי, כולל חבילת תוספות דיי רחבה. אופציות נוספות שחשבתי עליהן: רנו קליאו ידנית 0.9 טורבו. בערך 76 אלף ש''ח. כולל חבילת מולטימדיה. סיאט איביזה 1.0 ידנית בסיסית בגרסת ref. בערך 70 אלף ש''ח, כשאולי להוסיף לה חבילת FR או תוספות לגרסה המאוד בסיסית הנ''ל. אשמח לתובנות ו/או הצעות נוספות!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 32 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום, אשמח לדעת האם כדאי ללכת לקניה של מאזדה 3 ,5דל' חדשה או לדחות עד למתיחת פנים שאמורה לצאת בתחילת 2019? ובכלל מה ההמלצות לגבי הרכב הנ''ל בשלל רמות הגימור. אישתי די נעולה עליו אבל חשוב לי לשמוע, תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת Doron_Z, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי. כרגע המשפחה נוסעת בסיטרואן C4 פיקאסו 2014 ומאוד נהנים מהחוויה. 5 נפשות אז אין באמת שימוש ב2 המושבים הנוספים פרט לאירועים נדירים שבהם סבא סבתא מצטרפים. בעיקר ניהנים מתוספת המקום בבגז. הפכתי לעוסק מורשה ואני צופה מעט יותר נסיעות ולכן רוצה להחליף את הפיקאסו (יש כבר 120K ק"מ) ברכב שיתן לי עדיין את המרווח הפנימי אבל יהיה חסכוני יותר בדלק. התכנון הוא לקחת ליסינג תפעולי (משיקולי מס) והתקציב הוא עד 200K. הסתכלתי על מזדה CX5 שנראית אחלה אבל משמעותית פחות מרווחת וכנל טויוטה RAV4. זה מדהים שהיא באותו אורך כמו ה C4 אבל 200 ליטר פחות בגז ו20 סמ פחות בסיס גלגלים. (אין על ההנדסת אנוש של הצרפתים) אשמח לשמוע המלצות תודה! עמית
הודעה אחרונה מאת Acoca_N, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 537 צפיות
הי, אני חדש בפורום סטודנט שרוצה לרכוש את הרכב הראשון שלו (עם תקציב של 25K ) אחרי כמה שיטוטים כאן בפורום יש לי דגש על גרנדה ,הסיריון, יאריס, וסוויפט אשמח אם תחדדו לי את הבחירה לי מאוד חשוב לי : מרווח, חיסכון בדלק, בגאז' גדול, אמינות ואפס בעיות (כמה שאפשר) מאוד חשוב לי שהמנוע יהיה 1.3 + הגרנדה משום מה מאוד קורצת לי, גם בגלל המרווח והריפוד וגם בגלל שהיא כל כך יפה. השאלה החשובה כאן, האם בגלל שהגרנדה אינו רכב שוק, יהיה לי בעיה למכור אותו? תמיד אני שומע לא להתקרב לפיאט בגלל כל מיני סיבות שאני אתקע איתה לנצח כי אין לה ביקוש. אשמח לשמוע הכל על הגרנדה בהתאם למה שאני מחפש והאם יש איתה בעיה כלשהיא אפשרית? תודה
הודעה אחרונה מאת BRAVO_SX, -
-
מי מחובר 26 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 412 אורחים (הצג רשימה מלאה)
