Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי בוחר את הקליאו על הבלנו בכל מצב, אני לא חושב שיש לבלנו שום יתרון על הקליאו חוץ ממרווח במושב האחורי(לבלנו גם אין מערכות בטיחות אקטיביות בארץ).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

עשיתי נסיעת מבחן עכשיו על הסנדרו סטפוואי... התחושה היא ממש טובה מבחינת נסיעה/רכב.

 

אבל הפלסטיקה שלו מרגישה זולה כמובן... והאיבזור הבטיחותי מאוד נמוך. וזה מטריד...

 

ומעבר לכך... הבנתי שאח''כ למכור אותו יהיה סיוט.

 

מישהו יכול לשפוך אור על הרכב/חברה?

פורסם

דאציה זאת בעצם רנו, המנועים ושואר המכלולים של רנו.

 

נסעת על הדיזל?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נסעתי על הידני טורבו דיזל. הייתה חוויה טובה מבחינת הנהיגה.

כנ''ל בדאסטר החדש.

 

מישהו יכול לומר משהו על שתי הדאצ'יות האלה? מבחינת בטיחות/דלק/שוק מכירה?

פורסם

דיזל חיסכוני מאוד מעל 1/20 בבין עירוני, מבחינת בטיחות אתה יכול לקרוא פה:

https://www.euroncap.com/en/results/dacia/sandero/8866

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבנתי... אז נראה לי שאני ארד מהבלנו.

זה משאיר את האנושות כמתמודדת עיקרית.

 

אם אני מעלה את התקציב לאזור ה-85-90 יש המלצות אחרות? לא אכפת לי אם אוטומטי או ידני.

 

(נגיד, ממש התלהבתי מהדאסטר החדש... והוא 92)

פורסם

ממליץ לך להשאר ממוקד עם התקציב כי אין לזה סוף, תמיד תוכל לאמר עוד XK אני אוכל לקנות רכב כזה או אחר. תקבע את הרף שלך ותשאר בו.

פורסם

ב90 אלף יש את האיביזה ברמת איבזור אקלסנס המאובזרת משמעותית מהרפרנס וחזקה יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן רק שבאה עם גיר DSG, לא בהכרח אומר שתהיה בעייתית אבל צריך לציין את זה כמו שמציינים פה שקליאו אוטומטית באה עם גיר שעלול להיות בעייתי.

פורסם
ממליץ לך להשאר ממוקד עם התקציב כי אין לזה סוף, תמיד תוכל לאמר עוד XK אני אוכל לקנות רכב כזה או אחר. תקבע את הרף שלך ותשאר בו.

 

אתה צודק.

אז מבחינתי כרגע ה-"מתחרות" הינן הבלנו, הקליאו והסטפוואי.

 

דאצ'יה סנדרו סטפוואי

יתרונות: גבוה מאוד, מנוע דיזל חסכוני, hill start assist.

חסרונות: היקר מהשלוש (בערך 82 בסוף), תוכנת ניווט לא וייז (כלומר - בלי להתחשב בתנועה, לא מתעדכנת), איבזור בטיחותי חלש (4 כריות אוויר בלבד, אין מערכת אקטיבית), תחושה זולה בפנים.

 

רנו קליאו

יתרונות: hill start assist, איבזור נדיב, מנוע טורבו.

חסרונות: הקטנה מבין ה-3, אבזור בטיחות בינוני (אין מערכת אקטיבית).

 

סוזוקי בלנו

יתרונות: מחיר (75 כולל ביטוח חובה+מקיף לשנה), נוחות מושב אחורי, חסכונית.

חסרונות: איבזור בסיסי (מערכת מולטימדיה, מצלמת רוורס + חיישנים, מזגן פשוט, מרימי שמשות, וזהו בגדול), אבזור בטיחות בינוני (אין מערכת אקטיבית), ללא hill start assist.

 

 

האם למישהו יש להוסיף/להוריד משהו?

מעבר לכך, מבחינת אמינות וסחירות הרכב בהמשך הדרך... מישהו יודע לתת ניחוש מושכל בנושא?

פורסם

מבחינת סחירות לסוזוקי שם עדיף מאשר לקליאו ודאציה.

לכן השאלה מה יותר חשוב לך, רכב שאתה הולך לשלם עליו עשרות אלפי שקלים ולהנות או לשלם עשרות אלפי שקלים ולא ממש להנות אבל לדעת שיהיה לך יותר למכור בעוד כמה שנים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן, הסחירות של סוזוקי וכנראה גם אמינות לטווח רחוק יהיו יותר טובים. הסוזוקי זו הקנייה ״הבטוחה״ בוא נאמר, זה שיש בו חסרונות מסויימים זה לא אומר שזה לא רכב טוב בשבילך, כל רכב בא עם היתרונות והחסרונות שלו ומה שחשוב בסופו של דבר זה עד כמה הוא מתאים לך אישית. על הבלאנו זה היה נראה שדי נדלקת, אני חושב שזה לא רעיון רע שתלך על זה אם הרכב מוצא חן בעיניך.

פורסם
מבחינת סחירות לסוזוקי שם עדיף מאשר לקליאו ודאציה.

לכן השאלה מה יותר חשוב לך, רכב שאתה הולך לשלם עליו עשרות אלפי שקלים ולהנות או לשלם עשרות אלפי שקלים ולא ממש להנות אבל לדעת שיהיה לך יותר למכור בעוד כמה שנים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני יכול לומר ככה:

את הקליאו אני מכיר כבר כמה שנים, בעיקר בתור נוסע, והיא אחלה רכב.

את הבלנו אני מכיר אך ורק מהאולם תצוגה ומחצי שעה של נסיעת מבחן.

 

בסופו של דבר, לדעתי אני אהנה משני הרכבים, לא משנה במה אבחר(ממש חיים קשים... אילו החלטות צריך לעשות! נשבר הלב!)

אני אלך לסוכנות סוזוקי וסוכנות רנו. אבקש משתיהן הצעות סופיות אחרי הכל, וברגע שיהיה לי את שתי אלו ביד... אקבל החלטה סופית.

 

 

המון תודה לכולם, אעדכן מה נבחר בסוף!

 

אגב, הדבר היחיד שלא היה לי נוח בנסיעת מבחן של הבלנו הוא הקלאצ'... נקודת הניתוק/חיבור של המצמד הייתה ממש בתחילת הלחיצה על הדוושה, וזה לא הכי נוח (עניין של הרגל...). האם ניתן לשנות את זה? האם יכול להיות שזה רק בדגם תצוגה ככה ויש שוני בין אחד לשני? האם זה ישתנה עם הזמן?

פורסם

על מה פסלת את הדאציה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...