ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 21.9 אלף צפיות
אוקיי אז אני בדרך לבדוק רנו קליאו שנת 2016, גרסת EX PACK, מנוע 1.2 טורבו. יש משהו מיוחד שאני צריך לשים לב אליו בזמן שאני נוהג על הרכב? בעיות מסוימות שכדאי לי לבדוק עליהן? אשמח להמלצות, חוות דעת וכדומה! שנה טובה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
מישהו יודע מניסיון מה צריכת דלק של קיה סיד 2010 בנסיעה עירונית? מעוניין בצריכת דלק בפועל ולא בנתון היצרן . תודה.
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 10.4 אלף צפיות
אהלן חברים, אני חושב שנסגרתי על רכב סוף סוף ההתלבטות האחרונה היא במנועים, בגדול לפי הביקורות 50 אומרים שה1000 מספיק 50 אומרים שלא לפי מה שקראתי אני נוסע 25,000 בשנה, חבר שעבד בסוכנות רכב אמר שהמנוע מתעייף ואחרי שנתיים כבר יהיה מורגש שהוא "הזדקן" מצטט את דבריו, "מנוע 1000 לא משנה הטכנולוגיה, הגודל שלו לא משתנה. הוא 1000 סמ"ק. הנםח נשאר אותו נפח.בזכות מחשבים, טורבו וגיר 7 הילוכים מצמד כפול, המנוע מתפקד בצורה דומה* למנוע 1.6 רגיל. ההבדלים המורגשים זה באמת במהירויות שבהן שבעת ההילוכים, הטורבו והמחשבים מפסיקים לבוא לידי ביטוי. ואז אתה מוצא את עצמך, טיפונת ממהר, נוסע 130 בכביש 6 והרכב על 4000 סל"ד. תוצאה- בלאי מהיר פי כמה למנוע, נסיעה לא נוחה ורועשת"…
הודעה אחרונה מאת Avinusha, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, שוקל קניית סקודה קודיאק אמבישן ומתלבט בין הבנזין 1.4 לדיזל 2.0. בהינתן שהדיזל זול יותר וחסכוני יותר - מה החסרונות שלו אל מול מנוע הבנזין? למישהו יש נסיון איתו?
הודעה אחרונה מאת inon007, -
- 2 תגובות
- 864 צפיות
היי חברים. צריך יעוץ לגבי רכב הנ"ל. יש לי אפשרות להביא רכב בי4 עם מערכת גז שנת 2007 עם 165.000 ק"מ. צריך להבין האם רכב אמין עם גפ"מ ואלו תקלות צפויות לי. מה אורך החיים של המנוע?
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
- 13 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם, אז יש רכב שאני רוצה לקנות ואחרי ברור קצר הבנתי שהרכב עבר תאונה חזיתית בזמנו הוגדר כאובדן להלכה ולאחר מכן שוקם וחזר להיות כמו חדש. כמה שאלות , נתחיל מהשלילית למה לא קונים כזה רכב ? הרי הבנתי שרוב החברות ליסינג רוכשות רכבים כאלו משקמים אותם ומוכרים כרגיל האם כשאקנה את הרכב המצב הנ''ל ארגיש את אותה הנסיעה כמו לפני התאונה ? או שיש סיכוי שהרכב יהרס פתאום? לפי מה שהוסבר לי יש גם קצה שילדה ברכב ואני יכל לרכוש את הרכב כ 30% פחות מהמחירון שנה טובה וחג שמח !
הודעה אחרונה מאת NirMan, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, משוחרר חצי שנה. רכב ראשון אי פעם (לא רק שלי, של המשפחה) המשפחה זה רק אני ואמא. כלומר, שני אנשים בלבד ינהגו ברכב אילוצים: אוטומט בלבד הרכב יסיע אותי יום יום לעבודה (מחולון לראשלצ ובחזרה) מה חשוב לי: רכב קטן, חסכוני בדלק, ושנראה טוב. תקציב: 20 אלף גג מצאתי כבר כמה דגמים שמעניינים אותי, אשמח לשמוע מה דעתכם (בעיקר מבחינת אמינות, חיסכון בדלק וחוזק הרכב?) פיגו 107, 108, 206, 207? מה ההבדלים בין הדגמים? מאזדה 2? יונדאי i10-20-30? מה ההבדלים בין הדגמים? שברולט ספארק? קיבלתי המלצות על טויוטה קורולוה וקיה פיקנטו אבל את שניהם אי אפשר למצוא (אין מבחר, בין אם זה במחיר שלי או זמינות בשוק) מודה לכם מראש!
הודעה אחרונה מאת Jack_Bristow, -
-
- 12 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום לכולם אני שוקל לקנות משאית למטרה עסקית ואין לי ממש מידע ...אז אשמח עם תעזרו לי. 1) כמה עולה משאית במומצא לרשיון בדרגה C1 ? (עם יכולת קירור להובלת סחורה) 2) כמה דלק היא שותה בממוצא? 3) מה עלות של הבלאי והאחזקה שלה ? 4) איזה יצרן הכי אמין בתחום הזה ? 6) מה עלות הביטוחים לנהג מעל גיל 24 ? 7) איזה משאית אתם הכי ממליצים ? תודה מראש נ.ב יש לי תקציב עד 90K
הודעה אחרונה מאת RHE, -
- 1 תגובות
- 774 צפיות
אשמח לדעתכם על הרכב, חושב על לקנות 2012-13 ידנית 1.2
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בבדיקת קנייה הסעיף הזה: "מערכת שילדה ומרכב ליקויים בעל משמעות נמוכה" האם כל רכב עם שריטה מקבל סטטוס לא תקין? מתי צריך להחליט שלא לקנות את האוטו לפי הסעיף הזה?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 39 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מעוניין לקבל ממכם חוות דעת על יונדאי i25 שנים 2013 2014 מנוע 1.6 כמובן מה שנכנס לתקציב. התקציב הוא עד 50000 . אשמח גם לשמוע על חלופות שאולי לא חשבתי עליהם. מחפש רכב למשפחה קטנה זוג פלוס של 2 (שני כיסאות תינוק) הדרישות שלי מהרכב שיהיה אמין, חסכוני בדלק ככל האפשר, טיפולים זולים, חלקי חילוף זולים במקרה הצורך, מרחב פנים שיספיק למשפחתי הקטנה, וכמובן תא מטען מספיק גדול למשפחה. אשמח לשמוע את דעתכם בעניין. תודה מראש .
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן אודה לעזרתכם בכדאיות עסקה. חברה שלי כבר מיואשת מחיפוש רכב אחרי שראינו כמה רכבים ולא התאים משלל סיבות . לעניין: מודעה שפורסמה בפייסבוק ואחרי שנפגשתי עם המוכר באזור נתניה (ידוע שמלא סוחרים שם) לא סוחר. נבדק רשיון מול רשיון רכב יש התאמה ובנוסף אין כיתוב הפקדת סוחר סקודה סיטיגו 2015 בעלים 00 רשיון (ראיתי בעיניים) טופל במורשה (ראיתי קבלות בעיניים) 2-3 שפשופי חנייה. 36 אלף ק"מ רובוטי. טסט עוד 3 שבועות אמר שהחליף צמיג אחד בגלל פנצר אבל בגדול כל הצמיגים כבר עייפים ודרושה החלפה. אחרי מיקוח המוכר דורש 5 אלף פחות ממחירון משוקלל לוי יצחק. אני הצעתי 6 וחצי פחות . יש לציין שהשיקלול כמובן היה לטובתו והמחיר עלה עקב השקלול. דעתכם האם לקחת לבדיקה? ומה המח…
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
טוב אז אני כרגע עם אוקטביה 2011, 1.8 Tsi שמסרבת להימכר בשוק הפרטי לכן אני עובר לטרייד אין מול אוויס/אוטוסנטר ושאר ירקות. התחלתי לחפש המלצות על רנו קליאו 1.2 2015-2016, לאחר שבמילואים קיבלתי אחת כזו למשך 3 שבועות די התאהבתי ברכב בעיקר בנסיעות ארוכות שכוללות עליות קשוחות. אז אחרי כמה בדיקות, הבנתי שיש מחלה של בעיית גיר ברנו קליאו, אמנם לא כולם אבל לא סומך על המזל למרות שאוויס מציעים לי 18 חודשים/20 אלף קילומטר אחריות על מנוע וגיר. המחלה הזו די מרחיקה אותי, להשכיב את הרכב במוסך לכמה ימים טובים, עלות יקרה וטיפולים מול אוויס זה לא משהו שמע יין אותי. לכן פניתי ליונדאי i20, עושה לי טוב שזה רכב אסייאתי והטיפולים בו יהיו יותר זולים לכן אני אשמח לעצות שלכם לגבי הר…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
מנסיון של אנשים שעובדים בתחום או כאלה שהיה להם את הרכב מה השוק של הסיטיגו כלומר כמה מהר היא נמכרת ומה רמת הביקוש? למשל לא חוכמ לדעת שטויוטות ויונדאי נחטפות
הודעה אחרונה מאת Benor, -
-
מישהו קנה לאחרונה או מכיר מישהו שקנה הונדה סיויק טורבו 1.5 T ? מה היכולת מיקוח שאפשר להשיג בהונדה ,או סוכנות ממולצת ששוה לעבוד איתם
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי עקב התרחבות המשפחה אנחנו צריכים להחליף את הרכב. אנחנו מחפשים רכב משפחתי או גיפון עד 50,000 ₪ ( אי אפשר לחרוג מהתקציב ) הרכב ישמש בעיקר את אישתי. נסועה שנתית של 10,000 ק"מ בערך. מה שחשוב לנו : 1. אמינות. 2. תא מטען גדול שעגלה תיכנס. 3. רק אוטומט. 4. נפח גג 2000 סמ"ק, לא חייבים רכב חזק. 5.בטיחות 6. מעדיף רכב לא פחות משנתון 13 7. אחזקה לא יקרה. 8. צריכת דלק סבירה. אלה הדברים החשובים ביותר. הכי חשוב אמינות ! לא באמת משנה משפחתי או גיפון. הכי חשוב שיהיה הקנייה הכי טובה ביחס לדרישות שלנו. תודה ושנה טובה !
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חבר'ה קבילתי הצעות לטרייד אין על רכב מאלדן, אוטו סנטר וכל מוביל טרייד אין המחירים שקיבלתי מאד דומים בשלושת החברות צריך המלצה לפי האתר הכי טוב נראה כלמוביל טרייד אין אבל אני לא מכיר אף אחד שקנה מהם וחשוב לי האמינות והשירות... אשמח לקבל ביקורות על אחת מהחברות שרשמתי או לקבל הצעות נוספות תודה.
הודעה אחרונה מאת ORELB25, -
-
- 6 תגובות
- 14.3 אלף צפיות
בס"ד שלום חברים. בחיפושי אחר רכב 7 מקומות עלתה לי אופציה של זאפירה 2013 עם 67K ק"מ במחיר שנכנס לתקציב שלי. אשמח לחוות דעת מבעלי נסיון על הזאפירה, במיוחד האם האוטו אמין או שיש מחלות ידועות ונפוצות (אין לי נסיון בכלל עם אופל)?
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
דאסטר ולקסוס באותו משפט? כן אני יודע שזה מוזר. מחפש לשדרג את הברלינגו למשהו "יצוגי" יותר ושיהיה רכב עם ערך מוסף כלשהו. פרופיל הנסיעות כולל 4-5 פעמים בשבוע נסיעה מרחובות לאשדוד, הלוך חזור. ונסיעות יום יומיות לראשל"צ. סה"כ ק"מ שנתי כ22k בשנה. רוב הזמן מקסימום שני אנשים ברכב. הדרישות מהרכב (לפי סדר חשיבות): 1. אמינות - הלוז צפוף מאוד אז רכב להניע ולנסוע + תחזוקה מתוכננת. 2. חיסכון בדלק - שאיפה ללא פחות מ12 קמ לליטר. 3. נוח ועם מזגן כמה שיותר חזק. 4. שיהיה עם ערך מוסף - לא רוצה סופר מיני מיינסטרים. מרווח גחון, חיסכון משמעותי בדלק או מותג פרמיומי למשל עונים מבחינתי לדרישת ערך מוסף. 5. עלויות אחזקה שפויות - עלות טיפולים, צמיגים, ביטוחים, אגרות, ירידת ערך (כמוב…
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 14 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב משפחתי לאחר שמכרתי את היונדאי I30 שנת 2009 שלי. חשבתי על I30 2013, קיה פורטה, אופל אסטרה וכדומה. אשמח להמלצות לרכבים בסגנון (פתוח גם לרכבי מנהלים). תודה.
הודעה אחרונה מאת lze22, -
סובארו יצאו במבצע לחבר עם הנחה משמעותית לדגם 2 ליטר קלאסיק (האיסייט ברמת מחירים לא רלוונטית עבורי). יוצא שהמחיר דומה מאד לזה של קיה נירו ההיברידי. כמובן שלאנשי המכירות בשני הסניפים "מילים טובות" איש על רכבו של השני, והאמת היא שיצאתי מבולבל. מבחינת החיסכון בדלק, ההחלטה ברורה לטובת הנירו. מבחינת הגיר, לא ברור האם להעדיף את הגיר הרציף של סובארו או את הגיר כפול המצמדים של קיה (האם הגיר סובל מהמחלות של ה- dsg?). הסובארו מציעה הנעה 4x4, אולם לא ברורות לי יתרונותיה, אם בכלל. מבחינת הרובסטיות של הרכב והאמינות....לא יודע. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.
הודעה אחרונה מאת Mistoffelees, -
מבקש חוות דעת על מאזדה 3 1.6 SPIRIT 2012-2013 1 2
מאת Guest Wildlands- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
חבר מבקש לשאול לגבי הרכב, מדובר במאזדה ספיריט 1.6 לא 2.0 שנת 2012- 2013, שמחירה כ43K, מחפש רכב שיהיה אמין, כייפי, סחיר, ומשפחתי, עם תא מטען לא קטן, חסכוני (מוכן להתפשר קצת אם מדובר ברכב מעניין ומפנק כמו שה3 הזו נראית, אך לא מעניין אותו רכבים בנפח גדול 2.0 ומעלה) עזרתי לו, ותוך כדי חיפוש מצאנו את הרכב הזה, לא ידעתי שיש את הדגם המפואר ב1.6, איך הוא? מישהו ניסה? שמע? התרחק?
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הגעתו לארץ של רכב שהזמנתי לפני יותר מחודש נדחתה לסוף חודש ספטמבר, כלומר לא אקבל אותו לפני אמצע אוקטובר. אני יודע שברשיון הרכב מציין תאריך עליה לכביש ולא שנת דגם, אבל מבחינת המחירונים וסחירות נושא שנת דגם עדיין קיים וחבל לקבל רכב בסוף השנה? תודה!
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 774 צפיות
אני אתחיל ואומר שאני מכיר המון בעלי מקצוע בעולם הרכב ובעצמי מכונאי ובעל מקצוע עם כלים וידע נרחבים ואפשרות להשיג חלפים במחירי עלות למוסכים. אין לי ניסיון במכירת כלי רכב ומדי פעם אני שומע מתוקף עבודתי על כל מיני מציאות במוסכים וכדומה. האם אפשר להרוויח כסף טוב מהצד בתחום הזה? מישהו ניסה?
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום ביצעתי בדיקת קניה. רוצה שתגידו לי את דעתכם בבקשה סוזוקי אלטו 2011 אוטומט http://www.up2me.co.il/images/38179224.jpeg
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
מחליף לקורולה 2008 1 2
מאת o_prime-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
ההוי, בעקבות מותה הבלתי צפוי של הקורולה 2008 עקב התנגשות של בת עוולה מאחורה, אני מחפש מחליפה. (ראו שרשור בכללי). מה אוכל לקנות עם הכסף שאקבל מהביטוח? לכמה כסף לצפות? באופן עקרוני, הרכב שירת אותנו היטב. הבן שלי לוקה באוטיזם ויש לנו תו נכה, האם זכאי לרכוש רכב חדש ללא מיסים? האם עם הסכום מהביטוח זה יספיק? אוהד נב מחפש משפחתית עם יכולת סחיבה טובה בעליות של חיפה
הודעה אחרונה מאת Jack_Bristow, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לקנות רכב **אמין** שיתן לי שקט לתקופה ארוכה - המטרה להחזיק אותו כמה שרק ניתן עם מינימום תקלות ואחזקה וכך לצמצם את האפקט של ירידת הערך. זה רכב שני, לא נוסע הרבה. חשוב לי שיהיה גם בטיחותי. אין דרישות מיוחדות מלבד זה. התקציב עד כ-70K (ניתן גם פחות). מתלבט בין קניית מיני חדשה (למשל פיקנטו , i10), סופר מיני יד שניה (פאביה, איביזה, יאריס) או משפחתית יד שניה (קורולה למשל). דעתכם? תודה
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 1 תגובות
- 598 צפיות
שלום, אנחנו משפחה עם (בקרוב..) 6 ילדים. נדרש רכב שני, לנסיעה לעבודה, וגם לנסיעות משפחתיות. צפוי לנסוע כ-15,000 קמ' בשנה - 2-3 פעמים בשבוע לנסיעה לעבודה, פעם בשבועיים עם 7 נוסעים, ופעם בחודש וחצי-חודשים עם 8 נוסעים. (בעייתי לשכור מידי פעם - 20 קמ' לעיר הקרובה) עדיף ידני. מחיר יעד - 20-30k. אבל מעדיף להוציא יותר בקניה ולא על תקלות (לא מפחיד אותי רכב ישן, רק שלא יפתיע). צפוי שנצטרך אותו למשך 6-7 שנים. עד לאחרונה נהננו מאוד מרנו לוגאן ידנית, שהלכה לעולמה ע"י משאית... (שאלתי כאן לא מזמן אם יש אפשרות להוסיף לה חגורה שמינית, זה היה חוסך את הדילמה) הסטנדרט שלה בהחלט הספיק לנו.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 1 תגובות
- 696 צפיות
שלום לכולם, ברצוני לרכוש רכב ספורטיבי עד k80 בדגש על כוח. אני לא מתכוון להתחרות או משהו כזה, אלא כדי להנות פה ושם וגם כדי להגשים חלום ילדות ישן שאחרי מרוצות השנים אני יכול להרשות לעצמי. בגדול לאחר קריאה באינטרנט הבנתי כמה דברים: הרכבים שיכנסו לי אלו רכבי ה1.8/2.0 עד שנתון 2010 +- רכבי ה1.8-דובר רבות על בעיות הרינגים והגיר הבעייתי. מה שגרם לי להשקיע קצת יותר ולפזול על 2000 ידנית/dsg6. הרכבים שתפסו את עיני: לאון קופרה עד שנתון 2009-2010 ידנית אודי a3 2.0 עם dsg6 גולייטה תלתן אם יש 1.8 מומלץ ללא בעיות אני גם פתוח להצעות ממביני העניין פה, בגדול נראה לי ה20vt למיניהם כמו האיביזה קופרה 6l(זול אבל קרעו אותם). תודה Sent from my iPhone usin…
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, לאחרונה נהגתי בשברולט Suburban בארה"ב, ודי התלהבתי מהאיבזור של הרכב הזה: - שמירה על הנתיב: ההגה 'מתקן' את הנהיגה אוטומטית בעת סטייה קלה מהנתיב. האם כל הרכבים המצויידים בזה מתריעים לאחר כמה שניות התראת take Steering? - אי שמירת מרחק מלפנים: רטט במושב הנהג כאשר מתקרבים יתר על המידה לרכב מקדימה, או בעת חניה - מאחורה איזה רכבים בארץ, בשוק היד 2, מצויידים במערכות כאלו? אני מתעניין בעיקר ב C4 פיקאסו הדגם החדש (של השנים האחרונות). אני יודע שיש מערכות של מובילאיי, אבל ההתראות שלו יותר מציקות מאשר עוזרות (נסיעה במהירות גבוהה מהמותר וכו'). במקרה של השברולט - ההתראות היו רק במקרה אמת. כמו כן, מעוניין בבקרת שיוט אדפטיבית (רכב מאט אוטומטית כאשר נמצאים …
הודעה אחרונה מאת ofiros1, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 281 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פאר האורה
- ישה
- yoav911gt2
- גרנד פריקס
- Yuvalino
- yor2
- אריה שאג
- tan tan
- Tal7
- יבגניפ
- Pika007
- Night Driver
- אורח לרגע
- om2
- vigi
- Ragnar
- nir eli
- yahaga
- אלי55
- גולדן191
- Erel
- amosbmw
- Shay Shd Dave
- Aviady001
- Avia
- garicho
- bigfoot7375nadav
- Gosser1860
- מחכה
- eladts
- Loder
- אבי ים
- falou
- DareDevil
- EliC25
- אברהם א
- samg
- David32
- Or05230
- שחר 1
- BoazB11
- llaavvii
- farkash7
- סולל הדרך
- beresford
- Ghost93
- פריג'י
- zvit
- GTאי
- nglancer
- איציק נ.
- lanosforce
