Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

אני חושב שנסגרתי על רכב סוף סוף

 

ההתלבטות האחרונה היא במנועים, בגדול לפי הביקורות 50 אומרים שה1000 מספיק 50 אומרים שלא לפי מה שקראתי

 

אני נוסע 25,000 בשנה,

חבר שעבד בסוכנות רכב אמר שהמנוע מתעייף ואחרי שנתיים כבר יהיה מורגש שהוא "הזדקן"

 

מצטט את דבריו,

 

"מנוע 1000 לא משנה הטכנולוגיה, הגודל שלו לא משתנה. הוא 1000 סמ"ק. הנםח נשאר אותו נפח.בזכות מחשבים, טורבו וגיר 7 הילוכים מצמד כפול, המנוע מתפקד בצורה דומה* למנוע 1.6 רגיל. ההבדלים המורגשים זה באמת במהירויות שבהן שבעת ההילוכים, הטורבו והמחשבים מפסיקים לבוא לידי ביטוי. ואז אתה מוצא את עצמך, טיפונת ממהר, נוסע 130 בכביש 6 והרכב על 4000 סל"ד. תוצאה- בלאי מהיר פי כמה למנוע, נסיעה לא נוחה ורועשת"

 

ועוד דבר,

בקטע מוזר פשוט לא הצלחתי לתאם נסיעת מבחן על הקארוק, רשמו אותי פעמיים שאמורים לחזור אלי ולא חזרו, השארתי פעמיים פרטים ולא התקשרו.

 

יש למישהו פתרון יצירתי?

 

 

תודה רבה לעונים,

 

גיל

פורסם

הייתי בהתלבטות כזאת חודש שעבר, לפי מה שהבנתי אין 1.5 בחודשים הקרובים, בסוף רכשתי סיאט אטקה, רכב תאום לסקודה, רק זול יותר בארץ משום מה. ממליץ לך ללכת לבדוק את הסיאט, תקבל את המנוע החזק במחיר שזול יותר מהסקודה ליטר בשבעת אלפים שקל,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
הייתי בהתלבטות כזאת חודש שעבר, לפי מה שהבנתי אין 1.5 בחודשים הקרובים, בסוף רכשתי סיאט אטקה, רכב תאום לסקודה, רק זול יותר בארץ משום מה. ממליץ לך ללכת לבדוק את הסיאט, תקבל את המנוע החזק במחיר שזול יותר מהסקודה ליטר בשבעת אלפים שקל,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

העניין הוא שאני לוקח את זה בליסינג תפעולי פרטי משלמה סיקסט וכנראה ההסדר שלהם עם סיאט פחות טוב וזה יותא יותר יקר מה 1000 אפילו

פורסם

טוב, אז לדעתי עדיף 1.5, הרבה יותר מהנה, אין לי ניסיון על ליטר בקרוק, אבל נהגתי עליו בארונה, הוא מאיץ מאוד יפה, אבל אין מה להשוות למנוע הגדול, הרבה יותר כיף, אבל שוב, תבדוק שיש להם בכלל. אל תתייחס לשטויות שהמנוע מתעייף אחרי פרק זמן.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
אותם סיפורים ששמענו על ה- 1.2 טורבו כשרק יצא. בינתיים הכל נראה כעורבא פרח.

 

 

לא ככ הבנתי, אתה שולל את מה שהוא אמר או מחזק?

פורסם
שולל כמובן.

היו תקלות במותחן השרשרת במנוע ה- 1.2, אבל אני לא מכיר תקלת "מנוע עייף".

 

הבנתי

השאלה אם באמת מנוע כזה קטן לא צועק לבורא ב120

פורסם

בכלל לא. באוקטביה 1,000 שלי ב- 120 קמ"ש הרעש העיקרי הוא רעש רוח, ועדיין הרכב הוא אחד השקטים אם לא השקט ביותר שנסעתי עליו בקטגוריה.

 

בכל מקרה, אל תקנה רכב בלי נסיעת מבחן. מדובר בהרבה כסף, תשקיע שעה בנסיעת מבחן.

 

התקלה העיקרית ברכבים האלה היא בגיר. על פניו נראה אצלנו בחברה שיש פחות תקלות בגיר בשנתיים האחרונות, אבל זה מדגם קטן.

פורסם
בכלל לא. באוקטביה 1,000 שלי ב- 120 קמ"ש הרעש העיקרי הוא רעש רוח, ועדיין הרכב הוא אחד השקטים אם לא השקט ביותר שנסעתי עליו בקטגוריה.

 

בכל מקרה, אל תקנה רכב בלי נסיעת מבחן. מדובר בהרבה כסף, תשקיע שעה בנסיעת מבחן.

 

התקלה העיקרית ברכבים האלה היא בגיר. על פניו נראה אצלנו בחברה שיש פחות תקלות בגיר בשנתיים האחרונות, אבל זה מדגם קטן.

 

ליסינג אחי..

 

אני לא מצליח לקבוע אחי, פשוט לא חוזרים אלי מצמפיון אחרי שאני עובר מהנציג הטלפונים

פורסם

נהגתי בקארוק 1 ליטר והיה סביר בהחלט ואפילו מפתיע לטובה ביחס לרמת הציפיות המוקדמת......לא חושב שתהיה בעיה עם 1 ליטר, אבל ה 1.5 הרבה יותר חזק.

אני הלכתי לסניף באמצע השבוע וקבלתי נסיעת מבחן על המקום ללא תאום מראש....

פורסם
נהגתי בקארוק 1 ליטר והיה סביר בהחלט ואפילו מפתיע לטובה ביחס לרמת הציפיות המוקדמת......לא חושב שתהיה בעיה עם 1 ליטר, אבל ה 1.5 הרבה יותר חזק.

אני הלכתי לסניף באמצע השבוע וקבלתי נסיעת מבחן על המקום ללא תאום מראש....

 

 

ואלה!

 

איזה סניף?

פורסם

שים לב שכשלוקחים סקודה בליסינג בפרטי, האחריות היא רק לשנתיים ולא ניתן להאריך אותה לשלוש שנים. בהנחה שהליסינג שלך הוא לשנתיים וחצי או שלוש - כל תקלה בזמן הזה, כולל בגיר, היא על חשבונך. לא מזמן היה כאן שרשור על מישהו שנכווה מזה. תקלה בגיר בסקודה יכולה בקלות לעבור את ה-15 אלף שקל.

פורסם
שים לב שכשלוקחים סקודה בליסינג בפרטי, האחריות היא רק לשנתיים ולא ניתן להאריך אותה לשלוש שנים. בהנחה שהליסינג שלך הוא לשנתיים וחצי או שלוש - כל תקלה בזמן הזה, כולל בגיר, היא על חשבונך. לא מזמן היה כאן שרשור על מישהו שנכווה מזה. תקלה בגיר בסקודה יכולה בקלות לעבור את ה-15 אלף שקל.

 

 

אתה חושב שזה משהו שצריך לדאוג לגביו באמת?

אני באמת שואל, אני עושה 25 בשנה, אחרי 50 יתחילו בעיות? אני גם נוהג די רגוע

×
×
  • תוכן חדש...