Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה חושב שזה משהו שצריך לדאוג לגביו באמת?

אני באמת שואל, אני עושה 25 בשנה, אחרי 50 יתחילו בעיות? אני גם נוהג די רגוע

 

זה לא משהו מדעי,תקלות יכולות להיות בכל ק"מ,יכול להיות בגלל בלאי,הזנחה,או סתם חוסר מזל.

אני יודע להגיד לגבי ניסיון של חבר,בעלים של אוקטביה 2016 1.2 פרטית.

לאחר פחות משנה ו-16000KM של נסועה בעיקר בין עירונית לא פקוקה היה צורך להחליף מצמדים בגיר,לא זכור לי אם הוא חווה דברים נוספים אבל אני יודע,שלקראת תום האחריות החלו לרעוד לו האשכים והוא החליט למכור את הרכב ולרוע מזלו יומיים לאחר תום האחריות התנפץ לו החלון שמש תוך כדי נסיעה,לאף אחד לא היה הסבר וגם לא היה שום רצון טוב של היבואן להשתתף בתיקון (קרוב ל-20K ש"ח),לבסוף הופעל המקיף.

אני רק יכול להגיד שתוצרת VAG היא טובה כל עוד היא באחריות/רכב מהעבודה,מעבר לזה צריך הרבה מזל.

פורסם
אתה חושב שזה משהו שצריך לדאוג לגביו באמת?

אני באמת שואל, אני עושה 25 בשנה, אחרי 50 יתחילו בעיות? אני גם נוהג די רגוע

 

אי אפשר לדעת. אבל הגיר הזה לא ידוע בינתיים באמינות מופלגת.

פורסם

טוב אני כבר לא יודע מה לעשות אני אגיד לכם את האמת.

לא חושב שמימיי היית כזה אובד עצות לגבי רכישה של משהו

 

אני כבול לשלמה סיקסט כי באמת שיש לי שם עסקה בת זונה בגלל קשרים למנכל

אבל,

 

אין להם דיזלים

אין להם ניסן, הייתי לקוח ישלי כרגע ואני מפסוט - קשקאי

אין נירו במלאי ולא יודעים מתי

צ'מפיון כל הרכבים עם שנתיים

קאיות חוץ מהנירו צריכת דלק גבוהה (טוסון ספורטז וכו)

CHR פצפון

הראב של טויוטה יקרים

 

 

 

אני רוצה קרוסאובר חסכוני יחסית עם 3 שנים

לא יקר מ150K וגם זה למתוח את התקציב עד הסוף

 

אני על גבול הלוותר ולרדת מזה לגמרי כרגע אני כבר חודש אוכל תראש לעצמי ולאחרים על זה

פורסם

שמע, למיטב ידיעתי התקלה היקרה שיכולה להיות היא תקלה במכטרוניקס שדורשת החלפה.

לדעתי אם לא הולכים למוסך יבואן, אפשר לסגור החלפה בסביבות 6,000 ש"ח.

פורסם
שמע, למיטב ידיעתי התקלה היקרה שיכולה להיות היא תקלה במכטרוניקס שדורשת החלפה.

לדעתי אם לא הולכים למוסך יבואן, אפשר לסגור החלפה בסביבות 6,000 ש"ח.

 

אתה מתכוון בDSG?

פורסם

אופל קרוסלנדר? סוזוקי קרוסאובר דיזל? פיז'ו 3008 על שלל גירסאותיה?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אופל קרוסלנדר? סוזוקי קרוסאובר דיזל? פיז'ו 3008 על שלל גירסאותיה?

 

 

דיזל אין לשלמה

הפג'יו לפי מבחנים שותה איזור ה1 ל 13 שזה לא חסכוני במיוחד זה סביר

אופל לא בדקתי האמת

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
דיזל אין לשלמה

הפג'יו לפי מבחנים שותה איזור ה1 ל 13 שזה לא חסכוני במיוחד זה סביר

אופל לא בדקתי האמת

 

פות"ש, תן עדכון, איזה בחרת בסוף? (אני באותה התלבטות מול שלמה סיקסט, שוקל גם רכישה מהיבואן)

פורסם

הייתי בדילמה דומה, הגעתי לסוכנויות והתרשמתי מקרוב, לבסוף, ממש אחרי ששמתי מקדמה על מנוע ה 1000, ביטלתי עסקה. יכול להיות שהמנוע נהדר וכחדש הוא מגיב בסדר אבל בתחושה הפנימית, משהו פסיכולוגי אפילו, זה לא זה...

 

לבסוף רכשתי b4 שנת 2015 עם מנוע 2500 בוקסר בריא ועם צליל משגע.

 

בכל יציאה מהמקום אני מודה על ביטול העסקה ההיא..

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אז ביטלת עיסקת רכישת רכב חדש כדי לרכוש רכב משומש בגלל תחושה פנימית לגבי המנוע?

 

מה להגיד לך שכנעת אותי.

 

לגופו של עניין הקארוק עדיף יותר כמעט בכל פרמטר, גם הגירסה עם מנוע ה- 1 ליטר שלו מציג בפועל ביצועים דומים לסובארו שלך עם מנוע ה- 2.5 וחסכוני בהרבה.

 

הקארוק מגיע עם מערכות בטיחות אקטיביות שבסובארו אין.

 

הקארוק בעל מבנה שימושי והסובארו שלך לא.

 

לקארוק אחריות 3 שנים והוא חדש לעומת משומש.

 

הסיבה היחידה לרכוש את הסובארו היא מחיר רכישה נמוך יותר וצפי ירידת ערך נמוך יותר בשקלים בהמשך.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

כל אחד עושה את הבחירות שלו ולא צריך לשכנע אף אחד, הכי חשוב בבחירת רכב חדש זה להיות שלם עם ההחלטה, נראה לי שהוא שלם עם ההחלטה שלו, תתחדש ותהנה.

אז ביטלת עיסקת רכישת רכב חדש כדי לרכוש רכב משומש בגלל תחושה פנימית לגבי המנוע?

 

מה להגיד לך שכנעת אותי.

 

לגופו של עניין הקארוק עדיף יותר כמעט בכל פרמטר, גם הגירסה עם מנוע ה- 1 ליטר שלו מציג בפועל ביצועים דומים לסובארו שלך עם מנוע ה- 2.5 וחסכוני בהרבה.

 

הקארוק מגיע עם מערכות בטיחות אקטיביות שבסובארו אין.

 

הקארוק בעל מבנה שימושי והסובארו שלך לא.

 

לקארוק אחריות 3 שנים והוא חדש לעומת משומש.

 

הסיבה היחידה לרכוש את הסובארו היא מחיר רכישה נמוך יותר וצפי ירידת ערך נמוך יותר בשקלים בהמשך.

פורסם (נערך)
אז ביטלת עיסקת רכישת רכב חדש כדי לרכוש רכב משומש בגלל תחושה פנימית לגבי המנוע?

 

מה להגיד לך שכנעת אותי.

 

לגופו של עניין הקארוק עדיף יותר כמעט בכל פרמטר, גם הגירסה עם מנוע ה- 1 ליטר שלו מציג בפועל ביצועים דומים לסובארו שלך עם מנוע ה- 2.5 וחסכוני בהרבה.

 

הקארוק מגיע עם מערכות בטיחות אקטיביות שבסובארו אין.

 

הקארוק בעל מבנה שימושי והסובארו שלך לא.

 

לקארוק אחריות 3 שנים והוא חדש לעומת משומש.

 

הסיבה היחידה לרכוש את הסובארו היא מחיר רכישה נמוך יותר וצפי ירידת ערך נמוך יותר בשקלים בהמשך.

 

יש לך פרשנות מעניינת לדברים, אך זה בגדר פרשנות בלבד ותלושה לחלוטין מהמתרחש.

בשום שלב בכתיבת ההודעה שלי לא כתבתי איזה רכב טוב יותר.

ושלא תטעה, אני לחלוטין חושב שלסובארו מספר יתרונות בולטים שפשוט הופכים את הקארוק לפחות מתאימה בעבורי ואת הסובארו לטובה בהרבה, שוב, עבורי.

 

את הכל אני כותב לאחר נהיגה/התנהלות של יום שלם בקארוק ולאחר נסיון של שלושה רכבים מבית סובארו והיכרות מוקדמת עם ה B4 החדשה.

 

לבחור להביט בנתונים ״על הנייר״ זה נחמד על מנת לקבל פרופרציות ומושג קדם-ראשוני, אך בעולם האמיתי זה לא נגמר כאן, יש את שלב ״החיים האמיתיים״ שרובנו שכחנו אותו, שזה לצאת מהבית, להתנתק מהמסכים ומהניירות הוירטואלים וללכת לחוש, לשבת, להרגיש, לפתוח, לסגור, להקשיב, ללחוץ, לסובב.. שם מגיע הרגע בו אתה יודע מה טוב בשבילך, על מה מהדברים הטובים אצל האחר אתה מוכן לוותר לטובת הדברים העוד יותר טובים אצלך האחר השני.

 

נראה לי שהבנת.. שאני רוכש רכב מתוך הבנה, ידע מעמיק, קריאה, השוואה אך בעיקר ובעיניי החשוב ביותר - תחושה אישית. וכאן ה B4 ניצחה, בעבור התחושות האישיות שלי בלבד, את הקארוק, ובפער לא קטן.

 

אין כאן דיסוננס קוגניטיבי, יש כאן מלאכת חשבת אמיתית תוך הקשבה לצרכים האישיים שלי ושל משפחתי תוך סיפוק התחושות עליהן דיברתי במסגרת התקציב. (80000 אלף ש״ח במזומן או עסקת בלון של 150 אלף ש״ח הם שניהם ברמת היכולות שלי.)

 

ובנימה חיובית זו, אאחל לך חג שמח ושנה טובה.

 

כל אחד עושה את הבחירות שלו ולא צריך לשכנע אף אחד, הכי חשוב בבחירת רכב חדש זה להיות שלם עם ההחלטה, נראה לי שהוא שלם עם ההחלטה שלו, תתחדש ותהנה.

 

מילים כדורבנות.

חג שמח ושנה טובה.

עריכה אחרונה על ידי Avinusha

מחשבה בוראת מציאות.

×
×
  • תוכן חדש...