Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סובארו יצאו במבצע לחבר עם הנחה משמעותית לדגם 2 ליטר קלאסיק (האיסייט ברמת מחירים לא רלוונטית עבורי). יוצא שהמחיר דומה מאד לזה של קיה נירו ההיברידי. כמובן שלאנשי המכירות בשני הסניפים "מילים טובות" איש על רכבו של השני, והאמת היא שיצאתי מבולבל. מבחינת החיסכון בדלק, ההחלטה ברורה לטובת הנירו. מבחינת הגיר, לא ברור האם להעדיף את הגיר הרציף של סובארו או את הגיר כפול המצמדים של קיה (האם הגיר סובל מהמחלות של ה- dsg?). הסובארו מציעה הנעה 4x4, אולם לא ברורות לי יתרונותיה, אם בכלל. מבחינת הרובסטיות של הרכב והאמינות....לא יודע. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

תבחר בנירו , אולי יום מן הימים תתעורר בעיה כלשהי בגיר רובוטי ותקלל שלא בחרת בסובארו . תיבחר סובארו וכשתדלק תגיד ואללה הייתי צריך לקחת את הנירו . יותר מזה כנראה רגע אחרי הקניה תרגיש חרטה שהייתה צריך לבחור באוטו השני ללא קשר לאיזה מהם בסוף תבחר .

 

אוקי עכשוו כשסיימנו עם הפסיכולוגיה, אני הייתי מציע שתקח כל אחת מהם לנסיעת מבחן ואז תחליט איזו אתה מעדיף ואל תסתכל לאחור , שיהיה בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי borisYalzin
פורסם
תבחר בנירו , אולי יום מן הימים תתעורר בעיה כלשהי בגיר רובוטי ותקלל שלא בחרת בסובארו . תיבחר סובארו וכשתדלק תגיד ואללה הייתי צריך לקחת את הנירו . יותר מזה כנראה רגע אחרי הקניה תרגיש חרטה שהייתה צריך לבחור באוטו השני ללא קשר לאיזה מהם בסוף תבחר .

 

אוקי עכשוו כשסיימנו עם הפסיכולוגיה, אני הייתי מציע שתקח כל אחת מהם לנסיעת מבחן ואז תחליט איזו אתה מעדיף ואל תסתכל לאחור , שיהיה בהצלחה

 

בוריס, תודה על התשובה. היתה לי נסיעת מבחן בנירו ובספורטאג', ומהנירו נהניתי יותר משמעותית. אולי בגלל שהספורטאג' 1600 קצת עגלתי. בשבוע הבא אסע ב-XV. לא בטוח שתהיה לי באמת היכולת להשוות. כרגע אני מחפש ללמוד על שיקולים נוספים אשר אולי לא לקחתי בחשבון, ובעיקר ממי שמכיר את הרכבים באופן אישי. נקודה נוספת, אם שני הרכבים היו מוצעים המחיר המחירון שלהם, הסובארו היקרה לא היתה אופציה מבחינתי. אולם כעת היא מוצעת בהנחה של 15K ש"ח. האם זו הנחה אמיתית או שיש פה קאץ'? בנוסף, הסובארו מיוצרת ביפן (לפי דברי הנציג) - האם מדובר ביתרון לעומת הרכב הקוריאני?

פורסם

היתרון הגדול של הסובארו היא יכולת השטח הלא מבוטלת שלה, יש קבוצות בפייסבוק של טיולי שטח של סובארו, אם זה מדבר אלייך, לך על הסובארו, היתרון של הקיה חוץ מצריכת דלק היא אמצעי בטיחות אקטיביים, אני לא הייתי קונה רכב חדש בלי זה, תנסה גם בנסיעת המבחן לראות איך אתה מתרגל לגיר הרציף,

פורסם

היתרון הגדול של הסובארו היא יכולת השטח הלא מבוטלת שלה, יש קבוצות בפייסבוק של טיולי שטח של סובארו, אם זה מדבר אלייך, לך על הסובארו, היתרון של הקיה חוץ מצריכת דלק היא אמצעי בטיחות אקטיביים, אני לא הייתי קונה רכב חדש בלי זה, תנסה גם בנסיעת המבחן לראות איך אתה מתרגל לגיר הרציף,

 

תודה. אבדוק את יכולות השטח - יכול להיות נחמד, בתנאי שמדובר ביכולות אמיתיות ולא בקטע שיווקי (בשביל רוב הג'יפונים השטח הוא בית קברות. לגבי הגיר הרציף, מה היתרונות והחסרונות? לא מכיר את הקטע הזה.

פורסם

תחפש קבוצה של סובארו בשטח בפייסבוק, יש שם סרטונים של הטיולים שהם עושים, הטיולים בחינם מטעם היבואן, גיר רציף, תנסה ללחוץ על הגז ולראות את התנהגות הגיר, אני, לא כ"כ אוהב את ההתנהגות של התיבה.

פורסם

אלה רכבים די שונים.

 

את הנירו אני לא אהבתי. היא מכונית היברידת חביבה אבל מעט נוקשה, לא במיוחד נוחה וה"קרוסאובריות" שלה זה 100% תחפושת כשגם מרווח הגחון וגם הגובה של הרכב הם במימדים של משפחתיות סטנדרטיות.

האבל הגדול מגיע בדמות תצרוכת הדלק ואבזור הבטיחות האקטיבי שהוא מצוין וחשוב מאוד. התיבה שלה רובוטית, אבל השילוב של התיבה עם המנוע החשמלי יוצר התנהגות "חלקה" בצורה שלא אופיינית לתיבות רובוטיות ויתכן שגם משליך על האמינות העתידית שלה אבל זו תיבה רובוטית וקשה לדעת. את האחות איוניק אהבתי קצת יותר...

 

הXV היא מכונית נוחה, מרווחת (למעט תא מטען זעיר) ומרשימה מאוד מבחינה הנדסית עם היגוי מדויק, חיבור תמידי לאספלנט שנדמה שנעשה בסופרגלו, יכולות שטח אמיתיות (במונחים של קרוסאוברים) ובטיחות פאסיבית מצוינת. מנוע הבוקסר חלק ונעים אבל לא משופע מומנט והשילוב של המנוע והתיבה הרציפה עם ממיר המומנט (שכל אחד מהם מייצר תחושה של "מסטיקיות" קלה) מכוון יותר לצורך יכולות השטח, סחיבת נגררים ואמינות לאורך שנים ופחות לתצרוכת דלק או ביצועים מרגשים. מערכת האייסייט של סובארו היא מצוינת והמחסור שלה בגרסאות הבסיסיות משמעותי מאוד עד דיל ברייקר כשגם מעבר לזה, גירסת הקלאסיק מגיעה עם אבזור די מסכן...

פורסם

Omerkot, תודה על התגובה המפורטת. אחרי נסיעת מבחן בשבוע הקרוב אהיה יותר חכם לגבי הביצועים של הסובארו. הבעיה בהקשר למשפט האחרון שכתבת היא שאחרי הנחות חבר נוצר פער של 19000 ש"ח בין גרסת הקלאסיק לגרסת האייסייט, וזה נראה לי קצת מוגזם.

פורסם

היה פה לפני כמה ימים מישהו שהתלבט אם לקנות אימפרזה במבצע של חבר.

זה רכב זהה כמעט לחלוטין לXV למעט היכולת לרדת לשטח (שאתה לא באמת מחפש אם אתה שוקל לקנות נירו) וקצת קוסמטיקה קשוחה אבל היבואן מביא את האימפרזה עם אבזור קצת יותר טוב (יחסית לXV קלאסיק) והמחיר שלה הוא סביב ה110k. עוד 20k מתחת לXV הלא מאובזרת...

זה לא נראה לך פער מוגזם בשביל קצת פלסטיקים בצבע שחור ועקבים גבוהים?

 

אני נוסע על XV אייסייט ועבורי הפער (המאוד משמעותי) באבזור, שווה את התוספת במחיר אבל בתקציב של 140k לא הייתי קונה לא את הנירו ולא את הXV קלאסיק.

פורסם

כשהתקשרתי לסוכנות אמרו ששנה הבאה יגיעו יותר דגמים עם אייסייט, אולי הם מנסים לחסל מלאי ובגלל זה ההנחות הגדולות.

סתם השערה.

פורסם

כשהתקשרתי לסוכנות אמרו ששנה הבאה יגיעו יותר דגמים עם אייסייט, אולי הם מנסים לחסל מלאי ובגלל זה ההנחות הגדולות.

סתם השערה.

ההנחה הגדולה ביותר ניתנת עבור דגם הקלאסיק עם מנוע 2 ליטר. על האייסייט הנחה קטנה יותר.

פורסם
היה פה לפני כמה ימים מישהו שהתלבט אם לקנות אימפרזה במבצע של חבר.

זה רכב זהה כמעט לחלוטין לXV למעט היכולת לרדת לשטח (שאתה לא באמת מחפש אם אתה שוקל לקנות נירו) וקצת קוסמטיקה קשוחה אבל היבואן מביא את האימפרזה עם אבזור קצת יותר טוב (יחסית לXV קלאסיק) והמחיר שלה הוא סביב ה110k. עוד 20k מתחת לXV הלא מאובזרת...

זה לא נראה לך פער מוגזם בשביל קצת פלסטיקים בצבע שחור ועקבים גבוהים?

 

אני נוסע על XV אייסייט ועבורי הפער (המאוד משמעותי) באבזור, שווה את התוספת במחיר אבל בתקציב של 140k לא הייתי קונה לא את הנירו ולא את הXV קלאסיק.

 

אתה צודק לגבי האימפרזה - אבל ה"עקבים" חשובים לאישתי, שרוצה רכב גבוה יחסית (רכב נוכחי פיאסטה) :?

אגב, איזה רכב כן היית רוכש בתקציב עד 140K?

פורסם

אני הייתי במצבך לפני חודשיים, בדקתי את רוב המכוניות בקטגוריה, אני הכי בחרתי את האטקה, תאם נסיעת מבחן, הפער בביצועים הוא אדיר. הרכב שקט מאוד ונעים לנסיעה, הוא נמכר ב 136 לגרסה מאובזרת הרבה יותר טוב מהסובארו.

פורסם

בהתייחס לאטקה, הנסיון המר והמצפון שלי לא מאפשר לי להמליץ לאנשים לרכוש משהו שמיוצר על ידי VAG ו/או מיובא על ידי צ'מפיון מוטורס (השניים אמנם הולכים יחד, אבל כל אחד מזעזע גם באופן פרטני).

לעניין הגובה, פיאסטה היא רכב קטן ונמוך ואתה ממש לא חייב ג'יפון בשביל רכב עם ישיבה גבוהה יותר. זה יהיה נכון לרוב המשפחתיות המודרניות וכנראה גם לאימפרזה.

משום שכל העולם (ואשתו!) נוהר אחרי ג'יפונים, הדילים היותר טובים הם בגזרת המשפחתיות הלא מאופרות אבל אם האיפור משמעותי גם כאן אז הייתי מסתכל על היונדאי קונה או הפורד קוגה. יש עוד אופציות אבל אני צריך קצת יותר הכוונה לגבי הצרכים שלכם ומה שחשוב לכם.


×
×
  • תוכן חדש...