ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
פעם ראשונה בקניית רכב, וההתלבטות שלי היא בין יונדאי I20 לבין סיאט איביזה שניהם בטווח השנים של 2009 עד 2011 שניהם על אוטומט הסתכלתי כמה רכבים יד 2, והמחירים נראו שפויים, התקציב שלי הוא 25 אלף עם חריגה מיוחדת ל30 אלף. ראיתי כמה דגמים של הסוגים שציינתי, לדוגמא הI20 פרימיום, רציתי לדעת מה ההבדלים בדגמים, והאם בכלל אתם ממליצים על הרכבים האלה? מה חשוב לי ברכב זה: -אמינות, ללא תקלות מיותרות. -צריכת דלק. אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הציעו לי את שניהם באזור ה145 אלף בן 27 לא נשוי אין לי כל כך דרישות חוץ מחווית נהיגה וכוח.
הודעה אחרונה מאת Oren Sela, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום רב, אני מחפש רכב יד שניה שיהיה רכב שני בבית : 1. הרכב חייב להיות ג'יפון 2. הרכב לא יסע הרבה - גג 10,000 ש"מ בשנה 3. אין צורך ב7 מקומות 4. יש צורך בתא מטען גדול 5. איכות חומרים חשובה יחסית 6. גג נפתח רצוי 7. ממש לא רצוי מוביל איי (ממש מטריד אותנו בנסיעה כל הצפצופים האלה) - עדיף מערכות מקוריות במקום 8. חשוב שהרכב יהיה עם ק"מ נמוך יחסית לשנתון שלו 9. שיהיה עם מנוע לא חלש (פסלתי את כל הג'יפונים עם המנועי 1.6 אטמוספרי) לפי התקציב שהקצבנו נשארו שני סוגי הרכבים הבאים: קיא ספורטז' אורבן טופ 2017 מול ניסאן אקס-טרייל Acenta שנת 2016. או קיא ספורטאז' GT שנת 2016 או EX קיא יש בשפע כמו שראיתי, ניסאן אין הרבה למכירה או שיש עם ק"מ ממש גבוה יחסי…
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- 3 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אני מחפש רכב משפחתי עם מושב אחורי מרווח יחסית (בוסטר + כסא בטיחות + סלקל), תא מטען גדול יחסית ונוחות נסיעה גבוהה (בעיקר שקט ובלימת זעזועים טובה). הרכב יסע כ-10K ק"מ בשנה בחיפה, באזור הררי יחסית . נכנסתי היום לאוטוסנטר ממוקד מטרה אחרי עזרה רבה שקיבלתי בפורום (תודה!) וביקשתי לבדוק את הדגמים הבאים מהשנים 2015-2016: א. קיה סיד - במהירות (מאוד) נמוכה, הייתה התנהגות משונה של הגיר, במהירות גבוהה הרגשתי ברעשי רקע. חוץ מזה, נראה לי נחמד. ב. טויוטה קורולה - סוג של all-arounder. קצת קפיצי מדי בכביש ורגיש למהמורות, אבל בעל מנוע והאצה מובילים. ג. סקודה אוקטביה - לא הספקתי לבדוק, אבל הספקתי לקבל פידבק שלילי בנושא האמינות. ד. פז'ו 308 (לא היה) ה. יונדאי i30. לא הייתה…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
רכב סביב 8-10K, חסכוני, אוטומט, קטן, ואמין 1 2
מאת Guest Wildlands-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אחרי מכירת ה208 מחפשים רכב שני בבית לנסיעה של כ8ק"מ בכל כיוון לעבודה, דגש על: אמינות, אוטומטי בלבד, האצ'בק, וכמה שיותר חסכוני על הכוונת, רכבים משנת 2007-8, פוקוס האצ'בק, סובארו B3 האצ'בק, ניסן נוט, דייהטסו סיריון. מה הרכב העדיף בעיקר מבחינת אמינות וחיסכון בדלק מהרכבים האלה? אני מהמר על הסיריון, אך מעדיף לשמוע מבעלי ניסיון, וגם אם מדובר ברכב אחר, מעדיף יפני, קוריאני וכו..
-
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שבת שלום לכולם, בהמשך לפוסט זה: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?658405-%D7%93%D7%A2%D7%AA%D7%9B%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A7-97 החלטתי להקשיב להמלצות שקיבלתי, אך היה רכב אחד נוסף שגם התלבטתי לגביו וגם נראה לי אולי מתאים יותר עקב ההמלצות פה, שרציתי לדעת מה דעתכם עליו סוזוקי אלטו שנת 13', אוט'/ידני. מכיר מישהו שמוכר את הרכב הנ"ל, הילוכים, אך עם לא מעט קילומטרז', עשה כבר יותר מ-100 אלף. האם ברכב מסוג הזה יש עדיפות לגיר אוטומטי או ידני? מבחינת אמינות ידוע איזה גיר נוטה לשרוד יותר? לא יודע מה המחירון המדוייק של הרכב אך לדעתי אפשר להביא אחת באזור ה-13 אלף ש"ח. בהשוואה לרכב הנ…
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב לכולם אני מתלבט לגבי קנייה של רנו פלואנס דיזל שנת 2013 מחברת ליסינג יש לרכב כבר 160000 קילומטר האם זה כבר הרבה לדיזל ? כי האוטו עוד הצטרך לגמוע עוד הרבה קילומטרים אצלי אשמח לעזרה תודה רבה
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, אנחנו זוג סטודנטים שגרים בב"ש ולאחרונה עלה הצורך ברכב. אנחנו נוסעים בעיקר בעיר, אך חשוב גם שהרכב "יסחב" מחוצה לה (למשל, אמא שלי נוהגת בפיקנטו והוא בקושי מצליח להאיץ בעליות, זה הקשה עלינו מאוד באחת הנסיעות מחוץ לעיר). אנחנו מחפשים רכב קטן / בינוני. התקציב שלנו לא גדול, אנחנו לא מכירים את מחירי השוק וגם לא כ"כ יודעים איך ומה להתחיל לחפש. אילו דגמים מומלצים לצרכים שלנו? האם עדיף לקנות רכב חדש, או ממישהו? איך מתחילים להכיר את השוק?
הודעה אחרונה מאת Tal Barami, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אני חסר ניסיון בכל מה שקשור לרכישת רכב אני מחפש רכב משומש השאלה שלי היא: האם לחפש רכבים שהם מיד ראשונה בלבד? (00) או יד 2 לא כזה נורא? (01) הפחד שלי שאם אקנה יד 2 (01) ברישיון אני אהיה יד שלישית ואני בעתיד אתקשה במכירת הרכב מדובר על רכבים משנתונים גבוהים 2015-2016 אם זה קריטי הצעות מבעלי ניסיון? בבקשה
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום אשמח לשמוע את דעתכם על הרכב האוטומט ואיך המנוע 1000 סוחב את הרבב הזה? והאם הגיר בעייתי?
-
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
שלום רב, רציתי לדעת האם למישהו בפורום יש נסיון עם המגרש הזה? מחיפושי ברשת ראיתי שהיתה תביעה נגדם ב-2012 אבל לא מצאתי הרבה מעבר. תודה מראש לעונים! מאגנוס
הודעה אחרונה מאת gpmagnus, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
חברים, במסגרת שיוטי ברשת מצאתי כתבה ב-YNET מסוף 2017 וממנה גיליתי שקיים כעת אתר שמאפשר לקבל בעלות של 10 ש"ח את ההיסטוריה הביטוחית של רכב 7 שנים אחורה מהחברות הבאות: המידע הינו על פי דיווחי חברות הביטוח: "איי.אי.ג'י", "איילון", "אליהו", "ביטוח חקלאי", "ביטוח ישיר", "הכשרה", "הפניקס", "הראל", "כלל", "מגדל", "מנורה", "שומרה", "שירביט", "שלמה". איזה מידע ניתן לקבל? סוג הכיסוי הביטוחי, שם החברה המבטחת והמידע הבא לגבי תביעות: הסכומים ששולמו בפועל, סוג הנזק (אובדן גמור, ירידת ערך, נזק תוצאתי, גניבה עם מציאת רכב, גניבה ללא מציאת רכב), ירידת ערך אם הייתה, ציון באם התביעה נסגרה או שהיא עדיין פתוחה. הבעיה שבעל הרכב צריך להזמין את המידע, אבל זה משהו שבקלות ניתן לד…
הודעה אחרונה מאת gpmagnus, -
- 4 תגובות
- 765 צפיות
פתחתי את השרשור כאן כי חשבתי שיותר אנשים נכנסים לפורום יעוץ ויש יותר סיכוי לקבל מידע. אולי בכל זאת היה מתאים יותר לאספנות לשיקול מי ששוקל דברים כאלה... פתחתי לפני כמה חודשים שרשור על ייבוא רכב בתקציב של כ-60K כולל הכל. זה רעיון שאני משתעשע בו, בעיקר כי אני מחפש רכב יותר אנלוגי ופחות ממוחשב ומאולחש בתחושות. אני לא מחפש מטוס קרב, כן מחפש רכב שנותן פאן. בתחילה עוד היו לי תקוות למצוא בארץ 205GTI מקורית במצב טוב. זו הפכה למשימה כמעט בלתי אפשרית, והמחיר שהאחרונה שצצה נמכרה ע"פ השמועות גורמים לך לחשוב האם זה באמת שווה את זה... בשרשור שפתחתי לפני כמה חודשים התעניינתי בפורשה 944. הרכב עדיין מעניין אותי, אבל שקלתי מאז עוד כמה אופציות. אני מחפש רכב שיחסית קל לתחזוק…
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 803 צפיות
שלום קניתי סיטרואן פיקאסו c3 דיזל 2015 מלובינסקי הרכב היה בהחכר תפעולי. במחירון של לוי יצחק רשום לי eHDI וברישיון רכב לא רשום לי eHDI רציתי לשאול 1.מה זה eHDI ? 2.האם זה אמור ליהיות רשום ברישיון רכב (כי אם זה אמור ליהיות רשום ברישיון רכב אז כנראה הרכב הוא לא eHDI) 3.איך אני יכול לדעת בוודאות איזה דגם הרכב שלי בספר של לוי יצחק
הודעה אחרונה מאת neriacars, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, רציתי לדעת מה דעתכם עלהונדה סיוויק שנת 97', אוט', מנוע 1.6. המודל אמנם ישן אבל אני מכיר מישהו שמוכר רכב כזה, יד שנייה, 93 אלף ק"מ, ככה שלדעתי המצב המכני שלו אמור להיות טוב. מאמין שאפשר לקחת אותה באזור ה-6 אלף ש"ח. איך הרכב מבחינת צריכה דלק? בטיחות? אמינות, רואה הרבה מוסך? כח? חלקים זולים? איך הביטוח שלה? נוחות נסיעה? יש לי כרגע פולו ידני שנת 2008 עם כמעט 150 אלף ק"מ, תכלס אחלה רכב, אבל אני סטודנט אז חשבתי אולי לעשות את המעבר הזה כי ההונדה באמת לא נסע הרבה יחסית ולחסוך כמה ג'ובות על הדרך. מה דעתכם וניסיונכם? תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת nir3, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 960 צפיות
היי, הרגע יצאתי מכמה סוכנויות רכבים לאחר שעשיתי על כמה דגמים מבחן ואני כרגע בהתלבטות ומקווה שתוכלו לעזור לי. רק חייב לציין שנהגתי קצת על מיצובישי לנסר (2011, מנוע 1.5) שהמליצו עליה קצת בפורום וכל הדרך כשהסתכלתי על המד דלק כמעט ירדו לי דמעות. אז זה אחד הדברים שאני מחפש, שלא אבכה כל הנסיעה. דגמתי את הספייס סטאר שנת 2015 דגם instyle 81,000km והרכב לא הרגיש כל כך נוח על הכביש (לעומת הראפיד והברלינגו שאני נוסע עליהם בעבודה). הרגשתי שאני נוסע על צעצוע, אבל צעצוע שאני מוכן להתפשר עליו בגלל החיסכון בדלק. הרכב השני שדגמתי היה פיג'ו 301 (2015), הרגיש לי גם חלש ולא נוח. הרכב השלישי היה הונדה סיוויק שנת 2008 עם 128,000km , חייב להגיד שבנוחות הנסיעה היה הבדל ענ…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש רכב משומש משנת 2015 עם קילומטרז שלא יעלה על 70000קמש הואיל וקשה למצא רכבים כאלה בשוק הפרטי אני שוקל לרכוש בחברות ליסינג מה גם שהם טוענים על מתן הנחות בחג .מתלבט בין יונדאי 30 או טויוטה קורולה או מזדה 3 האם פער המחיררים בין הטויוטה לבין ה שאר מוצדק ? מה באשר לאמינות המכנית של רכבים אלה כאשר יגעו ל 150000 קמש
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, מתלבט בין מספר רכבים וזקוק לעצתכם. פורד פיאסטה 1.2, ניסאן מיקרה, אופל קורסה 3 דל' 1.2. כולן ידניות, עד יד שניה ובשנתון 2011-2012. ראיתי גם פיג'ו 207 3 דל' ספורט (יפהפייה) 1600, 2009, אך אני חושש מבעיות אמינות. אם יש לכם עוד הצעות אשמח לשמוע. תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
מישהו יוכל ליעץ לי מתוך ניסוי על הרכב? שמעתי שהמנוע שלו יחסית חלש במה זה מתבטא? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הייתי שמח לדעת איך הרכב מבחינת אמינות ותצרוכת דלק... חשוב להדגיש שאנחנו משפחה כרגע של 4 נפשות (2 כסאות מאחורה) ומאמין שבעתיד נגדל ל5 איך הוא גם מבחינת ה"סחיבה"?? תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
מבקש לשמוע חוות דעת על הרכב (גרסת ה1.2 אוטומטית) סביבות שנת 2012 אם אתם מחזיקים אחת כזו אז בבקשה תציינו את זה איך הצריכת דלק שלה? (חשוב לי לדעת במיוחד) עלויות אחזקה? נוחות נסיעה? ביצועי מנוע? (ביחס למיני כמובן) אבזור? איך החוויות נסיעה? המנוע צועק על 120 או שמרגישים שהיא זורמת חלק? מודה מראש, אשמח לכמה שיותר חוות דעת
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אוקי בקצרה, על פי התקציב ועל פי רכבים שנהגתי נישארה השאלה מה כדי. אני מחפש ברכב: אמינות, חווית נהיגה (חשוב) ,ומכונית שקל וכיף לעבוד עלייה בעצמי (אני לא אוהב לגשת למוסך על כל שטות) אז מבין הרכבים והשנתונים מה לדעתכם יותר כדי? *אשמח גם להצעות אחרות והסבר*
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי מעוניין בחוות דעתכם על רכישה של גיפון חדש להרבה שנים ( 6 מינימום ) חשבתי אולי על גירסת דיזל בגלל השנים הרבות שארצה להחזיקו. התקציב יהיה באיזור ה 130,000 ₪ ( חדש בלבד ) מה שחשוב : אוטומט תא מטען ( מקום לעגלה ) אמינות איבזור עמידות להרבה שנים הרכב לדעתי לא יעשה יותר מ 15,000 ק"מ בשנה **יתרון מאוד גדול לרכב 4*4 שיהיה לו יכולת שטח. ( מאוד אוהבים לטייל בשטח ) הרכבים שחשבתי עליהם קיה סטוניק דאציה דאסטר ( גירסת הדיזל המפוארת ) סובארו xv 1.6 ( חושש מהמנוע החלש ומהגיר הרציף )( יתרון 4*4 ) ואם לא 4*4 והיה נכנס לתקציב ה 3008 מושלמת בעיני. מה דעתכם ? תודה
הודעה אחרונה מאת Ozb, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן, אני מתכנן טיול לשבועיים בחו"ל ובעת עניין השכרת הרכב עלו ארבעת האופציות שבכותרת (קיה ריו, דאצ'יה סנדרו, רנו קליאו וטויוטה יאריס) עקב אופי הטיול יהיו הרבה שעות נהיגה וכן נהיגה על כבישי עפר, אז מן הסתם הקריטריונים החשובים הם נוחות נסיעה וחסכון בדלק. על מנת למקסם את החסכון כל האופציות הנ"ל יהיו ידני ובתקווה גם לדיזל. אז מי לדעתכם הפייבוריטית?
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 871 צפיות
אז פסלתי את הפיקנטו כי אם היא זוללת כמו רכב גדול ממנה - אעדיף כבר להביא רכב גדול ממנה. סהכ אני מחפש סופר מיני אוטומטית שנתון 11-14 שתעשה לי את העבודה לשנים הבאות לנסועה לא גבוהה מדי (10K) תקציב של 35k מוכן להוסיף עוד חמישייה במקרים מיוחדים.. הפיאסטה נראית בעיני מדהימה ביחס לקטגוריה ואני רוצה לבחון את דעתכם עליה: מה שחשוב לי ברכב בסדר יורד: 1. אמינות 2. עיצוב 3. ביצועי מנוע 4. חסכונית בדלק 5. איבזור מה הדעה הכללית שלכם לגבי הפיאסטה? 6. בנוסף הבנתי שלפיאסטה אין תיבה אוטומטית אלא רובוטית (האמת שאין לי מושג מה זה אומר) יש הבדל בין תפעול רכב עם תיבה אוטומטית לתפעול רכב עם תיבה רובוטית? או שזה רק בתפקוד הגיר בינו לבין עצמו ובפועל זה לא ב…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
SX4 שנת 2014
מאת shai_35- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חברים במסגרת החיפושים אחר רכב לאשתי מצאתי את הרכב הבא: סוזוקי sx4 (הדגם הקודם לקרוס אובר הנוכחי) יד שנייה שנת 2014 עם 50000 ק"מ. (הרכב מחברת כלמוביל שמהם קניתי גם את רכבי הקודם- והייתי מבסוט מהשירות והאחריות והרכב שנתנו). המחיר שסגרתי איתם הוא 43000 ₪ ,ריגקטים עליהם וכמובן אחריות לגיר ומנוע חצי שנה. לקחתי את אשתי לראות את הרכב שכן היא תנהג בו רב הזמן מצא חן בעיניה ואז הסוכנת (שהיא סוג של חברת ילדות של אשתי) אמרה לנו אל תיקחו את הרכב הזה הפסיקו לייצר אותו ויצאה גרסה חדשה(מה שמסביר את הצניחה במחיר) וניסתה למשוך אותנו לרכבים יקרים יותר. הסברתי לאשתי שאין מצב שלא יהיו חלקים לרכב שנת 2014 ושיש חוק שחייבים להיות חלקים זמינים למשך כמה שנים( מקו…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום. הוצע לי קיה ריו 2013 (EX) עם 28K ק"מ. הרכב עבר תאונה וכחלק מהתיקונים הוחלפה כרית אויר (ועוד כמה דברים לא משמעותיים). דוח השמאי מראה עלות תיקונים ב 57%(ולכן הוגדר כאובדן כהלכה ובגיע לסוחר שאני סומך עליו) אבל ירידת ערך שוק של 2%. הרכב הוצע לי על ידי הסוחר (לאחר תיקונים נראה במצב ממש טוב) ב42000 ש"ח (מחירון עם שקלול ק"מ נמוך 51000). האם זה פער הגיוני באחוזי שמאות או שאין קשר בין הדברים? המחיר כדאי?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 655 צפיות
אני שוקל לקחת הלוואה לקניית רכב חדש, יש לי כרגע את הכסף בחשבון. האם אוכל לשלם לסוכנות כדי לא לעכב את המסירה ואז לבדוק מול הבנקים קבלת הלוואה תמורת שעבוד הרכב או שזה חייב להיות לפני התשלום? אשמח גם לשמוע דעתכם בנוגע לכדאיות, ההלוואה שמציעים היא בערך p+0.5 ל 5 שנים וחשבתי לקחת 100,000 שח(הגבול ללא עמלות), יש לי את הכסף אבל לי נראה חבל לשלם הכל במזומן, בתקווה שהשקעת הכסף תניב תשואה גבוהה יותר, למרות שכמובן אין לדעת... תודה!
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 917 צפיות
שלום לכולם, האם צפוייה בהכרח ירידת ערך לרכב כאשר דגם חדש יוצא לשוק? בדוגמא שלי אני מעוניין לרכוש סוזוקי ויטארה 2015 והבנתי שאמור לצאת דגם חדש ברבעון הראשון ב2019 (מנוע חדש, מערכות בטיחות אקטיביות וכו'...). אני לא לחוץ להחליף את הרכב הקיים, האם שווה לחכות? אם כן, בכמה אותו רכב צפוי לרדת?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי מבקש הצעות לרכב 1. אמין. 2. עד 4.30 מטר עם עדיפות ליותר קצר (גר במקום עם חניה אבל מגיע לתל אביב מדי פעם). 3. בד"כ לזוג אבל עדיפות שלא יהיה נורא צפוף מאחורה אם יצטרפו עוד זוג. 4. מנוע מספיק חזק גם לנסיעות בינעירוניות פעם בכמה זמן ולא להרגיש שהוא סובל מדי) 5. עם מערכת לבלימה אוטומטית עדיפות גם למהירות גבוהה וגם להולכי רגל 6. תקציב משהו כמו עד 70 אלף, עדיף כמה שפחות חשבתי מאזדה 2 שנתון 2015 ומעלה אבל יש בה מערכת בטיחות רק למהירות של עד 30 קמ"ש ולא מזהה הולכי רגל. אבל עדיין יכולה להיות אופציה. חשבתי משהו עם המערכת בטיחות כמו בקיה פיקנטו אבל אין להם סופר מיני עם מערכת כזאת (הבנתי שקיה ריו מגיעה לישראל בלי המערכת הזאת). איזה עוד מכוניות יכ…
הודעה אחרונה מאת omerkot, -
-
מי מחובר 26 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 412 אורחים (הצג רשימה מלאה)
