Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשברולט ספארק, למשל - לא מוצא הבדלים, לא בנוחות, לא בבידוד הרעשים. צריכת דלק של פיקנטו לא הגיונית יחסית לגודל הרכב והמנוע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לספארק אין דגם אוטומטי אבל בתור ידנית הייתה מעדיף אותה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לספארק אין דגם אוטומטי אבל בתור ידנית הייתה מעדיף אותה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

טעות בידיך, יש גרסה אוטומטית לספארק

פורסם

לחדשה יש. לקודמת לא היה.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני חוזר להודעת הפתיחה - צריכת דלק חשובה לפותח השרשור. לכן הצעתי לשקול אופציות יותר חסכוניות באותה הקבוצה. אני באמת לא מבין את ההתלהבות מפיקנטו, כי מבחינתי אין הבדלים משמעותיים בקבוצה הזאת. אני אישית לא הייתי קונה אף אחד מהרכבים האלה, גם אם הייתי רווק וגם אם לא הייתי יוצא מחוץ לגבולות של רמת גן. מבחינתי כל הרכבים האלה "גוונים של אפור". אז לפחות שיצדיק את היותו רכב מיני - בין היתר גם חסכוני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לשברולט ספארק, למשל - לא מוצא הבדלים, לא בנוחות, לא בבידוד הרעשים. צריכת דלק של פיקנטו לא הגיונית יחסית לגודל הרכב והמנוע.
הספארק נחותה משמעותית בהנדסת אנוש וחשוב מכך - מבחינת שמירת ערך, ולפחות מהניסיון שלי, לא עדיפה מבחינת רעשים.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אני חוזר להודעת הפתיחה - צריכת דלק חשובה לפותח השרשור. לכן הצעתי לשקול אופציות יותר חסכוניות באותה הקבוצה. אני באמת לא מבין את ההתלהבות מפיקנטו, כי מבחינתי אין הבדלים משמעותיים בקבוצה הזאת. אני אישית לא הייתי קונה אף אחד מהרכבים האלה, גם אם הייתי רווק וגם אם לא הייתי יוצא מחוץ לגבולות של רמת גן. מבחינתי כל הרכבים האלה "גוונים של אפור". אז לפחות שיצדיק את היותו רכב מיני - בין היתר גם חסכוני.
גם אני לא הייתי קונה אף אחד מהרכבים האלו אבל אם כבר צריך לבחור ובהינתן מצב שלא בא לי מנוע תלת צילינדרי רוטט ולא בא לי גיר רובוטי בשום צורה וגם לא בא לי גיר רציף בגירסה הספציפית הזו שיש במיקרה, ספייס סטאר וספארק (כולן אותו גיר), אז מה בוחרים?

 

 

פורסם

פותח השרשור יצטרך לבחור בין צריכת הדלק לבין מנוע 4 צילינדרים + גיר אוטומטי רגיל.

שמירת ערך יותר טובה לא בהכרח יתרון למי שמחפש פיקנטו 2012, כאשר באותו התקציב האחרים נמכרים משנתון יותר גבוה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ב 10000 ק"מ בשנה הבדל בין פיקנטו לרכב אחר שצורך 1 ל 15 הוא באיזור 1000 ש"ח בשנה.

 

 

המלצה שלי גם מושפעת מכך שזה רכב ראשון עבור מישהו שלא החזיק שום רכב אף פעם (מופיע בהודעות אחרות).

 

 

פורסם

חייב לציין שהאלטו האוטומטית חוץ מהיותה פשוט דרעק על גלגלים, היא גם לא חסכונית במיוחד ובנהיגת סבתא(באמת סבתא) היא עושה משולב של 1 ל 14.5.

נסיעה בבין עירוני על 90 מוציאה מהרכב הזה 1 ל 17.

 

לא חושב שזה שונה בהרבה אם בכלל מהפיקנטו

פורסם
פותח השרשור יצטרך לבחור בין צריכת הדלק לבין מנוע 4 צילינדרים + גיר אוטומטי רגיל.

שמירת ערך יותר טובה לא בהכרח יתרון למי שמחפש פיקנטו 2012, כאשר באותו התקציב האחרים נמכרים משנתון יותר גבוה.

לא כל כך הבנתי מה אתה אומר

איזה מנוע יש לפיקנטו?

ומה עדיף בעיניך?

 

ב 10000 ק"מ בשנה הבדל בין פיקנטו לרכב אחר שצורך 1 ל 15 הוא באיזור 1000 ש"ח בשנה.

 

 

המלצה שלי גם מושפעת מכך שזה רכב ראשון עבור מישהו שלא החזיק שום רכב אף פעם (מופיע בהודעות אחרות).

 

אז אתה אומר בעצם ששווה לי פיקנטו כי בנסועה שלי צריכת הדלק הגבוהה היא לא מדד משמעותי?

פורסם (נערך)

לפיקנטו מנוע 4 צילינדרים וגיר אוטומטי פלנטרי, להבדיל מרכבים אחרים, בהם יש 3 צילינדרים ( מרגישים רעידות בעמידה ) וגירים רציפים שפוגעים בביצועים וחלקם פחות אמינים.

אם הנסועה היא 10 אלפים קילומטרים בשנה, ההפרש בצריכת הדלק של פיקנטו מול רכבים יותר חסכוניים מסתכם בעשרות שקלים בחודש.

אני רק רוצה שתבין - פיקנטו זאת לא יצירת פאר מוטורית, פשוט במקרה שלך כנראה יש לה פחות חסרונות ( בגלל כמות קטנה של נסיעות ). אבל אסור להתפשר על מצב הרכב, תיעוד הטיפולים ועל תאונות עם משמעות בטיחותית.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
פותח השרשור יצטרך לבחור בין צריכת הדלק לבין מנוע 4 צילינדרים + גיר אוטומטי רגיל.

שמירת ערך יותר טובה לא בהכרח יתרון למי שמחפש פיקנטו 2012, כאשר באותו התקציב האחרים נמכרים משנתון יותר גבוה.

 

לפיקנטו מנוע 4 צילינדרים וגיר אוטומטי פלנטרי, להבדיל מרכבים אחרים, בהם יש 3 צילינדרים ( מרגישים רעידות בעמידה ) וגירים רציפים שפוגעים בביצועים וחלקם פחות אמינים.

אם הנסועה היא 10 אלפים קילומטרים בשנה, ההפרש בצריכת הדלק של פיקנטו מול רכבים יותר חסכוניים מסתכם בעשרות שקלים בחודש.

אני רק רוצה שתבין - פיקנטו זאת לא יצירת פאר מוטורית, פשוט במקרה שלך כנראה יש לה פחות חסרונות ( בגלל כמות קטנה של נסיעות ). אבל אסור להתפשר על מצב הרכב, תיעוד הטיפולים ועל תאונות עם משמעות בטיחותית.

 

מצטער זה פשוט סינית בשבילי

אם הבנתי אותך נכון לפיקנטו יש יתרון מבחינת ביצועי מנוע על פני המתחרות שלה?

פורסם

כן - בגלל השילוב של מנוע וגיר, וגם פיקנטו לא רועד בעמידה כמו ספייס סטאר/ מיקרה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...