ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, שוקלים לקנות רכב. אשתי רוצה רק מהניילון ואני בקטע של לחסוך ולקנות רכב בן שנה. מה דעתכם? איפה אפשר ליפול ברכב בן שנה? שנה טובה!
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ערב טוב לחברי הפורום, אני מחפש רכב פרטי בסכום של עד 30,000 ש"ח חשוב שיהיה אמין,שנת 2007 ומעלה אוטומט פלנטרי/טיפטרוניק(לא רובוטי או ידני)מרווח וחסכוני בדלק ובטיפולים. תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שנה טובה! מחפש רכב אמין שצורך דלק במידה סביר. בטיחותי. חלקי חילוף לא יקרים. השימוש בוא יהיה יום יומי עם נסיעות מחוץ לעיר מדי פעם. תודה רבה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 13 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, חג שמח ושנה טובה לכולם~ 3: אני מצטערת מראש אם זה יצא ארוך מידי, אבל אחריי התייעצות עם כל מי שאני מכירה (וקריאות בפורום), אני מרגישה עוד יותר אבודה בזה ואתם בערך התקווה האחרונה שלי בעזרה אז ככה, בעקבות מעבר לעיר מרוחקת ממקום העבודה עם בנזוגי, אנחנו מעוניינים לרכוש רכב ראשון (בלי הרבה ידע בזה) ואני נורא אשמח לעזרתכם! דרישות - גיר: אוטומט סוג רכב: לא כ"כ משנה, העיקר עדיפות שלא תהיה קטנה מידי (פולקסווגן גולף לדוג') מאחר ושנינו גבוהים. שימוש עיקרי: הרכב הוא בעיקר לנו (no kids) ולנסיעות בינעירוניות לעבודה. מחיר: עד 15k נקודות חשובות: הרכב ישמש בעיקר נסיעות לעבודה ולכן חשוב לי שהוא יוכל לסחוב את הדרך מאריאל לנתב"ג 4 פעמים בשבוע (120 ק"מ הלוך …
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שמעו, אני בן 22. בחור צעיר שאין לו ממש ידע במכוניות ואני מחפש רכב ראשון ( התקציב שלי סביבות ה35 אלף. בכל מקרה, החלטתי עם עצמי שבשביל לא לצאת פראייר אני לא מתחיל בחיפושים לפני שאני קורא את כל 41 העמודים של השרשור על "דוגמאות מהחיים על רמאויות ביד 2".. מה אני אגיד לכם, אני אחרי שליש שרשור והסיפורי אימה שם הם אינסופיים.. אני מפחד ליפול בפח. אין לי ממש מי שיבוא איתי ומבין (כן יש את החבר בגילי שמבין טיפונת יותר ממני, וכן יש את הדוד שיבוא איתי למכון בדיקה לתת חוות דעת מסכמת.. אבל אני לא יכול לטרטר אותם יותר מדי וכנראה שאת רוב החיפושים והבדיקות אעשה בעצמי) אני כבר חושב אולי פשוט לרכוש רכב מליסינג (לא חכירה אלא ממש רכישה עם העברת בעלות). (אם זה לא ברור אני מפחד ל…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 4 תגובות
- 769 צפיות
פתחתי לפני מספר ימים פוסט על איזה רכב כדאי לי לרכוש, ואני חושב שאני אלך על הגולף וזהו. הדגם שתפס לי את העין הוא Golf trendline אוטומט 1.4, 122 כ"ס שנת 2013. יש לי כמה שאלות ואשמח שמישהו יוכל לעזור לי איתם, 1. מה רמת האמינות של הרכב הזה? מה צריך להטריד אותי או שכדאי שאשים לב אליו בעת רכישתו ? 2. ראיתי גם שיש כמה דגמים - טרנדליין, וENJOY - מה ההבדל בינהם ? 3. אני עומד מול מחירון לוי יצחק ויש 2 דגמים של Trendline, אחד נפח מנוע 1.2 וכ"ס 105, ואחד נפח מנוע 1.4 וכ"ס 122, למה הנפח מנוע והכ"ס הנמוכרים יותר גבוהים ב3 אלף מהדגם החזק יותר? 4.הבנתי שהחלקים והטיפולים של הרכב הם יקרים, אם למישהו יש פרופורציות של מחירים לתת לי להחלפות בסיסיות שמבצעים ברכב הזה, אשמח …
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 1 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם בן דודי מתענין ברכב לנצ’יה דלתא שנים 2011-2012 אבל כמעט שאין מידע ברשת לגבי הרכב כמו אחזקה, אמינות, שגרת טיפולים ועלותם? מה חשוב לבדוק/לשים דגש ברכב(משאבות מים לדוגמא) שהולכים לראות חוץ מטיפולים שוטפים. לגבי הרכב הוא עונה על הדרישות שלו. הוא ישמש אותו רק לסופ״ש לנסיעה עם המשפחה, במהלך השבוע נוסע ברכבת לעבודה. תודה על המידע טל.
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 646 צפיות
שוקל להחליף לסמארט פור2 חדשה בגלל מצוקת חניה אין חשיבות למרווח ברכב רק להגיע מA-B אמינות/נוחות נסיעה/ תצרוכת דלק/ אחזקה? תודה!
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם ישנה אפשרות איפשהו לבצע חיפוש רכב ע"פ מפרט? כלומר, אילו רכבים בשנתון 2017/2016 יש להם מנוע 4 צילינדר, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, מולטימדיה ןאז בעצם לקבל את רשימת הרכבים העונים לקריטריונים.
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
אז קודם כל, לפני שמחליטים על רכב, אני רוצה להתייעץ איתכם. אני מתלבט כרגע, אני בן 22, נהג חדש בלי נסיון (כרגע ממשיך לקחת שיעורי נהיגה כדי לא לשכוח). אני הולך לנהוג ברכב סביבות ה15-20 ק"מ ביום (חישוב גס שמכפיל את זה ב365 מגיע לכל היותר 8-10 אלף ק"מ בשנה). אני מחפש רכב שיהיה בכיוון סופר מיני, קטן אבל לא יותר מדי קטן. חשוב לי שצריכת הדלק תהיה חסכונית כמה שניתן, ושהרכב יראה טוב מבחינה חיצונית (למשל דייהטסו סיריון לא בא בחשבון) האילוץ הוא אוטומט בלבד. אני מתלבט קצת לגבי תקציב, אמנם את הכסף יש לי להשקיע, אבל אני מפחד מעט להשקיע יותר מדי כי אני נהג חדש ולא מנוסה. - ופה אני רוצה להתייעץ איתכם - האם שווה ללכת על רכב בכיוון של 2010, יחסית ותיק על הכביש וכנראה יראה יות…
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- 13 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום חברים.. קניתי לפני כמה ימים(יום שישי) רכב מחברת אלבר. ** מראש אציין שלא יודע מה ניכנס לי בראש וברור לי באופן הכי עצוב וכואב שאין אדם יותר סתום ממני באותו זמן** כמה שזה הזוי קניתי רכב ללא בדיקה כאשר המוכר התחייב לי שזה רכב טוב(אבל בעיה קטנה במצבר ושהוא יתקן אותה ביום ראשון), אמרתי לו שלא מתאים ואיך שהוא הוא ממש ישב עלי והסכמתי(סתום). בסופו של דבר הם החליפו לי את המצבר שם במקום כדי שאוכל לנסוע עם הרכב עד ראשון, אחרי 100 מטר האותו מת לו(מסתבר שהלך חיישן מצבר?? לפי המוסך מורשה). בגדול אני אמור לקבל את הרכב ביום רביעי בערב אחרי התיקון, וגם גילית שאין שלטים לרכב שזה עוד יותר הרגיז אותי.. מדובר על רכבה I30 2015 , השתמשתי במימון שלהם, עשיתי טריי…
הודעה אחרונה מאת GABIUBOGI, -
- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום במסגרת חיפושי אחרי רכב שני למשפחה לאחר שהקודם הושבת. לאחר שסיננתי רכבים והגעתי למספר מתחרים נשארו בידי שלושה רכבים שראיתי והתרשמתי. 1. יונדאי i20 שנת 2015 יד שניה 54000 ק"מ . מחיר נדרש 59000 ₪. 2.ניסן נוט 2106 יד ראשונה 16000 קמ מחיר נדרש 64000 ₪. 3. סוזוקי sx4 שנת 2014 יד שניה 54000 ק"מ מחיר נדרש 47000 ₪. יודע שעם יונדאי תהיה בעיית סחירות וייתכן שאאלץ למכור בעתיד במחיר נמוך מאוד ( ההיסטוריה הוכיחה שרכב אצלנו מוחזק 3-4 שנים לערך), אך יש לי חוויות טובות עם יונדאי (החזקתי שניים בעבר), תחזוקה יחסית בסדר ,אמינות תצרוכת דלק לא מהמשובחות. 2. סוזוקי ידועות כאמינות וזולות לתחזוקה ובסך הכל די שומרות על ערכן. התעלומה…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
לאחרונה לקחתי לנסיעת מבחן את קיה נירו והאמת די התלהבתי מהרכב. בתווית של 130K יש לא מעט מתחרים לרכב. לרובן המתחרים אין את הכל המערכות בטיחות אקטיבית ולרוב מדובר במנועים רגילים או עם טורבו. (אני מדבר על כל רכב באותו מחיר ולא דווקא קרוסאובר/היברדי) השאלה כעת היא עד כמה רכב היברידי הוא יותר חסכוני מרכב עם מונע רגיל. האם אני ארגיש בחיסכון דלק משמעותי יחסית למנועי דלק אחרים? בנוסף עולה שאלת שמירת הערך, קיה נירו נמכרת מאד טוב בליסינג עקב הטבות מס, האם רכישת הרכב מהיבואן הינו צעד חכם? אני נמנע מלדבר על אמינות מאחר ומדובר ברכב חדש וניתן להרחיב את האחריות ל10 שנים (לדיברי סוכן המכירות)
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
- 1 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, ברצוננו לרכוש רכב מסוג קרוסובר שיהיה אמין, מאובזר, בטיחותי, רחב מספיק מבפנים, עם תא מטען גדול וכמובן חסכוני. על הנייר שלושת הרכבים האלה מתאימים לנו, למרות שנירו מציע הכי פחות נפח תא מטען. אני יודע ששני הרכבים - סקודה וסיאט זהים כמעט, אבל מה ששונה זה שהקארוק מציע גם הנעה טורבו דיזל. אשתי, שהולכת לנהוג 99% מהזמן ברכב עושה כ-17 אלף ק"מ בממוצע בשנה שרובם מחוץ לעיר. היברידית יכולה לבוא גם בחשבון והתחלתי לגשש גם בכיוונו של נירו, אבל מה שאני הכי פחות אוהב כבר (למרות שלא עשינו נסיעת מבחן באף מהרכבים) זה הבידוד רעשים שלו. בהינתן הנסוע והדרישות שכתבתי, מי מבין הרכבים בסופו של דבר יהיה חסכוני יותר לתחזוקה? האם עדיף לשכוח בכלל מהדיזל בשל קילומטרז' יחסית לא גבוה? אשמח ל…
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
משפחתי עד 45K
מאת ergo- 12 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אחרי חיפושים מתישים אחרי פוקוס דור2 מנוע 2.0, וכיוון שהרכב נדיר וקשה למצוא אחת טובה ושמורה, מחפש אופציות אחרות. מה חשוב: - תקציב גמיש, עד 45K. - נוחות ביצועים ואמינות. - מרווח, עם מקום לעגלת תינוק בתא מטען. - אבזור מפנק (שליטה על הסאונד מההגה, גג נפתח, מגנזיום, וכו') מה לא חשוב: - צריכת דלק (נוסע מעט מאוד) - שיהיה קל לחנות (יש חניה בשפע) הפוקוס דור 2 גיאה עונה בדיוק לדרישות, אבל אני לא מוצא כזו. נראה שפורד מונדיאו גם תתאים, אבל הפחידו אותי מהאמינות שלה. כנראה שמאזדה 3 תתאים בול, אבל היא נורא יקרה (ביחס לפוקוס למשל). המלצות?
הודעה אחרונה מאת lze22, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יד 2 פרטי 80 אלף קילומטר קישור לעמוד http://www.siz.co.il/codes.php?i=x2wujnyvl1nz.jpg
הודעה אחרונה מאת almogro67, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
רוצה לקנות רכב חדש, אחרי שאישתי נסעה בהולנד בגולף היא התאהבה בבקרת שיוט החכמה/אדפטיבית שלה שעבדה אפילו כשהרכב הגיע לעצירה מלאה. דורשת כזה שילווה אותה בנסיעות לעבודה. הסתכלנו וגם עשינו סיבוב בionic אבל הבנתי בפרט פה בפורום שהוא יתנתק ב10 קמ"ש מה שמפספס חלק גדול מהפואנטה מבחינתנו. הגולף עצמו נראה נחמד אבל לא חושב ש380 ליטר יספיקו לנו כרכב עיקרי. האם חייבים לעבור לקטגוריית המנהלים בשביל לעמוד בשתי דרישות אלו? (יש לנו הכסף לא ברור שרוצים להוציא אותו).
הודעה אחרונה מאת omerkot, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין ברכישת רכב אוטומט, אין לי דגם ספציפי או חברה ספציפית, זקוק לכם על מנת להכיר דגמים ולראות אפשרויות שלא נתקלתי בהם. התקציב שלי עוד עד 60 אלף שקלים, וחשוב לי שהוא יעמוד בקריטריונים הבאים - נראות - הנראות של הרכב מאוד חשובה לי, אני אוהב רכבים שטוחים שנראים יוקרתיים כמו השירוקו, גם הסגנון של פולקסווגן גולף ופולו לטעמי, פחות מתחבר לניסן מיקרה ולסגנון של קיה פיקנטו. בטיחותי. אחזקה נורמאלית - שלא אבצע רכישת רכב ואמצא את עצמי משלם עוד אלפי שקלים כל שנה לתחזוקה. רכב חזק לנסיעות ארוכות - שלא ארגיש שאני ממש מתקשה להגיע איתו למהירויות גבוהות. רצוי עם נפח מנוע שעומד על 1400 או מעליו. שלא יהיה שנתון שקטן מ2012. אני מאוד אבוד, ו…
הודעה אחרונה מאת Alf3, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 482 צפיות
איפה כדאי לבצע בדיקת רכב לפני קנייה בראשון לציון ?
הודעה אחרונה מאת shmulik88, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 952 צפיות
נסעתי הרבה ברכבים שכורים בחו״ל ותמיד היה בסדר, בארה״ב כל פעם קיבלתי רכב חדש מודרני ומאובזר. אתמול שכרתי רכב דרך אתר rentalcars, והרץ. הרכב שהזמנתי היה Toyota space verso, בפועל קיבלתי ניסאן אלמרה (2015), רכב בסיסי אבל מצבו היה מזעזע, מלא במכות מבחוץ, חלקי ריפוד חסרים מבפנים. הכי גרוע היה שהברקסים פשוט רעדו, הרכב בקושי נעצר (היינו 4 אנשים ברכב ותינוק). לאחר שביקשתי רכב חלופי דווקא הגיעו יחסית מהר- תוך שעתיים להחליף לי את הרכב( בעיר אחרת), הפעם הביאו אופל אסטרה סטיישן, נדלקה נורת לחץ צמיגים בתחילת הנסיעה, והצמיגים פשוט במצב אנוש, נראים שחוקים ומסוכנים, מילאתי אוויר ונסעתי הביתה. בנוסף יש מנורת check engine דולקת, והברקס מגיב לאט מאוד וצריך לסחוט אותו כדי…
הודעה אחרונה מאת MrCola, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי חברים שנה טובה! אשמח לעזרתכם להמלצה על קניית רכב חדש לאשתי, אנחנו זוג צעיר (34 ו 30) עתידים להביא ילדים לעולם בעזרת ה'. חשוב לציין שאשתי עולה חדשה כך שיש לנו הטבה ברכישת רכב חדש. איזה רכב מומלץ לנו לקנות? תודה
הודעה אחרונה מאת or tesler, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, מבדיקת יונדאי I20 לפני קנייה, עלה כי יש להחליף בולם זעזועים אחורי ימני ולכוון זווית מתלה. זה כנראה ירד מהעלות שהוסכמה בינינו, כך שהאחריות לתיקון תהא עליי, לאחר הקנייה. אשמח לדעת מה משמעות הפגמים ומה המשמעות הכספית (עלויות). תודה ושנה טובה ומתוקה לכל הפורום היקר!
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 857 צפיות
השבוע לוקח לבדיקה ספלאש 2013 יד 2 פרטי בהנחה שהבדיקה תצא בסדר. 5-7 מתחת למחירון זה סבבה?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בבדיקה מטעמי הבודק אמר משמעות גבוהה סחירותית .כלומר ירידת ערך. פגיעה בדופן תא מנוע. אין שלדה ואין קצה שלדה. שלדה קיים דבר כזה?
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
-
שלום, רכב חדש לאישתי / משפחה כרגע יש ברשותינו ניסאן אלמרה 2006 שמעבירים לילדה... מעוניינים להשתדרג לג'יפון, משהו כמו ניסאן קשקאי , טויוטה ראב 4 , או סוזוקי ויטארה. קיבלתי הצעה מניסאן, קשקאי (SENTA הבסיסי) צבע לבן על הכביש כולל קודן וביטוח חובה לשנה 136.700 ש"ח זה גם בערך התקציב שלנו אך אשמח לקבל המלצות / מחשבות בעניין. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קודם כל מזמין הבדיקה . קרסו. ואקח לבדיקה משלי. אבל דעתכם .
הודעה אחרונה מאת almogro67, -
-
- 1 תגובות
- 569 צפיות
שלום, התקציב לרכב חדש הוא עד 150 אלף, קרוסובר וממוצע נסיעות שנתית היא כ-17 אלף ק"מ. האם עדיף דיזל על בנזין בהתחשב כל ההוצאות? תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 30 תגובות
- 4 אלף צפיות
אני אמור להחליט האם לקחת רכב לבדיקה פרטית. זו הבדיקה הפנימית שביצעו בחברת הליסינג. האם כבר מבדיקה זו יש דברים שעלו ששווה להתמקד בהם?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 21.9 אלף צפיות
אוקיי אז אני בדרך לבדוק רנו קליאו שנת 2016, גרסת EX PACK, מנוע 1.2 טורבו. יש משהו מיוחד שאני צריך לשים לב אליו בזמן שאני נוהג על הרכב? בעיות מסוימות שכדאי לי לבדוק עליהן? אשמח להמלצות, חוות דעת וכדומה! שנה טובה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
מישהו יודע מניסיון מה צריכת דלק של קיה סיד 2010 בנסיעה עירונית? מעוניין בצריכת דלק בפועל ולא בנתון היצרן . תודה.
הודעה אחרונה מאת shaharper,
-
מי מחובר 26 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 412 אורחים (הצג רשימה מלאה)
