Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרת שיוט אדפטיבית גם בפקק עם בגז גדול?


meirmaor
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

רוצה לקנות רכב חדש, אחרי שאישתי נסעה בהולנד בגולף היא התאהבה בבקרת שיוט החכמה/אדפטיבית שלה שעבדה אפילו כשהרכב הגיע לעצירה מלאה. דורשת כזה שילווה אותה בנסיעות לעבודה.

 

הסתכלנו וגם עשינו סיבוב בionic אבל הבנתי בפרט פה בפורום שהוא יתנתק ב10 קמ"ש מה שמפספס חלק גדול מהפואנטה מבחינתנו.

 

הגולף עצמו נראה נחמד אבל לא חושב ש380 ליטר יספיקו לנו כרכב עיקרי.

 

האם חייבים לעבור לקטגוריית המנהלים בשביל לעמוד בשתי דרישות אלו? (יש לנו הכסף לא ברור שרוצים להוציא אותו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקארוק עובד עד לעצירה וגם מתחיל לסוע לבד אם הצירה אינה מעבר ל3-4 שניות. אם העצירה ארוכה, צריך ללטף את דוושת הגז או לגעת בידית של ה ACC.עובד מצויין בפקקים, "תענוג" בפקקים של איילון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קארוק חלופה מעניינת. לא התסכלתי עליה. האם אתה בטוח לגבי האוקטביה? באתר של סקודה ישראל רשום שאין בקרת שיוט אדפטיבית באוקטביה. אם יש המערכת באוקטביה הרכב קופץ לראש הרשימה, אני רגיל לסדאן והרכב מאוד הומלץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלול לעלות פה הרושם שמערכות זחילה הן משהו ייחודי לתוצרת של VAG ולא כן.

 

להונדה סיוויק יש מערכת דומה ותא מטען גדול יותר (430 ליטר)

גם למיצובישי אקליפס קרוס יש בגרסאות עם האבזור הגבוה (ויתכן שגם באאוטלנדר אבל זה מחייב בדיקה).

לסובארו XV יש גם מערכת מקבילה (נוסע עם כזו והיא עובדת מצוין) אבל תא המטען שלה קטן במיוחד...

ואני חושב שגם בפורד קוגה יש מערכת כזו בגירסה המאובזרת.

 

אני מציין את כל אלה (גם ללא התייחסות לנפח תא המטען) משום שאם יש לכם נסועה יומית גבוהה בפקקים זוחלים אז קניית מכונית של VAG היא רעיון גרוע כי בתנאים האלה, בארץ החמה שלנו, תיבות ההילוכים הרובוטיות שלהם נופלות כמו זבובים. בנוסף, תיבות רובוטיות מלכתחילה עושות עבודה מפוקפקת בפקקים זוחלים ומומלץ להעדיף רכב עם ממיר מומנט, כמו כל הדוגמאות שהבאתי כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שבקרת שיוט אדפטיבית שזוחלת בפקקים אינה נחלת VAG בלבד.....פשוט צריך לשים לב כי יש רכבים שמתחת מהירות מסויימת, ה ACC מתנתק ולא מאפשר זחילה בפקקים (נדמה לי שבאיוניק ונירו זה מתנתק מתחת למהירות מסויימת, אבל ב I30 זה עובד גם בזחילה בפקקים ). לכן, צריך לבדוק לגופו של רכב למי שזה חשוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציין את כל אלה (גם ללא התייחסות לנפח תא המטען) משום שאם יש לכם נסועה יומית גבוהה בפקקים זוחלים אז קניית מכונית של VAG היא רעיון גרוע כי בתנאים האלה, בארץ החמה שלנו, תיבות ההילוכים הרובוטיות שלהם נופלות כמו זבובים. בנוסף, תיבות רובוטיות מלכתחילה עושות עבודה מפוקפקת בפקקים זוחלים ומומלץ להעדיף רכב עם ממיר מומנט

אני משער שהאוטומט של בקרת שיוט יודע להחזיק את ההילוכים כך שקלאצ'ים לא ישרפו והתיבה לא תתחמם. להבדיל ממי שנוהג על רובוטית כמו על תיבה פלנטארית (רגל על הברקס).

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משער שהאוטומט של בקרת שיוט יודע להחזיק את ההילוכים כך שקלאצ'ים לא ישרפו והתיבה לא תתחמם. להבדיל ממי שנוהג על רובוטית כמו על תיבה פלנטארית (רגל על הברקס).

אם אני צריך לשער אז היצרן הספציפי הזה לא עושה שום דבר שנועד להאריך את חיי המכלולים ברכבים שלו. אולי להפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...