ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
שלום, אנחנו משפחה עם 2 ילדים בני 5 ו- 3 ובקרוב ילד שלישי ואני מחפש את הרכב הבא שלנו. אנחנו לא נוסעים הרבה. בעיקר בסופי שבוע לטיולים (שבילים לבנים בעיקר) וקמפינג. בלי נסיעות לעבודה במהלך השבוע. כמו כן מתכנן להחזיק לזמן ארוך (כמה שיסחוב), אנחנו לא נוטים לתחלופה מהירה כל עוד לא צריך לשדרג. מבחינת סדרי עדיפויות: 1. רכב גדול ומרווח שיוכל להכיל 2 כסאות ילדים + סלקל, עם תא מטען מכובד (בשאיפה שיוכל לפעמים להכיל גם את הכלב שישמח להצטרף - מדובר בסוס קטן במשקל 40 ק"ג). 2. אמין ובטיחותי. 3. חסכוני (יהיה נחמד אבל פחות רלוונטי כי כפי שאמרתי לא נוסעים הרבה). התקציב כאמור 65-70 אלף. אני לא כ"כ מכיר וכשהתחלתי לחקור זה רק בלבל אותי. מצד אחד אנחנו נוטים לפונקציונליות אז מש…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
- 10 תגובות
- 10.6 אלף צפיות
אשמח להמלצות על רכב משפחתי. בתקווה שיהיה ניתן למצוא רכב שעונה למאפיינים הבאים (לפי סדר חשיבות): 1.מושב האחורי מרווח יחסית= מקום לסלקל+כסה בטיחות לילד+מקום לאדם נוסף 2.אמינות=כמה שפחות תקלות. מבחינתי כול ביקור במוסך זה סיוט גדול!!! (אני מנחשת שיפני יהיה יותר אמין) 3.חיסכוני מבחינת צריכת דלק=כ70% מהנסיעות יהיו בתוך העיר. (מחפשת רכב אוטומט). עושה כ15,000 ק"ם בשנה. 4.תקציב של כ-40,000 ש"ח (ברור שאם ניתן למצוא משהו יותר זול, הרי זה מבורך ).מבחינתי שנתון 2010 ומעלה זה סבבה. 5.רצוי שעלות הטיפולים תהיה סבירה (לא יקרה). 6. נוסעת בצורה רגועה. גרה באזור חיפה = יש עליות וירידות. 7.לא מעוניינת ברכב היברידי .
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום הגעתי לנקודה שאני רוצה להיפרד לשלום מהיונדאי i30cw 2011 המשרתת אותי נאמנה (ובשעמום רב ) מזה 5.5 שנים .הרכב נקנה מאלדן בשנת 2013 עם 40000 ק"מ והפגין אמינות כמעט מוחלטת ,בכל שנות בעלותי הוחלץ אלטרנטור ( לפני שנה ) מצבר לפני שנתיים ומיסב גלגל אחורי לפני כ 3 שנים . אני רוצה להתקדם לרכב משפחתי חדש או לחלופים רכב פרימיום או מנהלים יד שניה בן 3 שנים , לא יותר. השאלה מאיפה מתחילים ? עשיתי לי איזה קובץ אקסל קטן עם מכוניות חדשות שבאות בחשבון. רכבים חדשים: סקודה אוקטביה 1.5 סיאט ליאון 1.5 פולקסווגן גולף 1.5 יונדאי I30 1.4 הונדה סיוויק 5 דלתות 1.5 ידני מאזדה 3 2.0 - אמור לצאת דגם חדש סוף שנה בחול - אולי יוזיל את …
הודעה אחרונה מאת NIMRODVA, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אנחנו בחיפוש אחר רכב משני למשפחה (זוג + 2), שיהיה מרווח ובטיחותי התקציב הוא באיזור ה45K - 50K ביקרנו אתמול בסוכנות UMI\שברולט, שם קיבלנו מספר הצעות לגבי שברולט קרוז LT Turbo אוט' 1.4 שנת 2015 הרכב נראה לנו מתאים, אך מפאת חוסר זמן לא הספקנו לקחת אותו לסיבוב ולהתקדם לעבר רכישה משום מה לא מצאתי יותר מפוסט אחד בפורום לגבי המודל הזה, וגם שם אין מידע אשמח לשמוע חוות דעת לגבי הרכב האם יש לו "מחלות" ידועות? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
אני עוזר לאבי להחליף את הרכב. כרגע הוא עם סיאט איביזה 2013 אותה קנה חדשה מהסוכנות. לאור השרות המצוין של האיביזה הוא ושוקל בחיוב להמשיך עם סיאט נוספת. הגב והברכיים שלו כבר לא כמו פעם. הוא צריך רכב גבוה יותר כדי להקל על הכניסה והיציאה. אבי נוסע מעט מאוד ורק בעיר לכן צריכת הדלק לא חשובה (האיביזה עם 35K ק"מ לאחר 5 שנים). רוב הזמן הוא נוסע לבד, מדי פעם עם אימי ועם הנכדים מאחור. טרייד-אין מאוד חשוב, הוא מעוניין ב"מפתח תמורת מפתח" ללא כאבי ראש. נושא ה DSG לא מטריד אותו למרות שהוא החליף קלאצ'ים במסגרת האחריות באיביזה. הוא מאוד אוהב את הזריזות בשילוב ה TSI-DSG. המלצתי לו בחום על הארונה. את מבחן הסוכנות הרכב עבר בהצלחה. הוא מאוד אהב. קיבלנו הצע…
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 558 צפיות
שלום, אנחנו מחפשים רכב בתקציב של עד 20,000ש"ח למשפחה קטנה. מה חשוב לנו (לפי סדר חשיבות): 1. בטיחות. 2. אמינות ועלות תיקונים זולה. 3 צריכת דלק. 4. נוחות. כרגע ההתלבטות היא בין איתור רכב יפני מבוקש בשנתון ותיק (כמו קורולה 2004-2007 ) - שלא ברור לי האם בזמנו תקן הבטיחות דומה למה שקיים בשנתונים יותר מתקדמים. או רכב אירופאי\סיני\אמריקאי - בשנתון חדש יותר (2010-2013) כמו סיטרואן C4, פיז'ו 308, פורד פוקוס, שברולט קרוז, MG. הבנתי שיש שמועות רבות על אמינותן ועלות האחזקה של רכבים אירופאים - האם זה מיתוס או שכדאי להתרחק? האם יש שנתונים ודגמים מסויימים שכן כדאי לנסות ולאתר רכב שמור? אילו דגמים מומלצים? אשמח לעזרתכם.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום. אני רוצה לקנות רכב מליסינג, מאזדה 6 סטיישן 2015 (בת 3 וחצי), ק"מ דיי גבוהה והמקס' שאני מוכן 123000. העניין שעכשיו שמתי לב שהרכב עבר בדיקה ב5/17, וזה אומר שהוא הוחזר לליסינג בזמן הזה וכבר אז היה לו 123000 ק"מ. זה נשמע לי כמו נתנון דיי משמעותי, 40 אלף בשנה זה עוד סביר, אבל 60 בשנה במשך שנתיים ועוד שנה לשבת נשמע לי הרבה פחות טוב. מה אתם חושבים?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 565 צפיות
לרכב שבבעלותי.
הודעה אחרונה מאת almogro67, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום חברים הקנגו 2003 שבק כנראה, מחפש החלפה. יש לי שתי התלבטויות- קודם כל לגבי תקציב, אני יכול לשים עד 90K אבל תכלס כל השנים הייתי מרוצה גם מרכבים של 15K והקנגו הזו מ2003 שווה במכירה אולי 4K ושירתה נאמנה גם בשווי הזה (צריכת דלק 1 ל 14, מרווחת, יורדת לשטח בקלות וכו). האם באמת יש הבדל בין רכב ב90 אלף ובין 15 אלף? הקריטריונים הם: אמינות, בטיחות, צריכת דלק. כי תכלס ב75 אלף שח אני יכול לעשות המון דברים נחמדים מאד או לקנות 6 רכבים זולים ולהחליף כל פעם שמתקלקל התלבטות שניה- אני רוצה למצוא רכב שמשמש לעבודה (התקנות סולארי) אז צריך: 1. בגז גדול 2. חסכוני בדלק (1 ל 15 ומעלה). 3. יורד מדי פעם לשבילים אז שיהיה כמה שיותר גבוהה 4. 4 דלתות בצדדים. …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
BMW סדרה 1
מאת eli669- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן מי שיכול לעזור לי בחוות דעת לגבי BMW סדרה 1 שנתון 2012 דגם ביזנס הבסיסי 116i מנוע 1600
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 938 צפיות
לקחתי פיאט בראבו לבדיקה ואלה התוצאות. מצד אחד, הקילומטרג' מאוד נמוך והמכון אמר שהרכב שמור ביחס לשנתון, המנוע תקין ואין תאונות בשלדה. מצד שני קיבלתי את התוצאות בדיקה האלה, ונאמר שיש חופש בהגה ונקישות בהילוכים - למרות שנהגתי ברכב ולא הרגשתי בעיות. לפי בדיקה במוסך מורשה של פיאט שעשיתי עצמאית לאוטו הוחלף טיימינג שנה שעברה. האם זה כסת"ח של המכון? או דברים ששווה לקפוץ למוסך מורשה? המחיר המבוקש הוא 3000 שקלים מתחת למחירון. הרכב שנת 2011 עם 58 אלף ק"מ.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- 1 תגובות
- 721 צפיות
הבנתי שהטיית משענת ראש הנהג קדימה נועד לצמצם נזק במקרה של פגיעת "צליפת שוט". אבל הנל מאוד מפריע בנהיגה היומיומית. ממש מכופף את הגב ותופס את שרירי הכתפיים והצוואר, עד כדי כאב. שמתי לב לזה בנהיגת מבחן בקיה ספורטאג' 2018 ראיתי בעיניים שזה גם ככה בטוסון החדשה אני מחפשת ג'יפון (באותו סדר גודל ומפרט כמו הספורטאג' והטוסון פחות או יותר) בלי זה. יש כזה? או שאאלץ לקנות רכב ישן יותר
הודעה אחרונה מאת avi60769, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום, לאחרונה די התאהבתי בקליאו והחלטתי להתחדש בה. התקציב שלי הוא באזור ה50 אלף שח ובתקציב הזה נכנסים שנתונים 2014-2015. האם יש הבדל משמעותי בשנתונים? מה ההבדל בין הקולקשן לאקספרשן חוץ מהצבעים של הרכב? ומה דעתכם באופן כללי על הרכב? בדיוק ראיתי קולקשן שחורה 2014 שיחסית נדירה מבחינת צבע בעלות של 50 אלף רק קילומטראז' יחסית גבוה 103000, שווה?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 639 צפיות
שלום, יש לי יונדאי גטס 2005 אוטומטית והחלטתי שהגיע הזמן להשתדרג אני מחפש רכב אמין וחסכוני (הכל יהיה חסכוני בהשוואה לגטס ) לנסיעות יומיות לעבודה כ-50 ק"מ תקציב עד 30,000+/- אין צורך בבאגאז' גדול אני די רגיל לאוטומט אבל פתוח לידני אם זה מאפשר רכבים יותר חדשים/מוצלחים חשבתי על סופר מיני בכיוון של I10 או פיקאנטו, ראיתי שממלצים פה גם על 208 אבל לא ממש ראיתי כאלה בתקציב שלי תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 0 תגובות
- 470 צפיות
שלום, ראיתי היום פולקסווגן פולו שנת 2005 , 101K קילומטר במצב טוב. רציתי לשאול האם זה רכב מומלץ מבחינת אמינות, חסכון בדלק, טיפולים ובכללי אם למישהו היה את אותו רכב בשנה זו אשמח לשמוע חוויות. תודה!
הודעה אחרונה מאת FullTank1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום, חושבים לרכוש ג׳יפון חדש בתקציב עד 150 אלף. קילומטראז׳ שנתי בערך 15 אלף. מחפשים שיהיה בטיחותי, אמין, חיסכוני, עלות אחזקה לא גבוהה, מרווח מבפנים ובתא מטען. על הכוונת ג׳יפונים הבאים: אטקה טוסון קשקאי דיזל אקליפס קרוס קארוק דיזל אני נוטה יותר לכיוון של קארוק, כי אוהב איך שהוא נראה ומה שמציע. מתכוון לעשות נסיעת מבחן בקרוב. מה דעתכם בעניין? על מה אתם הייתם הולכים אם הייתם משקללים את כל הדרישות שלי כלפי הרכב? תודה
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
אני חדש בפורום אשמח לעזרה וייעוץ . אני כרגע חוסך כסף ובודק אופציות לרכבים תקציב בערך עד 45k , אהבתי ממש את הרכב אאודי A3 שנת 2007-2008 בגלל הגיר DSG6 שהבנתי שהוא יותר אמין מ DSG7 עכשיו השאלה איך הרכב ? אני מדבר על ה1.8T 5 דלתות. הרכב נחשב לאמין? צריכת דלק ממוצעת ? ואם יש עוד דגמים לרכב הזה שנות יותר גבוה עם תיבה של DSG6 כי ראיתי גם 2010 נכנס לי בתקציב אבל לא בטוח לגבי ההילוכים שלו אשמח לעזרה תודה ואם יש עוד רכבים בסגנון שיכולים להתאים לי אשמח לשמוע תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 850 צפיות
אז אחרי שבוע של חרישה באינטרנט, מחקר ולמידה.. ריכוז של כמה שאלות כמעט אחרונות לפני שאני כבר מתחיל בתהליך החיפוש והקנייה: זה ארוך, כי כל מה שלא הבנתי - אבל הכל - ריכזתי. אז תודה לכולם אשמח אם תענו לפי סעיפים בשביל הסדר. 1) איך אני בודק אין שיעבודים או עיקולים על הרכב? 2) איך אני מוודא שאין בעלים נוספים לרכב מלבד המוכר? 3)יש לי אפשרות לבדוק כמה כריות אוויר יש ברכב והאם הן תקינות או שלהשאיר את זה למכון הבדיקה? 4) במידה ויש למוכר היסטוריית טיפולים של הרכב, האם להסתמך על זה או שיש טעם/צורך לגשת ביחד איתו למוסך וקבל משם היסטוריית טיפולים מלאה כדי לוודא שאינו מסתיר חלק? אם התשובה היא כן - האם אני חייב לגשת איתו ורק איתו? לא ימסרו לי מידע בלעדיו? 5) איך אני יכול …
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב, אני מעוניין לרכוש רכב קטן עם גיר רובוטי - סלריו או 108/C1 . אפשר לקבל המלצה למכון בדיקה המתמחה בבדיקת גירים רובוטיים מסוג זה באיזור חיפה? גם באיזורים אחרים בצפון והמרכז זה יהיה בסדר.
הודעה אחרונה מאת masterp, -
שלום לכולם, כרגע יש ברשותי שברולט ספארק 2017 בגימור LT+. המכונית ממש בסדר היא זריזה יחסית אך מרגישה לא מיוחדת. הייתי רוצה למכור אותה כשימלאו לה שנתיים על הכביש (מרץ 2019) יש עוד זמן אבל אני אוהב לתכנן דברים מראש. כרגע חשבתי על הרכבים הבאים, יכול להיות שעד שאקנה יהיה שנתון גבוה יותר בשנה אבל זה מה שראיתי עד עכשיו: BMW סדרה 1 שנתון 2015 דגם 116i עם 136 כ"ס יש לה פלוס של ההנעה (הנאה ) אחורית (ראיתי רק אחת ביד2) אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק 2015 170 כ"ס יש לה פלוס שהיא נשמעת מדהים (אם האבזור לא היה דל לדעתי מועדפת, למרות שאפשר להוסיף לבד מערכת מוליטמדיה יותר טובה אני מניח) אלפא רומיאו ג'ולייטה 2015 170 כ"ס (גם, אבזור דל) אאודי A3 2013 (קצת יותר יקרה אבל עוד…
הודעה אחרונה מאת ntd, -
- 2 תגובות
- 735 צפיות
שלום לכולם. לאחרונה חשקה נפשו של אבי להחליף אתה הגראנד צירוקי 2010 המזדקנת שלו ברכב חדיש יותר יד2 בתקציב של 150 אלף. הדרישות הן כאלה: *רכב עם WOW- אחד הדברים שהכי חשובים לו אם לא הכי הוא המראה של הרכב ולכן הרעיון הוא למצוא רכב יוקרה כגון קאדילק, במוו, מרצדס, לקסוס וכו... *רכב לא צפוף- הרכב ל"ילד" בן 50 לא קטן בכלל פיזית. *חזק- כמה שיותר סוסים ו0-100 יהיה יותר טוב. *אוטומט בלבד. *צריכת הדלק לא משנה. *עדיפות לארבעה מקומות על הנייר ומעלה. שנתון 2014 ומעלה. לרוב הרכב ישמש אותו בנסיעה לבד אך הוא לא מעוניין ברכב קטן, מינימום גודל של משפחטומטית סטנדרטית. מה שעלה לי לראש לבינתיים הוא: קאדילק ATS מהצורה החדשה. הבחור חובב סוסים ובנוסף ראיתי שהרכב מגיע…
הודעה אחרונה מאת Erel, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לשדרג ולעבור מהספיריט שלי למשהו קצת יותר נמרץ. רציתי לדעת מה דעתכם על הדגם הנ"ל. סיאט איביזה קופרה שנת 2012 גיר DSG 7 הילוכים. ממה שהבנתי מהחפירות שלי באינטרנט המנוע הוא 1400 עם סופרצ'רג'ר וטורבו שמפיק 180 כ"ס . בחיפושים שלי עלו הרבה תקלות הנוגעות לכויילים, מותחן טיימינג שנוטה להתעקם לאחר זמן מסוים מיספיירים ובידוד רעשים ברמה נמוכה. ממי שמכיר\טיפל או שיש לו את הדגם הזה , מה דעתכם על הדגם הזה ? והאם הדברים שציינתי אכן מאופיינים לדגם הזה? תודה.
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
- 1 תגובות
- 551 צפיות
שלום חברים, אז הלכתי לראות רכב בצפון הרחוק Audi A1 2015 לאחר מתחית הפנים הצורה החדשה אם אני לא טועה יד 2 , עשה רק 32 אלף ק''מ נקיה מתאונות הבחור רוצה על הרכב מחירון ובבדיקה אם יש משהו הוא מוכן להתקזז אז קודם כל רציתי לדעת האם השנתונים האלו אמינים יותר בגיר ? והאם רכב כזה שווה לקנות מחירון? ומישהו יודע מה המחירון? 04.2015 , יד 2 , 32 אלף ק''מ תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 10 תגובות
- 911 צפיות
בס"ד חברים שלום קרוב ביקש ממני המלצה לרכב. מדובר בזוג עם 2, +אופציה ממשית ל-3. נסועה בשנה 10—12k. תקציב 40-45k. אופי הנסיעה, ברובו עירוני (ירושלים). השאיפה היא כמו כולם: אמין, אוטומט, בגאז' יחסית גדול (הילדים קטנים), ק"מ נמוך ככל האפשר. הבחור חשב על יונדאי cw30, קיה סיד. אני, בתור רעיון חושב על פוקוס סטיישן מודל גבוה, רק שאני לא סגור על אמינות הגיר(מחירון בקרשים+אחריות ע"י דלק לגיר). מה אתם אומרים? עוד דבר, האם שווה לקנות מחברות הליסינג המוכרות? (ישנה אחריות לרכב, לא סגור על מה). תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Jack_Bristow, -
- 0 תגובות
- 590 צפיות
בכוונתי לרכוש פורד פוקוס האצ'בק 2016 מנוע 1.5 טורבו ויש לי מס שאלות בנושא: 1.גיר: אני מבין שמדובר בגיר פלאנטרי חדש ואולם בנסיעת מבחן שביצעתי ברכב בשילוב למצב D ו R , הרגשתי מעין מכה בגיר בשילוב התיבה למנוע - האים מדובר בבעיה? האם מישהו מכיר את הנושא? כיצד אני בודק את הגיר והמנוע? במוסך פורד? אני גר באזור רעננה. 2.הרחבת אחריות יבואן: האם מעבר ל3 שנות אחריות יש איזו הרחבת אחריות לחלקים אחרים, מנוע וגיר? 3.בעיות כלליות עם הרכב הנ"ל )הדגם החדש עם מנוע 1.5 )
הודעה אחרונה מאת free3, -
- 2 תגובות
- 830 צפיות
שלום, אני סטודנט בן 24 וצריך רכב זול בכדי לנסוע לעבודה מחוץ לעיר ולאוניברסיטה. חסכתי קצת כסף לעניין, וכרגע אני מתלבט בפני רכישה של יונדאי אקסנט שנת 2005 אוטומטית עם 114K קילומטר (ב9 אלף דיבור על המחיר). רציתי לשאול איך הרכב מהבחינה הזאת של חסכון בדלק, האם הדגם מומלץ באופן כללי והאם המחיר שמבקשים עליו הגיוני. אשמח אם להמלצה על רכבים מומלצים לסטודנטים החל משנת 2004 +- עד 10K ש"ח. תודה!
הודעה אחרונה מאת beastmode, -
- 2 תגובות
- 627 צפיות
אשמח לעצתכם
הודעה אחרונה מאת almogro67, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
תודה!!!
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש רכב בסביבות ה-50 (אפשר לחרוג מעט), המטרה העיקרית היא נסיעות בתוך העיר, בעיקר לאוניברסיטה (~35 ק"מ הלוך חזור), זה למה אני מחפש רכב קטן יחסית. אני רואה שיש פה איזה שתי חברה קבועים שממליצים על הפיג'ו 208 חח אז אני אשאל למה ההמלצה. האם למישהו יש את האוטו שנתיים פלוס ויכול להגיד שאין תקלות? כי שמעתי שלפיג'ו אין מוניטין טוב במיוחד, והרכבים מבלים הרבה זמן במוסך. כמובן גם הירידה בערך קצת מדאיגה. הסתכלתי על טויוטה כמובן, איך לא על היאריס, שהיא נראת כמו משהו די שנוא פה. אני מניח שיש צדק, המחירים ממש מוגזמים ביד 2.כנ"ל הונדה גא'ז שמקבלת קצת פחות שנאה. סוזוקי סוויפט נשמע אחלה, אבל הרכב כל כך מכוער חח. ואז יש את איביזה שאנשים ממליצים על ידני בלבד, אבל לא יודע כמה בא ל…
הודעה אחרונה מאת ntd, -
-
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם - חיפשתי ולא מצאתי בפורום התייחסות מסודרת לנושא הנ"ל. חשוב להדגיש שאני מדבר על מזומן בלבד (כדי לא לערבב שמחות כגון מימון). מתעניין ספציפית במאיר טרייד/אוטו סנטר (וולוו) ולובינסקי טרייד (פיג'ו/סיטרואן). אשמח גם לדעת מה עוד מנסיונכם עשוי להשפיע על המחיר ועד כמה ניתן לקבל הטבות אחרות - אחריות ארוכה או מלאה יותר / טיפולים / רכישה חוזרת תוך X שנים. ממה שראיתי באתר של מאיר טרייד יש להם סטוק של מכוניות שמשתנה מדי כמה ימים שהם מראים מחירון לוי יצחק ועל חלק קטן יש "מבצע" ואז הם מראים מחירים שהם כ-15% נמוכים יותר מלוי יצחק. ממה ששמתי לב גם חלק מהמכוניות שהם מפרסמים ביד 2 כלל לא נמצאות באתר שלהם. אני מודע לכך שהם גם רוכשים רכבים על בסיס המחירון של לוי יצחק אך לא…
הודעה אחרונה מאת gpmagnus,
