Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לגבי אאודי A3


Eleh
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני חדש בפורום אשמח לעזרה וייעוץ .

אני כרגע חוסך כסף ובודק אופציות לרכבים תקציב בערך עד 45k , אהבתי ממש את הרכב אאודי A3 שנת 2007-2008 בגלל הגיר DSG6 שהבנתי שהוא יותר אמין מ DSG7 עכשיו השאלה איך הרכב ?

אני מדבר על ה1.8T 5 דלתות.

הרכב נחשב לאמין? צריכת דלק ממוצעת ?

ואם יש עוד דגמים לרכב הזה שנות יותר גבוה עם תיבה של DSG6 כי ראיתי גם 2010 נכנס לי בתקציב אבל לא בטוח לגבי ההילוכים שלו אשמח לעזרה תודה ואם יש עוד רכבים בסגנון שיכולים להתאים לי אשמח לשמוע תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עלות האחזקה של אודי תהיה יקרה משמעותית מיפנית או קוריאנית ולכן אם הפרוטה אינה מצויה בכיסך, הייתי מציע לרכוש רכב של קונצרן אחר בשלב זה של החיים.

 

לגבי תקלות ידועות:

 

מנוע 1.8 TSI:

קרוב לוודאי שמדובר באותו מנוע כמו בשרשור הבא:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?594571-%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-1-8TSI

 

 

גיר DSG7:

אם הקלא'צים לא הוחלפו לאחרונה, אז תקח בחשבון גם עלות החלפת קלאצ'ים כ-3500 ש"ח.

בנוסף, בגיר הנ"ל עשויה לקרות תקלה במכטרוניק (מוח גיר) - עלות ההחלפה כ-8000 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שטיפול לגרמניות עולה יותר , אני מדבר עלdsg6 לא מחפש dsg7 , לא יודע אם זה אותו מנוע כמו באיביזה ששלחת, עכשיו יש לך איך לעזור בשאר השאלות איך הרכב הזה? האם יש dsg6 בעוד שנתונים או רק עד 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נתחיל בהתחלה:

1. מה תקציב האחזקה שלך? (כלומר, כמה אתה מתכנן / רוצה / יכול להשקיע בשנה בתחזוקה של הרכב, וכמה תקלות חד פעמיות יקרות יכאבו לך)

2. מה הצרכים שלך מהרכב?

3. מה הרצונות שלך מהרכב?

4. מה כל כך אהבת בA3?

 

תשתדל להבדיל בין צורך לרצון: לדוגמא, אני מסיע חמישה אנשים אז אני צריך רכב מרווח נחשב צורך, אני מסתובב רק בת"א אז רכב באורך 5 מ' לא מתאים נחשב צורך, בא לי על אאודי כי זה איכותי בטירוף נחשב רצון.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נתחיל בהתחלה:

1. מה תקציב האחזקה שלך? (כלומר, כמה אתה מתכנן / רוצה / יכול להשקיע בשנה בתחזוקה של הרכב, וכמה תקלות חד פעמיות יקרות יכאבו לך)

2. מה הצרכים שלך מהרכב?

3. מה הרצונות שלך מהרכב?

4. מה כל כך אהבת בA3?

 

תשתדל להבדיל בין צורך לרצון: לדוגמא, אני מסיע חמישה אנשים אז אני צריך רכב מרווח נחשב צורך, אני מסתובב רק בת"א אז רכב באורך 5 מ' לא מתאים נחשב צורך, בא לי על אאודי כי זה איכותי בטירוף נחשב רצון.

 

1.תקציב ההחזקה שלי , לא תכנן להוציא הרבה חוץ ממערכת נחמדה אם לא תיהיה לאוטו וטיפולים רגילים , לא ממהר לקנות אני מחפש אחד עם היסטוריית טיפולים ורכב במצב טוב שלא קרעו אותו.

2. הצרכים שלי יציאות עם החברה וסידורים כללים לא נסיעות כל כך ארוכות אבל מידי פעם לצאת מהעיר אני לא יעשה הרבה קילומטרים בשנה.

3. אהבתי את הרכב כי יש לו מראה ספורטיבי יפה ,לפי המפרט שלו הוא גם זריז , ורכב גרמני שנחשב אמין לפי מה שידוע לי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה:

 

כל רכב, גם כזה שנחשב אמין, בשלב מסוים מתחיל להתקלקל, וגיל 10-12 הוא לגמרי בתוך השלב הזה.

 

נכון ש-DSG6 אמין יותר מ-DSG7, אבל זה לא אומר שזה הגיר הכי אמין בעולם, וגם לו יש בלאי. אין לי מושג כמה עולה החלפת מצמדים ב-DSG6, אני מניח שלא מדובר במאות שקלים. כמו כן, הוא צריך החלפה של שמן גיר (לא זולה, סד"ג של 2,000₪ אאל"ט) פעם בשנתיים, למיטב זכרוני (אולי שלוש, לא זוכר בוודאות).

 

מעבר לזה, גם המנוע הוא בכל זאת מוגדש, וככזה הסיכוי לתקלות עולה.

 

אם אתה מחפש רכב שיסע מטיפול לטיפול בלי תקלות, ושהטיפולים יהיו זולים, זה כנראה לא A3 בת 10 עד 12.

 

על אותו כיוון, אפשר לנסות לחפש סיוויק האצ'בק או לנסר ספורטבק. שתיהן לא מאוד חסכוניות, אבל יהיו חדשות בכמה שנים ואמינות בהרבה. אם אתה לא מתכוון לנסוע המון הן יכולות להיות כיוון הרבה יותר טוב.

 

אפשרות אחרת תהיה פיג'ו 308 מהדגם הנוכחי (2014+). מעבר לעניין רצועת הטיימינג שלמען הזהירות המונעת יכול להיות שכדאי להחליף לפני הזמן המומלץ, מדובר בסה"כ ברכב אמין יחסית והרבה יותר מודרני.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה:

 

כל רכב, גם כזה שנחשב אמין, בשלב מסוים מתחיל להתקלקל, וגיל 10-12 הוא לגמרי בתוך השלב הזה.

 

נכון ש-DSG6 אמין יותר מ-DSG7, אבל זה לא אומר שזה הגיר הכי אמין בעולם, וגם לו יש בלאי. אין לי מושג כמה עולה החלפת מצמדים ב-DSG6, אני מניח שלא מדובר במאות שקלים. כמו כן, הוא צריך החלפה של שמן גיר (לא זולה, סד"ג של 2,000₪ אאל"ט) פעם בשנתיים, למיטב זכרוני (אולי שלוש, לא זוכר בוודאות).

 

מעבר לזה, גם המנוע הוא בכל זאת מוגדש, וככזה הסיכוי לתקלות עולה.

 

אם אתה מחפש רכב שיסע מטיפול לטיפול בלי תקלות, ושהטיפולים יהיו זולים, זה כנראה לא A3 בת 10 עד 12.

 

על אותו כיוון, אפשר לנסות לחפש סיוויק האצ'בק או לנסר ספורטבק. שתיהן לא מאוד חסכוניות, אבל יהיו חדשות בכמה שנים ואמינות בהרבה. אם אתה לא מתכוון לנסוע המון הן יכולות להיות כיוון הרבה יותר טוב.

 

אפשרות אחרת תהיה פיג'ו 308 מהדגם הנוכחי (2014+). מעבר לעניין רצועת הטיימינג שלמען הזהירות המונעת יכול להיות שכדאי להחליף לפני הזמן המומלץ, מדובר בסה"כ ברכב אמין יחסית והרבה יותר מודרני.

 

הבנתי תודה רבה על העזרה אבל הרכבים שכתבת אני לא מתחבר אליהם אני יחכה אולי לעוד תגובות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה:

 

כל רכב, גם כזה שנחשב אמין, בשלב מסוים מתחיל להתקלקל, וגיל 10-12 הוא לגמרי בתוך השלב הזה.

 

נכון ש-DSG6 אמין יותר מ-DSG7, אבל זה לא אומר שזה הגיר הכי אמין בעולם, וגם לו יש בלאי. אין לי מושג כמה עולה החלפת מצמדים ב-DSG6, אני מניח שלא מדובר במאות שקלים. כמו כן, הוא צריך החלפה של שמן גיר (לא זולה, סד"ג של 2,000₪ אאל"ט) פעם בשנתיים, למיטב זכרוני (אולי שלוש, לא זוכר בוודאות).

 

מעבר לזה, גם המנוע הוא בכל זאת מוגדש, וככזה הסיכוי לתקלות עולה.

 

אם אתה מחפש רכב שיסע מטיפול לטיפול בלי תקלות, ושהטיפולים יהיו זולים, זה כנראה לא A3 בת 10 עד 12.

 

על אותו כיוון, אפשר לנסות לחפש סיוויק האצ'בק או לנסר ספורטבק. שתיהן לא מאוד חסכוניות, אבל יהיו חדשות בכמה שנים ואמינות בהרבה. אם אתה לא מתכוון לנסוע המון הן יכולות להיות כיוון הרבה יותר טוב.

 

אפשרות אחרת תהיה פיג'ו 308 מהדגם הנוכחי (2014+). מעבר לעניין רצועת הטיימינג שלמען הזהירות המונעת יכול להיות שכדאי להחליף לפני הזמן המומלץ, מדובר בסה"כ ברכב אמין יחסית והרבה יותר מודרני.

 

במידה והאוטו עם היסטוריית טיפולים ושמור טוב ועובר בדיקה והכל בסדר איתו אז אין סיבה לדאוג חוץ מבלאי רגיל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגדיר "בלאי סביר" ברכב הזה כשהוא בן 10-12.

 

אני לא יודע בוודאות, אבל אני חושש שזה עלול להיות לא זול.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגדיר "בלאי סביר" ברכב הזה כשהוא בן 10-12.

 

אני לא יודע בוודאות, אבל אני חושש שזה עלול להיות לא זול.

 

הכוונה שזה טיפולים שיגרתיים שכל רכב עובר, אני מדבר במידה והרכב מטופל טוב ושמור עם היסטוריית טיפולים ושהרכב עובר בדיקה מקיפה לפני הקנייה אז הרכב טוב לא? אני מדבר מבחינת מנוע גיר שילדה שהכל יוצא תקין, בכל מיקרה אני יחשוב שוב , בכל מיקרה יש לך רכבים דומים להציע ? כי הרכב הזה משך לי את העין ואהבתי אותו ואני בקשר עם אחד שיש לו שנת 2007 ובנתיים הכל טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב בן 12 שעשה נסועה ממוצעת נמצא היום על 180 אלף ק"מ. תקלות יכולות להופיע בכל החלקים - גם אלה שלא מתחזקים - כמו ממיר קטליטי, גיר, משאבות, מתלים וכדומה.

אפילו אם הרכב טופל כמו בית מרקחת יתכנו צרות ומחיר התיקון עלול להפתיע אותך לרעה, במיוחד במקרים בהם החלף מקורי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב בן 12 שעשה נסועה ממוצעת נמצא היום על 180 אלף ק"מ. תקלות יכולות להופיע בכל החלקים - גם אלה שלא מתחזקים - כמו ממיר קטליטי, גיר, משאבות, מתלים וכדומה.

אפילו אם הרכב טופל כמו בית מרקחת יתכנו צרות ומחיר התיקון עלול להפתיע אותך לרעה, במיוחד במקרים בהם החלף מקורי.

 

הבנתי ואיך השנתון 2010 זה כבר גיר 7 הילוכים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפולים שגרתיים ברכב יקר יהיו יקרים יותר מאשר רכב ממותג פחות מנצנץ, יותר מזה - ברכב בן 10 יש בלאי לרכיבים שפחות יקרו לרכב צעיר יותר - בלאי של בולמים,משאבת מים, אלטרנטור, תפוחים, מסרק הגה וכו׳, הם חלפים יקרים וגם אם לא תצוץ תקלה יקרה ברכיבים ה״ראשיים״ העלות שלהם יכולה להגיע לאלפים של שקלים + להיות יקרים בעשרות אחוזים מאשר רכב ״עממי״.

 

עכשיו, אני מבין את השופוני של a3 ואני משכיר כאלה בחו״ל ומאוד אוהב אותן, אבל אם מסגרת התקציב שלך מתארת את המצב הכלכלי שלך אולי שווה לך לקנות רכב יותר ״שקול״.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שטיפול לגרמניות עולה יותר , אני מדבר עלdsg6 לא מחפש dsg7 , לא יודע אם זה אותו מנוע כמו באיביזה ששלחת, עכשיו יש לך איך לעזור בשאר השאלות איך הרכב הזה? האם יש dsg6 בעוד שנתונים או רק עד 2008

 

DSG6 מגיע רק עם 2.0 TSI.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפולים שגרתיים ברכב יקר יהיו יקרים יותר מאשר רכב ממותג פחות מנצנץ, יותר מזה - ברכב בן 10 יש בלאי לרכיבים שפחות יקרו לרכב צעיר יותר - בלאי של בולמים,משאבת מים, אלטרנטור, תפוחים, מסרק הגה וכו׳, הם חלפים יקרים וגם אם לא תצוץ תקלה יקרה ברכיבים ה״ראשיים״ העלות שלהם יכולה להגיע לאלפים של שקלים + להיות יקרים בעשרות אחוזים מאשר רכב ״עממי״.

 

עכשיו, אני מבין את השופוני של a3 ואני משכיר כאלה בחו״ל ומאוד אוהב אותן, אבל אם מסגרת התקציב שלך מתארת את המצב הכלכלי שלך אולי שווה לך לקנות רכב יותר ״שקול״.

 

אתה לא יודע מה המסגרת הכלכלית שלי וכמה אני מכניס , אני פשוט אוהב את הדגם הזה ואת הרכב הזה , נכון להוציא חדש מהחברה אין לי כסף אבל אני מרוויח מספיק כדי לתחזק רכב , כבר בדקתי כמה עולים כל הטיפולים והחלקים שלו פחות או יותר והם סבירים, עכשיו יש לי אופציה לחרוג ב 5 אלף אז אני מגיע ל 50k, השאלה יש רכבים בסגנון שהם עדיפים אולי שנתון של אותו רכב טיפה יותר מתקדם אם זה נכנס בתקציב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...