Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לרכב, תקציב 40-45k


rotemb
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בס"ד

חברים שלום

קרוב ביקש ממני המלצה לרכב.

מדובר בזוג עם 2, +אופציה ממשית ל-3.

נסועה בשנה 10—12k.

תקציב 40-45k.

אופי הנסיעה, ברובו עירוני (ירושלים).

השאיפה היא כמו כולם: אמין, אוטומט, בגאז' יחסית גדול (הילדים קטנים), ק"מ נמוך ככל האפשר.

הבחור חשב על יונדאי cw30, קיה סיד.

אני, בתור רעיון חושב על פוקוס סטיישן מודל גבוה, רק שאני לא סגור על אמינות הגיר(מחירון בקרשים+אחריות ע"י דלק לגיר).

מה אתם אומרים?

עוד דבר, האם שווה לקנות מחברות הליסינג המוכרות? (ישנה אחריות לרכב, לא סגור על מה).

תודה מראש.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנסועה די נמוכה, אם יהיו 3 כיסאות אולי כדאי לחפש סניק בנזין 2011+, בסטיישנים הם לא יכנסו.

 

פוקוס תהיה כנראה רעיון פחות טוב, בטח בתוואי עירוני שרובו לא מישורי. הבעיות בגיר הן אמיתיות (אפילו שמכוסות באחריות מורחבת בינתיים), המושב האחורי קצת צפוף, והבעיה במכירה תהיה גם אמיתית לגמרי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב הזה תוכל להשיג טיוטה אוונסיס 2011/2012, רכב מאוד אמין, תא מטען גדול יותר מיונדאי i30cw, גיר רציף חסכוני של 7 הילוכים ו7 כריות אוויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוונסיס סטיישן נדירות מאוד וזה שיש לה גיר רציף לא הופך אותה לחסכונית במיוחד, גם על הנייר היא לא מתיימרת להיות פריוס.

האחריות על הגירים של הפוקוס לא מחזיקה לעד, ולמחשב הרכב היא הארוכה ביותר , 10 שנים מיום עליית הרכב לכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוונסיס סטיישן נדירות מאוד וזה שיש לה גיר רציף לא הופך אותה לחסכונית במיוחד, גם על הנייר היא לא פריוס.

האחריות על הגירים של הפוקוס לא מחזיקה לעד, ולמחשב הרכב היא הארוכה ביותר , 10 שנים מיום עליית הרכב לכביש.

בס"ד

 

במחיר הנכוו, שווה ללכת?

דיברתי עם חבר, שעובד במורשה של דלק, ולפיו ועוד דברים ששמעתי, החלפות המצמדים האחרונות, נכון לעכשיו פתרו את הבעיה.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכון מחושב שלך כשאתה מודע לעלויות הנלוות במידה ודברי החבר לא יתבררו כנכונים. כמובן שבלי קשר החלפת מצמדים כתוצאה מבלאי טבעי כמו בכל גיר רובוטי

נכנסת לשקלול הכולל כאן.

למי שמחפש רכב פשוט שנוסע מA לB ולא מחפש הרבה מעבר, לא הייתי ממליץ על גיר רובוטי כלל.

בנוגע לאוונסיס, לא ראיתי במה היא בולטת בהיבט צריכת הדלק, בהשוואתי הזה היא יוצאת הכי בזבזנית מכולן.

ועוד אשליה שאני מנפץ לך, תא המטען באוונסיס קטן יותר מזה בI30CW או בסיד סטיישן, לא בהרבה אבל עדיין , קטן יותר.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

במחיר הנכוו, שווה ללכת?

דיברתי עם חבר, שעובד במורשה של דלק, ולפיו ועוד דברים ששמעתי, החלפות המצמדים האחרונות, נכון לעכשיו פתרו את הבעיה.

הפוקוס, לדעתי (אחרי 9 חודשים במחיצתה) היא רכב קצת צפוף (תא המטען בסטיישן כנראה מרווח, אבל כל המושבים לא מאוד מרווחים), יחסית מאובזרת ויחסית מהנה לנהיגה, אבל זה עם מנוע וגיר סבירים. יכול להיות (ואפילו סביר) שעם מנוע 1.6 אטמ' ממוצע וגיר סרבן ואיטי ההנאה הזו פוחתת משמעותית.

 

מעבר לזה, היא לא מצטיינת במיוחד.

 

אם אתה מחפש רכב סתמי מ-א' ל-ב', לדעתי הפוקוס פחות מתאימה, בהינתן האפשרויות שניתנו פה. בטח בהתחשב בצפיפות היחסית.

 

אין לי מושג עד כמה המצמדים החדשים שיפרו את מצב. את הסטיגמה הם לא שיפרו, וזה גם שיקול.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכון מח צר לי לבשר לך , אבל תא המטען של האוונסיס סדאן קטן יותר בנפח מזה של הסיד סטיישן והI30CW, לא בהרבה אבל עדיין קטן יותר. גם בנוגע לחסכון , לא רואה במה האוונסיס בולטת, למשל כאן היא יצאה הרכב הכי צמא בהשוואה."]בהשוואתי הזה היא יוצאת הכי בזבזנית מכולן.[/url]

ועוד אשליה שאני מנפץ לך, תא המטען באוונסיס קטן יותר מזה בI30CW או בסיד סטיישן, לא בהרבה אבל עדיין , קטן יותר.

לפי האתר icar ליונדאי ואוונסיס תא מטען זהה 543/544 ליטר! באשר לקיה סיד צא מהאשליה, לאוונסיס יש תא מטען גדול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה אוונסיס הכי חדשה בתקציב שלו על פי יד 2 מודל 2012, תא מטען בנפח 509 ליטר.

זה גם לא השתנה לאורך השנים עד לסיום אורך חיי הדגם.

הסטיישן כבר מציעה 543 ליטר, אבל עדיין, זה הנפח בסטיישן, לא בסדאן.

יונדאי I30CW מ2013/14 , 528 ליטר ובדור לפני 544 ליטר.

קיה סיד 2013 2014 זהה ליונדאי עם 528 ליטר.

=9064&compare-version[]=10334&compare-version[]=11398"]והנה הלינק להשוואה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...