Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב יד שנייה מהנה עד 70K


AsafRS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, כרגע יש ברשותי שברולט ספארק 2017 בגימור LT+. המכונית ממש בסדר היא זריזה יחסית אך מרגישה לא מיוחדת. הייתי רוצה למכור אותה כשימלאו לה שנתיים על הכביש (מרץ 2019) יש עוד זמן אבל אני אוהב לתכנן דברים מראש. כרגע חשבתי על הרכבים הבאים, יכול להיות שעד שאקנה יהיה שנתון גבוה יותר בשנה אבל זה מה שראיתי עד עכשיו:

 

BMW סדרה 1 שנתון 2015 דגם 116i עם 136 כ"ס יש לה פלוס של ההנעה (הנאה :)) אחורית (ראיתי רק אחת ביד2)

 

אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק 2015 170 כ"ס יש לה פלוס שהיא נשמעת מדהים (אם האבזור לא היה דל לדעתי מועדפת, למרות שאפשר להוסיף לבד מערכת מוליטמדיה יותר טובה אני מניח)

 

אלפא רומיאו ג'ולייטה 2015 170 כ"ס (גם, אבזור דל)

 

אאודי A3 2013 (קצת יותר יקרה אבל עוד כמה חודשים אולי קצת יהיה מחיר נמוך יותר ומאמין שאצליח להגיע למחיר הדרוש)

 

אאודי A1 2015

 

היא ממש לא קטנה אבל מרצדס מונית C CLASS 2015. ממש הופתעתי לראות שיש מהצורה החדשה ב65000. הבנתי שצריך להוסיף 17 אחוז ולהשקיע. בהנחה שהמחיר קצת ירד ויש לי המון זמן לחפש, אולי שווה את זה? איך מרצדס מרגישה אחרי 250,000 ק"מ או אפילו 300,000 ק"מ. היא לדעתי הכי יפה ומרשימה מכל האופציות. וגם חסכונית בגלל הדיזל..

 

האוטו ישמש לזוג צעיר, ללא ילדים גרים בתל אביב (לחנות עם C CLASS נראה לי יהיה סיוט, עם הספארק + מצלמת רוורס כרגע זה מדהים - נכנס בכל חור באורך של 4 אבני מדרכה). סכום קצה - 75K. אם תיהיה מציאה והעסקה תיהיה טובה אפשרי גם 80K אבל זה המקסימום לחלוטין. כרגע האלפא רומיאו מיטו ניראת לי האופציה הטובה ביותר.

עריכה אחרונה על ידי AsafRS
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לגמריי מסכים איתך שהאלפא היא האופציה הטובה ביותר כרגע, מי כמוך יודע שתל אביב זה סיוט שלא נגמר מבחינת חניות\צפיפות מה שאומר שזה לא המקום האידאלי בשביל רכב כמו c-class.

בנוסף, רכב עם 170 כ''ס ששוקל לא כלכך הרבה, ללא ספק יתן לך את ההנאה שאתה מחפש. וגם מימדיו (היחסית קטנים בהשוואה לספארק) ישמשו אותך בדיוק לצרכיך. אני לא אתייחס לסאונד של הרכב או לרמת האיבזור שלו כי אלו דברים שאני לא מבין בהם, אבל אני נמצא יום-יום בכל רחבי גוש דן ואם הייתי בנעלייך לא הייתי חושב בכלל על רכב סדאן, במיוחד שאין לך צורך בו כמו שציינת.

 2005 VW Passat B5.5 2.0l 115hp 
1991 VW Golf Mk2 1.3l 55hp 
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן האמת שדי ירדתי מזה...

מתלבט בין אלפא ג'ולייטה בגרסא בסיסית למיטו תלתן ירוק. לשתיהן אותו מנוע לדעתי, המיטו יותר קטנה וקלה אך ממה שאני קורא היא פחות נוחה לנהיגה ואומרים שאין תחושה ספורטיבית כלכך... ואם המחיר או אותו מחיר אז לדעתי עדיף לוותר על התלתן ירוק וללכת על הג'ולייטה. לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקומך הייתי מחפש פוקוס טיטניום האצ'בק מ-2016, ואם ידני ו-3 דלתות זו אפשרות אז 208gti, רצוי אחרי מתיחת הפנים עם 208 כ"ס, אם היא תיכנס עד אז לתקציב.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקומך הייתי מחפש פוקוס טיטניום האצ'בק מ-2016, ואם ידני ו-3 דלתות זו אפשרות אז 208gti, רצוי אחרי מתיחת הפנים עם 208 כ"ס, אם היא תיכנס עד אז לתקציב.

ידני פחות מתאים לי. בדקתי לגבי הפורד.. נראת נחמד ומפנקת באבזור אבל בסך הכל זאת מכונית משפחתית רגילה והייתי מעדיף לדוגמא אם כבר מאזדה 3 האצ'בק אם אני נכנס לאיזור המשפחתיות הגנריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידני פחות מתאים לי. בדקתי לגבי הפורד.. נראת נחמד ומפנקת באבזור אבל בסך הכל זאת מכונית משפחתית רגילה והייתי מעדיף לדוגמא אם כבר מאזדה 3 האצ'בק אם אני נכנס לאיזור המשפחתיות הגנריות.
הפוך גוטה, תנהג, תבין. המאזדה גם לא רעה, אבל חלשה יותר (בהרגשה, גם אם לא בכ"ס).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוך גוטה, תנהג, תבין. המאזדה גם לא רעה, אבל חלשה יותר (בהרגשה, גם אם לא בכ"ס).

אתה טוען שלמרות שהמיטו והג'ולייטה יותר קלות, עם יותר כוח - פורד פוקוס תרגיש ספורטיבית יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני טוען שהיא תרגיש ספורטיבית כמו מאזדה 3, רק עם יותר כח זמין בתחומים שזה רלוונטי. לגבי האלפות - אין לי מושג, אבל מי שנהג במיטו פחות התלהב.

 

זה די תלוי בהגדרה שלך לספורטיביות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'ולייטה רכב טוב אבל מיושן.

חסרים בו המון דברים שיש ברכבים אחרים בתקציב הזה.

את המיטו לא אהבתי בלי קשר לכוח-רכב מאוד ספרטני.

 

הייתי מצמצם את החיפוש לפוקוס או מאזדה 3 החדשה.

70-80 תמצא רכבים במצב טוב.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני טוען שהיא תרגיש ספורטיבית כמו מאזדה 3, רק עם יותר כח זמין בתחומים שזה רלוונטי. לגבי האלפות - אין לי מושג, אבל מי שנהג במיטו פחות התלהב.

 

זה די תלוי בהגדרה שלך לספורטיביות.

 

הג'ולייטה רכב טוב אבל מיושן.

חסרים בו המון דברים שיש ברכבים אחרים בתקציב הזה.

את המיטו לא אהבתי בלי קשר לכוח-רכב מאוד ספרטני.

 

הייתי מצמצם את החיפוש לפוקוס או מאזדה 3 החדשה.

70-80 תמצא רכבים במצב טוב.

 

מעדיף במקרה כזה להשאר עם הספארק שלי. מחפש רכב עם ערך מוסף וקצת פחות עממי. אין ספק שהמאזדה 3 נראת מדהים מבפנים ומבחוץ אבל עדיין מדובר ברכב ליסינג מיינסטרים ביותר. מה גם שהן די גדולות לי - זה רכב משפחתי ואני סך הכל עם בת זוג. למה לי להוציא כסף על אוטו משפחתי אם זה לא מה שאני מחפש? אם כבר אז מאזדה 2 החדשה.. אבל לא יודע מה לגבי ההתהגות כביש שלה, אבל שוב - מכונית בלי משהו מרגש. רק להבנה אני במסגרת העבודה שלי נוהג ברכבים (לא שלי) שמחירם חצי מליון ומעלה. באלי שגם לי יהיה משהו מגניב :)

חשבתי שאם אקח ג'ולייטה או מיטו אני אשפץ קצת - מוליטמדיה אחרת (במיטו בטוח, בג'ולייטה לא בטוח), דוושות אלומניום (במיטו מגיע מקורי), מוביליי ובמשך הזמן עוד.. מתכנן להחזיק את הרכב כשנתיים עד שלוש שנים.

עריכה אחרונה על ידי AsafRS
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המאזדה 3 נראית מעולה,משפחתית היא לא.

הרכב מאוד צפוף מאחור והיא קטנה יותר מהמקבילות.

אמנם אתה מוותר על ה"סמל" של אלפא, אבל מקבל רכב מודרני.

אאודי איי1/3 לדעתי גם רכבים רגילים לגמרי ולא שווים את תוספת הפרמיום.

מבחינת מנועים ואבזור,אתה לא תקבל הרבה-רק סמל.

כנ''ל 116.

 

תחליט מה אתה מחפש ברכב חוץ מסמל משודרג,תתעדף כל אחד מהקריטריונים ותחזור לחיפושים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה סיבוב בפוקוס - אין לה מושבי באקט, תפרים אדומים ובקפיירים מהאגזוז. וגם אף אחד מבחוץ לא יסתכל עליך. היא גם לא מפלצת תאוצה, אבל אחרי ששמנו את כל זה מאחורינו - היא ממש, אבל ממש, לא קשורה לספארק בשום צורה.

 

בגדול, היא אחלה פשרה בין רכב עממי (לעניין המראה ועלויות הטיפול) לבין הרגשה סמי-ספורטיבית. ברור שאם תשים חצי מיליון ₪ תקבל רכב הרבה יותר טוב, אבל זה לא חוכמה. החוכמה היא לנצל את התקציב הקיים כדי לקבל את הרכב שהכי מתאים למה שאתה מחפש. בזה, הפוקוס (וכנראה שגם הג'ולייטה) יהיו הרבה יותר מוצלחות מהספארק.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מובילאיי ודוושות אלומניום זה לא ממש שדרוג - זה אבזור, אני לא חושב שאבזור אפטרמרקט נחשב "מפנק".

תשמע אין הבדל בגודל בין אאודי A3 ,מאזדה 3 וג'ולייה, מדובר בקטוגריה זהה(הרי הA3 מבוססת על הגולף בסופו של דבר) מבחינת גודל(שלא נדבר על מרצדס C CLASS - בתל אביב מדובר בקאדר של ממש להסתובב עם רכב ארוך כ"כ ולחפש כחול לבן).

 

כנראה הספארק היא הרכב הכי נכון לך עכשיו, תחסוך אולי עוד טיפה ותוכל לרכוש רכב חדש יותר - לרדת למודל 2013 ברכב יוקרה זה משהו שגם לא כ"כ כדאי לעשות וגם לא לקנות רכב עם נסועה של 200 אלף(עלות אחזקה וחלפים בנוסף לעלות הביטוח הגבוהה משמעותית).

עריכה אחרונה על ידי noknok

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מובילאיי ודוושות אלומניום זה לא ממש שדרוג - זה אבזור, אני לא חושב שאבזור אפטרמרקט נחשב "מפנק".

תשמע אין הבדל בגודל בין אאודי A3 ,מאזדה 3 וג'ולייה, מדובר בקטוגריה זהה(הרי הA3 מבוססת על הגולף בסופו של דבר) מבחינת גודל(שלא נדבר על מרצדס C CLASS - בתל אביב מדובר בקאדר של ממש להסתובב עם רכב ארוך כ"כ ולחפש כחול לבן).

 

כנראה הספארק היא הרכב הכי נכון לך עכשיו, תחסוך אולי עוד טיפה ותוכל לרכוש רכב חדש יותר - לרדת למודל 2013 ברכב יוקרה זה משהו שגם לא כ"כ כדאי לעשות וגם לא לקנות רכב עם נסועה של 200 אלף(עלות אחזקה וחלפים בנוסף לעלות הביטוח הגבוהה משמעותית).

 

היי תודה על התגובה.

ירדתי מכל האופציות למעט המיטו והג'ולייטה. מבחנת הגדול. המאזדה 3 ארוכה יותר מהג'ולייטה ב10 ס"מ, והמיטו ב40 ס"מ! זה הבדל משמעותי מאד מאד כשמחפשים חניה... (גם ה10 ס"מ) כרגע המאזדה 3 לא אופציה אלא רק המאזדה 2 שכאן תיהיה אפשרות לא לרדת בשנתון ולקחת 2017. כשמדובר על האלפות - גם, לא יורד ל2013 אלא ל2015 ומי יודע אולי עוד כמה חודשים תיהיה אופציה ל2016 (נכון, הדגם הושק ב2014 אבל עדיין..)

נכון הכוונה לשיפור האבזור - מבנת בטיחות כרגע אין לי אבזור בטיחות חוץ ממובילאיי ואין תקציב לרכב עם מערכות אוטונמיות (מאזדה 2 החדשה לדעתי עם בלימה אוטומטית) ככה שאני לא יורד ברמת הבטיחות לעומת עכשיו. מבחנת ביצועים. על הנייר המיטו והג'ולייטה די צמודות והרחק הרחק מהמאזדה (מגיעות ל100 קמ"ש בפחות מ8 שניות והמאזדה מגיעה ל100 קמ"ש ב12 שניות).

מבחנתי היחידה שיכולה להכנס פה למשוואה זאת מאזדה 2. יצא לי לנסוע בה והייתה הרגשה טובה בתא הנוסעים והיא גם נראת טוב מבפנים ומבחוץ. אך עדיין - הלב רוצה משהו מיוחד.. אתם יכולים גם לקרוא לזה סמל :) אני לא רואה את זה ככה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...