Jump to content

SmallbutClean

  • פרסום הודעות

    69
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

SmallbutClean שיחק אותה בתאריך נובמבר 12 2020

התכנים של SmallbutClean היו האהובים ביותר!

מוניטין

35 נייטרלי

אודות SmallbutClean

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • תחביבים
    תכנות
  • מקצוע
    סטודנט

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מוזמן להכנס לכאן כדי לקבל חוות דעת וסיקורים יותר מעמיקים.
  2. (אני גם אחד שהלך והחליף רכב מסויים באותו סוג רכב פשוט בגרסה הנכונה ואכן גם אני ממליץ על שיטת ה"אם כבר אז כבר".). אבל לפניי שהייתי רץ לשפר, קודם כל תקנה ותתחיל להתרגל לרכב, המלצתי האישית היא שתסע בו שהוא סטוק עד שתרגיש באמת את הצורך בשיפור. השאלה העיקרית זה מה אתה רוצה להשיג? מה מטרת השיפור? לאן אתה מכוון? כוח קו ישר? אחיזה והתנהגות? יופי? יהיה הרבה יותר קל להכווין אותך אם תפרט יותר לעומק מה הם רצונותך. אישית הייתי הולך תחילה על צמיגים איכותיים (PS4S, GoodYear Eagle F1 Assymetric 5/supersport וכו'...) וברקסים איכותיים יותר (צלחות, צינורות שזורים, שמן איכותי וכמובן רפידות). ואחר
  3. פוסט כיפי ומעניין! תודה על השיתוף. ללא ספק בחירה מעולה. אשמח אם תוכל לשתף בנוסף עלויות ביטוח? זה מדהים לראות שמסיטרואן פיקאסו בסוף איכשהו הגעת לקדילאק. ובנוסף זה כלכך כיף לראות אנשים שלא הולכים לפי סטיגמות וקונים באמת מה שבא להם. כל הכבוד ! מקווה שתהנה מהרכב למקסימום!
  4. בהחלט מעניין. תודה על השיתוף. חייב לציין שכסטודנט שמשכיר דירה ומחזיק איביזה צנועה, אלו מספרים שגרמו לי לשחור בעיניים וסחרחורת קלה, אבל ללא ספק שזה אופציה מעולה למי שיכול לאפשר לעצמו כזה תענוג.
  5. אני חושב שעד שלא תשמע חוות דעת קונקרטית ופרטנית ממישהו שיש לו נסיון עם הקונטי, תשאר בכיוון המישלין, כי שורה תחתונה עברת 3 שנים עם צמיג שהוא בסדר במחיר שלו ואתה מבסוט ממנו, אז ללא חוות דעת מעמיקה יכול להיות מצב שתתבאס ותבין שעשית טעות. בנוסף, אני אישית נוסע עם אותה מידה בדיוק כמו שלך, ואני ממליץ בחום על Assymetric 5 של גודייר. הוא לא יקר, יש לו ביצועים סבבה לגמריי ואם אתה לא משתגע עם האוטו יותר מידי הוא עושה את העבודה בצורה נפלאה (גם בנסיעות מאומצות כגון מסלול ונס הרים).
  6. סיפור קצרצר: אני בזמנו חיפשתי 208GTI. מוצאתי אחת נחמדה שאני מעוניין לנסוע לראות. התקשרתי, עונה לי בחורה ואומרת כן כן מחר תבוא הכל טוב אני בכתובת ככה וככה. למחרת: 08:30 - אני נכנס לרכב שלי (באשדוד) ומרים שיחה למוכרת כדי לוודא שאכן היא זוכרת שקבענו (בנתניה). היא כמובן עונה לחיוב ואני מתחיל בנסיעה. 09:30 - אני שוב מרים שיחה כדי לידע אותה שעוד 10 דק אהיה בכתובת שבה קבענו והיא אומרת שאין בעיה והיא תחכה לי שם. 09:40 - אני בכתובת, מנסה לחייג ואין מענה. 10:30 - לאחר המון זמן מבוזבז, עצבים ושיחות שלא נענו, הנעתי את הרכב ונסעתי הביתה. אתם יכולים לדמיין לעצמיכם כ
  7. ראשית, תתחדש. גם לי הייתה איביזה ליטר רק צורה אחת ישנה יותר (2017), אומנם לא שמתי לה קוילאובר אבל כן הרכבתי בולמים של KONI u וקפיצים של ST. זה הכל נחמד ויפה עד שאתה תתחיל להרגיש בעוד כשנה מעכשיו שהרכב מתחיל להתפרק לך מבחינת פלסטיקה. זה לא רכב ברמת גימור גבוה, הפלסטיקה זולה ואיכות ההרכבה זה משהו שילך וירד משמעותית עם הקוילאוברים. אם עכשיו אתה אומר שנסיעה על כביש טיפה משובש לא כלכך נעימה, לאט לאט הכל יתחיל לרעוד ולהרעיש. לא יודע איך זה אצלך. אני הייתי נוסע כ-35 ק''מ ביום ואחרי שנה זה הגיע לרמה שלא יכולתי להגביר את הווליום מבלי שחצי פלסטיקה של האוטו הייתה רוקדת וניתקתי את הסאב כי זה היה פשוט
  8. אין ספק שהיא מרגישה הרבה יותר חזקה ממה שהיא באמת. בגלל זה אני לא מחפש לשפר כוח. זה באמת מרגיש מספיק
  9. זה לא שהיא פחות ספורטיבית, היא לפעמים גם יכולה להרגיש יותר מה שנקרא "חייה" מהצרפתיות, אבל ממה שראיתי מהחברה שלי בקבוצה, זה שגם לרכבים הרבה יותר חזקים ומשופרים (לדוגמא: לאון קופרה סטייג 2 סאטפ מלא כולל אנטירולים, ברקסים וקפיצים, לא מצליחה להדביק קליאו RS TROPHY סטוק בנס הרים). כמובן שזה גם מאוד קשור לנהג אבל הבנת את הרעיון אני מניח. אפשר לסכם את זה ולהגיד שאיפה שחסכו בוואגיות, לא חסכו בצרפתיות. תודה לכולם על התגובות! שמח שעניין אתכם :)
  10. הייתי צריך להיות יותר ספציפי ולכתוב לאון/איביזה
  11. לא יודע אם דעתי מעניינת פה מישהו, אבל כשאני לוקח בחשבון את בעייתיות תחום הרכב במדינת ישראל, לתרום לפורום הזה הוא כמו שליחות מבחינתי. כי אני אישית לא מכיר עוד מקום שנותן כלכך הרבה תוכן ומענה אשכרה לכל דבר. אולי אני כולה "יומיים" פה אבל ראיתי מספיק וקיבלתי מספיק בתמורה שלא היה צריך יותר מידי כדי לשכנע אותי לתרום. אולי המילים האלו קלישאתיות נורא אבל יש אנשים שהפורום הזה הוא אוויר לנשימה בכל מה שקשור לרכבים. ואני אחד מהם. יאללה בא לי חולצה
  12. ללא ספק רעיון מצויין וארגיל את עצמי לעשות את זה.
  13. איזור ה6K חלקים כולל 2 טיפולים שעשיתי במהלך השנה.
  14. היי, חמישי שמח לכולם ברצוני לשתף קצת ולסכם שנה עגולה עם איביזה קופרה 1.8TSI 192 קטנה וצנועה, אולי מישהו ימצא שימוש בחוות הדעת שלי לכו תדעו. אז בלי לחפור יותר מידי, קניתי בנובמבר 2019 איביזה קופרה בצבע Dynamic Grey (אפור מטל בהיר ברישיון) שנתון 16 עם 38K ק''מ על השעון. חסכתי תקופה ארוכה וזו התמורה הטובה ביותר (שחשבתי אז) שאני אוכל לקבל עבור הכסף שאני משקיע, (עלתה 81 אלף). בתהליך הקניה הבעלים הקודמים של הרכב ציין באופן מאוד גלוי ונחמד דברים שיש לשים אליהם לב, רוב הדברים שהוא ציין היו מינוריים ולא קריטיים כגון פלסטיקה טיפה רוטטת בנסיעה ושפשוף נורא קטן על הג'אנט אבל אחד הדברים שהוא ציין
×
×
  • תוכן חדש...