Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב סופרמיני בסביבות 50 אלף


Ngneer
שימו לב! השרשור הזה בן 2186 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן, אני מחפש רכב בסביבות ה-50 (אפשר לחרוג מעט), המטרה העיקרית היא נסיעות בתוך העיר, בעיקר לאוניברסיטה (~35 ק"מ הלוך חזור), זה למה אני מחפש רכב קטן יחסית. אני רואה שיש פה איזה שתי חברה קבועים שממליצים על הפיג'ו 208 חח אז אני אשאל למה ההמלצה. האם למישהו יש את האוטו שנתיים פלוס ויכול להגיד שאין תקלות? כי שמעתי שלפיג'ו אין מוניטין טוב במיוחד, והרכבים מבלים הרבה זמן במוסך. כמובן גם הירידה בערך קצת מדאיגה.

הסתכלתי על טויוטה כמובן, איך לא על היאריס, שהיא נראת כמו משהו די שנוא פה. אני מניח שיש צדק, המחירים ממש מוגזמים ביד 2.כנ"ל הונדה גא'ז שמקבלת קצת פחות שנאה. סוזוקי סוויפט נשמע אחלה, אבל הרכב כל כך מכוער חח. ואז יש את איביזה שאנשים ממליצים על ידני בלבד, אבל לא יודע כמה בא לי בפקקים של ירושלים.

 

בתור סטודנט, הדבר החשוב ביותר הוא כמובן חסכון בכסף לטווח הארוך, אז צריכת דלק נמוכה ועלות אחזקה נמוכה. מה אתם ממליצים אנשים יקרים.

עריכה אחרונה על ידי Ngneer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה שינאה כלפי היאריס, פשוט יש אופציות טובות יותר.

למה 208?

כי החל מ2015 הרכב עם מנוע טורבו זריז ותיבה יפנית.

הוא נוח מאוד עם מושבים נוחים.

האיבזור די טוב ברמת איבזור אקטיב.

חבר מחזיק מודל 2014 למעט משאבת מים לא היו תקלות חשמל והוא מאוד מרוצה, גם פה בפורום בעלי 208 מרוצים.

ובנוסף כיוון שזה רכב צרפתי המחיר שלו לעומת יאריס יותר זול ולכן מאפשר לך לקנות רכב חדש יותר.

 

אז למה שתעדיף יאריס?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שונאים, היאריס פשוט נותנת תמורה די נמוכה (בכח, נוחות, אבזור ו- feel good factor באופן כללי) ביחס למחיר, לטעמי זה הופך אותה לעסקה פחות מוצלחת.

 

אם אתה מחפש בעיקר חיסכון, מיצובישי ספייס סטאר בפחות מהסכום תהיה כנראה תשובה טובה. על תשכח שחלק ניכר מההוצאה על רכב נובעת מירידת הערך שלו, ולכן רצוי למצוא רכב זול יותר. מצד שני, כרכב, הספייס סטאר רחוקה מלהיות סופר מיני מוצלחת (מה שנקרא "ממובילות בקטגוריה" במבחני רכב).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה שינאה כלפי היאריס, פשוט יש אופציות טובות יותר.

למה 208?

כי החל מ2015 הרכב עם מנוע טורבו זריז ותיבה יפנית.

הוא נוח מאוד עם מושבים נוחים.

האיבזור די טוב ברמת איבזור אקטיב.

חבר מחזיק מודל 2014 למעט משאבת מים לא היו תקלות חשמל והוא מאוד מרוצה, גם פה בפורום בעלי 208 מרוצים.

ובנוסף כיוון שזה רכב צרפתי המחיר שלו לעומת יאריס יותר זול ולכן מאפשר לך לקנות רכב חדש יותר.

 

אז למה שתעדיף יאריס?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אתה יכול לכוון אותי לאנשים אלו? אשמח לדבר איתם.

אני מניח שאנשים יעדיפו את היאריס בעיקר בגלל האמינות. גם צריכת הדלק שלה ממש טובה להבנתי.

בעיקר לאנשים שזהו אוטו מעבר, ואינם מתכוונים לשמור אותו לתוקפה ארוכה במיוחד, אני מניח ששמירת ערך זה משהו די חשוב.

נוחות זה כבר עניין סובייקטיבי.

על הדף הרכב [208] נשמע טוב, אבל אוטו זה יותר מרק גיר ומנוע, לכן השאלה היא האמינות בכלל, כי אני לא מעוניין להוציא עוד הרבה כסף על תיקונים שוטפים.

אני לא מצליח למצוא כל כך תלונות באינטרנט, אולי בגלל שאין מספיק קהל או אולי כי האינטרנט מוצף בסקירות ופחות חוות דעת, אבל אני מאוד נוטה פשוט לקפוץ על הרכב כי כבר חודש אני פשוט מסתכל ומתלבט ומשנה דעות וזה כבר נהיה מעייף והלימודים אוטוטו מתחילים...

 

 

לא שונאים, היאריס פשוט נותנת תמורה די נמוכה (בכח, נוחות, אבזור ו- feel good factor באופן כללי) ביחס למחיר, לטעמי זה הופך אותה לעסקה פחות מוצלחת.

 

אם אתה מחפש בעיקר חיסכון, מיצובישי ספייס סטאר בפחות מהסכום תהיה כנראה תשובה טובה. על תשכח שחלק ניכר מההוצאה על רכב נובעת מירידת הערך שלו, ולכן רצוי למצוא רכב זול יותר. מצד שני, כרכב, הספייס סטאר רחוקה מלהיות סופר מיני מוצלחת (מה שנקרא "ממובילות בקטגוריה" במבחני רכב).

 

להבנתי הרכב מאוד חלש, איך לדעתך הוא יתמודד בירושלים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להריץ פה חיפוש בפורום, יש כמה בעלי 208.

אם זה לתקופה קצרה יאריס לדעתי יהיה יותר קל למכור בגלל התדמית.

 

הספייס זאת קטגורה בין מיני לסופר מיני.

היא חיסכונית ואמינה אבל חלשה יותר ורועשת יותר, כמה חלשה? נסיעת מבחן תענה לכם.

זה הסיקור 4שנים שלי עם הרכב:

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3152/סקירת-גולשים/מסכמים---4-שנים-עם-מיצובישי-ספייס-סטאר

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר מקרוב 208 1.2 אטמוספרית רובוטית שקניתי חדשה מהחנות לבתי בינואר 2015, האוטו כבר אחרי 90K ק"מ וטפו,טפו, עד היום טיפולים שוטפים ונורה שרופה, לא מתעסק בשאלה אם היא יותר או פחות אמינה מהיאריס, היא לא מענינת היום כמו שלא ענינה אז, לדעתי אין כיום הבדלי אמינות שתלויים במותג כזה או אחר. מה שאני כן יכול לומר הוא שהאוטו נוח מאוד, מרווח יחסית, אפילו ביצועים לא רעים יחסית למספר הסוסים המצומצם. הדגם החדש יותר עם תיבה פלנטרית וטורבו, עדיף כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר מקרוב 208 1.2 אטמוספרית רובוטית שקניתי חדשה מהחנות לבתי בינואר 2015, האוטו כבר אחרי 90K ק"מ וטפו,טפו, עד היום טיפולים שוטפים ונורה שרופה, לא מתעסק בשאלה אם היא יותר או פחות אמינה מהיאריס, היא לא מענינת היום כמו שלא ענינה אז, לדעתי אין כיום הבדלי אמינות שתלויים במותג כזה או אחר. מה שאני כן יכול לומר הוא שהאוטו נוח מאוד, מרווח יחסית, אפילו ביצועים לא רעים יחסית למספר הסוסים המצומצם. הדגם החדש יותר עם תיבה פלנטרית וטורבו, עדיף כמובן.

 

מעניין, אני משאר שההבדל היחיד בין הדגמים הוא במנוע והגיר כפי שאמרת נכון?

אתה יכול להרחיב אילו בעיות היו לך מלבד הנורה וכמה כסף הוצאת?

 

אתה יכול להריץ פה חיפוש בפורום, יש כמה בעלי 208.

אם זה לתקופה קצרה יאריס לדעתי יהיה יותר קל למכור בגלל התדמית.

 

הספייס זאת קטגורה בין מיני לסופר מיני.

היא חיסכונית ואמינה אבל חלשה יותר ורועשת יותר, כמה חלשה? נסיעת מבחן תענה לכם.

זה הסיקור 4שנים שלי עם הרכב:

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3152/סקירת-גולשים/מסכמים---4-שנים-עם-מיצובישי-ספייס-סטאר

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אני חושב שאוותר עליו, תודה.

עריכה אחרונה על ידי Ngneer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב הוא אכן הרבה יותר מגיר ומנוע אך כול המכלולים מעבר למערכת ההינע של הרכב הם מכלולים דיי פשוטים וותיקים ברובם ולכן גם מאוד אמינים וגם אם קרתה איזו תקלה עם אחד המכלולים מדובר לרוב בתקלות זולות וקלות לתיקון.

בהקשר ל208 אני מחזיק אחת מ2014 שעומדת נכון לכרגע על 85 אלף ק"מ ויש לי את כול היסתוריית הטיפולים של הרכב התקלות שהיו אצלי הן ממיר קטליטי שהוחלף במסגרת האחריות שזאת מחלת ילדות שהייתה למדומני בין השנים 14-13 וברכב יד שניה הסיכוי להיתקל בה הוא נמוך כי למיטב ידיעתי במידה והממיר הקטליטי תקול זה קורה בתחילת חייו של הרכב. והוחלפה אצלי גם צינורית מתז אחורי לא ידוע מאיזו סיבה וכו (אצל היד הקודמת) אבל זה תיקון שטותי בעלות של 150 ש"ח.

 

לגבי מנוע ה1.2 טורבו שמעתי שיש איזו בעיה של התפוררות רצועת הטיימינג אך לא ברור אם זה מקרה יחיד או לא לכן הייתי פשוט מבקש בבדיקה של הרכב לבדוק את מצב הרצועה ולהחליף אותה במידה וקיים סימן להתפוררות.

 

 

בגדול ה208 זה רכב ותיק בשוק ולא צצו עד עכשיו איזה תקלות מפחידות שהיה עדיף להתרחק מהרכב בגללן לכן אם הרכב לטעמך הייתי אומר שתלך על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מעניין, אני משאר שההבדל היחיד בין הדגמים הוא במנוע והגיר כפי שאמרת נכון?

אתה יכול להרחיב אילו בעיות היו לך מלבד הנורה וכמה כסף הוצאת?

 

אני חושב שאוותר עליו, תודה.

1. אלו ההבדלים שאני מכיר, גם הפנס האחורי קיבל עיצוב מעט שונה, לבד מאלו לא מכיר, לא אומר שאין, לא עשיתי מחקר בענין.

2. מה שכתבתי הוא מה שאני זוכר, האוטו כאמור אצל בתי, לא מצוי בחשבונות.

3. מעריך שהחשש אצלך מהאמינות של האוטו גדול מהסיכוי של מישהו לשכנע אותך שאין לכך בסיס. יאריס וג'אז בסדר גמור, בגירסאות ההיברידיות הן קרוב לודאי חסכוניות יותר מה 208. אפשר בשקט ללכת עליהן. לימודים מהנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב הוא אכן הרבה יותר מגיר ומנוע אך כול המכלולים מעבר למערכת ההינע של הרכב הם מכלולים דיי פשוטים וותיקים ברובם ולכן גם מאוד אמינים וגם אם קרתה איזו תקלה עם אחד המכלולים מדובר לרוב בתקלות זולות וקלות לתיקון.

בהקשר ל208 אני מחזיק אחת מ2014 שעומדת נכון לכרגע על 85 אלף ק"מ ויש לי את כול היסתוריית הטיפולים של הרכב התקלות שהיו אצלי הן ממיר קטליטי שהוחלף במסגרת האחריות שזאת מחלת ילדות שהייתה למדומני בין השנים 14-13 וברכב יד שניה הסיכוי להיתקל בה הוא נמוך כי למיטב ידיעתי במידה והממיר הקטליטי תקול זה קורה בתחילת חייו של הרכב. והוחלפה אצלי גם צינורית מתז אחורי לא ידוע מאיזו סיבה וכו (אצל היד הקודמת) אבל זה תיקון שטותי בעלות של 150 ש"ח.

 

לגבי מנוע ה1.2 טורבו שמעתי שיש איזו בעיה של התפוררות רצועת הטיימינג אך לא ברור אם זה מקרה יחיד או לא לכן הייתי פשוט מבקש בבדיקה של הרכב לבדוק את מצב הרצועה ולהחליף אותה במידה וקיים סימן להתפוררות.

 

 

בגדול ה208 זה רכב ותיק בשוק ולא צצו עד עכשיו איזה תקלות מפחידות שהיה עדיף להתרחק מהרכב בגללן לכן אם הרכב לטעמך הייתי אומר שתלך על זה.

 

אחלה, תודה על המידע, אני אדאג לבדוק את העניין של הרצועה במידה ואבחר באוטו. בינתיים הכיוון שלי הוא כן. אני שם לב שיש די הרבה רכבים שהם יחסית חדשים - 2015-2016 עם קילומטראג נמוך אך יד שניה ובאחלה מחירים ביד2. נשמע קצת חשוד לא חושב?

 

 

 

1. אלו ההבדלים שאני מכיר, גם הפנס האחורי קיבל עיצוב מעט שונה, לבד מאלו לא מכיר, לא אומר שאין, לא עשיתי מחקר בענין.

2. מה שכתבתי הוא מה שאני זוכר, האוטו כאמור אצל בתי, לא מצוי בחשבונות.

3. מעריך שהחשש אצלך מהאמינות של האוטו גדול מהסיכוי של מישהו לשכנע אותך שאין לכך בסיס. יאריס וג'אז בסדר גמור, בגירסאות ההיברידיות הן קרוב לודאי חסכוניות יותר מה 208. אפשר בשקט ללכת עליהן. לימודים מהנים.

 

ההיברידיות חסכוניות אבל אפילו יותר יקרות מהמרגילות שהן יקרות מספיק חח. אם התקציב שלי לא נראה לי אצליח למצוא משהו נורמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה שום סיבה להעדיף יאריס על פניי 208 למעט נושא הסחירות.

208 תהיה חזקה יותר, מרווחת יותר, נוחה יותר, נעימה יותר, מאובזרת יותר ולפי מה שמתארים בפורום ומה שיצא לי לקרוא מחוץ לפורום - היא בחירה טובה ולא סובלת מבעיות.

 

זה שיש לא מעט אנשים שצועקים "צרפתיות זה זבל ואין על יפניות", לא אומר שזה נכון ולא אומר שזה רלוונטי לרכבים שהושקו בשנים האחרונות. (אותם אנשים גם יגידו לך שטויוטה אייגו עדיפה על פג'ו 108/סיטרואן C1 למרות שזה בדיוק אותו רכב)

בעיניי דווקא בשנים האחרונות סיטרואן ופג'ו עלו על הגל, עם מנועים טובים וגירים אוטומטיים (נראה לי שהם בין היחידים באירופה שנשארו עם גיר אוטומטי פלנטרי ולא עם גיר רובוטי), לצד עיצוב ייחודי ואבזור טוב. אני יכול לומר לך שיש סיכוי גבוה מאוד שהרכב הבא שלי (בהנחה ולא יהיה ליסינג, אלא אם כן בליסינג יתנו לבחור גם פג'ו וסיטרואן) יהיה כנראה פג'ו 208 או סיטרואן C3.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה, תודה על המידע, אני אדאג לבדוק את העניין של הרצועה במידה ואבחר באוטו. בינתיים הכיוון שלי הוא כן. אני שם לב שיש די הרבה רכבים שהם יחסית חדשים - 2015-2016 עם קילומטראג נמוך אך יד שניה ובאחלה מחירים ביד2. נשמע קצת חשוד לא חושב?

 

 

 

 

 

ההיברידיות חסכוניות אבל אפילו יותר יקרות מהמרגילות שהן יקרות מספיק חח. אם התקציב שלי לא נראה לי אצליח למצוא משהו נורמלי.

 

המחירים אחלה בגלל ירידת ערך, אם תסתכל על דגמים אחרים תיראה שגם לא מעט מהם נמכרות חדשות יחסית.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שברולט ספארק ברמת גימור LTZ בלי לחשוב פעמיים... יש לי אותה כבר שנה ופשוט כיף... (יש לי את את הLT+ שזה אותו דבר רק בלי התנעה מכפתור - בלי מפתח ובלי בקרת שיוט. ניתן למצוא בתקציב מ2016... רמת גימור LT הרבה פחות מומלצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אספר לך קצת על היאריס - היתה ברשותי בליסינג הגרסא אחת לפני הנוכחית (צורת X בגריל) - גרסת סול אוטומאטית בסיסית.

לרכב תיבת-הילוכים רציפה בכל הגרסאות האוטומאטיות.

הגרסא שקדמה לה גם מאד דומה, אבל שיכוך המהמורות קצת פחות טוב.

 

 

הגרסא הפשוטה שהיתה לי, כוללת USB ו- TPMS (ניטור לחץ-אוויר בצמיגים).

הרדיו מהסוג הישן, וכולל כניסה ל- CDROM (אפשר גם לשמוע MP3 אם מחברים דיסק-און-קי), ו-2 רמקולים פשוטים מאד מקדימה.

אין דיבורית בלוטות בגרסא זאת.

 

מבחינת אמינות - מה שנתקלתי בו זה הטמבון האחורי שמשום-מה לא חובר טוב לרכב, וראיתי אצל אחרים שחיזקו אותו בברגים.

חוץ מזה, לא היו בעיות.

 

בפקקים הרכב היה בסדר , מבחינת התנהגות התיבה.

בעליות של ירושלים לא תהיה לה בעיה גדולה - עליתי איתה לירושלים כמה פעמים, והאוטו סחב בצורה סבירה מחוץ לעיר במהירויות של 100 +- קמש. בתוך העיר אין בעיה גם בעליות תלולות.

 

מבחינת שיכוך מהמורות , דווקא לי היה בסדר. אחרי שמתרגלים להגה, גם ההתנהגות שלו סבירה (שלדה טובה).

הייתרון שלו הוא שיחסית לרכב קטן, המרחב מאחור סביר (בעיקר בגלל רצפה אחורית שטוחה, מה שמקל על ישיבה של נוסע מאחור במושב האמצעי).

 

מה שהפריע לי - כסא הנהג לא-נוח בנסיעות ארוכות, ובעיקר הרעש - כשהאוטו מאיץ בטורים גבוהים, המנוע נורא מרעיש.

מה שלא תקנה - מציע שתיקח לנסיעת-מבחן כדי שתתרשם מהרעש ואם מתאים לך.

 

יש פה טור של punz שכולל סרטים והמלצות על רכבי-ליסינג. לינק ישיר לסרטון שעשה על הרכב הזה, אבל ברמת-גימור גבוהה יותר:

 

חוץ מזה, אחלה אוטו, אבל כפי שכתבו - ה- 208 נותן תמורה יותר גבוהה במחיר שלו.

 

בכל-אופן, שיהיה בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2186 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...