Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני עוזר לאבי להחליף את הרכב.

כרגע הוא עם סיאט איביזה 2013 אותה קנה חדשה מהסוכנות.

לאור השרות המצוין של האיביזה הוא ושוקל בחיוב להמשיך עם סיאט נוספת.

הגב והברכיים שלו כבר לא כמו פעם. הוא צריך רכב גבוה יותר כדי להקל על הכניסה והיציאה.

אבי נוסע מעט מאוד ורק בעיר לכן צריכת הדלק לא חשובה (האיביזה עם 35K ק"מ לאחר 5 שנים).

רוב הזמן הוא נוסע לבד, מדי פעם עם אימי ועם הנכדים מאחור.

טרייד-אין מאוד חשוב, הוא מעוניין ב"מפתח תמורת מפתח" ללא כאבי ראש.

 

נושא ה DSG לא מטריד אותו למרות שהוא החליף קלאצ'ים במסגרת האחריות באיביזה.

הוא מאוד אוהב את הזריזות בשילוב ה TSI-DSG.

 

המלצתי לו בחום על הארונה. את מבחן הסוכנות הרכב עבר בהצלחה. הוא מאוד אהב.

קיבלנו הצעה של 114K על הכביש לדגם ה STYLE.

המחיר כולל: רישוי, איתוראן, מערכת connect עם וויז, מצלמת רוורס וצבע מיטלי דו-גווני

בנוסף זיכוי על הרכב שלו - מחירון פחות 5% ובדיקה.

 

בנוסף המלצתי לאבי לבדוק את הקיה סטוניק. אני לא מכיר את הרכב מקרוב, לאור מבחני הרכב אני חושב שהוא יכול להתאים לו מבחינת המידות והמחיר.

דגם הטורבו יהיה מעט יותר יקר מהארונה.

לטובת הקיה עומדים אמינות ושוק מעולים וכנראה גם אביזור הבטיחות. לא בטוח לגבי נושא חווית הנהיגה.

 

דעות לגבי הארונה מול הסטוניק?

הסוכן טוען שקיבלנו מחיר "חבר" על הארונה לאור כל התוספות, האם נכון?

תודה

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

מבצע מועדון "חבר":

סיאט ארונה יוצע בהנחה של 6,000 עד 8,000 שקל, דגם 1.0 טורבו 115 כ״ס אוטו׳ Style לדוגמה יוצע במחיר מבצע של 101,900 שקל במקום 109,900 שקל. דגם זה זכאי להטבת אבזור של מערכת Connect It מתנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

תודה. אם משקללים את התוספות של רישוי, מצלמה, איתוראן, צבע וטרייד-אין אני מניח שהמחיר יגיע לאזור ה110K.

לאבי אין "חבר" אגב. נראה שההצעה שקיבלנו סבירה, לא יותר מזה.

 

ניסו ללחוץ כדי שנשאיר מקדמה. אומרים שיש רכב זמין בארץ שהרוכש ביטל ברגע האחרון.

המשלוח הבא יגיע עוד חודשיים.

כמובן שהחלטנו לחכות. נשקיע מחשבה נוספת ואז נראה.

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

כל עוד הצעת הטרייד אין לא סופית, לא תדע מה התוספת שתצטרך להוסיף.

נקודת פתיחה של מחירון - 5% נשמעת טובה יחסית.

אבל קח בחשבון שמדובר על מחירון בסיסי כאשר הרכב שלכם שווה יותר.

קח בחשבון שאחרי הבדיקה תצטרך להוריד כמה אלפים כי תמיד ימצאו שריטה פה וגומי יבש שם.

חבל לתת רכב עם נתונים כאלה בטרייד אין. ניתן למכור אותו במהירות ובמחיר טוב בשוק החופשי.

הערכה שלי, חיסכון של 5000 שקל רק מהמכירה העתמאית.

תוסיף עוד כמה אלפים של הנחה על "עסקת מזומן" של הרכב החדש.

לעניין ההתלבטות, קשה לי להמליץ על רכב עם גיר רובוטי לאדם שנוסע רק בעיר.

הייתי לוקח נסיעת מבחן על סיטרואן c3 איירקרוס שתהיה נוחה יותר, בעלת גיר פלנטרי אמין ונעים יותר וכן תתן 5 שנות אחריות מלאות.

אם הבחירה היא רק מבין הסיאט והקאיה. אז כנראה שהייתי בוחר בסיאט (רק לא לשכוח לקנות אחריות לשנה השלישית). הקיה לא גבוהה מספיק.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

גם בקיה דגם הטורבו מגיע עם גיר רובוטי. לא בטוח שהיא תהיה עדיפה מבחינת אמינות בקונפיגורציה הזו על הארונה.

 

אם הסיטרואן מאתגרת מדי מבחינת עיצוב (ו/או מותג), יש את האופל קרוסלנד, עם אותם מכלולים ועיצוב סטנדרטי יותר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

תודה על התגובות. הרכב של אבי במצב מכאני מעולה. הוא נוהג מעט מאוד ורגוע ביותר. הרכב מטופל רק במורשה של צ'מפיון.

 

הבעיה היחידה היא מצבו הקוסמטי של הרכב. אומנם הוא לא עבר שום תאונה אבל הצבע במצב לא טוב בשל כניסה מרובה למכוני שטיפה וחניה בשמש ובנוסף יש הרבה סימני פתיחת דלתות.

במצבו הקוסמטי הנוכחי יהיה קשה למכור אותו. אפשר כמובן לתקן ולצבוע אבל אז מייד יעלה החשש שהרכב עבר תאונה.

 

אני יכול לנסות לעשות את מה שעשיתי עם האיביזה שלי. לסגור עסקת טרייד ובזמן ההמתנה לרכב החדש לנסות למכור לבד.

אצלי זה הצליח בשל מצבו המעולה של הרכב שלי. ממש בספק לגבי הרכב של אבי.

 

אהבתי את ההצעה לבדוק את האופל.

מותג עם מוניטין טוב אצל אבי ומפרט מעולה: ג'יפון עירוני גבוה ומרווח + חבילת בטיחות מלאה + מנוע טורבו + גיר פלנטרי יפני במחיר תחרותי.

 

נכנס לסוכנות כדי להתרשם ולקבל הצעה.

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

רק על תספר לו שזה מכלולים של (ומותג בבעלות) PSA... עדיף להישאר עם התדמית הגרמנית[emoji6]

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אתה מתאר מצב נורמלי לרכב בן 5.

טיפול בחומרים הנכונים יכול להחזיר את צבע הרכב למצב טוב.

בכל מקרה, אם תגיע לטרייד במצב הנוכחי, יורידו לך המון במחיר.

ממליץ לבצע טיפול לצבע באופן עצמאי או במכון שטיפה מומלץ.

לאופל אין למעשה יתרון מול הסיטרואן,להיפך.

הסיטרואן מרווח ונוח יותר וניתנת עליו אחריות מקיפה ארוכה יותר.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לאופל אין למעשה יתרון מול הסיטרואן,להיפך.

 

פה אני חולק עליך. קח פיז'ו, שים עליו מדבקה של טויוטה ומכור.

יהיה הבדל? בטח יהיה. זה ההבדל בין אייגו ל- C1 שמבחינה מכנית זה אותו אוטו.

 

אני מעריך שיהיו רבים מהעדר הישראלי, שרק השם אופל לא יביא אותם לדעות הקדומות על מכוניות צרפתיות, ויסייע לו למכור יותר (וגם לרוכשים להשיג מחיר פחות נמוך במכירה).

פורסם

גם אופל זאת לא דוגמה טובה למותג המבוקש (בישראל).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הפרלמנט המשפחתי התכנס בצהרי שבת כדי לדון בנושא. ההסברים שלי על גיר יפני במכונית גרמנית שהיא במקור צרפתית לא נפלו על אוזניים קשובות כל כך.

בצד אחד נמצא אבי שמאוד התחבר לסיאט ורוצה להמשיך עם המותג.

מהצד השני, אימי שרוצה ללכת על "בטוח" ולקנות את הקיה.

לאימי יש כבר קוריאנית צמודה אז החלטנו לתמוך ברצונו של אבי.

הארונה מובילה כרגע.

 

קיבלתי פה עצה מצויינת לגבי ההכנה של הסיאט למכירה. הנחתי את אבי לגשת לאחד ממכוני השטיפה הידניים כדי לטפל ברכב כמו שצריך לפני הבדיקה.

 

אני אמשיך לעדכן ולהתייעץ.

 

תודה לכולם!

S60 Rdesign

פורסם
פה אני חולק עליך. קח פיז'ו, שים עליו מדבקה של טויוטה ומכור.

יהיה הבדל? בטח יהיה. זה ההבדל בין אייגו ל- C1 שמבחינה מכנית זה אותו אוטו.

 

אני מעריך שיהיו רבים מהעדר הישראלי, שרק השם אופל לא יביא אותם לדעות הקדומות על מכוניות צרפתיות, ויסייע לו למכור יותר (וגם לרוכשים להשיג מחיר פחות נמוך במכירה).

 

לא אמרתי שאין הבדל.

אם הייתי חושב כך לא הייתי מציין את היתרון של הסיטרואן.

במצב השוק של היום, אין שום יתרון מבחינת שוק יד שניה לאופל לעומת סיטרואן. להיפך, לסיטרואן אחריות ארוכה יותר שיכולה לתת יתרון במכירה במהלך 5 השנים הראשונות.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לגבי ארונה מול סטוניק, אם מחפשים גובה וכניסה נוחה אז הארונה מנצחת דיי בקלות, הכניסה לסטוניק מרגישה כמו כניסה לרכב סופר מיני נמוך ולא לרכב מוגבה.

לגבי הטרייד אין, אני על איביזה 2015 מול ארונה FR קיבלתי מחירון מינוס 3% לפני בדיקה, הבידקה הורידה עוד 2,000 או 2,500 ש"ח על שפשופים ופגיעות פח.

ההמלצה על הקרוסלנד באמת לעניין, ממליץ רק לא לקחת רכב עם גג פנוראמי כי הוא מאוד מתחמם והמזגן גם ככה לא מצטיין. מה שכן מדובר ברכב מאוד מרווח ונוח.

אם התקציב מאפשר אני ממליץ לבדוק מיצובישי ASX מ-0 קילומטר. בגלל הנסועה הנמוכה צריכת הדלק הגבוהה לא כל כך מעניינת, מקבלים רכב מרווח נוח ונעים לנסיעה, רמת האבזור טובה ויש גם אבזור בטיחות מקורי מלא.

פורסם

חוזר לעדכן.

לאחר שקלול כל הפרמטרים השונים של הרכבים, תנאי המימון, המחיר וזמן האספקה הוזמנה הקיה סטוניק.

הוזמן דגם EX טורבו בשילוב של שני צבעים במחיר של 115K שקל על הכביש.

הבדיקה של האיביזה יצאה ללא ממצאים חריגים כמצופה. קיבלנו זיכוי של 38K שקל מול מחירון של 42K.

יש כבר מספר שלדה. אספקה תוך כ14 יום.

S60 Rdesign

×
×
  • תוכן חדש...