Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחרונה די התאהבתי בקליאו והחלטתי להתחדש בה.

התקציב שלי הוא באזור ה50 אלף שח ובתקציב הזה נכנסים שנתונים 2014-2015.

האם יש הבדל משמעותי בשנתונים? מה ההבדל בין הקולקשן לאקספרשן חוץ מהצבעים של הרכב?

ומה דעתכם באופן כללי על הרכב?

 

בדיוק ראיתי קולקשן שחורה 2014 שיחסית נדירה מבחינת צבע בעלות של 50 אלף רק קילומטראז' יחסית גבוה 103000, שווה?

פורסם (נערך)

בקרת אקלים,מגנזיום.

לגבי הרכב הספציפי, תבדוק בלוי יצחק מחירון משוקלל וביד 2 בכמה נמכרים, אז תדע אם המחיר טוב או לא.

 

היו פה תלונות לגבי מחשב הגיר באזור 60 אלף שמתקלקל, בעלות של 4 אלף.

תסתכל בהיסטוריה של הרכב עם עבר החלפה.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לאחר התנסות יחסית קצרה עם הרכב אני מרגיש שאין לו הרבה מה להציע מלבד מנוע חביב ועיצוב שובה לבבות (בעיקר באדום !)

 

הרכב נוקשה ולא נוח, איכות החומרים הרגישה לי זולה (אפילו הדשבורד עצמו עשוי פלסטיק קשיח למגע), ולקינוח גיר עם אמינות מוטלת בספק...

פורסם

אני דיי אוהב את האוטו הזה, אבל ממליץ להמנע מהגרסה האוטומטית בגלל הגיר הרובוטי.

יתרונות - התנהגות כיפית , ביצועים טובים , אבזור נוחות טוב חוץ מבגרסת הלייף, אפשר להשיג צריכת דלק חסכונית.

חסרונות - פנים מצועצע, מרווח רגליים מצומצם לנוסעים מאחור, פנים פלסטיקי (שופר לאחר מתיחת הפנים אבל לא בשנתונים המצויינים).

מחלות - תיבת הילוכים אוטומטית ומתג כיוון חלונות שנוטה להישבר.

פורסם
לאחר התנסות יחסית קצרה עם הרכב אני מרגיש שאין לו הרבה מה להציע מלבד מנוע חביב ועיצוב שובה לבבות (בעיקר באדום !)

 

הרכב נוקשה ולא נוח, איכות החומרים הרגישה לי זולה (אפילו הדשבורד עצמו עשוי פלסטיק קשיח למגע), ולקינוח גיר עם אמינות מוטלת בספק...

 

אמצע הדשבורד כמו רוב המתחרות עשוי מחומר רך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לאחר התנסות יחסית קצרה עם הרכב אני מרגיש שאין לו הרבה מה להציע מלבד מנוע חביב ועיצוב שובה לבבות (בעיקר באדום !)

 

הרכב נוקשה ולא נוח, איכות החומרים הרגישה לי זולה (אפילו הדשבורד עצמו עשוי פלסטיק קשיח למגע), ולקינוח גיר עם אמינות מוטלת בספק...

 

הדשבורד עצמו אם הוא היה קשיח כנראה נהגת ברמת גימור לייף - הגימור ברכב שונה ברמות הגימור הגבוהות יותר, נכון שזה לא הפלסטיקה הכי איכותית גם ברמות הגבוהות יותר אבל נהגתי על רוב הקטגוריה וחוץ מה208 והפולו אני לא באמת מצאתי הרבה רכבים בקטגוריה עם איכות חומרים מדהימה בתא נוסעים.

 

המתלים של הרכב נוקשים ביחס למתחרות(ממקם אותה מהנוקשות בקטגוריה ללא ספק) אבל מתוגמלים על זה בשלדה לא רעה בכלל ורכב שמתקשר לא רע ביחס לקטגוריה(עם חסרון של הגה רך מידיי).

 

המושב שלה מעולה, באמת לדעתי מהטובים בקטגוריה דבר שבשבילי פיצה על המתלים(היה לי איביזה עם מתלים עדיפים אבל המושב שלה הרג לי את הגב - הייתי מסיים עם כאבי תופת בגב התחתון - וניסיתי כל תנוחת נהיגה אפשרית בערך).

 

לגבי הגיר, יש כבר ידע איך להתמודד עם זה - קרה לחבר בעבודה ב38 אלף ויש אנשים שהגיעו גם ל90 אלף ללא התקלה, אבל כדאי להיות מוכן לתיקון במידה וידרש.

 

כמובן שיש לה אחלה מנוע וגיר =], למרות החסרונות אני מאוד נהנה ממנה(כבר שנה וארבע ו33 אלף קילומטר שביחד).

 

יש סיכום שעשיתי בזמנו.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

אחלה של רכב, עיצוב יפה שכיף לראות, זריז ומאובזר בצורה מעולה יחסית לקטגוריה, בטח בשנים האלו, האוטו מהנה לנהיגה (עד כמה שאפשר ברמות מחירים כאלו) וחסכוני אבל המתלים די נוקשים ולכן אתה צריך לעשות נסיעת מבחן ולראות אם הרכב נוח לך. הרכב גם לא מאוד מרווח מאחור. בגרסה האוטומטית יכולה להיות בעיה עם הגיר (לא וודאי כמובן) אחרי כמה עשרות אלפי קילומטרים. הגרסה הידנית אמינה.

 

זהו בעיקרון, לי יש את הרכב בגרסה הידנית 0.9 ואני מאוד אוהב אותו אבל ברור לי שהוא לא מתאים לכולם בגלל המתלים הקשיחים יחסית, לי מן הסתם הוא מספיק נוח והמתלים לא מהווים עבורי בעיה מהותית.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם

שאלה כללית על הרכב, הגיר הרובוטי שלה חד מצמדי או כפול מצמדים?

ומה בדיוק הבעיתיות איתו?

פורסם
כפולת מצמדים, וכמו אחיות שלה לבית VAG יש דיווחים על בעיות עם המוח גיר.

ממתי רנו ווואג אחיות? :-)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...