ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
טויוטה יאריס 2018 1 2
מאת katkato-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היי חברים, רוצה לקנות רכב שישרת אותי במדינתו הקטנה והפקוקה - כל יום נס ציונה -> הרצליה וחזור. חשבתי בכיוון של מכונית היברידית בגלל הפקקים והגעתי לדגם הנ"ל. מלבד חיסכון(בדלק), חשוב לי שהרכב יהיה חזק, כרגע יש לי קיה פיקנטו ולצאת לעקיפה איתה זה משהו שאפשר רק כשאתה צובר מומנטום - בלעדי זה, זה להסתכן באי יכולת השלמת העקיפה או עלייה רצינית של הטורים שגורם לרכב להיחנק. הדגם ההמדובר הוא חסכוני ויש עליו ביקורות טובות אבל מבחינת נתונים יבשים - יש לו מעט מאוד כ"ס - לדעתי אפילו פחות משל הפיקנטו. רציתי לדעת איך הניסיון שלכם איתו או עם דגם דומה בשנתון נמוך יותר? יש רכב אחר בטווח המחיר הזה (ופחות) שיכול להתאים מבחינת חיסכון בדלק (שוב... בעיקר הולך לעמוד בפקקים) ומבחינת הח…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עומד לקבל רכב ליסינג מהעבודה עם דלקן,המגוון הוא עצום ועקרונית אני יכול לבחור כל רכב למשך ה3 שנים הקרובות ההתלבטות שלי היא במכוניות בעלות התקציב הבא ועל סמך המלצות שקיבלתי מאנשים: 1. סקודה אוקטביה 1.0 רמת גימור אקסקלוסיב. 2. סקודה אוקטביה 1.5 רמת גימור אמבישן. 3. יונדאי סונטה רמת גימור פרימיום(היא זולה מכיוון שהיא היברדית). ברשותי כסא בטיחות אחד ואני מאמין שיתווסף עוד אחד בשנתיים הבאות,חשובה לי התנהגות הרכב(רכב בעל נוכחות "ושיושב טוב על הכביש" ושאני יהנה מלנהוג בו),מערכות הבטיחות בגלל הילדה הקטנה,מרווח הרגליים והראש(הגובה שלי 1.86) מאחורה כאשר כסא הבטיחות(מדגם graco 4ever) במצב שכיבה מלאה ובנאדם שיכול לשבת במושב הקדמי בנוחות ולא בצפיפות…
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 539 צפיות
בהתייחס לכל פרמטר לרבות אמינות, אחראיות, נוחות, צריכת דלק ערך שוק תודה
הודעה אחרונה מאת mike56, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אהלן אני רוצה לקנות רכב ראשון בחצי שנה הקרובה, אוהב רכבים ומוטוריקה לכן מחפש הצעות לרכבים יחסית זריזים, לא מכוערים ואמינים עד כמה שאפשר. הסתכלתי קצת על הסובארו b4 2.0 r שנתונים 08-09, אפשר למצוא משהו מאובזר ויפה במחי טוב. הבנתי שהן זוללות קצת דלק אבל סך הכל אחלה. אשמח לעוד הצעות בסגנון בעדיפות לרכב עד 10 שנים על הכביש, גם סופר מיני יפה זורם. כמו שכתבתי תקציב של 35, נסועה מתוכננת לא גבוהה.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני בחיפושי סופר מיני יד שניה משנתון יחסית מתקדם כרכב שני (המשפחתית אצל אשתי רוב הזמן). מה דעתכם על חשיבות הצבע במידה ויש רכב שהנתונים הטכניים מצויינים והמחיר סבבה וחסרונו היחיד (אם זה בכלל חסרון) הוא צבעו האדום, שכרגע קצת מבאס אותי? - כן הייתי מעדיף צבע סטנדרטי ולא בולט כדי לא לחשוב על זה בכלל. לא חושב בכלל על סחירות עתידית, ברור לי שרכב כזה ישאר אצלי כמה שנים וכמה שקשה לאנשים למכור עכשיו יהיה קשה יותר כשהרכב בן 8-9. כן אציין שאני לא מתכוון לתחזק את הרכב (ספציפית את הצבע) יותר או פחות כתלות בגוון.
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
הדגמים הם פיג'ו 3008 אקטיב דיזל מול הסקודה אוקטביה 1.4 אקסקלוסיב. השיקול המרכזי הוא מערכות בטיחות אקטיביות. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
טוב אז ככה, די התאהבתי ברנו קליאו 2015-2016 וכרגע אני מחפש חוות דעת לגבי הרכב. מצאתי רנו קליאו שנת 2015, גימור GT, מנוע 1.2 טורבו, יד 1 עם 47 אלף קילומטר - ממגרש בעפולה. אמנם עוד לא הגעתי למגרש לבדוק את הרכב אבל אשמח לקבל עצות למה חשוב לבדוק ברכב הנ"ל לפני שאני מגיע. חשוב לי לדעת בהיבט של מחיר אחזקה (חלקי חילוף, טיפולים וכו'), בעיות חוזרות ונשנות שקיימות ברכב אם בכלל, ירידת ערך ואם יש דברים נוספים שכדאי לדעת אשמח. המחירון של הרכב הוא 65 וכרגע המגרש מוכר ב56, עדיין שווה לקנות?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי יש רכב שראיתי ומעוניין בו, לאחר בדיקה ברשם המשכונות הרכב משועבד לבנק הפועלים. מקריאת קצת חומר בנושא אני מבין שניתן ללכת לבנק של המוכר ולהוציא אישור שאכן החוב כוסה. עכשיו, מי בעצם אחראי על הסרת רישום המשכון? הבנק? המוכר? הקונה? לא רוצה להגיע למצב שאני מעביר בעלות (במידה ואכן החוב כוסה) ואז אני תקוע עם רישום כוזב ברשת המשכונות ש"ידפוק" אותי במכירה עתידית. האם אני יכול ללכת עם טפסי הבנק לרשם המשכונות ולהוריד את הרישום בעצמי במקום לסמוך שהמוכר יעשה את זה? דבר נוסף שאולי עו"ד כאן יוכלו להבהיר, בטופס רישום המשכון ישנה הערה: בהסכם המשכון קיימת קביעה לגבי משכון נוסף, בהסכם המשכון שנחתם בין הצדדים הייתה התייחסות האם ניתן למשכן את הנכס לגורם נוסף או לא. מה…
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 782 צפיות
מחפש רכב ידני עד 8k , חשוב שיהיה חסכוני ואמין כמה שיותר. יש לי כרגע אופציה יונדאי גטס 2007 מנוע 1400 170km ב8000 שח. או טויוטה יאריס 2002 sol מנוע 1300 (86כ"ס) עם 250km. שניהם מטופלים במצב טוב, מה עדיף?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- 6 תגובות
- 924 צפיות
שלום, מחפש אוטו בסכום 42K בהלוואה שלקחתי , מרוב חיפוש בשבועיים האלו ביד 2 כמעט התייאשתי לקחתי כמה מכוניות דווקא מאזדה 2 שדי אהבתי את הנהיגה באוטו הזה זריז קטן נוח לא הכי חסכוני נכון . לקחתי כמה אנשים לבדיקות והתוצאות לא היו כדאיות לי לקניה אחרי ייעוץ אתכם . אני כבר לא יודע מה הדרך הכי נכונה היום לקנות רכב אשמח לדעת מה אתם ממליצים גם באיזה סוג רכב 1.זריז 2.יחסית חסכני 3. חזק שיעלה עליות בלי מאמץ. אשמח לדעת האם עדיף לי לעשות ליסינג ואם כן איזה , המרחק שאני עושה לעבודה הוא כ24 ק''מ הלוך חזור ביחד. בסה"כ מחפש רכב שלא אצטרך לתקן אותו ולהשקיע בו מחפש רכב לכמה שנים אמין ללא תקלות מיוחדות . תודה .
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
שלום לכולם, הציעו את שני הרכבים לאחי,הנה הפירוט: פג'ו 308SW שנת 2015 - הרכב עבר 64 אלף ק"מ,נותנים אחריות לשנתיים או 20 אלף ק"מ ודורשים עליו 47 אלף ש"ח. פלואנס מנוע 2000 פריוויליג' שנת 2015 - הרכב עבר 73 אלף ק"מ,נותנים אחריות לשנה או 20 אלף ק"מ ודורשים עליו 52 אלף ש"ח. אחי רוצה את הרכב לאיזור ה4-5 שנים,עוד כמה חודשים אשתו אמורה ללדת והתכנון הוא שיהיה עוד ילד(בע"ה) בעוד שנתיים. מי מבין שני הרכבים עדיף באופן כללי? התקציב הוא עד איזור ה50-55 אלף והוא נוסע 18-20 אלף ק"מ בשנה כשרוב הנסיעות הן בכביש בין עירוני ללא פקקים.
הודעה אחרונה מאת Jeka88, -
- 4 תגובות
- 671 צפיות
שלום לכולם, מחפש רכב יד 2 , עם עד 100,000ק"מ במחיר עד 45000. הרכב ישמש בעיקר לנסיעות בין עירוניות של 100 ק"מ ביום. חייב שהרכב יהיה חסכוני ואמין. מתלבט בין כמה רכבים: 1. סובארו אימפרזה 2014 (עוד באחריות) במחיר של 45 ש"ח. 2. הונדה ג'אז -2013-2014 , מחיר סביבות 40-50 אלף. 3. טויוטה ספייס ורסו 2012-2014 מחיר סביבות 30-40 אלף. 4. קיה פיקנטו 2016 (עוד באחריות) במחיר של 45 אלף. אשמח להמלצתכם. תודה, נתן
הודעה אחרונה מאת Jeka88, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שואל עבור זוג חברים. רכב שני בבית שישמש בעיקר לנסיעות בתוך העיר (כ-10k קמ בשנה). ישמש להרבה שנים (לא פחות מחמש). חושבים על פיקנטו 1200LX מליסינג 0 קילומטר סביב 68k על הכביש. ישנה הצעה לפיג'ו 108 חדשה מהיבואן בכ-65k. מה עדיף ולמה? האם ישנם רכבים עדיפים (ספארק בכ-63k?)? האם סוזוקי סלריו באמת פחות טובה מכל האופציות? מה עם מיצובישי ספייסטאר? אני מנסה לעזור להם לקבל את התמורה הטובה ביותר, אבל אני לא ממש שולט בקטגוריה הזו (אני ממש לא אוהב את הרכבים האלה ואישית הייתי קונה סופרמיני בת שנה שנתיים באותו מחיר). תודה למי שיעזור לי לעשות קצת סדר בקטגוריה הזו. ואם מישהו יודע האם ניתן לרכוש פיקנטו ex בליסינג 0 קילומטר. תודה.
הודעה אחרונה מאת bv12, -
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
שלום, אני חושב על יבוא אישי של רכב מגרמניה. קראתי על תהליך היבוא באתר משרד הרישוי והמכס וזה נראה כפרויקט מעניין להתנסות בו, כשאני מעוניין לבצע כל מה שניתן בעצמי. קיבלתי הצעה מסודרת מעמיל מכס שכוללת לא מעט סעיפים. אפרט בהמשך. להלן התהליך כפי שאני מבין - אשמח אם תשלימו את הפרטים החסרים: 1. מציאת רכב מתאים - מתכוון לעשות בעצמי, כולל נסיעה לבדיקת הרכב. 2. בקשה לרשיון יבוא - מתכוון לעשות בעצמי (הצעה של עמיל מכס - 1000 ש"ח. יש בעיה לעשות בעצמי?) 3. אישור שירות וחלפים - בעצמי (הצעה של עמיל מכס - 1800 ש"ח. האם יש בעיה לעשות בעצמי והאם בכלל נדרש? לפי עמיל מכס ניתן לקבל את האישור רק עם מישהו מבפנים...) 4. רכישת הרכב בגרמניה והבאתו לנמל באיטליה - בעצמי (נסיע…
הודעה אחרונה מאת Random, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 49 תגובות
- 10.7 אלף צפיות
בוקר טוב ושבוע טוב לכולם, מעדכנים אתכם על מכוניות בודדות שיש לנו, אבל חשוב שתקראו את הפרטים המלאים, סיטרואן C4 פיקאסו, 5 מקומות, מודל 2017. המכוניות נרשמו על שם החברה. לא נסעו מעולם. 0 ק"מ. המשפחתית הכי טובה והכי מרווחת למשפחה עם ילדים, וגם כבונוס מהנה לנהיגה. מנוע 1.6 ליטר טורבו, 165 כ"ס. רמת איבזור קומפורט פק. מחיר רגיל 139,900 ש"ח. מחיר לרכבים הספציפיים - 105,000 ש"ח! מדובר במכוניות בודדות. מי שמתעניין - פנו אלינו בהודעה פרטית. שבוע מקסים, צוות לובינסקי
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, יש לי אפשרות לקחת פורסטר x מהעבודה בליסינג. האם יש רכב 7 מקומות עם יכולות 4x4 בסדר גודל המחירים של הפורסטר? הייתי מוכן להתפשר על סקודה קודיאק אבל לפי הבנתי אין במלאי ולכן לא רלוונטי כלל. אפשרויות אחרות ששללתי הן CX5 OUTLANDER SPORTAGE תודה רבה
הודעה אחרונה מאת respecto, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, הרכב האחרון שרכשתי היה רכב תצוגה. זו Audi A1 שעברה ישירות מהסוכנות הראשית, מספר מאות מטרים בקו אווירי ישירות לאוטו דיל בני ברק. בהנחה שאני מתגורר בתל אביב: 1) אילו הייתי מעוניין לרכוש BMW ששימש כרכב תצוגה - לאן אלך? 2) אילו הייתי מעוניין לרכוש מרצדס ששימש כרכב תצוגה - לאן אלך? תודה רבה וחג שמח, אלון (ואני לא מכיר דרך לשאול את השאלות הנ"ל מבלי שתשמענה מוזרות ),
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני חושב לקנות דאצ'יה סנדרו Stepway, שנת 2015, גיר רגיל, מנוע 0.9 טורבו. אשמח לקבל חוות דעת על הרכב, אם ידועות מחלות ובעיות של הדגם באיזור ה 100,000 ק"מ .
הודעה אחרונה מאת stum, -
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
מאז שהייתי ילד אהבתי מכוניות... תמיד נמשכתי למכוניות גרמניות. אבל לא אני החלטתי איזה רכב יהיה להורים... ןעכשיו אני קונה רכב ואני מחליט האפשרויות הן או אחת מהמשפחתיות ה״רגילות״ או מרצדס מונית. יודע שאם אקנה מונית אצטרך להשקיע עליה כמה אלפים (צבע וכו׳) ולכן חיפשתי עד 90K וראיתי לא מעט C קלאס 2015-2016 דיזל עם 140K-190K ק״מ. חשבתי לקנות אחת לצבוע בצבע אחר ולהחליף ג׳אנטים. יתרונות למשפחתית 0 ק״מ: פשוט לקנות ולנסוע אף אחד לא נסע עליה תחזוקה זולה יותר (ככה אומרים, אשמח לשמוע הסתייגויות) יהיה יותר קל למכור(לדעתי, למרות שאני הייתי קונה מונית לשעבר משופצת) אחריות יתרונות למרצדס מונית: ביצועים איכות חומרים חווית נהיגה חסכונית בדלק (דיזל) כיף ברור…
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 903 צפיות
שני הרכבים באיבזור הכי בסיסי, בשני הרכבים נהגתי ונהנתי.. השאלה מה עדיף בסופו של דבר הסיאט איביזה am5 2015 אוטומט עולה כמו רנו קליאו 2013 אוטומט ככה שזה גם עניין של שיקול.. אשמח לחוות דעת כמו מה עדיף בכל דגם ומניסיון של אנשים.. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 4 תגובות
- 903 צפיות
מתלבט אם להביא לאון FR, צריך עזרה של בעלי ניסיון. אני מחפש ברכב שני דברים עיקריים: 1. בוסט. 2. אמינות. אני אוהב לגדוש בקטנה, לא קורע את הרכב ומאוד חשוב לי אמינות ולא להיכנס כל יומיים למוסך, ובשביל לדעת אם לאון מתאימה לי אני צריך לדעת: מה ההבדלים בין לאון FR מ-2007 ועד 2012 (אין צורך שנים מתקדמות יותר כי זה לא בתקציב)? מה היתרונות? חסרונות? מחלות? איזה הוצאות לקחת בחשבון מראש עם קניית הרכב? וכל מידע שיעזור לי. ודבר אחרון, איך השוק של הדגם הזה עובד? אני רואה שיש טווחי מחיר מאוד גבוהים. אני מחפש רכב מקורי (מקסימום עם תוכנה ולא מעבר). איזה סכום סביר לשלם? תודה מראש ושבוע טוב!
הודעה אחרונה מאת 1vag1, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מחפשת סופר מיני ידנית ומתלבטת.. הדרישות: תקציב עד 45K~ רצוי שנתון 2015 רצוי תא מטען מרווח יחסית (כמה שניתן). (עגלה+שטויות של ילדים קטנים) שימוש עיקרי דווקא לנסיעות מחוץ לעיר, קילומטרג' גבוה. כיום נוסעת כבר 7 שנים בהנאה על ה i10 הידנית (2011) אבל הקילומטרג' הגבוה מחייב שדרוג. הכיוון בידניות הוא קיה ריו, פולו ואולי פורד פיאסטה. חשבתי גם על i20 או קיה האוטוטמטיות אבל מניחה שאוכל לקבל אוטו חדש יותר ושמור יותר עם הידניות אשמח לעצה!
הודעה אחרונה מאת Asaf-R, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 850 צפיות
אני עומד בפני הצעה של רכישת רנו קליאו דור 4 מודל 2014 עם גיר ידני האם זה רכב שמצדיק רכישה או שהרנו הם בעייתיים כמו שכולם אומרים ?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מחפש רכב חסכוני למשפחה קטנה (הורים+1). ההתלבטות שלי זה או מיקרה או ללכת על רכב גדול ומרווח שעבר הסבה לגפ"מ - במחיר כזה אפשר למצוא למשל שברולט מאליבו שעברה התקנה של גז כבר, ואז אתה מרוויח נוחות ומרווח. מה אתה אומרים ?
הודעה אחרונה מאת yonisi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 807 צפיות
שלום לכולם, אני אחרי חזרה מהעדרות ארוכה מהארץ ולא מכיר את הרכבים שיש בשוק, אז סילחו לי מראש על הבורות. דרישות מהרכב: 1) להוביל 3 ילדים :בני שבע, ארבע ושנתיים 2) נסועה צפויה - באזור ה30 אלף ק"מ. הרוב המוחלט בינעירוני, נסיעות של 90-110 קמ"ש. 3) עדיפות לרכב בן שנתיים עד חדש. בשביל להקל על המימון, וגם האמינות. 4) יכולת לגרור עגלה עם אופנוע (נניח 10 פעמים בשנה) או מנשאי אופניים 5) תקציב - כמה שיותר נמוך יותר טוב. עד 150אלף לחדש אולי? 6) בונוס - אם אפשר לרדת לשבילים קלים אני לא מצפה לרכב שטח אמיתי כמובן בגלל הנסועה הגבוה התחלתי לשקול היברידיות כגון הקיה נירו, או אולי דיזל. אבל יש לי פער גדול להשלים לגבי ההיצע , מה גם שלא פשוט להבין איז…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכולם, האם משתלם רכב דיזל לנסיעות קצרות ב-90% מהזמן בעיר ובערך 10000ק"מ בשנה? בגדול דיזל יותר זול מבנזין וגם יעיל יותר מבחינת ק"מ/ליטר אבל הבנתי שטיפולים יקרים יותר, ביטוח? יש עוד דברים כמו טסט שנתי או שזה לא קשור לסוג מנוע אלא לקבוצה שבה הרכב נמצא? אני מבין שיהיו המון המלצות לגבי רכב היברידי אבל רוצה גם לבדוק אפשרויות אחרות. תודה מראש לכל המגיבים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 35 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
נכנסתי היום לאחת מחברות הליסינג להתעניין לגבי קניית רכב מליסינג, התעניינתי לגבי רנו קליאו והציעו לי את הרכב הבא: קליאו 2016,בעלות מקורית ליסינג 39K קילומטר המחירון כפי שמופיע אצל החברה במחשב (לא בדקתי עדיין לוי יצחק/יד 2) 65,000 המחיר המבוקש בחברה-62,400. המחיר אחרי התמקחות קלילה (ועזרה מאשתי ) 59,000. על המחיר הזה, יש לי דרך חברת האשראי (כרטיס של "חבר") עוד 2000 ש"ח הנחה מה שנותן לי מחיר סופי של 57 אלף ש"ח. אם נעזוב רגע את האלפיים בצד, בבדיקה קצרה באתר יד 2 עולה שהמחיר שקיבלתי די תואם את שוק היד השניה,יש מקרים שרכבים בשנתון נמוך יותר נמכרים זול/יקר יותר ממה שקיבלתי ויש מקרים גם שרכבים עם קילומטר נמוך/גבוה יותר נמכרים יקר/זול יותר ממה שקיבלתי ככה שנראה …
הודעה אחרונה מאת aviel-bs, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אהלן, ברשותי יונדאי i10 *ידנית*, אני מחפש רכב *אוטומטי* שהוא שונה לגמרי מהרכב שלי, כלומר רכב שנוסע טוב וקצת חזק כי היונדאי מנוע 1089 לא זזה.... חשוב שיהיה אמין וחסכוני בהתאם. התקציב הוא עד 40 אלף שח. הסתכלתי על מאזדה 2 2012 יד 1 נסעה 50 אלף או סוזוקי סוויפט 2012 יד1 נסעה 70 אלף. הבנתי המאזדה לא כלכך חסכונית - השאלה כמה זה נכון כי היא חזקה ולא מתאמצת כביכול בנסיעה קלילה. איביזה tsi אוטומט לא אמין הבנתי. ועוד ועוד. אני נוסע בערך 15-14 אלף בשנה אשמח להמלצות לרכב שאהנה ממנו ושיהיה גם לא קשה למכור בעתיד כמו היונדאי ידנית שלי(או כמו צרפתיות וכו') תודה רבהה
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
לאחי בעבודה הציעו 3 רכבים קיה ריו 1.6 , יונדאי איי 25 1.6 , פיאט טיפו , לי נראה על הנייר שהאיי 25 1.6 היא הבחירה הכי טובה עם משקל קל יחסית 1080 קילו הקיה שוקלת 100 קילו יותר גם הביצועי מנוע שלה באים בסלד קצת יותר נמוך מהקיה , מה אתם אומרים ? שורה 1 - יונדאי , שורה 2 - קיה , שורה 3 - פיאט
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
מחפש רכב זול חסכוני ואמין שיתאים לסטודנט הרכב יצטרך לעשות נסיעה של 50 קמ (אשדוד אשקלון) בערך 3 פעמים בשבוע ועוד נסיעות בתוך העיר בשאר ימי השבוע (בערך 220 קמ בשבוע) . חשוב לי שהרכב יהיה אמין וחסכוני בדלק חשבתי על סוזוקי סוויפט 2008/9 והציעו לי גם I20 באותם שנים או I10 2010 ידני בנוסף ראיתי גם אופל אסטרה 2011 במחירים האלה אבל הבנתי שהיא לא ממש אמינה אני פתוח לעוד רכבים כל עוד הם עומדים במחיר ובתנאים בנוסף אשמח אם תמקדו אותי במה לחפש ברכב יד שניה להסתכל על ק"מ ידיים טסט
הודעה אחרונה מאת noknok, -
