Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 פיקאסו 5 מקומות - במחיר שלא יחזור


קבוצת לובינסקי
שימו לב! השרשור הזה בן 2084 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא. אמרתי לmenir1 שלא ייגע בגלל שהוא כל כך מודאג מזה.

 

אני לגמרי הייתי הולך על עסקה כזאתי אם הייתי מחפש רכב חדש.

 

לא קרה כלום לרכב. סתם בלבולי שכל של אינטרנט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם יש אפשרות לראות את הרכב הספציפי, הייתי בודק את מצב הצבע והצמיגים.

מבקש החלפת שמן ופילטר לפני המסירה.

וכמובן אחריות שמתחילה ביום קבלת הרכב ולא מיום עלייתו לכביש.

המחיר מצויין.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לשמוע (באמת), שנפתרו בעיות האמינות של המנוע הזה.

 

למנוע הספציפי 1.6 טורבו עם 165 כ"ס מעולם לא היו בעיות אמינות. המנוע הבעייתי היה 1.6 טורבו עם 156 כ"ס שאחרונות המכוניות שצוידו בו עלו לכביש במהלך 2016. ה-C4 מהדגם המדובר מעולם לא שווקה עם המנוע הבעייתי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לומר כי המחיר אטרקטיבי.

במבצעים (שמתרחשים בלובינסקי לעתים תכופות) הדגם הזה נמכר ב-122 אלף ש"ח לרכב "טרי", משנת מודל נוכחית ובעלות 00.

כאן מקבלים רכב יד שניה מחברה/ליסינג (כשרק הפחתה זו כשלעצמה כבר מפחיתה את המחיר למחיר המבוקש, גם אם היה מדובר ברכב 2018 , משנת מודל קודמת שעומד כבר קרוב לשנתיים (לכל הפחות) וכנראה במבחר צבעים מוגבל.

 

לעניין המנוע - מדובר במנוע מחודש שמתבסס על מנוע מאוד בעייתי. המנוע החדש שווק בכמות נמוכה במשך פחות מארבע שנים. גם המנוע הקודם התחיל להפגין את הבעיות רק לאחר שלב זה, והוא היה נפוץ הרבה יותר. בפורום כבר עלו טענות שמספר מנועים מהסוג המחודש כבר נדרשו להחלפה, לכן ממש לא הייתי ממהר לקבוע כי הבעיות חלפו מן העולם.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפורום כבר עלו טענות שמספר מנועים מהסוג המחודש כבר נדרשו להחלפה, לכן ממש לא הייתי ממהר לקבוע כי הבעיות חלפו מן העולם.

 

שי

אתה מבלבל שני מנועים ומטעה.

בעבר דובר על מנועי 1.6 156 כ"ס הבעיות בהם לא הופיעו רק לאחר כמה שנים, חלק מהאנשים שנסעו הרבה נתקלו בבעיות גם אחרי ק"מ מסוים, הטענות האחרונות שעלו בפורום היו בכלל על מנועי 1.2 130 כ"ס שם גם נראה שהבעיה לא הופיעה אצל כולם ואלו כנראה דגמים מוקדמים, בעתיד נדע יותר.

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא מבלבל. אני שם את ה- 1.2 בצד, הוא אינו רלוונטי לדיון.

 

ב-1.6 THP הישן (שאתה קורא לו 156 כ"ס, אבל הוא הגיע בעוד מספר הספקים), עיקר הבעיות החלו להגיע אחרי 4-5 שנים, ו-70-80 אלף ק"מ. כאשר רכבים שנסעו הרבה סבלו מהבעיות באיחור. היה לי רכב עם מנוע כזה ללא בעיות משמעותיות עד סביב גיל 6 (!!). ואז החל הבלאגן ועמו ההוצאות הכבדות. אני לא טוען בוודאות מלאה שהעדכון שבוצע למנוע הזה (ועמו שינוי ההספק, בין היתר ל-165 כ"ס) לא הביא לפתרון הבעיות, אבל:

1. מאחר והרבה מהבעיות במנוע המקורי הן במכלולים נלווים (כמו משאבת הזרקה, מכסה שסתומים, טורבו) מאוד מוזר לגלות שלמרות שלכאורה יש חלקים חדשים שפותרים את הבעיות, הם אינם מוצעים כחלק משופר לפתרון הבעיות בדגם המקורי.

2. כאמור - בעיות במנוע הזה לא צצות בשנים הראשונות. לדעתי לא נצבר מספיק נסיון לקבוע כי מנוע שהיה כה פגום, וסבל מכל כך הרבה בעיות, הבריא לחלוטין מכולן במחי מתיחת פנים והפך למנוע אפס תקלות. במיוחד שמי שפיתחה את המנוע (ב.מ.וו) כנראה הבינה מה יצרה וחדלה מלהשתמש בו.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן BMW הפסיקה את השימוש במנוע THP 156 אבל מה שהיא הגדילה לעשות זה הרחיבה אחריות ל 8 שנים למסכנים שקנו אצלה מנוע פרינס. חבל שהצרפתים לא למדו מהם.

לפעמים כשמשלמים יותר: מקבלים יותר.

בגדול אני מסכים שכעת המבחן האמיתי של גרסת THP 165 . גם יוצא מאחריות וגם נכנס לק"מ משמעותי. בגדול גרסת 165 משתמשת בכל המקטים הכי חדשים שהוצאו כתיקון לדגם הקודם.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...כאמור - בעיות במנוע הזה לא צצות בשנים הראשונות.

שי

 

לא מדוייק.

ב-5008 שהיה לנו (שנת 2012), עם מנוע ה-156, הבעיות התחילו מוקדם מאוד. למעשה, זה היה הרכב היחיד שלנו, עד היום, שהוחלף תוך כשנתיים מרכישתו.

הרכב נרכש חדש מהיבואן ועבר כ-50,000 בשנתיים. הבעיות התחילו כבר בסביבות 20 אלף ופחות משנה מהרכישה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 156 הקודם זה מכונה מייצרת פיח במנוע שפוט הורגת אותו בכל לחיצה על הגז, תכנון לקוי ללא מענה, מנוע 165 מתוכנן שונה ואין לו את הבעיה הזאת.

זה מרדף אחרי הרוח לניקוי יקר מאוד של המנוע ושימון כל הזמן גם טורבו דפוק במרווחים קצרים מאוד.

 

נוהג על השילוב החדש ונהנה.

 

לעניין השרשור אני עדיין חושב שעדיף לקנות ספייס טורר 1.2 חדשה מהניילון ב124 אלף שקל ולא 1.6 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיח זו רק בעיה אחת אחת ופחות משמעותית של המנוע הזה. ניקוי עולה 2,000-3,000 ש"ח, כמו כן קיים גם קיט לביטול אחד מצינורות ההחזר של גזי הפליטה למנוע שאמור למנוע את הבעיה.

 

הבעיה בטורבו אינה קשורה לפיח אלא לרוב לוויסטגייט תקול שמונע יצירת גדישה ומאחר ולא ניתן להחליף את הוויסטגייט לבד נדרשת החלפת מכלול הטורבו כולו. כמו כן ישנן שלל בעיות נוספות שאינן קשורות לפיח, בהן בין היתר משאבת הזרקה בלחץ גבוה, שרשרת טיימינג, התעוותות מכסי שסתומים שגורמת נזילות שמן ומשיכת אוויר, שריפת שמן מגומיות שסתומים, טרמוסטט וכו'.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב הסתכלתי כעת באתר של סיטרואן והפיקאסו (AKA ספייסטורר) הקצר נפקד ממנו ונותר רק אחיו הארוך.

מעניין האם הדבר מבשר על הפסקת היבוא של הגרסא (ואז הכותרת "שלא יחזור" מקבלת משמעות כפולה...)

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא מבלבל. אני שם את ה- 1.2 בצד, הוא אינו רלוונטי לדיון.

 

ב-1.6 THP הישן (שאתה קורא לו 156 כ"ס, אבל הוא הגיע בעוד מספר הספקים), עיקר הבעיות החלו להגיע אחרי 4-5 שנים, ו-70-80 אלף ק"מ. כאשר רכבים שנסעו הרבה סבלו מהבעיות באיחור. היה לי רכב עם מנוע כזה ללא בעיות משמעותיות עד סביב גיל 6 (!!). ואז החל הבלאגן ועמו ההוצאות הכבדות. אני לא טוען בוודאות מלאה שהעדכון שבוצע למנוע הזה (ועמו שינוי ההספק, בין היתר ל-165 כ"ס) לא הביא לפתרון הבעיות, אבל:

1. מאחר והרבה מהבעיות במנוע המקורי הן במכלולים נלווים (כמו משאבת הזרקה, מכסה שסתומים, טורבו) מאוד מוזר לגלות שלמרות שלכאורה יש חלקים חדשים שפותרים את הבעיות, הם אינם מוצעים כחלק משופר לפתרון הבעיות בדגם המקורי.

2. כאמור - בעיות במנוע הזה לא צצות בשנים הראשונות. לדעתי לא נצבר מספיק נסיון לקבוע כי מנוע שהיה כה פגום, וסבל מכל כך הרבה בעיות, הבריא לחלוטין מכולן במחי מתיחת פנים והפך למנוע אפס תקלות. במיוחד שמי שפיתחה את המנוע (ב.מ.וו) כנראה הבינה מה יצרה וחדלה מלהשתמש בו.

 

שי

אתה בעצם אומר שאם לא טעית אז הטעת בכוונה. כי לא נגעת בנקודה העיקרית של התגובה.

בנוגע להספקים ידוע שהגיע בהספקים שונים, זה לא רלוונטי, זה המספר הנפוץ של כ"ס שעושה בעיות וכדי לא ליצור בלבול זאת המטרה שזה נרשם.

המנוע המחודש תוכנן שוב עם חלקים חדשים לגמרי בדיוק בגלל הבעיות שאתה מזכיר. נתקלתי בלא מעט עם ק"מ גבוה כבר, שהיד הראשונה הייתה ליסינג והנהגים העכשווים מספרים שהרכב טוב.

לגבי הפסקת השימוש במנוע, מישהו אמר פה פעם שזה לא אומר כלום מפני שנפוץ אצל יצרנים כאלה לפתח מנוע חדש כל כמה שנים.

האמת שזה גם הגיוני ויותר כדאי ליצרן שיש לו כסף לתכנן מנוע חדש מאשר לעדכן את אותו מנוע, כדי לא לפגוע בתדמית ועל הדרך המנוע החדש גם יהיה מודרני יותר.

בכל מקרה גם תקלות שיופיעו אחרי 6 שנים, לדעתי לא יהיו אותן תקלות (ומספר תקלות) וברמה שקרו לאנשים עוד בשנה הראשונה של הקנייה (בכל דורותיו הראשונים של המנוע עד שהמוסכים למדו את המנוע הזה). בכל מקרה לנושא הזה מציעים מנוע חדש, ואם לטענתך לא נצפו תקלות ב-4-5 שנים האחרונות עם המנוע החדש, כנראה שמי שיקנה אותו חדש לגמרי גם לא יתקל בתקלות בשנים הקרובות.

עריכה אחרונה על ידי LPG

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי באיזו "נקודה עיקרית" לא נגעתי.

 

בכל מקרה, אם ישבו מהנדסי פיג'ו סיטרואן ופתרו אחת אחת את שלל בעיות ה- THP, תוך שימוש בחלקים חדשים, מדוע החלקים האלו לא מצאו דרכם למנוע המקורי? אם משאבת ההזרקה החדשה כה אמינה, ברור שאפשר להשתמש בה או בווריאנט דומה שלה גם במנוע המקורי. אבל לא- המנוע המקורי ממשיך להשתמש באותו חלק. אם מצאו תרכובת פלסטיק שלא מתעוותת אחרי חמש שנים, התכבדו וייצרו ממנה מכסים גם למנוע המקורי.

 

גם ב-THP המקורי היו לא מעט מכוניות שעשו הרבה ק"מ בארבע שנים (שזה פרק הזמן בו המנוע המחודש נמכר בארץ) ולא חוו בעיות (או חוו רק התארכות שרשרת תזמון). ואז הן הגיעו. בגדול. כמו שאמרתי, ה- THP שלי נסעה שש שנים בלי בעיות (למעט פיח, אבל נאמר לי כי זה נובע מהנסועה הנמוכה).

 

מחישוב זריז, הרכבים עליהם אתה מדבר, שמקורם בליסינג וזוכים כעת לשבחים מהבעלים הפרטי הנוכחי, מצביעים על כך שהבעלים הנוכחי מחזיק בו פחות משנה. זו לא בדיוק תקופת זמן מספקת לטעמי לגבש עמדה.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט אפשר להרכיב מכסה שסתומים חדש על מנוע ישן. רק העלות פה היא המכשול כי גם שינו איזו כניסה של צינורית ואז צריך להחליף גם אותו...זה פשוט לא כדאי.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיח זו רק בעיה אחת אחת ופחות משמעותית של המנוע הזה. ניקוי עולה 2,000-3,000 ש"ח, כמו כן קיים גם קיט לביטול אחד מצינורות ההחזר של גזי הפליטה למנוע שאמור למנוע את הבעיה.

 

הבעיה בטורבו אינה קשורה לפיח אלא לרוב לוויסטגייט תקול שמונע יצירת גדישה ומאחר ולא ניתן להחליף את הוויסטגייט לבד נדרשת החלפת מכלול הטורבו כולו. כמו כן ישנן שלל בעיות נוספות שאינן קשורות לפיח, בהן בין היתר משאבת הזרקה בלחץ גבוה, שרשרת טיימינג, התעוותות מכסי שסתומים שגורמת נזילות שמן ומשיכת אוויר, שריפת שמן מגומיות שסתומים, טרמוסטט וכו'.

 

שי

אז אולי זה הזמן להתקשר ליצרן ולהסביר לו שהוא פשוט לא מבין מספיק במנועים, חבל שהמוניטין המחורבן שלו יתעמק בגלל שהוא לא יודע את מה שאתה יודע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2084 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...