Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

בוקר טוב ושבוע טוב לכולם,

מעדכנים אתכם על מכוניות בודדות שיש לנו, אבל חשוב שתקראו את הפרטים המלאים,

סיטרואן C4 פיקאסו, 5 מקומות, מודל 2017.

המכוניות נרשמו על שם החברה.

לא נסעו מעולם. 0 ק"מ.

המשפחתית הכי טובה והכי מרווחת למשפחה עם ילדים, וגם כבונוס מהנה לנהיגה.

מנוע 1.6 ליטר טורבו, 165 כ"ס.

רמת איבזור קומפורט פק.

מחיר רגיל 139,900 ש"ח.

מחיר לרכבים הספציפיים - 105,000 ש"ח!

מדובר במכוניות בודדות.

 

מי שמתעניין - פנו אלינו בהודעה פרטית.

 

שבוע מקסים,

צוות לובינסקי

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחיר מעולה לאחת המשפחתיות הטובות והמרווחות ביותר, אבל חשוב לזכור שמכירת הרכב לא תהיה קלה כלל כי מדובר ב5 מקומות ולא 7 מקומות, פער מטורף במכירה.

סיטוראן ספייסטורר 7 מקומות החדשה 1.2 באותה רמת גימור יד 01 נמכרת בחברות הליסינג ב124 אלף שקל לפני אגרת רישוי אך עם אחריות מלאה ל3 שנים.

פורסם

ואני אשמח לשמוע איזה בעיות אמינות בדיוק יש למנוע הזה, כי לי לא ידוע על כאלה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אם יעשו לה טיפול שכולל החלפת שמנים ונוזלים, רצועות וגומיות שצריכות החלפה אם יש כאלו (שמתייבשות אחרי שנה בשמש ללא נסיעה) וייתנו 3 שנות אחריות אז זו אחלה עסקה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

תסביר לי רגע את ההיגיון, איך הגומיות והרצועות מתיבשות יותר ברכב שלא נסע מאשר זה שנסע?

 

כי הרכב שנוסע לא נמצא פחות תחת השמש מאשר הרכב שנוסע ותוסיף לזה את החום שנפלט מהמנוע שעובד.

לא רק זה. גם יש את הבלאי של השימוש.

 

החלפת שמן מנוע - הגיוני.

כל השאר - אין שום צורך.

פורסם

אתייחס לנושא הגומי מניסיון אישי.

הרכב של אמא שלי נוסע סביב 6000 ק"מ בשנה והצמיגים אצלה מוחלפים כמעט כל שנתיים בגלל יובש.

הצמיגים מלאי" בשר" אבל יבשים.

ולא מדובר על צמיגים ממותגים עלומי שם, תמיד משקיע במותג איכותי.

בלי קשר, הדיל על הסיטרואן הזו נשמע מעולה.

רכב משפחתי מפנק וחכם עם מנוע חזק ומחיר מעולה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

ואם הצמיגים היו נוסעים 20,000 ק״מ בשנה הם לא היו מתייבשים?

 

הדבר היחידי שיכול לקרות בצמיגים שלא נוסעים זה ״בטן״ אם הם על אותה נקודה כל הזמן.

פורסם

השאלה הזאת עלתה כבר בעבר.

רב המכוניות העממיות רובצות תחת כיפת השמים ללא תזוזה - במקרה הזה מדובר במכוניות שעלו על הכביש בשנת 2017, כלומר הן רובצות לפחות שנתיים ללא תזוזה וללא שום בקרה.

הנזק הישיר לחנייה כזאת, היא קודם לצמיגים - צמיגים ש"יושבים" ללא תזוזה זמן ממושך כל כך, מקבלים עיוות מעבר לעובדה שהם פשוט מתייבשים. מעבר לכך, ייתכן נזק לצבע - הרבה יצרנים נוהגים לצפות חלק מחלקי המרכב (לרב מכסה מנוע וגג) בציפוי, אך מה לגבי שאר החלקים? רכב משומש גם עלול לספוג נזקים כאלו, אך כאן המחיר המבוקש גבוה יותר מרכב משומש בן שנתיים.

נזקים נוספים הנובעים מחנייה ממושכת ללא תנועה עלולים להיגרם למשאבות ומדחסים לסוגיהן (כמו משאבות בלם) אשר יכולות/ים להיתפס, איכות הדלק שבתא שבטנק. למכללי ההנעה עצמם לא אמור להיגרם נזק בחנייה ממושכת וגם למערכות החשמל (למעט המצבר) לא אמורים להיגרם נזקים אם לא חדרו אליהן מים.

 

אישית לא הייתי נוגע ברכב כזה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

1. אל תיגע.

 

2. צמיגים - הטענה הצודקת היחידה. אבל רוב הסיכויים שזה לא רלוונטי בתקופה כזאת קצרה.

 

3. שמש - שמש פוגעת ברכב כזה כמו כל רכב אחר. אין בזה שום עניין.

 

4. משאבות וכו' - הסיכוי אפסי - אבל אם כן - יש אחריות. אז לא הייתי דואג יותר מדי.

 

בסיכומו של דבר, אם הייתי רוכש רכב כזה, הייתי מבצע לו החלפת שמן ופילטר ונוסע לשלום.

פורסם
1. אל תיגע.

 

2. צמיגים - הטענה הצודקת היחידה. אבל רוב הסיכויים שזה לא רלוונטי בתקופה כזאת קצרה.

 

3. שמש - שמש פוגעת ברכב כזה כמו כל רכב אחר. אין בזה שום עניין.

 

4. משאבות וכו' - הסיכוי אפסי - אבל אם כן - יש אחריות. אז לא הייתי דואג יותר מדי.

 

בסיכומו של דבר, אם הייתי רוכש רכב כזה, הייתי מבצע לו החלפת שמן ופילטר ונוסע לשלום.

 

כלומר , העסקה אינה כדאית?

 

מכיוון שהרכב שכב כשנתיים ללא תזוזוה ובחלק גדול מהזמן תחת השמש הוא עלול לסבול מבעיות רבות?


×
×
  • תוכן חדש...