Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 פיקאסו 5 מקומות - במחיר שלא יחזור


קבוצת לובינסקי
שימו לב! השרשור הזה בן 2082 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיעה לארץ ביוני שנה שעברה , לא הצליחו למכור באולם. עבר עכשיו למסלול אפס קמ.

הערת אגב;

דווקא לצרפתים ולגרמנים יש כמה מנועי דיזל מצויינים. כנראה מהטובים בשוק כיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הגיעה לארץ ביוני שנה שעברה , לא הצליחו למכור באולם. עבר עכשיו למסלול אפס קמ.

הערת אגב;

דווקא לצרפתים ולגרמנים יש כמה מנועי דיזל מצויינים. כנראה מהטובים בשוק כיום.

 

זהו שלא...

לפי מה שהבנתי ברשיון הרכב מופיע עליה לכביש ב2017...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאומר שמדובר בפיתוח משותף, ואם הסכמנו לעמדתך שהצרפתים אולי יודעים לעשות באגטים, מנועים הרבה פחות, אז איך תסביר לנו את הפאשלה של הגרמנים שעמדו ליד השולחן, ראו את השירטוטים אולי אפילו השתתפו בסקיצות ואף מילה, נאדה, כלום. וזה הגרמנים אדוני, אלו שחולמים מנועים ולא יודעים לפשל כמו הצרפתים השיכורים האלו שכל היום יש להם יין וזי..ים בראש, לא וויסטגייטים וכאלו. ואני אגב לא חושב שזה הענין, הסיפור הוא שלקחו מנוע כנראה מחורבן בבסיסו ושיפרו אותו באופן כזה שנטרל לדעתם את כל ה"פאקים" שהיו חלק מהמנוע המקורי וזה, אם תשאל אותי טוב יותר אפילו ממנוע חדש לגמרי. אבל את כל זה יוכיח העתיד. אני מכל מקום לא הייתי נותן למנוע להטריד את מנוחתי, הרבה יותר מכך מטריד המוניטין שנשאר בקרשים ואובדן הערך שנילווה לכך.

רועי, אף פעם בשום מקום לא אמרתי שצרפתים - מהנדסים גרועים. אני כבר לא מדבר על זה שיש להם היסטוריה מפוארת ביותר של תעשיית רכב, שהם בונים מטוסי נוסעים וצבאים בין הטובים בעולם, חלליות וכו. ושים לב - כל זה תוך שתיית יין, לעיסת בגט וזיון מזדמן! לאן הם היו מגיעים אם היו מתרכזים רק בעבודה?

מה שאמרתי - שקונצרן PSA בשלב מסוים מכל מיני סיבות הדרדר מבחינת איכות המוצרים וגרם לעצמו נזק שקשה לשקם. היום הולך להם לא רע, דגמים חדשים, בקרת איכות טובה יותר, שוק סיני שמתפתח ומתרחב.

לגבי מנועים גרמנים - כולנו יודעים שחלק מהם מאוד רחוקים משלמות מבחינת אמינות. היו בעיות גם עם מנועים יפנים וקוראנים. לא ברור לי איך מוצר לא אמין ופגום מגיע לשוק דרך כל המסננים של בקרה ופוגע בתדמית של החברה. אבל עובדה - זה קורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצרן הזה מרוב ההבנה שלו במנועים ורכבים היה עמוק בתחת ורק תמיכת ממשלת צרפת אפשרה לו לצוף פחות או יותר.

את דעתך על הצרפתים וכישוריהם הבנתי מהמצוטט כאן.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2082 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...