Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למעט התנעה ע״י לחיצה האיבזור דומה.

הרכב מרווח רועש במאמץ והכצה עקב גיר רציף, האמינות אכן טובה- המכלולים זהים לספייס סטאר.

עלות הטיפולים לא יקרה, טיפול קטן כ 500 שקל.

לרכב מתלים רכים, זה נוח בעיר אבל מחוץ לכיר בכביש מפותל יש זווית גילגול גדולה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הייתי מחפש כבר ספייס סטאר אוטומטית, היא מעט קלה יותר ולפי האנשים שנסעו על האטרג הספייס בגלל זה חיסכונית יותר.

בנוסף ל2014 שר למצוא אחת עם ק״מ נמוך יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

למעט התנעה ע״י לחיצה האיבזור דומה.

הרכב מרווח רועש במאמץ והכצה עקב גיר רציף, האמינות אכן טובה- המכלולים זהים לספייס סטאר.

עלות הטיפולים לא יקרה, טיפול קטן כ 500 שקל.

לרכב מתלים רכים, זה נוח בעיר אבל מחוץ לכיר בכביש מפותל יש זווית גילגול גדולה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

בסופו של דבר בשביל רכב שיעשה 3 פעמים בשבוע אשדוד אשקלון 16 ק"מ כל כיוון בין עירוני ועוד 6 בעיר סך הכל נסיעה משולבת של 25 ק"מ בערך כל כיוון הרכב יעשה את העבודה או שה15 דקות על הכביש המהיר יהיו מורגשות וירגישו כמו עינוי אישית לחברה שלי יש ספייסטאר חדשה 2018 והאוט כן סוכב ובקושי מורגש הרעידות של המנוע השאלה אם שהאטראז עם המשקל הנוסף ירגיש כמו עגלה או שיסחוב את הניסעות כמו גדול

פורסם
הייתי מחפש כבר ספייס סטאר אוטומטית, היא מעט קלה יותר ולפי האנשים שנסעו על האטרג הספייס בגלל זה חיסכונית יותר.

בנוסף ל2014 שר למצוא אחת עם ק״מ נמוך יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

למעט התנעה ע״י לחיצה האיבזור דומה.

הרכב מרווח רועש במאמץ והכצה עקב גיר רציף, האמינות אכן טובה- המכלולים זהים לספייס סטאר.

עלות הטיפולים לא יקרה, טיפול קטן כ 500 שקל.

לרכב מתלים רכים, זה נוח בעיר אבל מחוץ לכיר בכביש מפותל יש זווית גילגול גדולה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

למה לקנות רכב בן 3 שעשה 95 אלף קילומטר בליסינג באותו מחיר(או אפילו דומה) לשל רכב פרטי שעשה פחות?.

 

איזה רכב חסכוני ואמין נכנס בתקציב הזה כשהוא בגיל כזה על i10 רוצים 40+

שאר הרכבים שמצאתי בתקציב היו בני 9 במקרה הטוב ועם 130 140 אלף ק"מ פה אני מקבל רכב חדש שטיפה עבד קשה אבל מגיע עם צריכת דלק טובה וכל מיני פינוקים כמו גלגלי מגנזיום מערכת מולטימדיה והנעה בכפתור לא מצאתי עוד רכבים כאלו שיורדים מ 80 90 אלף ורובם גם ליסינג

פורסם

טיפה מעל התקציב תוכל לקנות ספייס סטאר פרטית.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה לגבי סקודה אוקטביה יש לי אחת כזאת בבית 2014 1.4tsi ואני מאוד מרוצה ממנה וראיתי שבתקציב שלי נכנס גם 2010 1800 עכשיו הבעיה שהסקודה שלי היא רכב חברה אז אין לי מושג מה העלויות אחזקה שלה לגבי בצריכת דלק אני יודע שהיא מעולה ועושה בסביבות 16 17 לליטר וזה דומה ל אטראז אבל מה שמפחיד אותי זה העלויות אחזקה שלה מהצד הבנתי שהגיר לא כל כך אמין והטיפולים יקרים לפחות פי 2 מהמיצובישי מישהו יודע להגיד לי בערך עלות אחזקה שלה בחודש על נסיעה של 800- ק"מ בחודש האם משכורת של סטודנט שנעה סביב ה1500 שקל תספיק להחזיק את הרכב או שזה לקחת סיכון ועדיף ללכת על יפנית עם טיפולים זולים יותר כמו ה אטראז שדורשת טיפול אחת ל20 אלף וחלקים זולים יותר מאשר הגרמניים של הסקודה

פורסם

למה סטודנט צריך סקודה אוקטביה - לקנות רכב עם מנוע 1,800 וגדול בן 8 זה לא הפתרון שלך לחסכון(רכב ישן יותר, בלאי גבוהה יותר - תחזוקה גבוהה יותר), בטח שנשמע שאין לך צורך בגודל של האוקטביה.

 

שוב, רכב מיני/סופרמיני משומשים(סטייל ספייסטאר,i10 או אולי 208, סוויפט וכו׳) הן פתרון עדיף משמעותית.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...