Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב זול חסכוני ואמין שיתאים לסטודנט הרכב יצטרך לעשות נסיעה של 50 קמ (אשדוד אשקלון) בערך 3 פעמים בשבוע ועוד נסיעות בתוך העיר בשאר ימי השבוע (בערך 220 קמ בשבוע) .

חשוב לי שהרכב יהיה אמין וחסכוני בדלק

חשבתי על סוזוקי סוויפט 2008/9 והציעו לי גם I20 באותם שנים או I10 2010 ידני

בנוסף ראיתי גם אופל אסטרה 2011 במחירים האלה אבל הבנתי שהיא לא ממש אמינה

אני פתוח לעוד רכבים כל עוד הם עומדים במחיר ובתנאים

בנוסף אשמח אם תמקדו אותי במה לחפש ברכב יד שניה להסתכל על ק"מ ידיים טסט

פורסם

אם כבר אתה שוקל I10 ידנית בת 8 אז שקול פיאט פנדה בת 3-4 שנים, לא פחות אמינה והרבה יותר אוטו.יש אחת גם בפורום המכירה כאן, נדמה לי 2015, כל המכוניות ביד 2 בין השנים 2014-2015 ימכרו בפועל במצב השוק בפחות מתקרת התקציב שלך:http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=38&SubModelID=349&FromYear=2014&UntilYear=2016&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=יובהר, אין לי שום קשר, גם לא מקרי למכוניות הנ"ל, הייתה בבעלותי פנדה 2014 במשך 4 שנים, אפס תקלות והייתי מאד מרוצה.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
אם כבר אתה שוקל I10 ידנית בת 8 אז שקול פיאט פנדה בת 3-4 שנים, לא פחות אמינה והרבה יותר אוטו.יש אחת גם בפורום המכירה כאן, נדמה לי 2015, כל המכוניות ביד 2 בין השנים 2014-2015 ימכרו בפועל במצב השוק בפחות מתקרת התקציב שלך:http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=38&SubModelID=349&FromYear=2014&UntilYear=2016&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=יובהר, אין לי שום קשר, גם לא מקרי למכוניות הנ"ל, הייתה בבעלותי פנדה 2014 במשך 4 שנים, אפס תקלות והייתי מאד מרוצה.
סליחה הI 10 היא 2016 30 אלף קמ יד ראשונה 32 אלף שקל
פורסם

לאחי יש מיצובישי ספייס סטאר, רכב אמין, חסכוני מאוד כ1/18, זריז ומפתיע במרחב הפנימי.

חסרונות קצת רועש ולא הכי יציב.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

הייתי מחפש מיני ידנית כמו הפנדה שהציעו, שברולט ספארק.

או האופציה העדיפה לדעתי, בתקציב הזה אפשר להכניס את פיגו 208 היא נוחה מאוד וחיסכונית.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הייתי מחפש מיני ידנית כמו הפנדה שהציעו, שברולט ספארק.

או האופציה העדיפה לדעתי, בתקציב הזה אפשר להכניס את פיגו 208 היא נוחה מאוד וחיסכונית.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

הבנתי שהפיגו הזאת מאוד בעייתית

פורסם

ספייסטאר אחלה אוטו יש לחברה שלי חדש אבל בתקציב הזה מוצאים רק רכבים גמורים לעומת I10 או מיקרה למשל שמקבלים שנתונים גבוהים יותר וקמ נמוך באותו התקציב השאלה אם ההבדל בינהם כל כך משמעותי

פורסם
הבנתי שהפיגו הזאת מאוד בעייתית

מאיפה הבנת את זה? הידנית ממש בסדר (לאוט' יש שתי גרסאות, שתיהן סבירות אבל אחת לא חסכונית והשניה לא בתקציב).

 

פורד פיאסטה ידנית תהיה אפשרות נוספת לא רעה בכלל.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

בהתחלה היו בעיות בממיר לפי בעלי הרכב, למעט זה לא ידוע לי על בעיות בטח לא חשמליות.

חבר מחזיק ב1.6 מודל 2014 למעט משאבת מים שעתה רעשים הוחלפה לא היו בעיות חשמליות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

C1 או 108 - מנוע ידני 1000 - אמורות לתת תמורה מעולה לכסף.

 

החסרונות - אין פתחי מזגן מול הפנים, יש ברזל חשוף בדלתות.

 

כמו כן יש גם שברולט ספארק עם מנוע 1000 ידנית.

 

ניתן להשיג בתקציב שלך רכבים בני שנתיים.

פורסם

פיגו ידנית מגיעה עם מנוע 1.2 בלבד, זה גם היתרון שלה- היא זריזה בין המיני.

סיטרואן מגיעה עם 1.0.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הזמנתי מאוויס מיצובישי אטראז 2014 עברה 95 אלף ק"מ ראיתי שעושה 1 ל20 אמורה להגיע שבוע הבא בדיקה שלה נקייה חוץ מרעש בלוק מנוע שהבנתי שזה קבוע ברכבים עם מנוע שלוש צילינדרים מה אתם חושבים על האוטו מגיע עם שנה וחצי אחריות ועולה 32 אלף

פורסם

הייתי מחפש כבר ספייס סטאר אוטומטית, היא מעט קלה יותר ולפי האנשים שנסעו על האטרג הספייס בגלל זה חיסכונית יותר.

בנוסף ל2014 שר למצוא אחת עם ק״מ נמוך יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הייתי מחפש כבר ספייס סטאר אוטומטית, היא מעט קלה יותר ולפי האנשים שנסעו על האטרג הספייס בגלל זה חיסכונית יותר.

בנוסף ל2014 שר למצוא אחת עם ק״מ נמוך יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

האטראז מאובזרת יותר והמחיר מגיע לתקציב בגלל הקמ מה אתה חושב על האוטו בלי שום קשר הבנתי שהוא מאוד אמין וחסכוני אבל חוץ מזה לא שמעתי עוד דברים טובים עליו עדיף לקחת סיכון וללכת עליו מאשר על רכבים ישנים יותר שיש להם שוק יותר טוב

×
×
  • תוכן חדש...