Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה יאריס 2018


katkato
שימו לב! השרשור הזה בן 2195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים,

רוצה לקנות רכב שישרת אותי במדינתו הקטנה והפקוקה - כל יום נס ציונה -> הרצליה וחזור.

חשבתי בכיוון של מכונית היברידית בגלל הפקקים והגעתי לדגם הנ"ל.

מלבד חיסכון(בדלק), חשוב לי שהרכב יהיה חזק, כרגע יש לי קיה פיקנטו ולצאת לעקיפה איתה זה משהו שאפשר רק כשאתה צובר מומנטום - בלעדי זה, זה להסתכן באי יכולת השלמת העקיפה או עלייה רצינית של הטורים שגורם לרכב להיחנק.

הדגם ההמדובר הוא חסכוני ויש עליו ביקורות טובות אבל מבחינת נתונים יבשים - יש לו מעט מאוד כ"ס - לדעתי אפילו פחות משל הפיקנטו.

רציתי לדעת איך הניסיון שלכם איתו או עם דגם דומה בשנתון נמוך יותר?

יש רכב אחר בטווח המחיר הזה (ופחות) שיכול להתאים מבחינת חיסכון בדלק (שוב... בעיקר הולך לעמוד בפקקים) ומבחינת החוזקה? (לא צריך ג'יפ או איזה רכב חזק במיוחד - אבל שלא אפחד לצאת לעקיפה)

יש לציין שעד סוף השבוע יש מבצעים בטויוטה שמוזילים את הגרסה הפריומיום מ111,000 ל 108,000 ואת הרגילה מ 107,000 ל 103,000.

תודה רבה לעוזרים.

 

נ.ב

במידה והצעתם דגם אחר אז בעדיפות סופר מיני ורק אז משפחתית\מיני - אבל שוב הגודל פחות משנה לי, יותר שני הדברים שרשמתי למעלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שיהיה דגם חסכוני משמעותית בגדלים האלה, אולי 208 דיזל, אבל היא ידנית.

אתה צריך לקחת בחשבון שבדגם היברידי המנוע בדרך כלל מכוייל בראש ובראשונה לחסכון , ככה זה לפחות ברוב הטויוטות ההיברידיות בארץ.

ה1.5 ביאריס דווקא מושך דיי טוב ביחס לאטומספרי (ואחד הדברים היחידים שטובים באוטו הזה).

יתרונות - חסכונית , סחירה, אמינה.

חסרונות - פשוטה ולא איכותית מבפנים, לא ממש מרווחת , לא נוחה לנסיעות ארוכות (גם מושבים וגם מתלים), מזעזעת מבפנים בצבע אדום, בידוד רעשים בינוני

ואבזור בינוני לכל היותר.

בדגמים הישנים יותר היה מנוע 1.3 ותחת מאמץ הוא היה ממש רועש, הדגם החדש עדיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני הכל ובעקר בגלל עמידה ממושכת בפקקים חובה לקחת נסיעת מבחן.

יש לי נסיון של מס' שבועות ביאריס מהדור הנוכחי (לא היברידית) והנוחות פשוט זוועתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לנסות מאזדה 2 ברמת אבזור דינמיק ומעלה.

היא חזקה יותר מהטויוטה, נוחה יותר, התנהגות הכביש עדיפה, תא הנוסעים הרבה יותר נעים והיא מרגישה מודרנית בחצי דור מהיאריס המיושנת.

לעמידה ממושכת בפקקים רצוי להעדיף מכוניות עם גיר אוטומטי פלנטרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היאריס ההיברידית מיושנת מאוד ועברה כבר כמה וכמה מתיחות פנים.. הרכב נראה מיושן מבפנים והנוחות אכן לא בסטנדרטים של מכוניות חדישה יותר בקבוצתה. בנסיעה רגועה ומחושבת אני מגיע ל 19 ק"מ לליטר. במחירה הייתי בוחר באופציות אחרות כגון 208 החדשה, C3 ואחרות. הרבה יותר מפנקות וצריכת הדלק די קרובה ליאריס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היינו בהתלבטות דומה - בין טויוטה יאריס (Black Top והיברידית) לבין הונדה ג'אז לפני כחודש.

בגדול ההתלבטות הייתה בין רכב יפני, שנותן אמינות גבוהה, סחירות וכתוצאה מזה גם ירידת ערך סבירה - אבל רכב ממש אפרורי.

או רכב אירופאי בנותן לך הרבה יותר רכב עם פחות מוניטין של אמינות וחסירות.

 

בהתחלה האינטואיציה אמרה ללכת על יפני, כי זה מה שאנחנו תמיד עושים (ארי אנחנו תמיד חושבים איך נמכור את הרכב עוד לפני שרכשנו אותו, נכון?).

 

לאחר התלבטויות ונסיעות מבחן על הרכבים שתיארתי קודם, הלכנו על סיאט ארונה Style - לדעתי נותנת הרבה יותר תמורה לכסף בזכות מנוע מתקדם, מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות ונוחות עדיפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים, האמת שהלכתי היום לנסיעת מבחן והרכב מבחינת כוח מספיק לי - כמו שאמרתי אני בא מהפיקנטו ומהבחינה הזאת זה שידרוג, לא משמעותי במיוחד אבל עדיין.

לגבי החלל הפנימי של הרכב - אכן כמו שאמרו פה הוא פחות "מושקע" נקרא לזה.. אבל סך הכל רכב סבבה.

בכל מקרה אני בודק אופציות נוספות - העיקרית ביניהן היא סקודה פאביה, למישהו יש ניסיון עם הרכב הזה? יש עכשיו הנחות עליו במועדון "הוט" שמוריד את המחיר ב6,7 אלף שקל לכל רמות הגימור - איך הוא כרכב? איך הוא בהשוואה לטויוטה יאריס? מחר אני הולך לנסיעת מבחן כדי להתרשם אבל מעדיף לבוא עם קצת מידע,

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא היאריס אחד הרכבים החלשים בקבוצה,סופר מיניס עם מנוע טורבו יסחבו מצויין,משמעותית יותר טוב ובנסיעה מנהלתית גם יהיו חסכוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה אני בודק אופציות נוספות - העיקרית ביניהן היא סקודה פאביה, למישהו יש ניסיון עם הרכב הזה? יש עכשיו הנחות עליו במועדון "הוט" שמוריד את המחיר ב6,7 אלף שקל לכל רמות הגימור - איך הוא כרכב? איך הוא בהשוואה לטויוטה יאריס? מחר אני הולך לנסיעת מבחן כדי להתרשם אבל מעדיף לבוא עם קצת מידע,

תודה.

 

סקודה פאביה רכב מצוין. שים לב שההנחות שציינת עם מועדון הוט הן לרכב לפני מתיחת פנים ולכן הרכב מגיע פחות מאובזר מבחינת בטיחות. לדעתי עדיף ללכת על הדגם לאחר מתיחת פנים גם אם ההנחה מצטמצמת.

 

אם אתה כבר בוחן את הכיוון הזה, מציע שתבחן גם את סיאט איביזה החדשה. היא אחות כמעט תאומה של פאביה, אבל מבוססת על פלטפורמה חדשה MSQB-0, מה שהגדיל את איביזה ונותן לה תכונות שלדה עדיפות.

עריכה אחרונה על ידי Random
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים, האמת שהלכתי היום לנסיעת מבחן והרכב מבחינת כוח מספיק לי - כמו שאמרתי אני בא מהפיקנטו ומהבחינה הזאת זה שידרוג, לא משמעותי במיוחד אבל עדיין.

לגבי החלל הפנימי של הרכב - אכן כמו שאמרו פה הוא פחות "מושקע" נקרא לזה.. אבל סך הכל רכב סבבה.

בכל מקרה אני בודק אופציות נוספות - העיקרית ביניהן היא סקודה פאביה, למישהו יש ניסיון עם הרכב הזה? יש עכשיו הנחות עליו במועדון "הוט" שמוריד את המחיר ב6,7 אלף שקל לכל רמות הגימור - איך הוא כרכב? איך הוא בהשוואה לטויוטה יאריס? מחר אני הולך לנסיעת מבחן כדי להתרשם אבל מעדיף לבוא עם קצת מידע,

תודה.

 

הפאביה תהיה נוחה יותר, נעימה יותר וזריזה יותר.

 

החסרון ביחס ליאריס של הפאביה הוא המחסור במערכות בטיחות מקוריות(רק בלימה אוטונומית) וביחס לגירסא ההיברידית של היאריס היא תהיה פחות חסכונית וכמובן הבעיות שעלולות להופיע בתיבת ההילוכים.

 

דווקא היאריס אחד הרכבים החלשים בקבוצה,סופר מיניס עם מנוע טורבו יסחבו מצויין,משמעותית יותר טוב ובנסיעה מנהלתית גם יהיו חסכוניות.

 

 

כן אבל ביחס לפיקנטו - בטח היא תרגיש סבבה.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולכם על העזרה והתשובות

 

כן,אבל הוא רוצה להשתדרג מהפיקנטו כמה שיותר..

 

לאו דווקא כמה שיותר, רק מבחינת כוח חשוב לי להשתדרג ובהשוואה לפיקנטו היאריס חזקה יותר

 

 

 

הלכתי היום לנסיעת מבחן על הסקודה והיא כל כך הרבה יותר מוצלחת בתחושה שלי.

אני לא מבין גדול ברכבים אבל ברגע שנכנסתי לרכב התחושה שמדובר ברכב מפנק מאובזר ומושקע יותר.

התחושה הזאת רק התגברה כשהתחלתי ליסוע על הרכב, היא הרבה יותר זריזה ונעימה על הכביש.

היא גם יותר זולה (יוצא 8,000 ש"ח פחות לגרסה עם רמת הגימור הגבוהה ביותר בהשוואה לרמת הגימור הגבוהה ביותר של היאריס)

 

 

החסרון ביחס ליאריס של הפאביה הוא המחסור במערכות בטיחות מקוריות(רק בלימה אוטונומית) וביחס לגירסא ההיברידית של היאריס היא תהיה פחות חסכונית וכמובן הבעיות שעלולות להופיע בתיבת ההילוכים.

 

דווקא הבנתי שהיא קיבלה ציונים ממש טובים במבחני ריסוק, הבלימה האוטונומית של היאריס מוגבלת למהירות של עד 80 בהשוואה לסקודה שהיא 160.

תוכל בבקשה לפרט איזה מערכות בטיחות מדובר?

 

 

בכל מקרה אני בבעיה כרגע, מצד אחד יש את פאביה שבאמת נוחות הנסיעה ותחושת ה"יוקרה" היחסית (ביחס ליאריס) באמת מושכים אותי אבל לא בא לי רכב שמבלה במוסך - כמה נפוצה התקלה בגיר? זה עילה לא לקנות את הרכב? אם נוציא לרגע את החיסכון של היאריס נישאר בעצם עם שני חסרונות, אחד כמו שאמרתי זה הגיר והשני זה מערכות הבטיחות שעדיין לא ברור לי מה ומי (בתקווה שתסביר לי :wink: )

 

ממש רוצה לבחור בפאביה אבל חייב את התייחסותכם לגבי עניין הגיר והבטיחות, אשמח שמי שמבין ירחיב מעט בנושא, תודה.

עריכה אחרונה על ידי katkato
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...