Jump to content

דורינה

  • הודעות

    15
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    קודיאק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של דורינה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

3

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. תודה לכולם לאחר בירור עם עורך דין ההליך של ערעור למחזוי על פסק בית המשפט השלום הוא סיכוי כמעט אפסי אלא אם כן יש הוכחות מוצדקות ויש סיבות נכונות למה הוא טעה ויש צד לחייב גם בהוצאות בית המשפט,וזה תלוי גם באיזה שופט אתה מקבל ככה שהסיכוי לא גבוה בכלל ולגבי הפעלת הפוליססה זה לא משתלם עקב ההתייקרות של הפוליסה ל3 שנים כולל שזה סכום לא גבוה והשתתפות עצמית גבוהה יחסית
  2. עדיף לתבוע את הביטוח שלי וזהו?
  3. אין צילומים לפני הזזת הרכבים
  4. צילום הנזק שלי יש ממקום התאונה אין כי לאשתי יש טלפון כשר המלצמת דרך לא עבדה אני לא צריך לשלם הוא לא תבע אותי הנזק של הרכב שלי הינו 9000 שקל
  5. היה לי משפט בתביעות קטנות לאחר שאשתי נסעה ברכב ומישהי זזה סטתה מהנתיב בכיכר ופגע בה. הנסיעה הייתה בכיכר,אשתי נסעה בימני והרכב הפוגע נסע בשמאלי והמכות מוכיחות שהיא אשמה לי יש מכה בכנף ולה יש מכה בשתי דלתות אך שהגענו למשפט היא טענה שזה היה לפני ההכיכר והיא שמעה בום ויצאה מהרכב וראתה שאשתי פגעה בה אני שאלתי אותה אם אשתי הייתה פוגעת בך היה אמור להיות לך מעיכה בדלת ולי מכה בטמבון וזה לא קרה היא טענה אני לא זוכרת מה היה. השופטת דחתה את התביעה האם יש טעם לערער למחוזי?
  6. באוריאה היה בעיה במצוף והמחיר של התיקון שביקשו ההיה כמעט כמו ביטול אוריאה אז ביטלתי אותה המכסה מנוע הכלתי לפחח והוא סידר את המנגון של המנעול של המכסה מנוע השתחרר שמה איזה כבל לקחתי בסוף את הרכב לחנות של חלקי חילוף שהוא יחליף כדי לדעת איך עושים תודה רבה
  7. היי מישהו יודע איך מחליפים את הנורה של הסקודה קודיאק הוצאתי את הבית מנורה אבל הנורה יושבת על תושבת ואני לא יודע איך לנתק אותה
  8. תודה רבה על הייעוץ
  9. אוקיי אני אקח לבדיקת מחשב
  10. באמצע נסיעה נדלק מנורת אוריאה שנשאר 1000 ק"מ (שבדקתי יום לפני והיה 5500 ק"מ) נכנסתי לתחנת דלק להוסיף אוריאה הוסיף לי 2 ליטר המנורה התאפסה לאחר 30 ק"מ ולאחר כמה ימים נדלקה שוב באמצע נסיעה עם התראה של 1000 ק"מ ובאותה נסיעה התאפס ועלה ל8000 ק"מ מישהו יודע על תקלה כזאת ?
  11. לאחר נסיעה בנתיב ימני של הכיכר הרכב בנתיב השמאלי סטה לנתיב שלי ופגע לי בכנף ובטמבון הקדמי הרכב הפוגע לא הודה ועשיתי דוח גלובלי והתביעה הועברה לבית המשפט המשפט יחול בעזרת ה' בחודש אפריל אני רוצה לתקן את הרכב שלי,האם אני אתקן את הרכב שלי זה יפגע לי בסכום התביעה? כי התיקון עולה הרבה פחות ממה שכתב לי השמאי
  12. סקודה קודיאק 2017 מנוע 2000 דיזל לאחר החלפת EGR וניקוי של EGR השני+סעפת יניקה+מצערת מכיוון שנסתמו רציתי לדעת איך לתתחזק את זה שלא יקרה שוב האוטו נוסע בעיקר בעיר?
  13. יש ברשותי סקודה קודיאק 2017 מנוע 2000 דיזל היום כאשר באתי לפתות את המכסה מנוע גיליתי שהמנעול בצד ימין של המכסה מנוע לא נפתח עם הידית וצריך לפתוח עם מברג איך מסדרים את זה ?
×
×
  • תוכן חדש...