תודה לכולם
לאחר בירור עם עורך דין ההליך של ערעור למחזוי על פסק בית המשפט השלום הוא סיכוי כמעט אפסי אלא אם כן יש הוכחות מוצדקות ויש סיבות נכונות למה הוא טעה
ויש צד לחייב גם בהוצאות בית המשפט,וזה תלוי גם באיזה שופט אתה מקבל ככה שהסיכוי לא גבוה בכלל
ולגבי הפעלת הפוליססה זה לא משתלם עקב ההתייקרות של הפוליסה ל3 שנים כולל שזה סכום לא גבוה והשתתפות עצמית גבוהה יחסית