ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לחוות דעת על פורד פוקוס 2012 - ידנית! תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מדובר בקונה שאני סומך עליו, אבל באותה נשימה אני לא סומך על אחד. ז"א, הוא נראה לי אמין ואני יודע שהבעיה שמעכבת את הכסף (עד מחר על הבוקר) היא בגלל שהבנק סגור כעת, אבל עדיין זה לא מקובל. הסיבה שהוא רוצה את ההעברה היום זה בגלל שללכת בבוקר לדואר זה יהיה עם אשתו שלא תסתדר עם ההליך (הוא לא יכול ולא משנה גם למה). הוא מוכן לתת לי צ'ק שלו על הסך הנ"ל עד הבוקר. השאלה אם כדאי לעשות זאת או לא?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 2 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
יש למישהו ניסיון עם הרכב? איכות נסיעה?אמינות? ובכלל באופן כללי.. תודה
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום רב חברים. כמעט בכל שנה מגיע הפוסט הזה שלי, ממש רגע אחרי שמכרתי את רכבי ועוד רגע לפני רכישת הבא אחריו. כמשתמש ותיק שדואג לבקר לפחות פעם ביום בפורום ולהתעדכן במתרחש, אני יודע לנווט ולמקד את עצמי אל הרכב המתאים ולשאלות הנכונות. כמו בכל רכב שאני רוכש, תמיד אחפש את ערך המוסף, גם אם לא מדובר יהיה ברכב קצה שיבלה כל-יום-כל-היום בנס הרים וגם אם לא מדובר יהיה במפלצת תאוצה, עדיין ארצה חדוות נהיגה, תקשורת, אופי.. משהו כזה שיגרום לי לרצות לנהוג ולא כזה שיגרום לי להעביר את המפתחות לאישה. הרכב צפוי להסיע משפחה הכוללת זוג הורים ושתי ילדות, כאשר בעוד ארבע חודשים תצטרף לחגיגה קטנטונת ולה עגלה שמנמנה ומפוארת הרכב שרציתי לחבק לעצמי תחילה היה וולוו s60 t5 שירד מהפרק בג…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
עזרתכם. קוגה 167000 שח מודל טיטניום x לכאורה הנחה גדולה. מולו אטקה אקסלנט פלוס ב 175000 שח הנחת חבר. קוגה צריכת דלק נמוכה. אטקה אינו שיא היופי והתחכום. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 842 צפיות
שלום לכולם! אני מתכנן לרכוש טויוטה קורולה שנת 2012 יד שניה (שתיהן פרטיות) 126 אלף קמ. שתי שאלות: 1. האם הקורולות אכן אמינות? (טיפולים, אחזקה, תקלות וכו) 2. אני מקווה לקנות ב 40 אלף, יחסית נמוך למחירון יד 2 (47 אלף) נשמע סביר? תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, מתלבט האם להחליף לאשתי את הגרנדה פונטו 2008 ידנית, מצד אחד הרכבים הכי אמינים שיצא לי להחזיק, ב-3-4 שנים שאנחנו מחזיקים אותו לא הייתה בעיה אחת(למעט איזה קצר בנורות האחוריות) מצד שני, הוא מרגיש כבר קצת מיושן, קצת חלש הכיוון שלי הוא או 208 1.2 הידנית שכולן בגרסה מאוד בסיסית והכי חלשה שיש(מדוע?!) או הקליאו 0.9 ידנית שנסעתי בה לא מזמן, לא נהגתי(וגם זו הייתה הגרסה האוטומטית) והיא הרגישה ממש טוב על הכביש, נוחה ומאובזרת איך האמינות/נוחות/ביצועים שלהן אחת מול השניה ובכלל? לא ראיתי את תא המטען בשניהם(בשביל עגלה מדי פעם) ולא שמתי לב למושב הנוסעים האחורי. האם יהיה נוח להכניס אחורה כיסא בטיחות ובוסטר? האם יהיה נוח להוציא ולהכניס את הילדים? תודה מרא…
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
-
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, אנחנו שוקלים לחזור לארץ בשנה הבאה ורוצים לייבא 2 רכבים 1. האם החוק מגביל במספר רכבים שניתן לייבא לארץ? 2. אנחנו שוקלים להביא רכב משפחתי (מאזדה 5 - גייפ) ואולי מרצדס גייפ-קרוס אובר A מחיר כל רכב יד שנייה (שנתיים על הכביש) הם באזור ה 25-30 אלף דולר א. איך ניתן לחשב עלות סופית ב. מה עושים עם טיפולים בארץ ג. כמה זמן לוקח התהליך
הודעה אחרונה מאת InandOut, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
עברתי על המאמרים לפני רכישת רכב יד שניה אך רציתי לדעת מה הנקודות החשובות ברכישה ? מה לבדוק מאחוריי ההגה ועל מה לשלול ? התכנית שלי היא לבצע מחר בדיקות שיעבוד/עיקול וכל היוצא בכך, בדיקת רשיונות, לאחר מכן בדיקת גיר מנוע ושלדה במכון בדיקה, ובהתאם לתוצאות הבדיקה לקחת את הקליאו במוסך מומחה רנו בתל אביב (אשמח למקןם כזה) ואז העברת כסף מזומן ממני תוך ניסיון שלי להפחית במחיר הרכב בנפנוף במזומנים. כיוון שבחיים לא העברתי רכב בדיקה במכון בדיקה אשמח לעזרתכם בפיענוח תוצאות הבדיקה. ואגב, הגיוני שיפורסם במחיר של 8 אלף מתחת למחירון ? לא מחשיד ? יש לציין כי צפיתי בהיסטורית הפרסומים שלו ונראה שניסה למכור במחירון אך ללא הצלחה, אבל מה שעורר את החשד שלי הוא שלא ניסה להפחית במחיר בהד…
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
- 3 תגובות
- 720 צפיות
האוטו הקודם שלי היה יונדאי גטס , יש ברשותי 60 K אני מעוניין לרכוש רכב אמין חזק וחסכוני , אני לעבודה כ12 ק''מ כל יום חוץ מזה נסיעות במרכז ארצה לנסוע איתו בכל הארץ (אילת) וגם לשומרון ששם יש עליות ממש גבוהות אשמח שהאוטו אקח אותם בלי להתאמץ , עדיפות ללא צרפתי ופחות יונדאי , אשמח לשמוע הצעות (: ומעדיף לרכוש ביד 2
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום יש לי ספורטאז שנת 2018 נפח 2000 יד ראשונה ואני מעוניין להחליף לב.מ.וו סדרה 3 האם כדאי מבחינת שמירת ערך לב.מ.וו? ואם כן איזה דגם מומלץ ובכמה נמכרת מתחת למחירון? תודה
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 2 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
בהמשך לשאלה הקודמת שלי, שקיבלתי עליה המון תשובות טובות בפורום, החלטתי לקנות רכב יד שנייה ולא רכב חדש. התלבטתי אם ללכת על רכב מחברה או מפרטי, אבל לפני יומיים קיבלתי הצעה מחבר של חבר לקנות את הרכב שלו שהוא במצב מעולה, ונראה לי שאני הולך על זה. השאלה שלי עכשיו היא לגבי הלוואה לקניית הרכב - אני צריך סכום של כ-20 אלף ש"ח, והבנתי שאני יכול לקחת הלוואה לכל מטרה מהבנק (שלפי מה שכתוב פה https://www.bankhapoalim.co.il/wps/portal/PoalimPrivate/products?WCM_GLOBAL_CONTEXT=Poalim%20-%20Content/poalimsite/sitearea_maintabs/sitearea_motsarimvesirutim/sitearea_halvaotshrai/pitronotashraylalakochpratys_a/pitronotashraylalakochpraty2 , אמור להיות די פשוט וגם בלי ערבים ובטחונות) או לפנות לח…
הודעה אחרונה מאת אייזיק דייטש, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 697 צפיות
אהלן, רציתי להתייעץ לגבי רכישת סופר מיני בתקציב באיזור ה 50 אלף. אופי הנסיעה הוא בין עירוני לסטודנט. מבחינת אוטומט או ידני יש עדיפות לאוטומט כמובן שהשנתון יהיה כמה שיותר גבוה,2014-15ומעלה. שהרכב יסע 110 קמ"ש מחוץ לעיר בלי להתאמץ יותר ,כל המנועים הקטנים לא מתאימים כל כך מעדיף לחסוך עוד כסף ולהביא משהו שאני אהנה מחוויית הנסיעה איתו. חשבתי על הסקודה פאביה והבנתי שה-DSG עושה בעיות,אבל היה איזה דיבור שבשנים האחרונות סידרו אותו? חיסכון בדלק גם משחק מאוד, למשל כמו מאזדה 2 שמניסיון שותה דלק זה גם משהו שאני אעדיף לחסוך. מוכן להתפשר על ידני ושנתון+- בתודה מראש !
הודעה אחרונה מאת SmallbutClean, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי אני מחפש רכב שיהיה ספורטיבי ועם סטייל, אבל חסכוני ונוח לנהג חדש, רוב הנסיעות יהיו בתוך העיר, יצא לי לראות ברחוב קליאו דור 4 וממש אהבתי את האוטו ואת השקט היחסי של ה1.2 tce, התקציב שלי 30,000-40,000 האם יש מקביל לו שיותר מומלץ ? הקליאו מבחינת סטייל ממש מתאימה לי יש לה יופי צעיר ושובב Sent from my Mi A1 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Alkash, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים! לאחר התלבטויות רבות החלטתי שאני מוותר על רכב גדול ומחפש אחד קטן, היות ואני רק בן 23 בלי משפחה שלמה לאכלס מאחורה. כרגע התקציב הוא עד 25,000 נטו לרכב לא כולל ביטוח וכו. אני מחפש רכב אמין, חסכוני, אוטומט, נראה טוב וכמובן מהנה לנהיגה. כרגע אני גר בדרום אבל בקרוב אעבור לגור במרכז אז רוב הנסיעות יהיו עירוניות. בתכלס מוכן להתפשר על חסכון בדלק (עם עדיפות לממוצע פלוס) ועל החווית נהיגה. חשבתי קצת על מאזדה 2 דינאמיק אבל חושש שאבלה יותר בתחנת דלק מאשר בכביש. ראיתי גם חוות דעת טובות על הפג'ו 208 שלא נכנסת בתקציב אבל אולי אחכה כמה חודשים כדי לקנות אותה אם אסגר עליה. הצעות יתקבלו בברכה
הודעה אחרונה מאת perez123, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן חברים. אני מעוניין לרכוש את אחד הרכבים הנ"ל. A3 בשנים 2009-2010 מנוע 1.8 בלבד)חשוב להדגיש שבכל השלושה רצוי רמת גימור גבוהה.) גולף-באותן השנים עם הדגם של ה160 כוח סוס(הדגם השני נשמע לי חלש) ג'ולייטה-שנת 2010-2011 הדגם של ה170 כוח סוס. חשוב לי לדעת מבחינת תחזוקה,עלויות חלפים,אמינות וביצועים(כולל צריכת דלק). הרכב הקודם שלי היה לנצ'יה דלתא,רכב מדהים מאוד אבל ברגע שחלק מסויים היה צריך החלפה זה היה כואב לכיס. אז תנו המלצות מניסיון ולא כי שמענו שרכב כזה הוא ככה וככה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 944 צפיות
שלום לכולם לאחר חיפוש זמן רב לגבי רכב,בדקתי את הרכבים מקרוב, צריך עזרה בייעוץ מתלבט בין טויוטה אוריס(היברידית) לבין פיג'ו 308, שנתון 2014-2015 רוב הנסיעות בתוך העיר *מחפש נוחות נסיעה, והנאה עד כמה שאפשר(כמובן שאלה לא רכבי ספורט, אך חווית נהיגה מבין שתיהם) עלות אחזקה נמוכה תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת Oz4225, -
עזרת ייעוץ בדאצ'יה 1 2 3
מאת HaLoMukAr-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
היי, אשמח לקבל את עזרתכם, אנחנו מעוניינים לרכוש רכב דאצ'יה סנדרו סטפווי. הייתי שמח לשמוע את דעתכם על אמינות הרכב, שכן אני מודע לכך שאין לו שוק כמעט ביד 2, צריכת דלק מוכרת. אנחנו רוצים לקנות רכב ולהיות בראש שקט, עד כמה שאפשר, וכמובן שאשמח לדעת מניסיון, לגבי עלות התיקונים ברכב, ואיכות השירות של היבואן. תודה רבה, סופש נעים.
הודעה אחרונה מאת omerkot, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי, נפלה בידי הזדמנות לרכוש איביזה 2013 דגם ספורט מנוע 1.4 ידנית 2 דלתות. הרכב עם ק"מ נמוך, ונראה ממש מציאה. המחיר שהוא דורש - 44,000 ש"ח (יותר מ-40 לא אשלם). החסרון היחידי - המוכר הוא סוחר רכב. היתרון - עושה איתי טרייד אין על הרכב הישן שלי. יש לי כרגע איביזה 2008 ידנית, על פניו הרכב שלי כרגע עם מנוע חזק יותר - 105 כ"ס לעומת 85 כ"ס בדגמי הספורט החדשים. האם זה סתם נתון על הנייר והרכבים החדשים חזקים יותר? בסופו של דבר האם זאת תהיה החלטה נכונה להוסיף 20 אלף שקל על הרכב שלי ולשדרג לדגם ספורט 2013? מבחינת אמינות, כוח, זריזות ואיכות החומרים בתא הנוסעים ובכללי. *עדיין לא ביצעתי נסיעת מבחן ולא לקחתי לבדיקה. שואל בהנחה שלא ימצאו דברים משמעותיים בבדיקה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אהלן אני שוקל לקנות רכב יונדאי i20 מדגם inspire (כך רשום ברשיון הרכב), אבל הרכב מגיע עם חלון גג הבנתי שinspire לא אמור להגיע עם חלון גג (רק הפרימיום). המוכר טוען שזה inspire משודרג (ובאמת במחירון של יצחק לוי רשום שיש דגם מ2012 בשם inspire gli שמגיע עם סאן רוף). האם זה הגיוני שברשיון הרכב רשום רק inspire ללא התוספת של gli? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אהלן, מתלבט על רכישת אאוטבק עם הרבה ק"מ. בקריאות קצת באנגלית אנשים מתלוננים על ממירים קטליטים, גירים, צריכת שמן. שאלתי היא האם מכון בדיקה יודע לבדוק את מצב הגיר וכו'? בנוסף, האם גיר של 2014 CVT GEN4 הוא זהה לגיר של XV? תודה!
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שוקל לרכוש סוברו פורסטר שנים 2008-2009. הרבה רכבים נמכרים עם קילומטראז גבוה. 190,000-230,000 ק"מ. לא מכיר את הרכבים הללו. איך הם נחשבים מבחינת אמינות מיכנית בקילומטראזים הללו? בעיות ידועות? מומלץ? טיפולים יקרים? תודה!
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני רואה שיש כמה דגמים, אשמח לדעת מה ההבדלים ביניהם בביצועים, אמינות וצריכת דלק. מנוע 1.6 אקטיב מנוע 1.6 קומפורט מנוע 2.0 ספיריט תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Avi135, -
-
- 31 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום, מצורפות תוצאות בדיקה לפני קניה: מיצובישי גראנדיס 2010 ק"מ 135000 לפי הבוחן (בע"פ) המנוע-גיר-שילדה במצב טוב. ללא תאונות. צריך להחליף רצועת טיימינג ותושבות מנוע. האם יש משהו גדול שאני מפספס? בגדול שילמתי מקדמה מסוימת (מהנסיון שלי הגראנדיס הסבירים נעלמים מאוד מהר), אבל אני בהחלט יכול לחיות עם ביטול העסקה במקרה של משהו מהותי שפספסתי. (להבנתי הטיימינג והרצועות זה סדר גודל של כמה אלפים בודדים. ז"א שאני מניח שיישור קו יעלה באזור 5K) תודה!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
מתלבט.. תקציב עד 220 אלף ש"ח. לא מצליח להחליט. הדברים החשובים הם איבזור נוחות נהיגה וחוזק מנוע.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש ברשותי שברולט אופטרה 2008 נקנתה לפני כשנתיים ב5000₪ עם 61000 ק"מ ועכשיו היא עם 83000 ק"מ .הרכב מטופל על ידי ועד עכשיו (טפו טפו) ללא תקלות. הייתי היום בסוכנות דאציה. נסעתי על הסנדרו הרובוטית וקיבלתי הצעה נחמדה על הרכב החזרים של 500 ₪ לחודש למשך 36 חודש. האם בכלל שווה לי להחליף את הרכב? הרכב הוא רכב שני במשפחה. נוסע רק בקריות. לשלם 500 ₪ בחודש וביטוח מקיף וטיפולים במוסך מורשה נראה לי יותר יקר מלהמשיך להחזיק את השברולט. והכי מפחיד אותי זה הקלאצ של הגיר הרובוטי של הדאציה. מפורומים בחו"ל אני מבין שהוא לא מחזיק הרבה זמן מעמד וזה לא באחריות.מישהו יכול להאיר את עיניי איך עושים חישוב אם שווה להחליף או לא. תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
רכב חברה מהליסינג וזוג בלי ילדים נוסע כ 40 אלף קמ בשנה Sent from my SM-A720F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
עד 30 אלף כמה שיותר אמין חסכוני בדלק. מה אומרים על פאביה 1.4 85כוח?
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
- 0 תגובות
- 558 צפיות
כיום מתנייד בברלינגו 2007 HDI שעושה את העבודה בצורה מעולה! בעבר הייתי צריך את היכולת לשאת מטען אבל זה כבר מזמן לא צורך. היא פשוט מבצעת את המטלה להיות רכב יום יומי חסכוני עם עלויות אחזקה נמוכות בצורה טובה מאוד. מתכנן לעבור לרכב חדש יותר וגם מעט "ייצוגי" יותר מהברלינגו. זונח כרגע את עולם הספורטיביות אבל מאוד רוצה שבכל זאת לרכב דיילי שלי יהיה איזה קטע. לא "סתם" עוד סופרמיני. חשובה האמינות ועלויות אחזקה סבירות. צריכת דלק בבין עירוני 12 ק"מ לליטר לפחות בנהיגה בקצב גבוה מהממוצע. ושיהיה קטע - ג'יפון עם יכולת שבילים גבוהה מהממוצע, חיסכון משמעותי בדלק, מותג פרמיומי, התנהגות ספורטיבית או משהו בסגנון. פרופיל הנסיעות שלי כולל 4 פעמים בשבוע נס ציונה - אשדוד (סטודנט בסמי) וכל יום נ…
הודעה אחרונה מאת deltaHF, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, מבקשים / שמחים לעדכן בשלוש מכוניות שיש לנו להציע לכם בהנחה גדולה: 1. פיג'ו 3008, בנזין, אדום מטאלי, כולל חבילת גלישה, ווייז, מצלמה. מכונית יחידה. במקום 168,000 ש"ח, הרכב הספציפי יימכר ב 145,390 כולל רישוי! 2. שתי פיג'ו 308GTI - כולל צבע מטאלי ואיתוראן פעיל, במקום 215,000 ש"ח המכוניות יימכרו ב 197,000 ש"ח בלבד על הכביש כולל רישוי! המכוניות חדשות לחלוטין, והרוכש יהיה יד ראשונה. הערכה שלנו היא שהן לא יישארו 'על מהדף' להרבה זמן, אז מי שזה מדבר אליו, פנו אלינו בהודעה פרטית עם שם וטלפון. להשתמע, צוות לובינסקי
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
-
מי מחובר 38 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 196 אורחים (הצג רשימה מלאה)
