Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרת ייעוץ בדאצ'יה


HaLoMukAr
שימו לב! השרשור הזה בן 2081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחד היחידים =! יחיד.

 

1. ביטול הבקרות נמצא ברוב הרכבים על מנת להתמודד עם מצבים מסוימים של חוסר אחיזה בשלג ובחול.

2. הזכירו כאן את מבחן האייל הצפוני ואחת הדוגמאות המוכרות היתה הA-Class הראשונה שנכשלה בו בשל חוסר יציבות. התגובה של היצרן, בין היתר, היתה להוסיף בקרות במטרה לפצות על חוסר היציבות.

3. הבקרות בסנדרו קיימות כסטנדרט מהיצרן, לא ניתנות לביטול ונכנסות לפעולה מוקדם.

4. למרות הנוכחות של הבקרות, הביצועים של הסנדרו במבחן האיל הצפוני היו רעים.

 

כל אחד יבין את מה שהוא מבין ויסיק את המסקנות שלו בעצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ממש לא היחיד, אפילו לא קרוב לזה.

 

1. יסביר לי כבודו במה היכולות שלך כנהג עולות על אלו של בקרות אחיזה ומשיכה ככה שדווקא בחול ובשלג תבטל אותן?

 

2. במבחן האייל הצפוני יש ממש לא מעט רכבים שמתפקדים רע, ככה זה כשהאופנה היא אופנה לרכב עם מרכז כובד גבוהה.

 

ג'יפ גרנד צ'רוקי עם כל הבקרות המודרניות מספיק טוב בשבילך?

 

 

 

3. מעולה, זה לא סנדרו GTI טורבו, זה רכב יום יומי, פשוט, לניוד מנקודה א לנקודה ב והבקרות נמצאות שם להגן על הנוסעים.

 

 

4. ראה הבקרות בגרנד צ'רוקי.

 

 

אכן, כל אחד יסיק את המסקנות שלו, רק בכדי לעשות את זה, יש לתת את מלוא הנתונים לכדי תמונה נכונה ובילתי מוטה.

 

 

מוזמן לצפות בסירטון הזה, הוא די מוכיח שהסנדרו לא כזו אסון גדול (במיוחד שים לב לקטע הסללום) לא באחיזה ןלא בהתערבות בקרות מוקדמת מידי. לא שהיא טובה, אבל סתם לדוגמא, הם משווים את ההתנהגות שלה לניסן ג'וק.

 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הרכבים הגרועים שיצא לך לנהוג עליהם?

וואלה. יפרט כבודו באיזה רכבים הוא נהג ומה הוביל למסקנה שהוא אחד הגרועים.

הרשה לי לנחש שהגורם הוא חוזה העסקה אצל איזה יבואן מתחרה.

אני ממש לא פאן בוי של הסנדרו סטפווי (רק של מיאטה), אבל ההצהרות שיוצאים בהן כל מיני ליצנים פה ממש מגוכחות.

רכב זה דבר סובייקטיבי, מה שאני מתחבר אליו לא בהכרח (ואולי בהכרח לא) יהיה בדיוק מה שאחר יתחבר אליו. החבילה של הסנדרו סטפווי באמות מידה אובייקטיביות משקפת יחס גבוה ביותר של תמורה למחיר בשביל הנהג הממוצע, את זה אפשר להגיד בביטחון. כמו כן אפשר גם להגיד שלכל מיני מלטפי דשבורדים הרכב יכול לא לבוא בחשבון וזה כמובן מקובל. מכאן ועד להציג נתונים בצורה מגמתית, מוגזמת ומופרכת כמו שמציגים כאן כל מיני צמדי עוץ לי וגוץ לי זה ממש לא לעניין. לגמרי בסדר לא להתחבר כמו שלגמרי בסדר שאחרים יתחברו. אבל לבוא ולצייר תמונת מצב כאילו לנסוע ברכב מרגיש כמו לנסוע על סקיד קאר שמדמה החלקה של ארבעה גלגלים על הקרח? אין לזה שום ביסוס ואת זה אומרים כאן כמה בעלים של הרכב בעבר ובהווה שבטוח יש להם יותר זמן נהיגה על הרכב מלחלק מהמקטרגים פה. אישית נסעתי על הרבה רכבים שנמכרים היום בשוק מכל הקטגוריות כחלק מייעוץ להרבה קרובי משפחה בקניית רכב, הסנדרו סטפווי הוא רכב מוגבה שכמובן לא ידע לתקוף פניות כמו המיאטה שלי אבל אין שום קו דמיון תיאורטי בין מה שמצוייר פה למציאות.

סיימתי להגיב כאן כדי להמנע מטחינת מים. ממליץ לכל אחד לעשות נסיעת מבחן ולהתרשם בעצמו. תמיד הרגיזה אותי הקטילה שמקבל כל מותג חדש שמגיע לארץ כמעט בלי שהוא מקבל הזדמנות להוכיח את עצמו, פעם עם mg והיום עם דאצ'יה.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, הרוב המוחלט של הרכבים מגיע עם אופציה לביטול הבקרות. למה? אתה גם יודע לחפש בעצמך: .https://www.youtube.com/watch?v=KZ_ePJQfCjM זה אגב נכון לכבודי וזה נכון גם לכבודך.

 

וכן, לרכבים גבוהים יש בעיות של מרכז כובד וגם הגראנד צ'רוקי הוא לא רכב יציב במיוחד (הרכב הראשון שנסעתי עליו אחרי הטסט... אמנם דור ראשון אבל זה היה שוק של החיים). רק שבניגוד לדאצ'יה, הוא קיבל ציונים גבוהים מאוד במבחני הריסוק. הג'יפ יכניס אותך לצרה ויגן עליך, הסנדרו תכניס אותך לצרה ותוציא אותך ממנה עם פחות חלקים מחוברים ואגב, ג'יפ דווקא טיפלו בבעיה מעט אחרי שהיא צצה:

 

מעבר לזה יש פה ויכוח לצורך ויכוח. תעבור על הדברים שרשמתי מקודם ותראה שאין לי אנטי לרכב. הוא רכב זול, יש לו יתרונות בולטים של מחיר ונוחות ויש לו חסרונות בולטים בתחום הבטיחות והיציבות. זו תמונה די מדויקת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

גם הרכבים האלו נוראים במבחן הזה. וESP משנה חיים.

אבל אני עדיין מתקשה להבין מה בדיוק הבעיה בזה שאי אפשר לבטל את המערכת הזו? כלומר, בשטח בוודאי שיש בעיה אבל בכביש? מתי הרגשת אתה חייב לבטל בקרה?

אגב ברוב הרכבים אין כיבוי מלא של המערכת אלא רק ניתוק חלקי. יתרה מכך, ברכבים שכן אפשר לבטל (והכפתור אפילו נמצא במקום בולט) לאנשים אין מושג מה זה הכפתור הזה. ולא אני לא ואמר סתם, ישנם כמה וכמה אנשים שברכבים שלהם ניתן לבטל בקרות ולא היה להם מושג כלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טענתי שהרכב לא יושב טוב על הכביש וציינתי את העובדה שלא ניתן לנטרל את הבקרות משום שלמיטב הבנתי זה מעיד על חוסר יציבות מובנה שהבקרות מפצות עליו. מעבר לזה אין שום בעיה מהותית, בטח לא בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טענתי שהרכב לא יושב טוב על הכביש וציינתי את העובדה שלא ניתן לנטרל את הבקרות משום שלמיטב הבנתי זה מעיד על חוסר יציבות מובנה שהבקרות מפצות עליו. מעבר לזה אין שום בעיה מהותית, בטח לא בארץ.

גם באלפא ג'וליה זה מעיד על חוסר יציבות מובנה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם באלפא ג'וליה זה מעיד על חוסר יציבות מובנה?

 

בהחלט. לג'וליה יש הנעה אחורית ומנועים חזקים מהבסיס והיצרן לא מאפשר לנטרל את הבקרות כדי שהיא לא תזרוק זנב בכל פניה.

הQV מגיעה עם דיפרנציאל אחורי מבוקר אלקטרונית ומשוכלל יותר והיא דווקא מאפשרת לנטרל בקרות.

 

ושוב, זה ויכוח לצורך ויכוח. גם אתה יודע שהסטפוויי לא יושבת על הכביש כמו רכב מודרני והעדת על זה בעצמך לפני חודשיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...