ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
הייתי רוצה לשמוע מה דעתכם על הרכב ( חדש מהחברה) רמת גימור COLLETION טורבו 1.2 הצעת מחיר סה"כ כולל אגרה+מצלמת רוורס+קודנית+מצלמת דרך - 114K *איך הרכב מבחינת אמינות * טיפולים *נוחות נסיעה אלטרנטיבות : פולו הדור החדש - טיפולים וביטוח יקרים יותר. *****חשוב לציין שאני מקבל מחיר מחירון מקרסו על המיקרה הנוכחית שבבעלותי***** נ.ב : לקחתי את הרכב לנסיעת מבחן ואני עדיין לא שלם עם זה.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הלכתי לראות רכב לרכישה. יד00 פרטית עם ק"מ נמוך. הרכב שמור. יחד עם זאת, המראה של המנוע היה מעט מוזר. מצורפות תמונות להתרשמותכם. בעיקר הטריד אותי הבוץ השמנוני שכיסה את איזור המצתים, וגם זכור לי שברכב הזה יש כיסוי למנוע שאמור לכסות את כל האיזור המצולם, שאני לא יודע מה החשיבות שלו. יש למישהו משהו להעיר לגבי המראות המצולמים?
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב ידני משומש שעונה לדרישות הבאות ואשמח לעזרתכם במציאת דגמים מתאימים: אמין, בטיחותי, חסכוני בדלק, נוח, מתאים לנסיעה בין עירונית ומחזיק בנסיעה בעלייה. תקציב: 40,000 ספציפית, אשמח לשמוע האם Kia Picanto וNissan Micra עונות על הקריטריונים. אשמח גם להמלצות על דגמים נוספים. בנוסף, אשמח להבין האם אפשר לצפות מרכב עם מנוע 1200 להיות נוח בנסיעה בין עירונית ובעליות. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום רב! אבא שלי צפוי לקבל רכב בקרוב מהעבודה ויש לו התלבטות בין כמה מהאופציות הבולטות שבהן(ראוי לציין כי הוא חובב סטיישנים): מאזדה 3 COMFORT אוקטביה AMBITION I30 PREMIUM פריוס ACTIVE קיה נירו יונדאי איוניק PREMIUM אוקטביה סטיישן AMBITION אלו בגדול האופציות שהוא ראה ואהב. רמות הגימור לא ניתנות לשינוי. מהן ההמלצות? לבן אדם שאוהב מרחב גדול יחסית בתוך האוטו. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת ntd, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
מתכנן בזמן הקרוב להשתדרג לי ל-SUV הנחשק, חדש מיבואן. התרשמתי מהמבחנים, וכן מאד מתאים לטיוליי הרבים עם הח'ברה הטובים... ההתלבטות היא בין 1.6 בנזין (165 כ"ס), רמת גימור Premium מחירון = 180K. לבין HDI 2.0 דיזל (180 כ"ס), רמת גימור GT. מחירון = 225K נימוקים לטובת בנזין - חוץ מהמחיר, גם עלויות תחזוקה ודלק זולות יותר. בפרימיום יש כבר את כל מערכות הבטיחות החשובות, כולל שיוט אדפטיבי, ובקרת סטייה מנתיב שזכו לתשבוחות. האמת שכבר מרמת הפתיחה "אקטיב" יש מערכות מקוריות עם פטור ממובילאיי (שאפו ללובינסקי!) אבל בפרימיום המערכות הן גם אקטיביות ולא רק התרעה. מבחינת ביצועים וצריכת דלק אין יתרון משמעותי לדגם הדיזל. (לפחות לפי המספרים..) נימוקים לטובת דיזל …
הודעה אחרונה מאת ntd, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 685 צפיות
היי, מכרתי את האוטו שלי (שברולט ספארק 1200 2012) ואני מעוניין ברכב יד שנייה (2014+ - יד 1 - יד 2) עם נפח מנוע של 1250~1500, סוג של סופר מיני כזאת. חשבתי על אופל קורסה, אולי יונדאי i20, סיאט איביזה.. חשוב שהאוטו יהיה חסכוני, אמין, שלא ייראה הרבה מוסך. אין לי בעיה עם גיר ידני, אני עושה נסיעות בין עירוניות בעיקר לעבודה כל יום (כ30KM כל כיוון), חשוב לי אבזור (שליטה מהגה, מולטימידה וכד'). אשמח לשמוע דעות, התקציב גמיש מעט כלפי מעלה (לא הרבה). תודה רבה על הקדשת הזמן.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, מחפש רכב סופר מיני, אוטומטי לרווק, לנסיעות. במהלך השבוע אני נוסע בנסיעה עירונית. בסופי שבוע בין עירונית מקרית מלאכי לרמת גן. מחפש רכב בטיחותי חזק במחיר המוצע עם שנתון נמוך. אני מחפש בכיוון של mazda 2 dynamic , אבל מוצא מחירים בין 25-30 אלף 2010-2011. אולי אתם מכירים רכב אמין וטוב כמו ה- mazda 2 , עם שנתון מוקדם יותר ? מחכה לדעתכם, תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Gavrik, -
-
- 13 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
היי מחפש ג'יפון נחמד, היום אני עם מאזדה 3 2008. ראיתי ב"יד 2" כמה ניסאן קשקאי 2012. נראה כמו רכב נחמד. מעריך שעם מיקוח אפשר לקנות אותו בכ50,000. האם יש המלצות על הרכב? מחלות? דברים שכדאי לבדוק? אגב, קצת סטייה מהנושא, אבל ראיתי עכשיו שדרך "חבר" אפשר לקנות סיאט ארונה חדשה בכ100,000 ש"ח. חשבתי על זה, נניח ויש לי את הכסף, מה אמור להיות ההבדל בירידת הערך בין ה2? בעוד כ3 שנים, בכמה אוכל למכור כל אחד מ2 הרכבים?
הודעה אחרונה מאת חמוץ, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום חברים, אחרי התלבטויות רבות ומספר נסיעות מבחן אני ואישתי החלטנו שאנחנו רוצים לקנות קורולה 2014-2015 (יותר בכיוון 2014 בגלל התקציב).זה הפך את החיפוש לממוקד אבל גם לקשה יותר בגלל הדרישות והתקציב שלנו (עד יד 01, עד 90K ק"מ, עד 60K ש"ח). אז הנה ההתלבטות שלנו; רוב הקורולות בתקציב זה הם יד 01 (יד 00 ליסיניג). כרגע אנחנו מתלבטים האם ללכת על קורולה שמצאנו יד 01 פרטי הרכב ברשותו שנתיים (00 ליסניג) יש היסטוריה של טיפולים, ורק 83K קילומטר. מחיר 59K ש"ח. אם אנחנו קונים את הרכב אנחנו כבר יד שלישית. עד כמה יהיה לנו קשה למכור את הרכב בעתיד? אני ואישתי נוהגים כ 15-17K בשנה, הרכב הזה ישמש אותנו גג 3 שנים (אנחנו אוהבים לשדרג) נגיד עוד 3 שנים הרכב יהיה עם 130 אלף יד שליש…
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, טוב אחרי שהטיגואן טוטלאוס הגיע הזמן לקנות אוטו חדש. מתלבט מאוד בין פיגו 3008 פרמיום ל טיגוואן החדשה פרמיום . אפשר לדעת המלצות ? לגבי נוחות ? רעשים ? מולטימדיה ? טכנולוגיה וכל מה שמסביב ? גירים מנוע ? איפה איכותי יותר ? לגבי טיפולים ובעיות ברכב ? תודה
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 610 צפיות
הייי מתלבט בין 2 הרכבים האלה. שתיהן במחיר של כ60 אלף. ix35 2011 קשקאי 2012. אשמח לקבל חוות דעת לגבי נוחות נהיגה (כאבי גב), רעשי רקע בנסיעה, אמינות וצריכת דלק... תודה!
הודעה אחרונה מאת חמוץ, -
אאודי A1 או A3
מאת Dorbiz- 8 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב צעיר ואני מתעניין כרגע בין A1 לA3 שנים 2011-2012 (3 דלתות). רציתי לשאול מה ההבדל בין שניהם, מכל הבחינות, והאם הייתם ממליצים על אחד מהרכבים הנ"ל? כמו כן - כל כמה זמן אמורים לעשות טיפול ברכבים הללו ומה המחיר של טיפול כזה?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
שלום צריך את עזרתכם , החלטנו לרכוש רכב חדש לאחר בדיקה ונסיעות מבחן נשארנו עם שתי אפשרויות טיוטה ראב 4 היברידית premium מזדה CX5 executive ברכב תנהג בעיקר אשתי 90% מהנסיעות עירוניות , מספר הקילומטרים הממוצע בשנה כ-10,000 הכוונה להחזיק את הרכב למשך תקופה ארוכה (בין 7-10 שנים ) הפער בין הרכבים מסתכם בכ-22 אלף ש"ח לטובת המזדה . מה אתם ממליצים ?
הודעה אחרונה מאת hi1983, -
-
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 4 אלף צפיות
אז מדובר על רכב סוזוקי קרוסאובר 2013, מנוע 1.6 אוטומט. ראשית, האם הרכב נחשב לאמין, מומלץ ומה הן עלויות האחזקה שלו מבחינת טיפולים ובעיות נפוצות. שנית, האם תיבת ההילוכים של הרכב טובה ואמינה ומה מספר ההילוכים שלה, האם זו התיבה הקלאסית והישנה בעלת 4 מהירויות או שזו תיבה חדישה יותר? שלישית, צריכת דלק - אני קורא ושומע מאנשים שהיא עושה סביבות ה 12 או 13 בנסיעה משולבת, ואני אשאל את המומחים פה - האמנם? הייתכן שרכב כ"כ כבד יעשה צריכת דלק כ"כ טובה? כמו כן, האם ברמת הגימור GLX שמגיעה ללא מערכת מולטימדיה קיימת כניסת AUX ו USB?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכל המלומדים. אנחנו זוג סטודנטים ללא ילדים ומחפשים רכב לנסיעה יומיומית ממודיעין לירושלים ובחזרה (כ80 ק"מ ליום, ובתחשיב שנתי- 20,000 ק"מ). הדרישה- כמה שיותר זול לתחזוקה. לכן: צריכת דלק נמוכה אמינות גבוהה טיפולים זולים אין לי עדיפות לגיר אוטומט, להפך, מפאת החסכון במחיר הרכב ובצריכת הדלק, אני זורם בכיף עם ידני. עשיתי סקירה די מקיפה על כמה דגמים, אך ישנם עדיין נקודות שאינן ברורות לי, ואשמח להכוונה פורד פיאסטה ידני 1.25- הבנתי שבנסיעה מסוג זה תעשה כ15 ק"מ לליטר האמינות אמורה להיות גבוהה, וכך גם נוחות הנסיעה בנסיעות בינעירוניות. מדובר ברכב שלא מרגיש פח כמו שאר הדגמים בטווח מחירים זה. השאלה- האם עלויות האחזקה גבוהות? מה תדירות ועלות הטי…
הודעה אחרונה מאת ברז, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
אהלן חברים, כרגע ברשותי יש סיאט לאון 2016 - מנוע 1200. האוטו מדהים ואני אוהב את הלאון מאוד! אך אני שוקל להחליף את האוטו בקרוב ומה שאני חושב עליו זה: Toyota CH-R - משהו חדש, יפה, עם חווית נסיעה. מנוע 1800, עם 122 כ"ס, היברידי, ועוד המון שטויות מסביב.. אשמח לקבל חוות דעת של אנשים על הרכב - או תגובות של אנשים שמבינים (: תודה.
הודעה אחרונה מאת ramos7626, -
- 0 תגובות
- 525 צפיות
מה ההבדלים ביניהם בשנתון 2013/מי עדיף למשפחה, בפרט ב : צריכת דלק (והאם בתוך הקטגוריה יש תת דגם מומלץ מהשאר) אמינות נוחות נסיעה ירידת ערך נוסע כ 20אלף בשנה.
הודעה אחרונה מאת driver99, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום כבר הייתי סגור שקונה לאשתי קיה פיקנטו ~2014 פתאום קלטה את הפיאט 500 ועפה עליה. (500L + 500X מחוץ למשוואה) חוץ ממנוע חלש יותר בפיאט מרחב פנים ובגאז קטן יותר בפיאט איך הן בפרמטרים אחרים: קודם כל מבחינת אמינות - מי עדיפה? תצרוכת דלק? היבטים אחרים - אחזקה? אשמח לכל מידע
הודעה אחרונה מאת locus, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני רוצה להתקדם מיונדאי אלנטרה 2006 למשהו קצת יותר מתקדם ומאותו סגנון. לא האטצ'בק, לא רכבים קלים עם פח דקיק, רכב מרווח. עד 20K.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
בס"ד שלום חברים. כמו שהכותרת מציינת, אנו מחפשים רכב 7 מקומות למשפחתינו שהתרחבה. 3 ילדים (11, 9 ו-7) ותינוקת בסל-קל. חשוב שיהיה לא צפוף מדי מאוחר ושיהיה בגאז' גם כשהכסאות האחוריים פתוחים. הנסיעות הן בעיקר בתוך העיר אך יש לנו גם נסיעות בין עירוניות ארוכות (רחובות-דימונה). חשוב שיהיה אמין וללא תקלות כרוניות ידועות. חשבנו על סיטרואן C4 פיקאסו. הבנתי שזה רכב מפנק וממה שבדקתי, הוא עומד בתקציב. העניין הוא שחוות הדעת שקראתי מדברות על גיר רובוטי בעייתי. נאמר לנו שממודל 2014 הגיר הוחלף לגיר תוצרת יפן שהוא אמין יותר. אשמח לדעת אם יש דברים בגו ובכלל חוות דעת על הסיטרואן. כמו כן, אם יש דגמים נוספים שעומדים בתקציב ומומלצים- אשמח לדעת. תודה מראש, דור
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם! הוטלה עליי המשימה לעזור להוריי לחפש רכב חדש לקראת הפרישה שלהם לפנסיה, מעוניינים ברכב מרווח וגבוה, התקציב באזור 140-150K והם מעוניינים ברכב חדש. הרכב יהיה הרכב היחידי ולהערכתי ישמש ברוב המקרים לנסיעות עירוניות ובין עירוניות קצרות, כמובן שמידי פעם נסיעות ארוכות יהיו חלק מהעניין. עשיתי בדיקה בפורום ולא מצאתי נושא אחד מרכזי שעברו בו על כל הדגמים הרלוונטיים בסגמנט הרווי בדגמים הזה. כמובן שהיונדאי/קיה עלו על הפרק אך מנוע יחסית מיושן וצריכת דלק קצת בעייתית (הבנתי שבקרוב אמורה להגיע מתיחת פנים לשני הדגמים שבהם היונדאי תוסיף לעצמה מספר מערכות בטיחות אך המנועים לא ישתנו) גרמו לי לחשוב ללכת לכיוון אחר. יש כרגע הוזלה של חבר והוט (שניהם רלוונטיים) על דגמים של סיא…
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי חברים, אשמח לחוות דעתכם על רנו קליאו שנת 2011 21,000 אלף ק"מ יד 2 (נמוך מאוד מאישה מבוגרת). המחירון הוא 24300 ומחיר אחרון נדרש 19,000. מעניין אותי לדעת: 1. גיר (מספר הילוכים, בעיות צפויות) 2. בטיחות. 3. כח מנוע אמיתי 4. צריכת דלק. ידוע לי שהאמינות של רנו בשנתון הזה מוטלת בספק אבל קשה לי היה שלא לשים לב לנתונים הטובים של הרכב. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 580 צפיות
אני מחפש רכב עדיפות לידני שישמש נהג חדש . בתכלס מה שחשוב לי זה שהרכב יהיה אמין שלא אצטרך לבלות במוסך יותר מידי ושיהיה גם קליל בצריכת הדלק מבחינתי 1ל15 זה המינימום . רכב שישמש לנסיעה מהבית לעבודה מרחק של כ5-6 קילומטר ביום
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 594 צפיות
שלום, חבר מעוניין לרכוש אופל מריבה 2016. מבחינת הנתונים היבשים (מימדים, נפח מנוע, מחיר) הוא מתאים לדרישות. מבחינת סחירות, ידוע שהמצב של אופל בארץ לא מי-יודע-מה, אך מצד שני, קונים בזול. השאלות היא יותר לגבי: 1. מכלולים. הרבה פעמים בפורום עולות נקודות כמו "המנוע הזה היה מותקן בדגמי X כבר X שנים והוכח כמנוע מוצלח" או, "ידוע כמנוע בעייתי". אז זה מה שהיה טוב לדעת לגבי המנוע ברכב הזה. כנ"ל לגבי הגיר. 2. טיפולים. הרכב לא נפוץ. בטח לא בפירוקייות, אז יודעים שחלקי פח או פנסים וכו' אם יהיה צורך אז רק חדש. מה לגבי השאר? האם חלקים עבור טיפולים עצמאיים (כמו רצועות, בולמים, בלמים, טיימינג וכו') יקרים או שזה בגדר הסביר לשאר הרכבים בסגמנט? 3. האם יש מחלות ידועות לדגם? …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני שוקל לקנות סיאט לאון שנת 2011 מנוע 2000 טורבו גיר DSG . הרכב המדובר עשה 120 אלף ק"מ ויד ראשונה (לכן אני מאמין שלא ממש קרעו אותו) מה דעתכם על הרכב ? במיוחד בנושא האמינות של הגירים והמנועים . תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת punz, -
- 0 תגובות
- 575 צפיות
האם הדגם הזה נחשב אמין? האם חלקי חילוף וטיפולים לרכב יקרים?
הודעה אחרונה מאת Oved Elisha, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם, באוקטובר שנה שעברה הזמנתי את האיביזה החדשה רמת גימור FR, ביקשתי לקבלה בתחילת ינואר, שבוע וחצי לאחר הרכישה נודע לי שאשתי בהריון, הרבה אמרו לי לוותר על האיביזה וללכת על רכב סולידי יותר שמתאים למשפחה, אבל אני רציתי רכב צעיר וסקסי ושכנעתי את עצמי שאסתדר עם איביזה וילד אחד. בסוף הרכב נמסר לי באמצע דצמבר עם הנחה נוספת וסך הכל הוא עלה 96 אלף ועוד חסכתי חודש שכירות רכב. טוב הרך נולד לפני שבועיים והאיביזה מרגישה קטנה מידי, אני ואשתי יחסית גבוהים ועכשיו פתאום האיביזה מרגישה מגושמת, אין מקום בתא המטען, אם אני מכניס עגלה ואמבטיה הרכב סתום לגמרי. בקיצור אני מרגיש קצת שפספסתי, אומנם ב9 חודשים האחרונים נהנתי מאוד מהרכב, אני מחייך כל פעם שאני רואה אותו. …
הודעה אחרונה מאת shkaf, -
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
ראיתי שיש פוסטים כאלה, אבל האחרון שמצאתי היה מ2016, ואשמח לדעת אם יש שינוי. מצאתי רכב שנראה סבבה ואני רוצה להעביר אותו בדיקה לפני קנייה אני גר בחולון והמוכר בראשון, לכן חשבתי על קומפיוטסט בראשלצ מערב, אבל ראיתי פוסט אי המלצה עליו (גם, מאיזור 2016). אשמח לשמוע המלצות/אי המלצות על מכונים באיזור ראשון או חולון (נגיד אני יודע שיש גם קומפיוטסט במזרח ראשון.. הוא עדיף מזה שבמערב?) ראיתי גם המלצות על לוותר על מכון וללכת למוסך לבדיקה, אבל זה הרכב הראשון שלי ואין לי מוסך שאני סומך עליו לבדיקה (למען האמת, אין לי מוסך שאני מכיר כלל) תודה
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
אז סתם לאחרונה השתעשעתי במחשבה של להחליף את האיביזה שלי (שאני מאד אוהב) ב C3. למה? כי אני סתום, אבל גם כי אני חושב שהיא קצת יותר יפה, יש לה גיר לא רובוטי, 5 שנות אחריות והכי חשוב - מערכות בטיחות אקטיביות שלדעתי שוות המון. מסתכל ביד 2 - וואלה, 2 מודעות. אמנם הרכב בשוק רק שנתיים, אבל לעומת זאת, יש המון פיג'ו 208, המון איביזות וכו' האם פשוט לא נמכרו הרבה? או שפשוט הרכב ממש טוב אז ההיצע קטן?
הודעה אחרונה מאת avargel, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 4 אלף צפיות
הוצאתי מידע אודות רכב מהרשיומט ויש משהו שלא מסתדר לי תאריך רישום - 15/10/2010 תאריך בעלות - 08/06/2018 רישום מקורי - החכר אך בדף השני רשום בעלויות קודמות תאריך בעלות סוג בעלות 1. 15/10/2010 חברה אני רוצה להבין אם בעל הרכב קנה את הרכב ב"0 ק"מ" או שהוא משקר לי והוא קנה את הרכב לפני חודש וחצי תודה
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 621 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GTאי
- Mr.Hybrid
- fatboy1340
- aviaviavi
- ELI001
- דובצע
- Igalz
- chilcom
- urich
- ronrobin
- Speedool
- דניאל1983
- IsraCar
- אביעד9
- PASHUT
- Avia
- מחכה
- poune
- Dan___
- amosbmw
- natco
- דאבל קלאצ
- MRobot
- Mech Morphix
- daniel.asu
- TomerP
- Pavlik
- יבגניפ
- Itzik-b
- garicho
- gpm11
- matanff
- GKME
- hans
- אריה שאג
- פאר האורה
- ypz
- yaba
- mottis
- meny5
- unreliablebazooka
- yd b-4
- fishmanl
- M H
- Step
- makatuvkan
- yohai71
- yahaga
- bigfoot7375nadav
- eladns
- adir10
- שלמה 30
- gpro
