Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשיתי טעות - עצות כיצד לתקן Ibiza Mk5 Fr


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רצועות גומי עם וו. עניין של שלוש דקות בקושי.

גגון יעלה 500₪? כנראה שהחלפת רכב תעלה יותר.

עגלת אמבטיה משמשת לכמה חודשים. אח"כ העסק הופך להיות הרבה יותר קומפקטי.

 

אני הייתי מתחיל עם פתרונות קלים וזולים.

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אם האמבטיה מתפרקת מהשלדה, כל עוד יש רק 3 נוסעים כולל הנהג, לא צריך לחפש שום פתרון- את האמבטיה מכניסים לסלון מאחורה ואת השלדה לבגאז'. זה מה שעשיתי בזמנו בקליאו 98. ברגע שיש 2 מושבי בטיחות, אז יש בעית מקום.

אם האמבטיה לא מתפרקת / מסובך לפרק אותה - רק סטיישן תהיה נוחה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

איש איש ופתרונותיו.

רק לציין שאם מכניסים את האמבטיה לחלל הנוסעים - לחגור אותה כדי שלא תתעופף במקרה תאונה

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

עדיף שתחפש פתרונות בתחום העגלה, ולא בתחום הרכב.

 

לרכוש עגלה עם אופציות קומפקטיות - אפילו דרך אמזון או אתרים מיוחדים אחרים - יעלה משמעותית פחות מאשר למכור את הרכב בהפסד ניכר (המינימום זה מחירון מינוס 10%, וזה אם יש לך מזל מטורף).

פורסם
עדיף שתחפש פתרונות בתחום העגלה, ולא בתחום הרכב.

 

לרכוש עגלה עם אופציות קומפקטיות - אפילו דרך אמזון או אתרים מיוחדים אחרים - יעלה משמעותית פחות מאשר למכור את הרכב בהפסד ניכר (המינימום זה מחירון מינוס 10%, וזה אם יש לך מזל מטורף).

 

למה לא למכור במחיר מחירון או קצת פחות (כ2-3%) ? לפי דברי בעל הרכב, הרכב חדש וללא תאונות

פורסם

כי בשביל למכור צריך להוריד יותר.

המחירון הוא לא קובע את מחירי השוק אלא רק לצורך הביטוח. אם המחיר קרוב מדי לרכב חדש, הקונה הפוטנציאלי יעדיף להוסיף קצת יותר ולקנות חדש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

חברים,

 

תודה רבה על העצות, העגלה שלנו מאסיבית (Bugaboo Fox), עולה כמו רכב יד שנייה.

אבל בהחלט נכנסת עם האמבטיה לתא המטען, האמת יש מקום ואני סתם מתבכיין.

 

אני כן רוצה לראות את הסיטרואן C3 Aircross רק בשביל הקטע, נורא התחברתי לעיצוב.

 

לילה טוב!

פורסם
חברים,

 

תודה רבה על העצות, העגלה שלנו מאסיבית (Bugaboo Fox), עולה כמו רכב יד שנייה.

אבל בהחלט נכנסת עם האמבטיה לתא המטען, האמת יש מקום ואני סתם מתבכיין.

 

אני כן רוצה לראות את הסיטרואן C3 Aircross רק בשביל הקטע, נורא התחברתי לעיצוב.

 

לילה טוב!

 

היתה לי הרגשה שזה יותר קשור לחיידק של רכב חדש שמצא חן בעיניך מאשר כל צורך מיידי אחר...

פורסם

חבר עם 2 ילדים נוסע בסיריון... מה שלא נכנס לבגאז' עולה על הגג.

ברכב שלי יש תא מטען של 350 ליטר... זה או עגלה או אמבטיה.. אין ביחד...

הבת זוג לא מתלוננת.. כי היא בחרה את הרכב :)

×
×
  • תוכן חדש...