Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

כרגע ברשותי יש סיאט לאון 2016 - מנוע 1200.

האוטו מדהים ואני אוהב את הלאון מאוד!

 

אך אני שוקל להחליף את האוטו בקרוב ומה שאני חושב עליו זה:

Toyota CH-R - משהו חדש, יפה, עם חווית נסיעה.

TOYOTA-CHR_16-3.jpg

 

מנוע 1800, עם 122 כ"ס, היברידי, ועוד המון שטויות מסביב..

אשמח לקבל חוות דעת של אנשים על הרכב - או תגובות של אנשים שמבינים (:

 

תודה.

פורסם

מה אתה מחפש ברכב? קח נסיעת מבחן ותחליט בעצמך. לדעתי הוא ירגיש לך איטי, אבל הוא מעוצב מאוד מיוחד, המחיר יקר מידי,

פורסם
מה אתה מחפש ברכב? קח נסיעת מבחן ותחליט בעצמך. לדעתי הוא ירגיש לך איטי, אבל הוא מעוצב מאוד מיוחד, המחיר יקר מידי,

 

כן הוא מעוצב יפה, והאמת שהמחיר אטרקטיבי מאוד!

אני חושב שהם בירידת מחיר או משהו כזה...

פורסם

מחיר אטרקטיבי? הוא ג'יפון קטן, בקטגוריה של ארונה, הוא הרבה יותר יקר, קח נסיעת מבחן, לפי מה שהבנתי, אפילו אנשים שלא מחפשים ביצועים, מתלוננים שהוא עגלה, אם מיועד לזוג הוא בסדר, לשבת בספסל האחורי זה לא נעים.

פורסם

נתחיל מזה שהביצועים יהיו פחות טובים משל הלאון , והמושב האחורי למרות שהוא מרווח, נוראי עקב קו חלונות קטנים מאחור שיוצרים תחושה של צינוק.

היתרונות של הchr יבואו לידי ביטוי בצריכת דלק ואבזור בטיחות אקטיבי.

פורסם

אני עשיתי על הרכב נסיעת מבחן. הוא מרגיש עגלה. כאילו לרכב אין כח זמין. אין חווית נהיגה. הרכב מאוד יפה מבפנים ומבחוץ אבל אם חווית נהיגה זה מה שאתה מחפש, לא תמצא ברכב הזה. בזמנו התלבטתי בין הטויוטה chr לcx3 של מאזדה והמאזדה לקחה ובגדול. נהנית מכל רגע.

פורסם

כשחיפשנו רכב SUV קטן לאשתי , הדבר האחרון שחיפשנו זה ביצועים . יש לי רכב "ביצועים" ולרכב עם מטלות הסעה לחוגים, עבודה, סופר , ביצועים זה לא הקריטריון החשוב.

הרכב שקט, חסכוני ( מדוד 18 ק"מ לליטר) , יפה ומרשים, בטיחותי עם כל המערכות ( אשתי והילדים נמצאים בו רב הזמן) .

בדקנו אותו מול הנירו והספורטאז' .. הם לא מתקרבים אליו מבחינת איבזור ואיכות בניה.

בנסיעות ארוכות, בשיוט , תענוג. בחנייה ובפקקים שקט ונעים. אז הוא עושה 0 ל 100 ב 12 שניות (סתם מספר) - זה עגלה ?

בסופו של יום אתה תרצה למכור כיד שנייה.. נסה קייה/יונדאי/סיאט היום או עוד כמה שנים ותבין שההפרש שתשלם היום על הטיוטה קטן בהרבה על המחיר שתצטרך להוריד על הקייה/יונדאי/סיאט.

מקווה שנתתי לך חומר למחשבה במקום לצעוק "עגלה".

פורסם

עשיתי עליו נסיעת מבחן לפני כשנה. לטעמי הוא נסע יפה, והוא מכיל את כל החידושים ומערכות הבטיחות, אבל הוא צפוף למדי וגם תא המטען קטנטן.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

האוטו בעיקר חסכוני ומצויד באיכות נסיעה די טובה. תא מטען שאינו פחות מעליב בנפחו, מושב אחורי שמתאים יופי למי שבילה בצינוק ופיתח חיבה לענין, קצת פחות לאחרים, וביצועים לא משהו בכלל בצד השלילה. עיקר העיקרים או נכון יותר שניים כאלו, הם לוגו נחשק ומראה מרשים, גם אם הקסם של האחרון די נשחק בשל הכמויות הנכבדות מאותו הדבר.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
כשחיפשנו רכב SUV קטן לאשתי , הדבר האחרון שחיפשנו זה ביצועים . יש לי רכב "ביצועים" ולרכב עם מטלות הסעה לחוגים, עבודה, סופר , ביצועים זה לא הקריטריון החשוב.

הרכב שקט, חסכוני ( מדוד 18 ק"מ לליטר) , יפה ומרשים, בטיחותי עם כל המערכות ( אשתי והילדים נמצאים בו רב הזמן) .

בדקנו אותו מול הנירו והספורטאז' .. הם לא מתקרבים אליו מבחינת איבזור ואיכות בניה.

בנסיעות ארוכות, בשיוט , תענוג. בחנייה ובפקקים שקט ונעים. אז הוא עושה 0 ל 100 ב 12 שניות (סתם מספר) - זה עגלה ?

בסופו של יום אתה תרצה למכור כיד שנייה.. נסה קייה/יונדאי/סיאט היום או עוד כמה שנים ותבין שההפרש שתשלם היום על הטיוטה קטן בהרבה על המחיר שתצטרך להוריד על הקייה/יונדאי/סיאט.

מקווה שנתתי לך חומר למחשבה במקום לצעוק "עגלה".

בשיוט למשל על כביש מהיר (מהירות 120-130) כמה זה צורך בדלק ?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

נהגתי על רכב כזה של חבר בנסיעה משולבת הוא מודד כ1/16-1/17 פחות חסכוני מנירו לדוגמא.

מבחינת נסיעה הרכב מספק ביצועים סבירים שמספקים את הנהג הממוצע, באופן אישי לא הרגיש לי עגלה.

הרכב נוח מאובזר ושקט החיסרון שלו זה תא מטען קטן, מרווח מצומצם ומערכות בטיחות לא כמו בקיה, אין שמירת נתיב אלא תיקון סטייה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
בשיוט למשל על כביש מהיר (מהירות 120-130) כמה זה צורך בדלק ?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

בדוק ומדוד.. נסיעה לאילת 540 ק"מ , 30 ליטר . 1 ל 18 .

פורסם

תגובה מדוייקת.

בשביל רכב לאשתי שרב זמנו נוסע לעבודה בעיר וילדים לחוגים . לא צריך סטלביו.

חוץ מזה שהיא רצתה ג'יפון יפה ולא "רגיל".

לא הייתי מסיע לאורך זמן אנשים מבוגרים מאחור. ילדים ונערים .. אין בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...