ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 748 צפיות
אשמח להמלצה על מוסך אמין בתל אביב (הכוונה למוסך ולא מכון בדיקה) לבדיקה לפני קניה של קיה פיקנטו 2015, בדגש על בדיקה של שלדה ומרכב - מוסך שיוכל לזהות אם הרכב עבר תאונות, או הוחלפו חלקים ברכב מסיבות כאלה ואחרות (פגושים/דלתות וכו). תודה!
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 712 צפיות
היום ערכתי סיבוב בין סוכנויות רכב והנה מה שהמוכרים אמרו, אשמח להתייחסות חברי הפורום, כי אני באמת מבולבל!! ניסן מיקרה- אחרי שנה טרקטור ( בכל מקרה בפורום לא המליצו עליה ) קיה פיקנטו - היתה חזקה לפני שנה יונדאי 10 - אולי קצת יקרה בקניה אבל בגלל שיש לה 4 צילנדרים, שקטה יותר וחזקה יותר. מיצובישי סופר סטאר - קצת חלשה. סה"כ המחירים כולם נעים סביב 68K - 70K וקשה מאד להחליט.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שבת שלום חברים, אחרי התלבטות קשה מאוד החלטתי למכור את היונדאי קופה 2003 שלי ולהשתדרג "קלות" בהתחלה נורא חשבתי על הולוסטר אבל הופתעתי מאוד לרעה אחרי נסיעת המבחן - לא חזקה מספיק, טווח ראייה כמעט אפסי (במיוחד במראה האחורית בגלל החלון הקטן) ובכלל הרגיש לי כאילו הקופה שלי פשוט עדיפה בכל פרמטר והיא בעשור זקנה יותר אז ירדתי ממנה. ואז נתקלתי ב-BMW 116 שמעולם לא היה שיקול לקנות כי אני לא נצר למשפחה עשירה ואז הבנתי שהשד לא כזה נורא (באזור ה-65K לשנת 2012) לקחתי אותה לנסיעת מבחן ואפשר להגיד שקצת התאהבתי. הפחד היחיד שלי הוא מעלות האחזקה. כל מי ששאלתי אותו לגבי זה שלמען הגילוי הנאות זה רק כאלה שמוכרים את האוטו אז כנראה שהם לא באמת הכי אוביקטיבים, אמרו שבמידה ומטפלים באוטו כ…
הודעה אחרונה מאת save, -
- 1 תגובות
- 639 צפיות
מתלבט בין הרכבין הנל שנתון 2015.. מה היתם לוקחים ולמה? חשוב לי שישמור על הערך שלו, תחסוקה וביטוחים סבירים
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי, ערב טוב לחברי הפורום. אני מעוניין ברכב אשר ישרת אותי לנסיעות ללימודים ובילויים. חשבתי על שלוש אופציות שאחת מהן לצערי מעל התקציב שלי :/ לכן כרגע אני צריך להחליט בין קאיה פיקנטו ליונדאי I10. אשמח לדעת איזה מהם עדיף ולמה. בנוסף אשמח לקצת סדר מבחינת הליסינג, לא כל כך הבנתי את הבלון הזה. מה עדיף ליסינג או לקחת הלוואה מהבנק ולשלם לבנק? האם יש ליסינג ללא בלון בסוף? לדוגמא לשכור את הרכב לשנה וחצי שנתיים ולהחזיר ? תודה
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן, אנחנו זוג + ילדה בת שנה וחצי ואני מניח שבשנה וחצי הקרובות נגדל... כיום עם פיג'ו 208 טורבו חדשה עם הלוואת בלון שאמור להתפוצץ עוד שנה ואין (ואני לא רוצה) לי את העשרות אלפי שקלים לשים כדי לסגור את הבלון. חשבתי לרכוש ג'יפון בסביבות 70K (30 אש"ח שלי ועוד כ-40 אש"ח הלוואה, לא בלון) שבסופו יהיה שלי. חשובה לי מאוד האמינות (לכן עד היום העדפתי להפסיד כסף ולקנות חדש באחריות). אין לנו יותר מדי דרישות, אבל כמובן שבגאז' גדול יהיה נחמד, רכב מאובזר עד כמה שניתן ובטיחות. ובנושא האמינות - איך הקוגה עם מנועי הטורבו שלו והתיבה הדו-מצמדית? אני מניח שבמחירים האלה אני סביב שנת 2012-2013. תודה
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יונדאי i20 או פורד פיאסטה 2011? מצאתי פיאסטה שמורה יד שניה ברישיון יד ראשונה בפועל קמ נמוך היה בליסינג מימוני רוצים על הרכב מחירון ללא שקלול ליסינג, כדאי? הרכב נמכר במחיר מחירון?
הודעה אחרונה מאת tepic, -
-
- 2 תגובות
- 492 צפיות
האם כדאי לרכוש רינו קליאו 2015 עם קילומטראז נמוך במיוחד שנקנית לטווח ארוך? האם זה רכב מומלץ לרכישה לצרכים של נסיעות רבות בעיר ובפקקים וצורך בחיסכון בדלק.
הודעה אחרונה מאת tepic, -
- 1 תגובות
- 732 צפיות
jpg2pdf.pdf שלום, פגשנו היום מוכר רכב לבדיקה במכון בדיקה. מאזדה 2 2009 דינמיק, 67,000 ק"מ. אישתי נסעה ברכב באיילון ובסה"כ הרגישה בסדר גמור. הוא מבקש 27.5 אלף ש"ח. קנינו 2 רכבים בשנה וחצי האחרונה בתקציב די דל, ושילמנו על כך מחיר כבד.. אז החלטנו להגדיל את התקציב לאיזור 24 אלף ש"ח. קצת מרגיש לי לא בטוח התוצאות בדיקה של המנוע והגיר, לזה התכוונתי בדיקה מחשידה. בבדיקה קיבלנו את התוצאות המצורפות. בהינתן שהחליף גמיצים, ושילם כבר על אגרת רישוי לטסט שצריך להיות בחודש הקרוב, ומוכן גם להתחייב שהרכב יעבור טסט, 27 זה קצת מעל התקציב שלנו אבל היינו מוכנים להתאמץ על מנת שלא נצטרך לעשות יישור קו לאוטו, ובהנתן שבדיוק הוחלפו צמיגים ושולם הטסט. השאלה אם זו עסקה טובה, או שאנח…
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- 0 תגובות
- 655 צפיות
שלום אשמח לשמוע חוות דעת על דגם 2018 . תודה
הודעה אחרונה מאת הרקוליטו, -
- 1 תגובות
- 556 צפיות
שלום חברים, האם תוכלו להמליץ על מוסך לביצוע בדיקה לפני קנייה לרכב מסוג ב.מ.וו באזור עפולה. תודה
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי אנחנו מחפשים SUV Midsize, ויצא לנו לנהוג ברכבים שבוע שעבר. מאוד אהבתי את ה5.7 עם מנוע ההמי, שהרגיש מאוד נמרץ ועם הרבה כוח לעומת ה3.6 שהרגיש עצל יותר, ובמיוחד באזור ההררי/גבעתי שאנחנו חיים בו זה הבדל משמעותי. מחיר של שנייהם די זהה, נסענו על רכבי 16 ו15, עדיין באחריות על הגיר ומנוע עם אופציה להאריך אחריות בעלות חודשית די נמוכה. שנייהם מאובזרים מקצה לקצה ועם נסועה נמוכה, האם ה5.7 יהיה הרבה יותר יקר לאחזקה? האם יש בעיות מיוחדות לרכבים האלה? והאם כדאי לבדוק רכבים אחרים בסגמנט? חשוב לנו שהרכב יהיה 4X4, לא ענק מדי, אין צורך בשורה שלישית כמו באקספלורר, שיהיה נוח לנסיעות ארוכות של 6-9 שעות, שיהיה מספיק מקום בבגאז', עושים הרבה נסיעות בסופש"ים. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, אני מחפש רכב ידני שישמש אותי ביום יום (בסביבות 60K ביום ממוצע ) ולפעמים שאצליח להכניס לרכב עוד 4 נוסעים ( 3 ילדים בגילאי 8 - 12 ומבוגר ). הסיבה שאני מחפש ידני זה בגלל מחיר יותר נמוך וחיסכון בדלק . האם פיג'ו 2008 ייעשה את העבודה (שנתון 2014-2015) ? האם יש מכוניות ידניות אחרות שייתאמו ? חשבתי גם על קשקאי ידני (שנתון 2012-2013) . ודאצ'יה סטאפווי 2015 ידני . אשמח לשמוע חוות דעת ועוד רעיונות . הסכום שחשבתי לשלם זה 40000 ש"ח +- . תודה מראש .
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
ייעוץ לרכב בעיקר משפחתי או סופר מיני בין K15K- 20K 1 2
מאת Guest Wildlands-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני חושב להחליף את הפיג'ו 301 ברכב ישן יותר אך איכותי יותר ושקט. אני מעדיף לא צרפתי, בעיקר בגלל עלויות הטיפולים וירידת הערך הכואבת. אני מחפש שהרכב יהיה אמין, ושיהיה זול יחסית לאחזקה, שקט ואיכותי יותר מהפיג'ו, וגם שישמור על הערך, לא מחפש הכי חסכוני אך גם שלא יגמור אותי ב1 ל8. לא חשוב לי בגאג' כל כך גדול, אך גם שלא יהיה פחות מכ250 ליטר, רק אוטומט. מעדיף משנת 2010 ומעלה, איך ה: מיצובישי לנסר פורד פוקוס אך לא יודע איזה סופר מיני טובה אפשר לקנות בסכום הזה, אם בכלל.
-
-
- 4 תגובות
- 889 צפיות
שלום אני צריך חוות דעת על הרכב הבנתי שיש איזה בעיה עם הגיר עם הdsg7 אבל אמרו לי שכבר סידרו את זה ב Recall רציתי לברר אם יש עוד כל מיני מחלות לרכב שאני צריך לדעת לפני שאני קונה אותו תודה.
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
- 1 תגובות
- 577 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב חסכוני ויחסית נחמד שאפשר למכור יחסית בקלות במידה וארצה. חשבתי על האופציות הבאות: 1. סקודה פביה. 2. סקודה פביה ספייס. 3. סיאט איביזה. 4. יונדאי I20. יש לכם הצעות לגבי רכבים נוספים? האם הצריכה של הפביה טובה יחסית? תודה רבה, איבי
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 785 צפיות
שלום, מחפש רכב לנסיעה יומית במסלול מודיעין נתניה. קטן, בנזין וחסכוני עד כמה שאפשר. אפשרי יד שניה עם ק"מ עד 85K תודה אמש
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 612 צפיות
שאלה לאלה שיודעים או עשו מימון אני מעוניין לקנות בלנו חדשה עם מימון של הלוואת בלון אני אמור לשלם מקדמה 2000 שח לחברה - ואז להתחיל תהליך ולבקש מימון אם לא מאשרים מהבנק את המימון - האם אני מקבל את המקדמה בחזרה או שזה הלך לחברה תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום כולם, אני רוצה להחליף את הרכב שלי לפורד אקונוליין קצר 06-08. ממבחר לא גדול ביד 2 שמתי לב שיש כאלה דיזל ויש טורבו דיזל, האם ההבדל הוא מאד משמעותי ? מה זה אומר מבחינת עלויות טיפולים וכאלה והאם יש משהו שכדאי לשים לב אליו?
הודעה אחרונה מאת Gashman, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 712 צפיות
אשמח לקבל את דעתכם לגבי תמחור רכב שאני די סגור אליו . מאזדה 3, שנת 2011, comfort, 78 KM, יד 1 פרטית . הבן אדם דורש 43 אלף ולא מוכן לרדת, מה דעתכם על המחיר ? תודה מראש לעוזרים .
-
-
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי, משתף בבדיקה, לשם שינוי הפעם הרגיש לי שהבדיקה בסדר וגם לדברי הבודק מדובר בליקויים לא רציניים שחלקם אפילו לא מצריכים תיקון. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת פצפצ, -
משפחתי ב 75K
מאת driver99- 6 תגובות
- 924 צפיות
שלום, 15,000 קמ בשנה. בינעירוני בעיקר. מרווח מספיק עבור 3 ילדים (אחד מהם בוסטר). חסכוני אמין שמירת ערך נוחות נסיעה. מזגן מאחור - יתרון. רצוי ללא מדרגה ברצפת המושב האחורי. אוטומטי למען הסר ספק...
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 778 צפיות
שלום רב, מבקש המלצה לידנית סופר מיני או גדולה יותר שתחליף את הפיקנטו המזדקנת שלנו, עדיפות שנתון 2016 או חדשה יותר, בטווח של עד 50K. צפויה לנסוע 25K ק"מ בשנה כרכב ראשי למשפחה קטנה, לכן חשוב : 1.אמינות 2. בטיחות 3. חסכוניות בדלק(עדיף יעיל מ-1:15 שהפיקנטו טוחנת). עד כה ראינו בלוחות וקראנו חוות דעת על: 1. יונדאי i20 מנוע 1200 ששמענו עליה ביקורות ממש טובות מבחינת האמינות וגם מבחינת חסכוניות בדלק. גם הבטיחות הבנו יחסית טובה. 2. דאצ'יה סנדרו סטפווי מנוע 900 - המחיר והפשטות מושכים אותנו. הבטיחות לא סגורים. גם לגבי האמינות. 3. סיאט איביזה מנוע 1200- שהבנו שיכולה להזדקן לא טוב אם תוחזקה ממוצע מינוס. 4. סיטרואן קקטוס שלא שמענו יותר מדי. מי מהן הכי מומלצת לדעתכן.…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הייתי היום בלובינסקי וראיתי 308SW עם 83K ק"מ. שנת 2015, חלק מהמבצע שלהם. האוטו מבחוץ נראה בסדר, והנסיעה שלו לא רעה. יכולתי להרגיש רעד בזמן עמידה שהולך ומתגבר עם הפעלת המזגן. לא ידעתי אם לשייך את זה ל3 צילינדרים או לא. לקחתי את הרכב לבדיקה במכון שקראתי עליו המלצות בפתח תקווה. אמנע מלציין את שמו, רק אוסיף שלא התרשמתי כמו כל אותם מבקרים לפני. הבדיקה לא היתה ארוכה ולא היתה מעמיקה. הוא עשה את הבדיקות הממוחשבות לבולמים, לכיוון פרונט, הסתכל מלמטה, (קצת משחק עם ההגה) עבר עם המדיד צבע הזה על כמה נקודות, עשה סיבוב עם האוטו והושיב אותי לקבלת גזר הדין. קצת כמו טסט מחופף. (מצורף הדוח שלו) בשלב הזה הוא הסביר לי שיש דפיקה בגיר והגיר באוטו הזה גרוע וידוע לשמצה (פה חשדתי). יש רטי…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 21 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הי, מתעניין לקנות אקליפס קרוס וקיבלתי 2 הצעות לדגם הביניים. 1. קניית הרכב במחיר של 156K 2. קניית הרכב במחיר של 159K + טרייד אין על הרכב שלי - יונדאי I30 שנת 2010 יד שנייה עם 81,000 ק"מ. מחירון הרכב ללא שקלול יד וק"מ הוא 32,500 (משוקלל 35,400), קיבלתי הצעה של 31,300 לפני בדיקה ולאחר בדיקה של מכון מטעמם ההצעה צנחה ל-25,500 ש"ח. האוטו עבר תאונה קלה בחלק הקדמי (פגיעה שלי בזחילה בפקק ברכב שלפני במהירות 20-30 קמ"ש) בעקבות הפגיעה הוחלף טמבון, מכסה מנוע, כנפיים ו2 פנסים קדמיים. השילדה תקינה לחלוטין.מלבד זה הרכב ללא בעיות מיוחדות אחרות. אשמח לשמוע לדעתכם, האם התמחור של הטרייד אין לא נשמע חזירי? 7000 ש"ח מתחת למחירון לא משוקלל + 3000 ש"ח שלא אקבל ברכישת הרכב אם ה…
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, לאחר חיפוש בפורום, אשמח להתייעץ לגיבוש כיוון סופי לרכב. מחפש רכב לזוג מבוגרים. עדיפות לכניסה ויציאה נוחים מהרכב. נסועה יומית מועטה, כ - 30 ק"מ, רובה בעיר. גיר אוטומטי. התקציב 40k ש"ח. קיה ריו נמוכה מעט. פיאסטה 1.6 2014 נשמעת מעניינת, אך חושש מאמינות הגיר שלו 5 שנות אחריות. כנ"ל לגבי פוקוס. קליאו , מגאן , c4 ו- 208 אינן רלוונטיות. הצעות נוספות? תודה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חבר'ה מי שמכיר את האוטו או שהוא ברשותו ויוכל לתת סקירה כללית עליו ובמיוחד על המנוע והביצועים אודה לו מאוד. שוקל לרכוש אך לא בטוח עדיין. תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
רכישת רכב מנכה
מאת Random- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 590 צפיות
שלום, מצאתי רכב נחמד אותו אני מתכוון לרכוש מבעלים עם זכויות נכות. שמתי לב שבמעמד הקניה מיבואן הוא שילם עלות מלאה על הרכב (בהזמנה רשום: מעמד לקוח: מיסים רגילים), אבל על האגרת רישוי שילם רק 25 ש"ח. מה זה אומר? האם זה אומר שאם אני רוכש את הרכב, צריך לשלם את החלק היחסי של הטסט שנשאר ללא ההנחה הנ"ל? אם כן, איך ואיפה עושים זאת. שאלה נוספת - הבעלים אישן ברכב ולנו זה מאוד מפריע. הרכב בסה"כ בן חצי שנה. האם יש דרך להפטר מהריח הזה או שזה for life?
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 826 צפיות
שלום רב לכולם, קודם כל: איני בקיא כל כך ברכבים. אני מחפש רכב בכדי להתנייד מהעבודה ללימודים ולבית. השתחררתי השנה אז עוד אין לי מספיק כסף לקניית רכב "0 ק"מ". השאלה: האם אני בכלל צריך להסתכל על רכבים של 20 אלף שח? אני כרגע מחפש רכב בקטגורית מיני שלא עבר 100K, עד יד שנייה, אמין וזול בהחזקה ועדיף חסכוני. שמתי עין על סיטרואן C1, דייהטסו סיריון, קיה פיקנטו, פיאט 500\פנדה, יונדאי I10, טיוטה יאריס, ניסן מיקרה. כולן משנת 2008 מעלה. אני צריך הכוונה יותר מייעוץ. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום חברים מחפש רכב חדש שיחליף את הפולו הוותיקה. מעדיף תיבה ידנית ומוכן להתפשר על אוטומט - אבל לא רובוטי או רציף! אני נוסע כ-70 ק"מ ביום וצריך רכב נוח ואמין שגם יעלה את הדרך לירושלים בלי בעיה הספקתי לראות את הפולו החדשה ומסתבר שבקומפורטליין הידנית האיבזור ברמה נמוכה מה-DSG - לדוגמה חסר קיפול חשמלי למראות, חוץ מזה, הדגם הספציפי לא במלאי ויהיה רק בתחילת 2019 איביזה ידנית בסיסית יש רק ברמת רפרנס עם אבזור עלוב ביותר. בסוכנות פז'ו-סיטרואן ה-208 היתה חסרה בתצוגה ואיש המכירות אמר שצריך להגיע דגם חדש (הבנתי שמדובר ברמת גימור - 208 חדשה תוצג בשנה הבאה) במחירון יש רק Active Blue Hdi ידנית ב-105K מה שחורג מהתקציב. ראיתי גם את ה-C3 האוטומטית ולא אהבתי את סביבת הנהג שלה …
הודעה אחרונה מאת winner,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 257 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שלמה.נ.
- davemustaine87
- asael_10
- M H
- Derish
- asix
- daniel.asu
- mikyl
- rev-Match
- tribel
- David32
- יבגניפ
- Moshe c
- Michazzz
- pooh-bear
- Avia
- malcishua
- שביט
- רועי5
- jpex
- AmitGo
- SurfHigh
- discoTD5
- צוק
- yoni162
- Night Driver
- itaysamurai
- SlowRide
- hans
- fatboy1340
- סידן
- helpa246
- BoazB11
- אורי מ.
- hondacivic02es
- orankohn
- דניאל1983
- yossiaviel
- yahaga
- ninickname
- איציק נ.
- Dor4U
- שימי 85
- stx
- ArikB
- amosbmw
- mcaspi
- Liviur
- chilcom
- stum
